Flot Mads.. Vejen til udvikling, er via trofæer - og fint start med EL.
Jeg har et benhårdt mål - Champions League.
Jeg har netop taget hul på min 5 sæson med Newcastle.. Og det har næsten været en dans på roser hele vejen igennem.. Jeg lavede indlæg i starten af mit spil (tidligere i denne tråd), men stoppede da der hverken var respons eller aktivitet i tråden..
Men det kører faktisk rigtig pænt - har et voldsomt mandskab, og har fået fyldt pokalskabet godt op!
1: sæson: 5. plads.
2: sæson: 1. plads - FA cup titel.
3: sæson: 1. plads - Charity Shield - FA cup titel - Carling Cup titel - CHL 1/8 finalen (ud til Bayern!)
4: sæson: 1. plads - Charity Shield, FA semi (ud til City), Carling cup semi (ud til Nottingham Forrest
), og CHL semi (tæt tæt mod Man U)!
Jeg har egentlig i princippet fokus på talentudvikling - og som I kan fornemme, så har de unge drenge lidt svært ved presset i længden af sæsonerne - kommer typisk en del point foran - og bliver "hentet" til sidst.. Sidste sæson (fjerde) endte jeg faktisk á point med United - og kun en bedre målscore sikrede mig mit tredje mesterskab i rap!
Min tredje sæson var virkelig flot og min klart bedste med 4 titler!
Men op til 5. sæson - har jeg købt profiler til starteren - så konkurrencen er dét hårdere, ligesom bredden er det.. Det er dét der har kostet i de andre sæsoner. Jeg har ligeledes investeret massivt i talentmasse - med fokus på fremtiden.
Min starter ser således ud:
--------------------------------------Krul---------------------------------
Peruzzi------------------Mbiwa-------------Doria------------------Shaw
----------------------------------------------------------------------------
-----------------------------Sissoko----------Wilshere-------------------
---------------------------------------------------------------------------
Lamela--------------------------------------------------------Griezmann
---------------------------------------------------------------------------
--------------------------------Fierro----------Lukaku-------------------
Som nævnt - er min konkurrence hård - så mange positioner det virkelig tæt i forhold til de startende 11.
Reserve holdet ser således ud:
------------------------------------Coppa (regen)----------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
Di Sciglio--------------------Balanta--------------Weir (regen)-----------Haidara
--------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------L. Bender---------Beckford/Sepe (2. regens)---------
Bellino--------------------------------------------------------------------V. Fischer
------------------------------Jesé-------------------Mitrovic------------------------
Af større handler ind igennem tiderne...
Sergio Agüero - købt for 550 mill. (med uforløste klausuler på 150 mill.)
Jack Wilshere - købt for 375 mill.
Lamela - købt for 275 mill.
Griezmann - købt for 177 mill.
Lars Bender - købt for 125 mill.
Gino Peruzzi - købt for 175 mill.
Jesé - købt for 205 mill.
Luke Shaw købt for 275 mill.
Doria - købt for 125 mill.
Di Sciglio, Lukaku, Fierro, Balanta, Fischer, og en masse regens er købt til et stykke under 100 mill.
Større salg:
Sergio Agüero - 510 mill.
Davide Santon - 305 mill.
Vernon Anita - 125 mill.
Eric Dier - 125 mill.
Ben Arfa - 130 mill.
Marco Verratti - 305 mill.
Yoann Cabaye - 305 mill.
Debuchy - 85 mill.
Og så en masse småsalg i Di Maria, Tiote, Papis Cissé, Adam Campbell, Trippier, Coloccini, Steven Taylor, osv.
Synes truppen ser solid ud nu - håber det er nok til at få CHL titlen hjem!
SS fremsendes gerne - sidder bare på pinden og havde et minut til at opdatere..