home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Newcastle United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United  (Læst 29577 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Newcastle United
« : 20 Okt 2013, 10:11 »

Da der ingen Newcastle tråd er, vil jeg hermed oprette en. Newcastle er nu ikke en klub der ligger mit hjerte tæt. Dog har jeg en masse beundring til overs:). Husker de gode 90´ere, hvor du kæmpede med United, Liverpool ja selv Blackburn..

Mit seneste spil med dem skal findes fm 2005 eller 2006, med duoen Owen/Shearer. Et fedt spil, hvor jeg uden at vinde Premier League, blev verdens bedste hold (ud fra koeficcenter og værdi).

Sagen er den at nu skal jeg i et netværk spil med 2 kammerater igen være dem...
For at sådan en spil for mig bliver godt, sætter jeg mig ind deres historie/fans hele deres setup og derfor er Wiki gennemsøgt.
Så nu vil jeg høre jeg ægte Newcastle fans, hvad holdningen er til Mike Ashley - en mand med masser af penge, men en klub med stor gæld.
Et dårligt forhold til Keegan, som jeg ellers gerne ansatte som Sports direktør. - Jeg tror at jeg vil starte op som Michael Owen, selvom jeg ikke mindes deres skilsmisse var lykkelig eller?

Shearer ville jeg gerne have som assisten - Igen, hvordan er forholdet her?

Ideelt, så jeg gerne en ny bestyrelse og ny start, med alle mine 90 ´er helte ansat i klubben.

Er der nogen af jer der har oplevet i FM13 eller 14 at klubben er solgt og ny bestyrelse træder til?
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #1: 13 Nov 2013, 15:43 »

Jeg er heller ikke Newcastle fan, men synes de var et spændende hold at starte med :-)

Jeg er nu i gang med min tredje sæson hos The Toons. Min første sæson var en lang succeshistorie. Jeg hev en 4. plads hjem og kom langt begge pokalturneringer. Bestyrelsen var naturligvis ovenud tilfreds og gav mig et stort transferbudget til næste sæson. Desværre skuffede mine Toons lidt, da jeg kom langt i pokalturneringer igen og samtidig skulle klare mig i Champions League. Derfor endte det med en 9. plads i Premier League. Nu er jeg cirka halvvejs i tredje sæson og klubben er blevet opkøbt og har derfor udvidet faciliteter, stadion og givet større budgetter. Profiler som Javier Hernandez, Thomas Vermaelen, Sami Khedira, Robben, Negredo, van Rhijn osv.  Smiley Lige nu ligger jeg på en 7. plads, men jeg håber at jeg kan levere en slutspurt og hive en top-5 placering hjem  Smiley

I sæsonen 2017-2018 hev jeg en 4. plads hjem. Det var desværre ikke nok, da Chelsea, der blev nummer 8, samtidig vandt CL og derfor stjal min plads.
For andet år i træk var jeg helt med fremme i Premier League, men tabte terræn i de sidste 5-7 runder. I år er mange rutinerede profiler skiftet ud med kommende PL-stjerner, så jeg har ikke lige så store forventninger. Samtidig er vi i EL og gruppespillet skal give mulighed for at mange af de unge spillere skal have så meget spilletid som muligt!
Jeg vandt Carling Cuppen 2017, men tabte desværre FA Cup finalen  Sur
« Seneste Redigering: 20 Nov 2013, 11:30 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #2: 19 Nov 2013, 16:32 »

Efter et par sæsoner med Southampton ville jeg teste mig selv af i Newcastle. Jeg har fundet en ny taktik og ud fra spillermateriale synes jeg at dette hold var perfekt. Taktikken er 4-1-2-3 uden omc og kanter.

Jeg fik solgt en masse - af de større handler var Ben Arfa 225 - Marveux 44 - Gouffran 52,5 - Obertan 34 - Gutierrez 30 - og halvvejs Santon til 190 (han ønskede det) samlet blev der solgt for 614 mill.

Ind kom Diame 31 - Musacchio 24 - Damiao 62,5 - Vietto 40 - samt Murru 55 og Strootman 90 i januar.

Sæsonen gik helt overdrevet forrygende. Jeg tabte min første kamp i 15 runde og det blev til 3 nederlag i alt i PL. Vandt med 87 point - Man Udt nr 2 med 74. Fik årets manager, spiller - Anita, spillernes spiller - Remy, unge spiller - Sissoko og delt topscorer Remy samt 4+1 spiller på årets hold. Udskifteren var sjovt nok årets spiller Anita...

Nu er 2. sæson igang og jeg har netop overstået transfervinduet.

Større salg er: Steven Taylor 55 - Yanga-Mbiwa 162,5 - Cisse 125 - Anita 240 - Diame 62,5 - samlet for 650 mill

Ind er kommet: Mason Bennett 13 (udlejet) - Fierro 22 - Balanta 85 - Vargas fri - Luke Shaw 190 - Carvajal 145 - Wanyama 170 - Gabriel Barbosa 30 - Illaramendi 50 - ALLE HANDLER ER NÆVNT UDEN KLAUSULER

Nu skal PL forsvares og CL skal erobres!!!

