home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)  (Læst 22677 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #30: 12 Nov 2013, 15:08 »

Ja jeg brugte ham som fremskudt angriber....
Mange tak, har også valgt at henvise Benze til bænken, og så lade Jesé starte ind, og han har da også lavet et par kasser, der ud over har jeg jo også hentet Timo Werner, som får lov at rotere sammen med Benze.

Er jeg den eneste der oplever at Pepe laver røv mange mål på dødbolde?
Han har lavet 8 kasser i 8 kampe for mig nu... og spiller til 8,63 i snit  crazy
Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #31: 12 Nov 2013, 17:18 »

Mange tak, har også valgt at henvise Benze til bænken, og så lade Jesé starte ind, og han har da også lavet et par kasser, der ud over har jeg jo også hentet Timo Werner, som får lov at rotere sammen med Benze.

Er jeg den eneste der oplever at Pepe laver røv mange mål på dødbolde?
Han har lavet 8 kasser i 8 kampe for mig nu... og spiller til 8,63 i snit  crazy

Jeg købte også Timo Werner, han nåede kun at spille på mit U19 hold. I 3. sæson fik jeg et tilbud på ham på 250mill fra bayern jeg ikke kunne sige nej til.

Du bør også købe Gabriel Barbosa http://billedeupload.dk/?v=sTUm.png

Det er da helt vild med Pepe, så heldig var jeg ikke med ham. Den forsvars spiller der har scoret flest mål for mig er Varane. Han scorede 9 mål i 1. sæson og 11 mål i anden sæson.
Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #32: 12 Nov 2013, 18:40 »

Det ser ud til at blive en rigtig skidt afslutning på første sæson for mig. Efter stort set at have indhentet Barca - ét point bagud - og slået dem ud i CHL-kvartfinalen, så skulle jeg også møde dem i Copa del Rey-finalen. Her ender jeg med 9 mand på banen og taber 2-1 på et mål scoret i 120. minut. Di Maria fik rødt, mens jeg fik flere skader. Skod. Videre til semifinalen tre dage senere i München, hvor jeg må sande, jeg har syv skader på mit hold plus et par karantæner. Ronaldo, Marcelo, Illara, Pepe, Modric blandt de helt store navne. Jeg kan så småt få stablet et hold på benene, men mange spiller ude af position. Har tre eller fire mand på bænken - heraf to målmænd. Taber så 2-0 efter to straffespark. Di Maria trækker sit andet røde kort på fire dage: får en bøde og bliver sur. Samme problem med opstillingen i returen, nu også uden Di Maria, og ender med at ryge ud... Med alle skaderne er det umuligt at rotere det mindste og jeg er begyndt at smide dumme point her i slutspurten.

Kan nærmest ikke skyde skylden på manglende bredde. Syv-otte skader plus karantæner kan man nærmest ikke gardere sig i mod i Spanien med reglerne. Fuck!
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #33: 19 Nov 2013, 10:02 »

Så blev jeg færdi med min første sæson med Real Madrid!

Holdet fejlede lidt i ligaen, var bagud med 15 point i starten af sæsonen, men vi kom tilbage og måtte se os slået med 2 point! efter vi faktisk havde muligheden i næste sidste spillerunde, men fik et nederlag :-/

Dog vandt jeg Champions League Opstemt ved at slå Barca i semifinalen, så det opvejede det hele lidt Opstemt

Sæsonens bedste: Ronaldo
Skuffelse: Bale (skadet halvdelen af sæsonen)

NU er det igang med den nye sæson!

Har købt Barbosa, Fisher og Balanta, mens Sahin er kommet tilbage fra leje!

Ud er Coentrao, Nacho og Diego Lopez ryger nok samme vej Wink


Logged

NMadsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #34: 04 Dec 2013, 00:17 »

Nogen der stadig er i gang med Real?

Jeg er selv i gang. Synes ikke mit hold spiller specielt flot på trods af, at jeg dog ligger nummer 1 i ligaen. Jeg kunne godt tænke mig at se Ronaldo banke den ene kasse ind efter den anden. Nogen der har haft succes med det?
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #35: 08 Dec 2013, 12:35 »

Nogen der stadig er i gang med Real?

Jeg er selv i gang. Synes ikke mit hold spiller specielt flot på trods af, at jeg dog ligger nummer 1 i ligaen. Jeg kunne godt tænke mig at se Ronaldo banke den ene kasse ind efter den anden. Nogen der har haft succes med det?

Jeg spiller stadig med Real Madrid, dog for jeg ikke spillet så meget og er kommet til starten af 3. sæson!

