home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1168 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 51625 gange)
Madkazzen
Juniorspiller
**

Sv: Arsenal FC
« Svar #105: 10 Feb 2014, 14:41 »

Er jeg den eneste, som oplever at Giroud er en "streaky" spiller? Altså han scorer i bunker og så tager han sig derefter nogle gevaldige pause med målscoringen?

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #106: 10 Feb 2014, 15:13 »

Er jeg den eneste, som oplever at Giroud er en "streaky" spiller? Altså han scorer i bunker og så tager han sig derefter nogle gevaldige pause med målscoringen?

Jeg sidder i samme situation, og som i virkeligheden, er han nærmest ikke-eksisterende i de større kampe..

Hvem har folk egentlig købt som angribere??
Har selv hentet Jesé i startet af anden sæson, håber lidt, han udløser sit potentiale Smiley

Madkazzen
Juniorspiller
**

« Svar #107: 10 Feb 2014, 17:34 »

I første sæson hentede jeg Le Fondre som backup til netop Giroud. De skulle ligge alene på toppen og omsætte mine mange chancer til mål. Giroud endte på en 3. Plads på topscorerlisten, men jeg sad aldrig med fornemmelsen af at han var rygende skarp. Det er fortsat i 2 sæson, hvor jeg dog spiller 4-4-2 noget oftere. Har hentet mitrovic fra Anderlecht som gør det glimrende på trods af status som talent... Den store positive overraskelse er øzil som er virkelig god på venstre wing og så gnabry på højre. Den knægt tager alle chancer jeg giver ham! Ham er der krummer i...

Aisitten
Lilleputspiller
*

« Svar #108: 11 Feb 2014, 16:00 »

Spændende at læse om jer andres tilgang til det.

Jeg spiller, som tidligere skrevet vist nok, 4-2-3-1 hjemme, og så på udebane 4-1-2-3, som I kan se her: http://i.imgur.com/FxkMOyb.png .
Har købt Werner, som jeg ikke havde så stor succes med i Tottenham, men nu satser jeg på at bruge ham oftere, hvilket jeg håber kan medføre han bliver en topklasseangriber.
Har ligeledes købt Barbosa til angrebet, som jeg dog ikke er så imponeret af alligevel.

Til midtbanen har jeg købt Wanyama i 2.sæson, mens jeg havde Pogba i forvejen. Forventer mig virkelig meget af de to sammen, særligt med Wanyama som boldvindende!

I forsvaret købte jeg Danilo - ham har jeg aldrig prøvet før. Nogle erfaringer? Derudover har Doria og Balanta - får dog først Doria til december 2014.

Min 1.sæson gik mildest talt ad helvedes til. Endte som nummer 5, efter Swansea (!) på 4.pladsen bl.a. Håber virkelig denne sæson bliver bedre. Med det klassehold jeg har, ville det satme skuffe mig ikke ende i top 3!!
Özil valgte at score hele 2 mål i 45 kampe, og lave 14 assists. Mildelst talt elendigt. Brugte ham mest på højrekanten som IA angreb, så forstår det ikke helt.

Hvad er jeres erfaringer med holdinstruktioner? Jeg kan ikke finde ud af, hvor vigtige de er. Prøver konstant at skifte frem og tilbage - måske også i desperation.

Men kom meget gerne med nogle kommentarer :-) Eneste steder jeg kunne se mig selv mange noget klasse er angrebet og venstre back...
« Seneste Redigering: 11 Feb 2014, 16:10 af Aisitten » Logged

Aisitten
Lilleputspiller
*

« Svar #109: 11 Feb 2014, 17:55 »

Det er helt sygt så ringe det går, og jeg fatter det ikke ^^. I ligaen efter 6 kampe har jeg 2 vundne, 2 uafgjorte og 2 tabte. Det er fandme ringe taget mit hold i betragtning. Jeg må gøre et eller andet forkert!