EDIT: (INDSÆT EN MASSE BANDEORD) Computercrash og tilbage ved 19/8 - så skal der handles igen...

EDIT 2: det var kun Illaramendi som manglede og han kom ind til samme pris.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2013, 09:13 af pallestar » Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #3: 25 Nov 2013, 12:25 »

Er der virkelig ikke flere der spiller med newcastle? Shockeret
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #4: 03 Dec 2013, 19:25 »

Jeg er fuldstændig fanget af mit Newcastle spil og allerede i 2019-2020 sæsonen. Det går forrygende! Sidste sæson hev både CL-trofæet og Premier League-trofæet hjem til The Toon. Her i 19-20 sæsonen var målet måske lidt for ambitiøst, da jeg gerne ville gå ubesejret gennem PL-sæsonen. Uheldigvis slog Chelsea mig allerede i 13. runde, så den plan blev skudt ned  Ubeslutsom
Heldigvis fører jeg Premier League, er gået videre i CL og er stadig deltager i de to pokalturneringer. Nu står den på VM for klubhold, hvor de lidt yngre spillere skal testes og forhåbentlig kan hente endnu et trofæ. Smiley
Jeg tror aldrig, jeg har haft så godt et hold i Football Manager. Det er en fest!
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #5: 03 Dec 2013, 20:10 »

Jeg er fuldstændig fanget af mit Newcastle spil og allerede i 2019-2020 sæsonen. Det går forrygende! Sidste sæson hev både CL-trofæet og Premier League-trofæet hjem til The Toon. Her i 19-20 sæsonen var målet måske lidt for ambitiøst, da jeg gerne ville gå ubesejret gennem PL-sæsonen. Uheldigvis slog Chelsea mig allerede i 13. runde, så den plan blev skudt ned  Ubeslutsom
Heldigvis fører jeg Premier League, er gået videre i CL og er stadig deltager i de to pokalturneringer. Nu står den på VM for klubhold, hvor de lidt yngre spillere skal testes og forhåbentlig kan hente endnu et trofæ. Smiley
Jeg tror aldrig, jeg har haft så godt et hold i Football Manager. Det er en fest!

SS af dine indkøb gennem tiderne? Og er der sket noget med dit stadion? ;P
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #6: 03 Dec 2013, 21:42 »

Jeg har netop søgt det ledige job i Newcastle efter 4½ sæson i Schalke, er i 2022.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #7: 05 Dec 2013, 09:42 »

Jeg har sgu godt nok mine problemer med Newcastle.. Hvordan har I udarbejdet Jeres taktikker?
Har forsøgt flere forskellige modeller - men generelt er mit problem faktisk at score mål..

Min defensiv fungerer fantastisk - har p.t. 6 ligakampe uden at lukke mål ind, men scorer virkelig få mål.

Jeg har et næsten fuldstændig intakt hold - og jeg er i slutningen af januar 14. Eneste forandringer er at jeg har hentet Antoine Griezmann til kanten.

Min ideal-opstilling er en 4-5-1.

--------------------------Cissé---------------------
Griezmann-------------------------------Ben Arfa
----------------Sissoko---------Cabaye-----------

Har virkelig prøvet meget for at få offensiven til at præstere - kanterne har været IA'ere og kantspillere, Cissé har været dybdeliggende, skarpretter og fremskudt angriber - Cabaye har været fremskudt playmaker, dybdeliggende og felt til felt.
Sissoko har jeg ligeledes ændret et par gange for at få sammenhængen til at spille..

Uanset løsning - så spiller kanter og Cissé til lave ratings konstant - og en mand som Ben Arfa ligger på 6.7 i snit på sæsonen.
Cissé har et målsnit på 0,3! Remy er også forsøgt - men ham har jeg sendt retur pga. elendig performance og ALT for meget i løn.

Er det et spørgsmål om kvalitet hos Cissé, Remy??
Et spørgsmål om min midt, eller sammenhængen i hele taktikken?

Har også skiftet i mellem boldbesidende og en mere direkte spillestil for at få mange mål ud af holdet..
Jeg har scoret utroligt få mål i ligaen.

Vil meget gerne have assistance.
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #8: 05 Dec 2013, 10:00 »

Jeg spillede min første sæson med Cisse, også uden den store succes. Jeg spller til 4-2-3-1 i stedet, hvor jeg havde Ben Arfa på den offensive central. Så jeg vil nok foreslå en ny angriber eller at bytte den defensive midtbane ud med en offensiv. Jeg spiller mere direkte  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #9: 05 Dec 2013, 10:19 »

Jeg spillede min første sæson med Cisse, også uden den store succes. Jeg spller til 4-2-3-1 i stedet, hvor jeg havde Ben Arfa på den offensive central. Så jeg vil nok foreslå en ny angriber eller at bytte den defensive midtbane ud med en offensiv. Jeg spiller mere direkte  Smiley

Med hvilken roller? Wink
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #10: 09 Dec 2013, 12:58 »

Jeg har sgu godt nok mine problemer med Newcastle.. Hvordan har I udarbejdet Jeres taktikker?
Har forsøgt flere forskellige modeller - men generelt er mit problem faktisk at score mål..