Jeg har skiftet meget mellem taktikker, så har derfor ikke fundet nogen fast endnu! men har lige startet på at lave min Play Like Real, som jeg har delt de tidligere sæsoner..

ang. Ronaldo, så bombede han for mig i første sæson, mens den anden var lidt mere stille! Nu virker det lidt til at han kommer igang igen, med 6 mål i 3 venskabskampe!

Men som invendig angriber, burde han jo være fænominal Opstemt
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #36: 01 Jan 2014, 12:53 »

Hvor mange penge har Real i transferbudget i 2. sæson og fremad? Opstemt
Logged

manchester-mikkel
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #37: 19 Jan 2014, 16:24 »

i 2. sæson havde jeg 600 mil og nu til 3.sæson har jeg 1.6 milliard. og så har jeg lige solgt di maria for 310 millioner og carvajal for 360 millioner. så nu har jeg 2.4 mia at købe for :p
Logged

JoelAmossen9
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #38: 06 Feb 2014, 21:50 »

Skal selvfølgelig starte et save med mit elskede Real Madrid, så vil lige komme med mit input! Er netop startet med første sæson, hvor målet er at vinde ligaen og Champions League samt at udvikle nogle af de talenter der er i primært førsteholdstruppen. Copa Del Rey bliver nedprioriteret. Jeg har ikke købt nogle spillere da jeg ikke rigtigt har haft penge nok til de spillere jeg gerne vil have, så jeg har istedet udskiftet stort set hele personalet med egne trænere, talentspejdere og fysioterapeuter, således at det træningsmæssige er på plads ifht. udvikling af spillerne.

Jeg regner stærkt med at skifte mellem tre forskellige opstillinger, alt afhængig af hvem jeg møder.

Min primære vil være en 4-5-1 med en defensiv midtbanespiller, to centrale midtbanespillere, to kanter og én angriber. Denne opstilling har jeg aldrig spillet med før jeg prøvede den for nyligt, hvor den virkeligt fungerede. Afhængigt af hvem man spiller med kan der virkeligt blive skabt en dynamisk midtbane. Min startopstilling vil være:

-------------Casillas----------------
Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo
--------------Alonso----------------
---------Modric, Khedira------------
Bale------------------------Ronaldo
--------------Jesé-------------------

Jeg er ikke den store fan af Benzema, men det er næsten umuligt at få ham solgt til rimelige penge i første transfervindue. Jeg vil derimod gerne udvikle Jesé til førsteangriber med tiden, så han får startpladsen fra første kamp og vil få lang snor, da jeg tror han kan blive virkeligt god. Illarramendi tror jeg også kan blive virkeligt god, han er i hvertfald udset som fremtidens afløser for Alonso på den defensive midtbane.

Generelt regner jeg ikke med at foretage særligt mange indkøb, jeg regner med at gå efter Iñigo Martinez til midterforsvaret som rotation med Ramos og Varane, Arturo Vidal eller Javi Martinez til pladsen ved siden af Modric og så med Khedira som backup, og så Draxler eller Hazard som fremtidig afløser for Ronaldo. Planen kan selvfølgelig ændre sig med tiden.
Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #39: 06 Feb 2014, 21:58 »

Jeg har haft rimelig meget succes med Jesé i mit Liverpool save så ham skal du helt sikkert holde fast i han blev topscorer 2 år han var i klubben med 21 kasser i PL hvilket er rimelig godt og er kommet på det spanske landshold Smiley Det samme med Morata så ham vil jeg også råde dig til at give nogle kampe ind i mellem samtidig giver de dig mulighed for at spille med en hurtig (Skarpretter) i Jesé og en Stor (Targetman) i Morata hvilket jo kan være godt i nogle lidt mindre kampe hvor de måske er lidt mere kompakte Smiley Du er velkommen til at skrive hvis du vil vide mere er i 2020 så hvis du vil have nogle screenshots eller andet Smiley
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #40: 09 Mar 2014, 22:36 »

Hold da helt op!

Har aldrig i hele min FM-karriere haft så vild en sæson. Copa del Rey glippede godt nok, men at opnå en Champions League-triumf samt 107 points i Liga BBVA, er vanvittigt. Sæsonens helt store spiller må siges at være Ronaldo, som jeg endelig fik til score mål som i virkeligheden! Smiley

Liga BBVA


Cristiano Ronaldo



Champions League-finale
Logged

Neal Caffrey!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #41: 12 Mar 2014, 13:18 »

Jeg har valgt at starte et lille projekt med hjerte klubben. Mit spil vil være præret af mange talenter fra mit eget akadami, og de har allerede nogle fornuftige spillere i form af Jesé Rodríguez, Álvaro Morata, José Rodríguez, Raúl de Tomás dem syntes jeg at man skal holde lidt øje med, derfor er de rykket op i truppen og regner med de skal have en helt del spilletid i løbet af sæsonen. Jeg har valgt at lave 2 taktiker, nemlig en 4-2-3-1 og en 4-1-2-2-1 ala den de bruger i virkeligheden.

