home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Newcastle United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United  (Læst 29659 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Newcastle United
« Svar #60: 03 Jun 2014, 01:30 »

Nå, det går da fint indtil videre. Fik i januar signet Darren Fletcher, der er startet helt fantastisk med 2 mål i 4 kampe, og Ibrahim Affelay som cover på fløjen. Begge blev signet for £3,5 million. Har lige vundet Capital One Cup'en med en 3-1 finale sejr over Stoke, mens Norwich blev endestationen i FA Cup'en, da vi tabte på straffespark. I ligaen ligger jeg nummer to efter 27 spillerunder, mens Chelsea er to point foran mig på førstepladsen, men med en kamp mere i hånden. Man Utd er nummer tre, to point efter mig, men med to kampe mere i hånden. Så alt i alt ser det jo godt ud.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #61: 03 Jun 2014, 11:41 »

Hvordan kan det være at spillet er så urealistisk, så i alle sammen vinder ligaen første sæson? Tunge
Det er ikke voldsomt svært. Jeg endte på 3 pladsen i første sæson i PrL med mit nottingham forest hold med ét indkøb så kan sagtens forestille mig at vinde ligaen med newcastle i første
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Newcastle United
« Svar #62: 03 Jun 2014, 14:16 »

Det er sq lidt for urealistisk for mig... Men jeg fortsætter alligevel Tunge
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Newcastle United
« Svar #63: 03 Jun 2014, 14:25 »

Det er ikke voldsomt svært. Jeg endte på 3 pladsen i første sæson i PrL med mit nottingham forest hold med ét indkøb så kan sagtens forestille mig at vinde ligaen med newcastle i første
Det er da ligemeget at det ikke er svært, det gør ikke spillet mindre urealistisk. Har virkelig også læst mange ind på fm-base og SI Games forum at de har vundet ligaen med Newcastle i første sæson. Det jo decideret latterligt.
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #64: 03 Jun 2014, 17:51 »

Spillede med Newcastle for et par måneder siden og vandt PL første sæson med 0 indkøb.

Spillet er nogengange for nemt Peace
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

sebbersebber
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #65: 27 Jul 2014, 11:55 »

Så er jeg næsten færdig med min anden Newcastle sæson, og hvilken en.

Jeg startede første sæson uden de store forventninger. Jeg kom dog utroligt godt ud af transfervinduet, hvor jeg for en gang skyld holde hovedet koldt og brugte min penge på to deciderede forstækninger. Bryan Ruiz blev købt ind til den offensive midtbane og Gaitan blev købt til at dominere venstrekanten.

Det skulle hurtigt vise sig, at mit Newcastle hold skulle være sæsonens overraskelse. En masse sejre mod de store hold gav grundlag for den 2. plads, som jeg endte med.

Så langt, så godt. Nu var det tid til anden sæson, hvor mit store mål var CHL. Jeg ville have lidt mere bredde i truppen, så jeg fik handlet lidt. Ferreyra og Balanta blev købt direkte til startopstillingen. Salvio, Barry og Nyon blev lejet til bredden og i januarvinduet blev Ander Herrera hentet ind for at give Ruiz lidt hvile.

Første sæsons form fortsatte og med få runder tilbage, ser det ud som følgende:

Capital One Cup: Jeg trækker simpelthen Tottenham, Arsenal og Chelsea, som jeg alle slår ud. Derefter møder jeg Manchester City i semifinalen og den første kamp, vinder jeg 2-0 hjemme. Jeg troede ikke, der var returkamp, men det fandt jeg tydeligvis ud af, da City ekspederede mig ud med 3-0 hjemme. Sæsonens eneste store kollaps.

FA CUP: Jeg er i finalen mod Tottemham. Bliver spillet om 2 kampe. Havde et forholdsvist nemt program indtil semifinalen, hvor jeg fik revanche mod City. Lækker følelse.

Premier League: Med 3 runder igen ligger jeg 3 point bag Chelsea, men med 2 kampe mindre spillet (de har spillet 37 - jeg 35). Har dog 3 udebaneture, hvor det blandt andet er Tottenham og Everton. Farlige kampe.