Spørgsmål om tid før jeg bliver fyret tror jeg... Hvis I har nogle idéer ud fra ovenstående indlæg, så please sig til! Ellers tror jeg snart min computer går i stykker

Madkazzen
Juniorspiller
**

« Svar #110: 11 Feb 2014, 21:17 »

Jeg skal nok lige komme med lidt input om mit spil senere... Det går okay for mig synes jeg, dog med enkelte udfald. En der lige gider smide en hurtig guide til Screenshots igen?

martintermansen
Juniorspiller
**

« Svar #111: 11 Feb 2014, 22:34 »

Men kom meget gerne med nogle kommentarer :-) Eneste steder jeg kunne se mig selv mange noget klasse er angrebet og venstre back...

Kig eventuelt på Alex Sandro fra Porto til venstre back positionen, har selv købt ham i mit Arsenal save, hvor han nu gennem 6 sæsoner har præsteret på et helt exceptionelt niveau. I angrebet kunne Facundo Ferreyra være et bud, har ikke selv haft ham, men han har i flere sæsoner scoret mål på samlebånd for United.. Smiley

Madkazzen
Juniorspiller
**

« Svar #112: 12 Feb 2014, 08:42 »

Jeg har netop overstået 2. sæson, som sluttede med endnu en tredjeplads krydret med sejr i capital one cup. Jeg røg desværre tidligt ud af CL og så har holdet en slem tendens til at smide dumme kampe. Jeg har stadig ikke et problem med at skabe chancer, men jeg har et problem med at omsætte dem til mål....

Det har resulteret i et salg af Le Fondre, som ikke fik nok spilletid i 2. sæson. I håbet om at få en rigtig skarp angriber har jeg hentet Balotelli ind. Han var en dyr herre, men mit board tog sig af handlen. Ellers er de foreløbig eneste indkøb 2 unge hollændere og en ung dansk højre back.

Jeg er som sådan ganske tilfreds med mit hold, , men mangler i den grad en stabil målscorer. Nu har jeg Mitrovic, Giorud og Balotelli som angribere - og så selvfølgelig lidt up-and-comers i reserverne..

Til min venstre back har jeg brugt Luke Shaw og med Gibbs som backup.

LosGuardiola
Ynglingespiller

« Svar #113: 12 Feb 2014, 10:46 »

Det er helt sygt så ringe det går, og jeg fatter det ikke ^^. I ligaen efter 6 kampe har jeg 2 vundne, 2 uafgjorte og 2 tabte. Det er fandme ringe taget mit hold i betragtning. Jeg må gøre et eller andet forkert!

Spørgsmål om tid før jeg bliver fyret tror jeg... Hvis I har nogle idéer ud fra ovenstående indlæg, så please sig til! Ellers tror jeg snart min computer går i stykker
Faldt tilfældigt lige over tråden og spiller ikke selv med Arsenal.. Men ligger mærke til at du i den taktik spiller uden en spiller der ligger foran forsvaret, da den almindelige centrale bidtbanespiller ikke er defensivt indstillet. Den boldvindende vil prøve at fange bolden højt oppe, og det skaber meget plads foran forsvaret, da du ikke har andre med defensiv indstilling Smiley

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #114: 12 Feb 2014, 12:59 »

Apropos Gibbs, er jeg den eneste som er skuffet over hans CA/PA??
Halvvejs inde i 2. sæson, kan han ikke blive højere end 2 ½ stjerne??
Det er da virkelig lavt sat, i forhold til, at jeg synes han er iblandt PL's bedste venstre backs, i hvertfald top 5.

Aisitten
Lilleputspiller
*

« Svar #115: 14 Feb 2014, 13:01 »

Nu synes jeg der begynder at være lidt fremgang. Jeg kiggede på FMScout og fandt denne guide til takik, som alle bør læse, hvis de har problemer ;-) http://www.fmscout.com/a-how-to-create-a-successful-tactic.html?pg=0

Om det er pga. den det er begyndt at hænge bedre sammen skal være usagt, men i hvertfald har holdet da spillet noget bedre de sidste 5-6 kampe i ligaen.