Har gået med overvejelser om jeg skal sælge Benzema, men da jeg ikke kan finde andre altanativer til angrebet, vælger jeg at beholde ham til sommer, så kan jeg forhåbenligt få lidt mere for ham hvis han får en godkendt sæson. Di maria har også været i mine tanker, men da jeg gerne vil have så meget rotation som overhovedet muligt, så vælger jeg at beholde ham.

Min start startellver er følgende.
Casillias, Álvaro Arbeloa, Pepe, Sergio Ramos, Marcelo , Xabi Alonso, Sami Khedira, Gareth Bale, Luka Modric, Cristiano Ronaldo, Karim Benzema
 
Casillias er valgt frem for Lopez, fordi jeg mener han er langt bedre en lopez. Arbeloa er valgt fremfor Daniel Carvajal, fordi jeg ikke mener han er god nok defensivt. Midterforsvaret er der vidst ikke så meget at komme efter. Mine 2 midtbaner er der vidst heller ikke så meget at komme efter. Bale frem for Di maria, men der bliver meget rotation på den plads, så de begge for meget spilletid. Modric og Isco kommer også til at rotere rigig meget. Ronaldo og Jese skal skifte om venstre kanten, hvor Jese skal have en del indhop i løbet af sæsonen. Jese for vil spille i kampe hvor jeg føler mig sikker på sejren. Benzema og Morata skal skiftes om pladsen i front

Jeg vender tilbage når jeg har fået spillet lidt mere.  Smiley
 
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #42: 16 Mar 2014, 14:24 »

Så er datoen 1 januar og en halv sæson er spillet. Jeg er meget tilfreds med hvordan spillet er gået og jeg håber det kan forsætte.

Juli - Januar

Jeg ligger på 1 pladsen foran Barcelona, med 49 point. Jeg har vundet alle kampe bortset fra en hvor jeg gæstede Camp nou, hvor det blev til 1-1 og det er jeg faktisk meget tilfreds med. Har fået nogle rigtig gode resultater i hus, bla. med stor sejr over At. Madrid, Sevilla, Valencia osv.
Jeg postede min taktik i sidste indlæg, og har lavet lidt om på positionerne, idet at Benzema slet ikke har vidst noget positivt fra sig. han har spillet 7 kampe og scoret en enkelt mål, hvilket ikke er godkendt. Jeg valgte så at rykke Ronaldo op i front, og hold da op hvor er han ustyrlig. 19 kampe 28 mål, det må siges at være godkendt!
Luka modric har været klart nøglen til Ronaldos succes, hvor han har lavet 18 assists og 9 mål, hvilket gjorde ham til VERDENS BEDSTE SPILLER & GULDBOLDEN. Han har virkeligt været nøglen med Ronaldo på mit Madrid mandskab.
Når Modric skal have en pause træder Isco med glæde til, 12 kampe 8 mål og 9 assists og han fik Golden Boy prisen. er en utrolig stolt træner.

Mine Unge talenter Jese, Morata, Jose Og De Tomas, har alle spillet en del kampe og de har faktisk alle spillet godt, samt udviklet sig i en god retning.

Champions League Grp: Real madrid, PSG, Galatasaray & FCK, det var min pulje i og gik sikkert videre med 15 point.

Jeg har valgt at sætte Benzema tilsalg i håbet om at få en god slat penge for ham.
Jeg har lige købt et stortalent 16 årige Tielemans fra belgien er kommet til for 60 mio. Går med tanken om at hente Javi Martinez til Madrid hvor vi sender Khedira den anden vej, men er lidt usikker på om det kan lade sig gøre.

Laver en update igen når sæsonen er spillet færdig!
Logged

H A L A   M A D R I D!

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #43: 16 Mar 2014, 22:16 »

Det må efterhånden være på tide, at jeg også får spillet med mit hold Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

BrøndbyTilJegDør
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid Clúb de Futból (KONGEKLUBBEN)
« Svar #44: 29 Mar 2014, 16:25 »

HAHAHAHA!! Den nye Bendtner!!

* 2014-03-29_00003.jpg (163,31 KB - hentet 178 gange.)
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010