home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 48355 gange)
r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #150: 17 Jun 2014, 00:55 »

De ser sgu alle gode ud. Specielt de to argentinere ser rigtig vilde ud, onde stats.
Mange udenlandske spillere må man sige. Men ja, Oxen er et bæst! Endnu en spiller jeg godt ville have  fat i.

Fantastisk spiller. Håber så meget at han kommer i spil til VM, selvom jeg tvivler.
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #151: 17 Jun 2014, 01:02 »

De ser sgu alle gode ud. Specielt de to argentinere ser rigtig vilde ud, onde stats.
Mange udenlandske spillere må man sige. Men ja, Oxen er et bæst! Endnu en spiller jeg godt ville have  fat i.

Fantastisk spiller. Håber så meget at han kommer i spil til VM, selvom jeg tvivler.

Ja har kun 7 britiske, men har langt flere der er blevet "engelske" fordi de har trænet i klubben i tre sæsoner inden de fyldte 21. Men har også en håndfuld unge talenter i stalden fra england, så gør holdet mere engelsk, men det tager tid, for vil også gerne dominere i england Wink

Ja han bliver et bæst ret så hurtigt. Tvivler dog ligesom dig på at han får tid nok her til vm...

Ja der er nogle gode stats at tage af Wink
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #152: 17 Jun 2014, 01:10 »

Dominere du England nu?
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #153: 17 Jun 2014, 01:56 »

Dominere du England nu?

Skulle jeg mene... ligaen er forbandet tæt men har været heldig til tider så vinder eller er i hvert fald med i toppen, og snupper gerne en af pokalerne fordi jeg spiller med talenter når jeg spiller i de turneringer. de unge skal jo også vinde noget Wink
« Seneste Redigering: 17 Jun 2014, 01:59 af Highbury » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #154: 17 Jun 2014, 02:05 »

Ja okay. Har det på samme måde.
Dog er jeg ved at være træt af at smide dumme point til bundhold.

Stiller stærkeste 11 mod spurs, vinder sikkert 4-0. Syv dage senere, helt frisk hold bestående af samme 11. Taber 1-2 til Reading. Fucking Reading, seriøst. De er lige rykket op og ligger nummer 19!
Logged

Supra Societatem Nemo

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #155: 17 Jun 2014, 03:00 »

Faldt lige over det her.

http://footballmanagerstory.com/scout/fm-2014-player-profile-youri-tielemans/

Prøv lige at tjek det her bæst ud!
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #156: 17 Jun 2014, 10:31 »

Ja okay. Har det på samme måde.
Dog er jeg ved at være træt af at smide dumme point til bundhold.

Stiller stærkeste 11 mod spurs, vinder sikkert 4-0. Syv dage senere, helt frisk hold bestående af samme 11. Taber 1-2 til Reading. Fucking Reading, seriøst. De er lige rykket op og ligger nummer 19!

Jeg smider lidt hist og her, da de der plug-n-play taktikker ikke virker, og når jeg så glemmer at skifte taktik når jeg møder en tilpas stærk modstander så får jeg klø. Spiller ellers oftest med en 4-5-1 fordi jeg gerne vil have så mange midtbanefolk i gang som muligt, men det er sku for offensivt til eksempelvis Chelsea og City som er de hold jeg oftest kæmper med. Utd er kun farlige når jeg har en dårlig dag.

Men kan godt forstå din ærgrelse over at smide point med dine bedste spillere mod et bundhold. Men er begyndt at acceptere nogle dårligt spillede kampe mod de små, fordi jeg godt kan finde på at spille med et yngre hold for at rotere og for at lade dem få kampe.

Faldt lige over det her.

http://footballmanagerstory.com/scout/fm-2014-player-profile-youri-tielemans/

Prøv lige at tjek det her bæst ud!

Han er ikke blevet s god i mit save, men kan self være at jeg spiller med en for gammel opdatering til at det passer med deres billeder. Er bange for at sige at jeg ikke har plads til ham når han ikke er bedre.

Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #157: 17 Jun 2014, 12:14 »

Haha, United er kun farlige når man har en dårlig dag, det lyder jo som i det virkelig liv Wink

Men ja, kender det godt. Jeg har altid store problemer med Manchester City. Og i sær Negredo. Han scorer på alt!
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #158: 17 Jun 2014, 12:24 »

Haha, United er kun farlige når man har en dårlig dag, det lyder jo som i det virkelig liv Wink

Men ja, kender det godt. Jeg har altid store problemer med Manchester City. Og i sær Negredo. Han scorer på alt!