Min defensiv fungerer fantastisk - har p.t. 6 ligakampe uden at lukke mål ind, men scorer virkelig få mål.

Jeg har et næsten fuldstændig intakt hold - og jeg er i slutningen af januar 14. Eneste forandringer er at jeg har hentet Antoine Griezmann til kanten.

Min ideal-opstilling er en 4-5-1.

--------------------------Cissé---------------------
Griezmann-------------------------------Ben Arfa
----------------Sissoko---------Cabaye-----------

Har virkelig prøvet meget for at få offensiven til at præstere - kanterne har været IA'ere og kantspillere, Cissé har været dybdeliggende, skarpretter og fremskudt angriber - Cabaye har været fremskudt playmaker, dybdeliggende og felt til felt.
Sissoko har jeg ligeledes ændret et par gange for at få sammenhængen til at spille..

Uanset løsning - så spiller kanter og Cissé til lave ratings konstant - og en mand som Ben Arfa ligger på 6.7 i snit på sæsonen.
Cissé har et målsnit på 0,3! Remy er også forsøgt - men ham har jeg sendt retur pga. elendig performance og ALT for meget i løn.

Er det et spørgsmål om kvalitet hos Cissé, Remy??
Et spørgsmål om min midt, eller sammenhængen i hele taktikken?

Har også skiftet i mellem boldbesidende og en mere direkte spillestil for at få mange mål ud af holdet..
Jeg har scoret utroligt få mål i ligaen.

Vil meget gerne have assistance.


Jeg kom igennem sæsonen - og med et hold der virkelig fandt melodien sidst på sæson. Den sidste del af sæsonen i Premier League, tabte jeg få kampe og havde enorm lange perioder uden at lukke mål ind.


Jeg lukkede kun 23 mål ind på hele sæson - lavest af alle Premier League klubber. Krul vandt dermed guldhandsken.

Succesen kom til mig, efter jeg arbejdede videre med en mere boldbesidende tilgang og et par tweaks på spillerne selv.
Jeg endte som 5'er - á point med City, og Tottenham - så et point mere havde resulteret i CHL! Ærgerligt, da det nok i dén grad havde kickstartet klubben.

Er netop kommet i gang med anden sæson - og det ser solidt ud, ud fra min start, i et fuldstændig umenneskeligt startprogram!



Som I kan se, så fortsætter den solide defensiv - imens der langsomt bygges mere på toppen.

Af nævneværdige transfers, henover sommeren:




6-7 kvalitetsregens fra andre klubber. Specielt et yderst lovende talent fra City:


Lavede et bommert af de større, da jeg fandt et sindssygt skotsk talent (endte med at give 60 mill. for ham) - men i buddet var der inkluderet et års udleje - rimelig ærgerligt da jeg virkelig godt kunne bruge ham i rotation.. Så måtte spise mig af med Gamberini og Mykhylak på fri - som backups.. Så håber ikke Mbiwa og Doria ryger samtidig!

Min idealopstilling er således:



Har en voldsom god balance (+450 mill.) men den nærige Ashley ville ikke slippe mere en 80 mill. til indkøb.

Men skal klart have en langt bedre erstatning ind i stedet for Cabaye - skal klart sigte noget højere end Ekdal!

Andre der har igangværende spil med Toons?


« Seneste Redigering: 10 Dec 2013, 10:48 af champione » Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #11: 10 Dec 2013, 10:30 »

Dejligt - Ashley kom ud af busken - og stak mig 150 mill. ekstra at købe for - efter endnu en forespørgsel om et større transferbudget - de blev straks brugt! Så ryger Anderson straks hjem fra sin lejeaftale!





Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #12: 19 Dec 2013, 18:25 »

Ingen der spiller med newcastle mere? Smiley
Logged

Kristensen86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #13: 19 Dec 2013, 21:24 »

Ingen der spiller med newcastle mere? Smiley

Jeg har lige overstået en konge sæson med dem, hvor jeg endte på en overraskende 3 plads , og var bare super spændende, men anden sæson startede som lort, selvom jeg lavede gode indkøb osv så nu prøver jeg igen Wink

Indkøb bliver mine sædvanlige når jeg spiller FM

Peter Ankersen ( Esbjerg )

Tom Cleverly ( Lån fra man U )

Carlos Fierro ( Angreb ttalent fra chivas mexico

Franco Zuculine på free transfer han er faktisk et konge køb gratis Wink

Balanta ( Kanon forsvars talent )

Tom ince ) Udvikler sig helt vildt ..

Lucas Romero ( Valez )

Hvem køber i og hvordan spiller i?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #14: 19 Dec 2013, 22:57 »

Jeg har et vildt spil i gang - men gad ik blive ved med at opdatere tråden når der ingen kommentarer kom..

Blev mestre i anden sæson - og har det vildeste hold og smadrer derudaf!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010