home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 260 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 48347 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #135: 11 Jun 2014, 14:54 »

Efter netop at have fået en sviner fra Luis Enrique, som står i spidsen for Liverpool, så endte kampen med en lussing i stil med den mod Man. Utd. tidligere på sæsonen.

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #136: 16 Jun 2014, 19:15 »



Et lille overblik over mit overfylde Arsenal hold.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #137: 16 Jun 2014, 19:50 »

Tja.. Du kan hvertfald ikke klage over du mangler bredde i truppen. Haha
Men det ser spændene ud. Kunne jeg ikke få dig til at smide et SS op af Gedion Zelalem? Wink

Btw nu vi snakkede om at komme af med løn tunge spillere, så fik jeg heller ikke en krone for Samuel Eto'o, da han skred til AS Monaco. I øvrigt sammen med Fernando Torres. Gad vide hvordan deres træner løser det angrebs problem. Falcao, Torres, Eto'o og Hernandez. Puha.
Logged

Supra Societatem Nemo

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #138: 16 Jun 2014, 20:00 »

Tja.. Du kan hvertfald ikke klage over du mangler bredde i truppen. Haha
Men det ser spændene ud. Kunne jeg ikke få dig til at smide et SS op af Gedion Zelalem? Wink

Btw nu vi snakkede om at komme af med løn tunge spillere, så fik jeg heller ikke en krone for Samuel Eto'o, da han skred til AS Monaco. I øvrigt sammen med Fernando Torres. Gad vide hvordan deres træner løser det angrebs problem. Falcao, Torres, Eto'o og Hernandez. Puha.

Hmm, er det ikke den forkerte tråd?
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #139: 16 Jun 2014, 20:17 »

Hmm, er det ikke den forkerte tråd?

Nope, vi flyttede snakken om mit Arsenal hold fra Deal-no-Deal tråden, men vi nåede dog at snakke om løntunge spillere som kan være en pest, når man forsøger at slippe dem. Er glad for at jeg ikke er den eneste.

Men ja de har da i hvert fald fået fyldt angrebet op med aldrende spillere der alle kræver at være fast mand.. Omtrent som min midtbane Wink Men ja det er ikke bredde jeg mangler på midten, men i forsvaret har jeg det lidt sværere for der bliver spillerne lidt trætte med de mange tætte kampe jeg har for tiden.

Her er  Zelalem:


Men vil også gerne vise Crowley som jeg er ganske glad for, når jeg ser det i forhold til hvad han er fra starten af:
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #140: 16 Jun 2014, 20:29 »

De har sgu udviklet sig godt. Har del prøvet at lokke Zalalem til mig, men de  vil sgu ikke af med ham, desværre. Glæder mig til at se hvordan de udvikler sig under Arsene Wenger i virkeligheden. Kæmpe potientiale de besidder.

Det med forsvaret kender jeg. Har selv samme problem, specielt mine backs. Så igen, chancen for en af de unge til at gribe chancen. Wink
Men lækkert at se at du stadig har Bacary Sagna i truppen!
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #141: 16 Jun 2014, 21:05 »

De har sgu udviklet sig godt. Har del prøvet at lokke Zalalem til mig, men de  vil sgu ikke af med ham, desværre. Glæder mig til at se hvordan de udvikler sig under Arsene Wenger i virkeligheden. Kæmpe potientiale de besidder.

Det med forsvaret kender jeg. Har selv samme problem, specielt mine backs. Så igen, chancen for en af de unge til at gribe chancen. Wink
Men lækkert at se at du stadig har Bacary Sagna i truppen!

Ja de er gået hen og blevet rigtig interessante. Ja glæder mig også til at se hvad der sker irl, det samme gælder Cambell som jeg solgte videre i sidste sæson for ca. 150 mio da han blev ked af at være i klubben.

Tja nu jeg ikke rigtig har så mange backs så mærker jeg det også, men synes at center backsne er li så hårdt ramt.