Jeg har dog stadig svært at Pogba til at fungere; i mine øjne burde han lave en håndfuld assists og mål i løbet af en sæson, men det er ikke bare meget success jeg har med ham. Har brugt ham som felt-til-felt i 1.sæson, og så har jeg forsøgt med Central Midt på automatisk/support og nu er han på Dybdeliggende Playmaker. Han ligger sammen med Wanyama, der er Boldvindende Midtbane, mens han har Wilshere eller Özil oppe foran ham som Fremskudt Playmaker.

Del gerne, hvis I har gode råd til at få Pogba i gang :-)

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #116: 14 Feb 2014, 14:02 »

Nu synes jeg der begynder at være lidt fremgang. Jeg kiggede på FMScout og fandt denne guide til takik, som alle bør læse, hvis de har problemer ;-) http://www.fmscout.com/a-how-to-create-a-successful-tactic.html?pg=0

Om det er pga. den det er begyndt at hænge bedre sammen skal være usagt, men i hvertfald har holdet da spillet noget bedre de sidste 5-6 kampe i ligaen.

Jeg har dog stadig svært at Pogba til at fungere; i mine øjne burde han lave en håndfuld assists og mål i løbet af en sæson, men det er ikke bare meget success jeg har med ham. Har brugt ham som felt-til-felt i 1.sæson, og så har jeg forsøgt med Central Midt på automatisk/support og nu er han på Dybdeliggende Playmaker. Han ligger sammen med Wanyama, der er Boldvindende Midtbane, mens han har Wilshere eller Özil oppe foran ham som Fremskudt Playmaker.

Del gerne, hvis I har gode råd til at få Pogba i gang :-)
Du skal også tænke på at dine fremskudt playmakere ofte trækker ind i banen hvilket gør at de lukker hullet for Pogba. Smiley

H A L A   M A D R I D!

Arsenal Fan
Lilleputspiller
*

« Svar #117: 14 Feb 2014, 21:50 »

nogen der spiller

Madkazzen
Juniorspiller
**

« Svar #118: 15 Feb 2014, 15:24 »

Jeg har lige færdiggjort 3. sæson..!
Resultatet blev et mesterskab, som blev sikret endeligt i sidste spillerunde. Oven i hatten kunne jeg krydre min sæson med en CL TITEL efter en sejr over Real Madrid på 2-1. Bayern blev slået i semien - jeg gik videre efter 4-4 med 2 udebanemål Opstemt
Øzil blev årets spiller i PL og Oxen blev årets unge spiller! Årets manager blev mig selv Smiley

Jeg hentede Aguero sidst i sommertransfervindu et for 30 mio pund. Han var sat til salg af City (som er blevet ganske ordinære) og han kvitterede efter en indkøringsperiode med at score mange vigtige mål og afgøre CL finalen..

Aisitten
Lilleputspiller
*

« Svar #119: 15 Feb 2014, 15:45 »

Jeg har lige færdiggjort 3. sæson..!
Resultatet blev et mesterskab, som blev sikret endeligt i sidste spillerunde. Oven i hatten kunne jeg krydre min sæson med en CL TITEL efter en sejr over Real Madrid på 2-1. Bayern blev slået i semien - jeg gik videre efter 4-4 med 2 udebanemål Opstemt
Øzil blev årets spiller i PL og Oxen blev årets unge spiller! Årets manager blev mig selv Smiley

Jeg hentede Aguero sidst i sommertransfervindu et for 30 mio pund. Han var sat til salg af City (som er blevet ganske ordinære) og han kvitterede efter en indkøringsperiode med at score mange vigtige mål og afgøre CL finalen..

Nice! Tillykke ;-) Kan du smide SS op af din opstilling med holdinstruktioner samt roller?

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010