CHL: Det største lyspunkt i sæsonen. Jeg gik let videre fra min gruppe og ekspederede også Galatasaray ud i knockout-runden, selbom der skulle en forlænget spilletid til, før videre deltagelse var en realitet. I kvartfinalen ventede Bayern Munchen, som jeg slog med 4-1 hjemme i første kamp. Det blev til 4-4 på Allianz Arena. Så kom turen til et andet tysk hold: Dortmund. Jeg har netop spillet første kamp, som blev spillet i det tyske. Dortmund fik en snitter på 4-0, og jeg føler mig næsten videre. Så nu er det finalen mod enten United eller Barca.

Vil i have taktiske dispositioner eller andre screenshots, må i bare sige til :-)
Logged

sebbersebber
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #66: 27 Jul 2014, 13:18 »

Nå, lykken kan jo vinde. Den optimist, som jeg var for 1 time siden, da jeg skrev indlægget, er hermed ødelagt.

Jeg er så fucking træt at FM. Som jeg nævnte tidligere, havde jeg 3 kampe tilbage i Premier League, hvor jeg hele sæsonen igennem havde ligget enten 1'er eller 2'er.

Da jeg dog var i CHL semien + FA cup finalen (som jeg vandt), kunne FM ikke finde ud af at lave en realistisk kampprogram, og derfor skulle jeg i begge tilfælde spille en PRL kamp 2 dage efter de to ovenstående kampe. Nu er min trup i forvejen ikke så bred, og det er min egen skyld, men det er egentligt på grund af de latterlige krav om engelsk trænede spiller, som der ikke ligefrem er mange af i Newcastle.

Nå, til sagen. Grundet en nogenlunde smal trup + et par skader, så er det jo komplet umuligt at stille det der ligner et kampklart hold ude mod hhv. Everton og Tottenham, som SKAL vindes. Det gør de naturligvis ikke (0-0 og 0-1), og derfor står jeg med kviven for struben i min sidste kamp ude mod Cardiff, hvor jeg skal vinde for at blive i hvert fald 4, og hvor Cardiff intet har at spille for. Af uransaglige årsager kan bolden bare IKKE komme ind, og de på to fucking hjørnespark. Nå, tak FM. Det var så den sæson, der endte med en 5 plads.

Lad os sige det sådan. Hvis ikke jeg vinder CHL - og derved kvalificerer mig direkte til næste sæsons turnering, så er det her spil dødt. ER så fucking træt af de fejl med kampprogrammet.
Logged

sebbersebber
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #67: 27 Jul 2014, 13:25 »

Nu når jeg er i gang, kan jeg jo ligeså godt fortsætte.

Bryan Ruiz, som er min foretrukne spiller på den offensive midt, kan ikke bruges i CHL finalen? Hvorfor? Jo, han er da liiiige en tur med landsholdet til en landskamp, mens hans hold spiller CHL finale. Kom nu FM, kom nu!!!
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #68: 29 Jul 2014, 08:50 »

Nu når jeg er i gang, kan jeg jo ligeså godt fortsætte.

Bryan Ruiz, som er min foretrukne spiller på den offensive midt, kan ikke bruges i CHL finalen? Hvorfor? Jo, han er da liiiige en tur med landsholdet til en landskamp, mens hans hold spiller CHL finale. Kom nu FM, kom nu!!!

jeg plejer at smadre et eller andet, dette kan anbefales! Det føles virkelig dejligt bare at komme ud med sin vrede!
personligt er jeg mest til at smadre min hånd rigtig hårdt ind i væggen, gerne flere knytnæve slag BANG BANG BAGN!! - og så gør det dejligt ondt i hånden efter! - for synes at sengen er alt for blød at slå i... Evt kan du også kaste med ting... drikkedunke er godt, det er plastic, så har svært ved at gå helt i stykkker...
ps, dørkarmen er også et godt offer!
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United
« Svar #69: 01 Sep 2014, 14:20 »

Nå, lykken kan jo vinde. Den optimist, som jeg var for 1 time siden, da jeg skrev indlægget, er hermed ødelagt.

Jeg er så fucking træt at FM. Som jeg nævnte tidligere, havde jeg 3 kampe tilbage i Premier League, hvor jeg hele sæsonen igennem havde ligget enten 1'er eller 2'er.

Da jeg dog var i CHL semien + FA cup finalen (som jeg vandt), kunne FM ikke finde ud af at lave en realistisk kampprogram, og derfor skulle jeg i begge tilfælde spille en PRL kamp 2 dage efter de to ovenstående kampe. Nu er min trup i forvejen ikke så bred, og det er min egen skyld, men det er egentligt på grund af de latterlige krav om engelsk trænede spiller, som der ikke ligefrem er mange af i Newcastle.

