home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 43384 gange)
Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #60: 13 Jun 2014, 10:17 »

Jeg har også endelig begyndt at spille med Chelsea i dette års FM.

Første sæson købte jeg Luke Shaw og Fernando fra Porto for samlet 300 millioner. Ud gik Demba Ba for 35 mio.

Jeg stillede op i en 4-3-3:
Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - Shaw
                 Matic
         Willian - Lampard
Schürrle                    Hazard
                 Torres

Ovenstående formation var baseret på en solid defensiv organisation med plads til de forreste til at udfolde sig. Jeg spillede på ingen måde prangende størstedelen af sæsonen, men fik alligevel resultaterne i hus, og endte med at vinde både Champions League og Premier League.

Op til anden sæson, har jeg reformeret måden holdet spiller fodbold på. Taktikken er nu meget mere offensiv, og der bliver spillet direkte fodbold med stor vægt på at presse modstanderholdet. I transfervinduet solgte jeg for hele 600 millioner, hvor spillere som Cech og Mikel samt dødvægt som Salah, Romeu, Thorgan, Van Aanholt, Kakuta, Wallace og Moses blev solgt. Ind er i stedet kommet Ben Hamer  (fri transfer; back-up målmand), Mangala, Kovacic (Lampards erstatning) for samlet 260 millioner.

Derfor ser min foretrukne opstilling sådan ud:
                      Courtois
Azpilicueta - Luiz - Mangala - Shaw
                  Fernando
             Willian - Lampard
Schürrle                          Hazard
                   Lukaku

Er nået til Oktober 2014 og der er allerede optegninger til storhed.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2014, 10:20 af Korzika » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #61: 13 Jun 2014, 11:07 »

Jeg kan slet ikke finde ud af hvem jeg skal hente... Er også startet med Chelsea for første gang i denne udgave.
Mangler en back-up "Deep-lying playmaker" til Lampard, og en "Ball-winning midfielder" som back-up til Ramires. Træner pt. Matic i den rolle, men der går nok noget tid før han er klar. Ellers er holdet jo ret komplet, så overvejer bare at bruge de £37 millioner på ungdomsspillere.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #62: 13 Jun 2014, 12:21 »

Men har du ikke en spiller som Van Ginkel, der er skadet, men bliver fænomenal? Ellers ville jeg da skyde penge efter Ander Herrera, Koke eller noget derhenad, så du har nogle ekstremt pasningsstærke spillere.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #63: 13 Jun 2014, 12:24 »

Van Ginkel er ikke skadet, men er ikke højt i niveau. Har brug for folk der kan spille her og nu.
Han skal nok få spilletid i Liga Cup'en, men ellers ikke.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #64: 13 Jun 2014, 12:26 »

Van Ginkel bliver vanvittig. Jeg satser altid på ham, og han skuffer aldrig.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #65: 13 Jun 2014, 14:03 »

Transfers første sæson:

Youri Tielemans - 80 mio.
Callum Chambers - 41 mio.
Mario Pugliese - 10 mio.
Ryan Gauld - 55 mio. 

Ingen salg. Valgte dog at opsige aftalen med Hilário og kun beholde Mark Schwarzer som reserve målmand.
Derudover blev Der lejet en helvede masse unge spillere ud. Bl.a Mohammed Salah og Callum Chambers.

Logged

Supra Societatem Nemo

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #66: 13 Jun 2014, 14:42 »

Nogle, der har screenshots af Van Ginkel et par år fremme? 
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #67: 13 Jun 2014, 15:24 »

Jeg går med tanken om at starte et save med the blues. Hvad gør folk med hensyn til angrebsposten? sælger i Torres og demba ba og køber en anden. Hvilke ungdomsspiller er vær at holde øje med på ungdomsholdet? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #68: 13 Jun 2014, 15:29 »

Jeg synes helt afgjort, du skal hente en angriber i første transfervindue. Ingen af de tre nuværende holder niveau. Skild dig af med Ba og Eto'o, og behold så Torres som back-up. Jeg hentede selv Diego Costa, og han var en stor succes. Efter første sæson kom Lukaku hjem, og delte derefter spilletiden med Costa. Lukaku bliver vanvittig, så ham må du absolut ikke skippe afsted!

Der er meget få af ungdomsspillerne, som kan blive gode nok. Chalobah har potentiale til at blive rigtig god, men ellers blive de andre højst reservespillere.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #69: 13 Jun 2014, 17:52 »

I første sæson valgte jeg at beholde samtlige tre angribere. I anden sæson solgte jeg Fernando Torres samt Samuel Eto'o grundet de høje lønninger.
Jeg valgte at beholde Romelu Lukaku og hente en Christian Benteke som havde en solid sæson i Aston Villa. Derfor er Demba Ba nu tredje valg i klubben.

Af unge spillere syntes jeg helt klart at Nathaniel Chalobah, Jeremie Boga, Mitchell Beeney, Ruben Loftus-Cheek, Jon Swift og Lewis Baker er værd at arbejde videre på.
Logged

Supra Societatem Nemo

Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #70: 13 Jun 2014, 18:45 »

Charly Musonda er også værd, at holde øje med.

http://gyazo.com/4e6053dc0813bf06dad7e6aad2b9ba73
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #71: 16 Jun 2014, 15:13 »

Jeg har tilladt mig at sælge Marco Van Ginkel til Manchester City, for den nette sum af 400 Millioner kr.
Da jeg har valgt ikke at købe nogen direkte erstatning, har jeg valgt at hive Jeremie Boga permanent op i førsteholdstruppen.

Logged

Supra Societatem Nemo

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #72: 16 Jun 2014, 20:24 »

Jeg har tilladt mig at sælge Marco Van Ginkel til Manchester City, for den nette sum af 400 Millioner kr.
Da jeg har valgt ikke at købe nogen direkte erstatning, har jeg valgt at hive Jeremie Boga permanent op i førsteholdstruppen.

Hvor langt er du henne? Har du evt. en ss af ham? :-)
Logged

H A L A   M A D R I D!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #73: 16 Jun 2014, 20:39 »

Jo selvfølgelig må du det.

Han er lige kommet tilbage fra skade. Men han er vidunderdreng, så jeg forventer mig meget af ham denne sæson.

http://imageshack.dk/viewimage.php?file=http://imageshack.dk/?img=181402943871.png
Logged

Supra Societatem Nemo

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #74: 16 Jun 2014, 22:27 »

Jo selvfølgelig må du det.

Han er lige kommet tilbage fra skade. Men han er vidunderdreng, så jeg forventer mig meget af ham denne sæson.

http://imageshack.dk/viewimage.php?file=http://imageshack.dk/?img=181402943871.png
Han ser godt nok god ud :-)
- hvad med Marco van ginkel? har du et ss af ham også? hvis det ikke er til for meget besvær Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010