Ja, medmindre de opruster som man forventer...

Negredo blev solgt efter en sæson eller to... han lavede nada i mit save.. jeg gad ikke engang byde på ham Wink

Til gengæld tæller Citys angreb nu Aguero, Lewandowski, Werner, Shaarawy og Suarez med flere, så ikke nemt at holde dem fra fadet... De ligger da også nummer 1 pt, men jeg er bagud med et par kampe i hånden.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #159: 17 Jun 2014, 12:27 »

De har en sindssygt hold. Syntes altid de køber stjerner, ligemeget hvem man spiller med.
Alene den her sæson har de købt for 946 millioner. Og vi er ikke engang nået til januar endnu. Spændene og se hvad de har i ærmet der.

Har selv kig på Poul Pogba. Vidunderlig spiller. Men frygter han koster det hvide ud af øjne.

Edit: har lige gjort mig et lille scoop, i et køb af Domenico Berardi på fri transfer for snuden af netop Manchester City og Manchester United! Det ser jeg virkelig fremtil. Har aldrig haft ham før i min FM tid.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2014, 12:34 af r-mand » Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #160: 17 Jun 2014, 13:50 »

Ja de handler altid godt ind, men min hidtil dyreste spiller er så hentet i City hvor jeg smed 325 mio på bordet for min forsvarskrumtap, i form af Nastasic. Han er alle pengene værd, og han gik ind i start-11'eren med det samme.

Er dog glad for også at have Balanta, Umtiti og Martinez til de pladser også.

Er du sikker på du har behov for Pogba, eller har du solgt ud af Chelsea midtbanen? Han er næppe billig, hos mig er han i Juve hvor han er 255 mio værd.

Domenico Berardi er i Tottenham i mit spil, han har ikke ligefrem imponeret de sidste par sæsoner, men håber for dig at det går bedre for ham i dit save Wink
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #161: 17 Jun 2014, 14:05 »

Han har sikkert også været hver en krone værd Wink

Om jeg har behov for ham? Nej, langtfra. Men han er en verdens klasse spiller, som jeg altid har drømt om at eje.
Men det ender nok ikke med et køb, selvom pengene er der. Jeg har så mange unge der står på skud. Så min midtbane de næste 5 år skulle gerne være dækket godt ind.

Og ja, glæder mig til at se hvad Berardi kan bidrage med. Indtil han kan blive registreret spiller han dog på ungdomsholdet. Tvivler dog på han kan slå Lukaku af pinden, den mand er sgu et bæst!
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #162: 17 Jun 2014, 19:47 »

Han har sikkert også været hver en krone værd Wink

Om jeg har behov for ham? Nej, langtfra. Men han er en verdens klasse spiller, som jeg altid har drømt om at eje.
Men det ender nok ikke med et køb, selvom pengene er der. Jeg har så mange unge der står på skud. Så min midtbane de næste 5 år skulle gerne være dækket godt ind.

Og ja, glæder mig til at se hvad Berardi kan bidrage med. Indtil han kan blive registreret spiller han dog på ungdomsholdet. Tvivler dog på han kan slå Lukaku af pinden, den mand er sgu et bæst!

Altid godt at give talenterne en chance, tror også det er derfor Zelalem og Crowley er lykkes for mig. tog dem op meget tidligt for at gi dem en masse kampe...

Kender godt det der med at man overvejer en stjernespiller selvom man ikke helt har brug for ham...

Nok svært at slå ham af pinden, i mit spil er belgieren fast mand på holdkortet i Chelsea, har li mødt dem igen.

Ham min unge brasiliansk/italienske angriber jeg sagde jeg ville give chancen har netop lavet hattrick imod Southampton.

 
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #163: 17 Jun 2014, 20:01 »

Okay. Han ser da okay ud som værende en backup angriber. Wink
Lækkert når ens reserver gør det godt.
Logged

Supra Societatem Nemo

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #164: 03 Jul 2014, 14:31 »

Ved ikke om jeg skal grine eller græde... klubben er vurderet til li omkring 9½ mia DKK, så forventede at de ville få svært ved at købe sig ind, i den rigeste klub:

Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010