Nå, til sagen. Grundet en nogenlunde smal trup + et par skader, så er det jo komplet umuligt at stille det der ligner et kampklart hold ude mod hhv. Everton og Tottenham, som SKAL vindes. Det gør de naturligvis ikke (0-0 og 0-1), og derfor står jeg med kviven for struben i min sidste kamp ude mod Cardiff, hvor jeg skal vinde for at blive i hvert fald 4, og hvor Cardiff intet har at spille for. Af uransaglige årsager kan bolden bare IKKE komme ind, og de på to fucking hjørnespark. Nå, tak FM. Det var så den sæson, der endte med en 5 plads.

Lad os sige det sådan. Hvis ikke jeg vinder CHL - og derved kvalificerer mig direkte til næste sæsons turnering, så er det her spil dødt. ER så fucking træt af de fejl med kampprogrammet.
Så spillet er dødt regner jeg med? Peace
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United
« Svar #70: 17 Nov 2014, 16:29 »

Nå, jeg er nok en af de få der stadig kører på FM14.. Men her kommer alligevel et indlæg.

Historien har været oppe og vende i tråden tidligere kan jeg se, at det kan være lidt "nemt" er komme fremad med 'Nyborg'

Min er nok endnu en til samlingen, men synes alligevel jeg vil dele den..

Første sæson sluttede jeg på en overvældende 2 plads blot 2 point efter ManU.
Mesterskabet var absolut inde for rækkevidde, men jeg snubler i de 2 sidste runder, som også er et par åndsvagt svære kampe.
Den ene kamp er mod ManC på udebane, som bliver 2-2 og den sidste er mod Chelsea hjemme som ender 1-1.. Lidt bittert, men trods alt en helt igennem godkendt sæson med Papiss Cisse som topscorer med 28 garn og prisen som årets spiller.

Der var virkelig nogle store resultater henover 1.sæson
ManU ude: 3-2
ManC hjemme: 3-0
Chelsea ude: 2-1
Liverpool ude: 2-0
Liverpool hjemme: 4-1
Arsenal ude: 2-2
Arsenal hjemme: 2-0

Eneste spiller jeg hentede ved spilstart var Memphis Depay = 130mil over 48mdr.
Jeg henter også Valdes ind på fri transfer efter han har været på prøve i 4uger.. Det var lidt underligt, for Krul havde virkelig stået fantastisk, men min reservekeeper var ikke noget at råbe hurra for..

2.sæson byder jo på Champions League hvor jeg havner i gruppe med Barca, Napoli og Metalist.
Her tænker jeg, jeg skal nok blive nr.3 men kan jeg blive nr.2.Huh
Det kunne jeg. Jeg vinder over Barca hjemme, Napoli hjemme og begge kampe mod Metalist, uafgjort med Barca ude og taber til Napoli ude... Helt sikkert godkendt..

Lodtrækning til knock out runden er jeg mere end almindelig heldig og få Olympiakos. I 1/4dels finalen får jeg Schalke 04, et rimelig godt match til Newcastle... Vinder 2-1 hjemme og vinder 2-0 ude...  Thumbs Up

Dvs jeg er nu skal spille semifinale - denne lodtrækning har endnu ikke været der..

I ligaen, ligger jeg pænt isoleret som nr 2.. 2 point efter ManU men de har 2 kampe i baghånden. Jeg har 7point ned til City/Chelsea på den delte 3.plads..

Transfers skal jeg lige lave et SS af, for der har været gang i svingdøren.

Cupturneringerne har jeg slet ikke prioteret, hvilket Mike Ashley ikke er ovenud tilfreds med.

Taktikken har været den samme hele vejen i gennem: 4-2-3-1: skal nok lige prøve med SS senere
Valdes (GK)
Micah Richards (CWB)
Colocini(CB)
"fransk manden jeg ikke kan stave til" :-) (CB)
Santon(CWB)
Anita(BWM)
Siem de Jong(DLP)
Aoze Perez(IF)
Caballa(APL
Depay(IF)
Cisse(CF)


Sammenlagt er det længe siden jeg har haft sådan et fedt game, så ikke før jeg bliver træt af det, starter jeg op på FM15..



Logged

Love the Blues

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010