home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 43351 gange)
larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #150: 06 Aug 2014, 19:42 »

Jeg har også startet et save op med Chelsea er i marts 1. sæson stadig med i FA cup, Tabte semifinale i Liga Cuppen til Arsenal, er i CL-kvart finale og fører ligaen med 6 pt foran Everton, efter everton er der 18 pt ned til City på 3. så man kan sige at det er et "two-horse race". Har købt Shaw til kanten, Reus som jeg forsøgt at omskole til højrekant med okay succes, Byttede Torres og en pose penge til Jackson Martinez (17 mål, 37 kampe) og Werner som fremtidens håb, Ba er røget, Eto´o er røget, og Matic er røget. Lambert blev hentet ind til vinter for at presse Martinez og Werner, som erstatning for Eto´o som bare har været et kæmpe flop. Rønnow kommer til sommer, sammen med Sebastian Rode som kommer til at erstatte Mikel, som jeg ikke rigtig bruger. Lampard har været fremragende for mig med hidtil 11 basser i 35 kampe, så han bliver selvfølgelig sammen med Terry, som også er bundsolid. Cole lader jeg tilgengæld gå da Shaw gør det bedre og så har jeg hentet P. Bengtson på fri transfer til sommer som erstatning. Derudover kan Azpili spille den. Hazard har været fremragende med 15 mål og 19 assists i 37 kampe og 7,23 avg.

Fun fact. Terry er min topscorer i CL med 5 basser Opstemt Werner havde efter en lidt træg start med 4 kampe udenmål besluttet sig for at stemple ind. 4 Kasser i hans første kamp fra start, Jeg kommer til at elske ham. Balanta kommer til sommer også regner jeg med at Cahil og måske Luiz skal ud, afhængig af hvordan Zouma præstere. Max Mayer er også kommet til, med han spiller ikke det store endnu. Men transfersne har været bekostelige og men så er jeg også dækket godt ind og kommer ikke til at bruge de store penge i de kommende vinduer, hvilket er heldigt eftersom jeg vel har forgældet CFC for de kommende 48 måneder ifb. med transfers Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #151: 06 Aug 2014, 19:53 »

Rønnow og Bengtson?
Ingen af dem er da tæt på at være gode nok til Chelsea... Kan sagtens forstå din beslutning om at lade Cole gå, men du har Shaw og Azpili. Forstår slet ikke de to indkøb, men hver vores spil Tunge
Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #152: 08 Aug 2014, 14:55 »

Jeg har også startet et save op med Chelsea er i marts 1. sæson stadig med i FA cup, Tabte semifinale i Liga Cuppen til Arsenal, er i CL-kvart finale og fører ligaen med 6 pt foran Everton, efter everton er der 18 pt ned til City på 3. så man kan sige at det er et "two-horse race". Har købt Shaw til kanten, Reus som jeg forsøgt at omskole til højrekant med okay succes, Byttede Torres og en pose penge til Jackson Martinez (17 mål, 37 kampe) og Werner som fremtidens håb, Ba er røget, Eto´o er røget, og Matic er røget. Lambert blev hentet ind til vinter for at presse Martinez og Werner, som erstatning for Eto´o som bare har været et kæmpe flop. Rønnow kommer til sommer, sammen med Sebastian Rode som kommer til at erstatte Mikel, som jeg ikke rigtig bruger. Lampard har været fremragende for mig med hidtil 11 basser i 35 kampe, så han bliver selvfølgelig sammen med Terry, som også er bundsolid. Cole lader jeg tilgengæld gå da Shaw gør det bedre og så har jeg hentet P. Bengtson på fri transfer til sommer som erstatning. Derudover kan Azpili spille den. Hazard har været fremragende med 15 mål og 19 assists i 37 kampe og 7,23 avg.

Fun fact. Terry er min topscorer i CL med 5 basser Opstemt Werner havde efter en lidt træg start med 4 kampe udenmål besluttet sig for at stemple ind. 4 Kasser i hans første kamp fra start, Jeg kommer til at elske ham. Balanta kommer til sommer også regner jeg med at Cahil og måske Luiz skal ud, afhængig af hvordan Zouma præstere. Max Mayer er også kommet til, med han spiller ikke det store endnu. Men transfersne har været bekostelige og men så er jeg også dækket godt ind og kommer ikke til at bruge de store penge i de kommende vinduer, hvilket er heldigt eftersom jeg vel har forgældet CFC for de kommende 48 måneder ifb. med transfers Opstemt

Spændende indkøb må jeg sige. Hvad måtte du slippe for Werner og Reus?
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #153: 10 Aug 2014, 00:08 »

Hvor svært er det at holde sig indenfor FPP? Jeg har ikke prøvet at spille med rige klubber so far, så tænker lidt på hvor lang tid der vil gå før man bliver straffet, hvis man bare bruger løs?
Logged

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #154: 22 Aug 2014, 20:07 »

Nogle der har haft held med at hente spillere som Fabregas, Gündogan, Kroos osv. i den klasse? Synes det er umuligt.. Mangler en ved siden af Koke. (Er i starten af sæson 2)
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #155: 25 Aug 2014, 13:20 »

Rønnow er også mere købt som 3. keeper, han  var billig og med udviklingspotiental e, det er lidt det samme med Bengtsson, han var gratis og bliver min backups backup. Jeg er meget glad for at bruge et  B/C hold i ligacuppen og fa cuppen. Reus har en frikøbsklausul på 260 mil. slap med 60 mil up front for Werner. Jeg vandt ligaen, tabte til Barca i CL kvartfinalen og Bolton i FA cup semi. Real bød 400 mil, for Jackson, jeg sagde pænt ja tak og hentede Costa som erstatning. Jeg forsøger at afskibbe Reus igen, da jeg har fået en naturlig højrewing i Lamela, som var utilfreds i tottenham, men stadig kostede 460 millioner, forhåbentligt godt givet ud. Der er blevet ryddet noget op i truppen, solgt spilere for 806 millioner, heriblandt Jackson og Mikel som står for størstedelen. og købt ind for 790. Terry endte med at blive treer på topscorelisten i CL Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010