Sagna er nu fyldt 35 og runder 36 inden for 1½ mdr så han er ved at være i den sidste sæson regner jeg med, men ku overveje at give ham til han selv stopper. Han ser sådan her ud nu:

Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #142: 16 Jun 2014, 21:20 »

Han ser også god ud som en 35 årige at være.
Jeg kan rigtig godt selv lide at holde på alle de gamle stjerner også tilbyde dem træner job i klubben når de stiller støvlerne på hylden. Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #143: 16 Jun 2014, 21:32 »

Han ser også god ud som en 35 årige at være.
Jeg kan rigtig godt selv lide at holde på alle de gamle stjerner også tilbyde dem træner job i klubben når de stiller støvlerne på hylden. Wink

Det er også planen at holde ham i klubben når han bliver træner... men ja som snart 36 årig så er det ikke så galt igen... men har lige skrevet med en stærk ung brasilianer som først kommer efter sommeren fordi han er for ung, og har en 16 årig englænder som jeg også forventer mig meget af. Men Stones har været et af mine bedste køb so far, så de nye skal kæmpe hårdt...
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #144: 16 Jun 2014, 21:36 »

Har tit tænkt på at hente John Stones. Men besluttede mig for Calum Chambers istedet.
So far har jeg kun forstærket mig med Ross Barkley. Har forsøgt på Ryan Ledson også, uden held indtil videre. Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #145: 16 Jun 2014, 21:40 »

Har tit tænkt på at hente John Stones. Men besluttede mig for Calum Chambers istedet.
So far har jeg kun forstærket mig med Ross Barkley. Har forsøgt på Ryan Ledson også, uden held indtil videre. Wink
De to sidste er stadig i Everton i mit save... kan ikke bruge dem til noget... og chambers er ikke noget værd i mit save... Stones er helt klart et bedre valg...
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #146: 16 Jun 2014, 21:53 »

John Stones er bare ikke så fandens hurtig i min, ikke hurtig nok til back. Og han kommer langtfra til at få spilletid som CB, hvis han kommer til min klub.
Måske jeg prøver ham i et andet save.

Men kan jeg ikke se et SS af dit størreste talent? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #147: 16 Jun 2014, 23:56 »

John Stones er bare ikke så fandens hurtig i min, ikke hurtig nok til back. Og han kommer langtfra til at få spilletid som CB, hvis han kommer til min klub.
Måske jeg prøver ham i et andet save.

Men kan jeg ikke se et SS af dit størreste talent? Wink

Han er langt fra mit største talent hvis vi medregner de regens jeg sidenhen har fået til klubben, men hentede ham relativt tidligt som afløser for Sagna. Har nogle regens på andre pladser som er enormt gode, men Stones er bar rigtig stabil og kan både være med i forsvaret og i angrebet på mit hold. Elsker de stabile spillere (self skal de have et vis niveau for at det er interessant at de er stabile).


Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #148: 17 Jun 2014, 00:17 »

Han har da udviklet sig godt!
I mit save har han kun 12 i tackling, selvom Everton spiller ham fast.

Må jeg se dit størreste regne talent så?
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #149: 17 Jun 2014, 00:33 »

Han har da udviklet sig godt!
I mit save har han kun 12 i tackling, selvom Everton spiller ham fast.

Må jeg se dit størreste regne talent så?

Er også rigtig glad for udviklingen mine spillere har taget gennem savet. Har fået ansat de rigtige folk til at styre det Wink

Jeg har ikke kun et, men en lille top 5 jeg gerne viser frem:


75 mio fra Barcelona for 2½ år siden med 52 mål i 69 kampe siden han blev hentet.


Fri transfer for 1½ år siden fra Velez.


100 mio fra Bayern for et halvt år siden. Burde måske ikke have hentet ham da Oxen jo er fænomenal med li i underkanten af 30 kasser per sæson de sidste to sæsoner, men Walcott har været på vej ud flere gange..


170 mio fra Bayern for 1½ år siden.


170 mio fra Ajax her i det vindue jeg li har været igennem i forhåbning om at sælge min spanske dm.

Ved at det er nogle dyre indkøb, men har i købt få gode i stedet for mange halvgode spillere. Klubben er dog ikke i pengenød på nogen måde, og kunne jeg blot sælge özil og Illarramendi til den vurderings pris de er ved så havde jeg tjent det ind igen.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2014, 00:41 af Highbury » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010