home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton FC
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Southampton FC  (Læst 62085 gange)
Aisitten
Lilleputspiller
*

Sv: Southampton FC
« Svar #165: 13 Mar 2014, 01:29 »

Synes nu ikke ham Gabbiadini ser så vild ud. Lambert har gjort det helt vanvittigt for mig med 24 mål i ligaen i 33 kampe. Absolut mere end godkendt og hvad jeg nogensinde havde regnet med.

Endte sæsonen på en 7.plads, efter en super sæsonstart, her efter en noget middelsæson og til sidst gik det godt igen. Dog en ubrugelig 7.plads, da Fulham vandt Capital One cup og endte under mig i ligaen, samtidig med Watsford i er FA Cup finalen mod Man U. Dvs. jeg skulle have en 5.plads i ligaen for at komme i EL. Dog lidt ærgerligt, da det helt bestemt havde været muligt at opnå med flere kontinuerlige resultater.

Eneste signing for sæsonen blev Balanta, og han har gjort det virkelig pænt med 9 mål samlet og et snit på 7,21.

Min foretrukne taktik har været en 4-2-3-1 som en smal opstilling med 3 OMC og 2 MC. Er dog meget interesseret i at høre, hvad andre med Southampton spiller?

Indkøb i 2.sæson må blive en ny målmand. Nogen, der har nogle gode, ikke alt for dyre, målmænd, der kan blive stjerner og overtage Boruc om 1-2 år senest (gerne med det samme)?
Derudover skal der købes lidt backup til forsvaret, da jeg kommer til at sælge Hoosvield plus Fontes kontrakt pænt blev ladet udløbe.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #166: 13 Mar 2014, 11:41 »

Aisitten
Hmm målmand kan du måske købe forster fra Celtic. Eller har jeg hørt om en der hedder "khune" ham har jeg selv fået anbefalet af mange men han er ikke med i mit save.

Midterforsvaret kan jeg anbefale Harry maguire eller Michael keane fra United ( ham burde du kunne leje med købsklausul på 30-35 mil) Smiley

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #167: 13 Mar 2014, 11:52 »

Jeg er lige blevet færdig med min første sæson. Endte som nr 3 til min store overraskelse. Brugte denne taktik:
http://www.fm-base.co.uk/forum/share-download-fm-14-tactics/156280-unstoppable-two-quadruples-row.html.
På udebane spillede jeg kontra mod alle hold. Indkøb: Shawcross, Kalou og jeg lejede Kalou. Solgte íkke nogen af værdi. Har I spørgsmål så bare fyr løs

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #168: 13 Mar 2014, 18:04 »

OMG!
jeg er også startet op med the Saints, hvor det indtil videre er gået over al forventning, har således vundet 5 ud af 8 kampe og spillet de resterende uafgjort, hvor Lambert har scoret 11 basser i 7 kampe.. Men nu er han så desværre blevet langtidsskadet,
og har ingen andre end unge Gallagher til at tage over..
Så har 2 spørgsmål;
Nogle som har gode erfaringer med Ramirez som evt. angriber??
Og, hvis jeg skal ud at investere i en angriber, helst engelsk, hvem bør det så være? :O

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #169: 13 Mar 2014, 18:30 »

Nu siger du godt nok engelsk, men dem jeg tænker på og nok også liger inden for tid budget er i det mindste britiske, Shane Long eller Gary Cooper?

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #170: 13 Mar 2014, 20:02 »

Ellers adem le fondre vanvittig afslutter

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #171: 13 Mar 2014, 21:49 »

En vanvittig første sæson med The Saints er tæt på at være ovre. En meget svingende en af slagsen, hvor jeg ikke syntes at vi har spillet som et tophold på nogen måde.

Kampene efter mit sidste indlæg, fortsatte jeg stimen og lå stærkt nummer 1. Jeg ryger dog ind i en meget skidt periode, hvor jeg kun får 1 sejr på måned, men er dog stadig med i topkampen i PL. I den måned røg jeg også ud af FA Cup'en i 4. runde til Bristol. Selvom vi ikke vandt i en måned, var der faktisk nogle OK resultater i mellem, 1-1 mod Chelsea og Tottenham, og et smalt 0-1 nederlag til Liverpool. Den største skuffelse var dog helt klart 1-6 til på Old Trafford som kickstartede mit formdyk, jeg fik det dog endt på lige så imponerende vis ved at vinde 5-1 over WBA, og har kun tabt 1 kamp siden(3 måneder uden nederlag).

Nu er vi dog ved sidste spillerunde og uanset resultatet af den, vil jeg være tilfreds. Slutproduktet har været over al forventning, selvom spillet ikke har været super prangende med en masse middelmådige præstationer. 3 spillere har dog været enestående, og de har slået til på de mest perfekte tidspunkter!

Og nu videre til de vanvittige scenarie! Inden sidste spillerunde, hvor jeg skal møde United på hjemmebane føre jeg Premier League!! Jeg kan endda tåle at spille uafgjort, og tabe med 1 mål og stadig vinde titlen! Min egen målsætning var at true Europa League pladserne lidt, så jeg jokede og sagde til min ven, at hvis jeg slog City, ville jeg vinde PL. Jeg slog dem 4-2 og nu er det SÅ tæt på!

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #172: 13 Mar 2014, 22:13 »

Vi tabte den sidste kamp, og fik næsten et perfekt forår.

Men vi tabte kun 1-0 og det betyder at SOUTHAMPTON HAR VUNDET PREMIER LEAGUE 2013/2014!!!!!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #173: 13 Mar 2014, 22:51 »

Fedt tillykke tubbe Smiley

Må jeg spørge om når i spiller med southampton hvad vælger i som tidligere erfaring serie 6 spiller, tidligere topspiller, automatisk eller noget helt andet?

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #174: 13 Mar 2014, 22:59 »

Jeg tror jeg har den på Professionel Fodboldspiller, men det har jeg altid.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #175: 13 Mar 2014, 23:02 »

Okay jeg plejer tage den der tror den hedder tidligere topspiller men det alt for let.

Prøvede tage tidligere serie 6 spiller men nu det for svært går tilbage til den anden igen og starter et game op med dem imorgen Smiley

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #176: 13 Mar 2014, 23:39 »

Første forstærkning frem mod Champions League, blev Chiellini for 35 mio og 650k om ugen. Et køb jeg er fint tilfreds med, da vores centerforsvar sejlede, til tider. Hvis i har nogle bud på hvem der kan hentes, så må i meget gerne skrive dem her! Jeg søger mest en Angriber der kan rotere med Lambert og som er yngre end ham, også mangler vi en centermidt med Champions League kvalitet. Jeg har 350 mio til indkøb.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #177: 14 Mar 2014, 09:32 »

Første forstærkning frem mod Champions League, blev Chiellini for 35 mio og 650k om ugen. Et køb jeg er fint tilfreds med, da vores centerforsvar sejlede, til tider. Hvis i har nogle bud på hvem der kan hentes, så må i meget gerne skrive dem her! Jeg søger mest en Angriber der kan rotere med Lambert og som er yngre end ham, også mangler vi en centermidt med Champions League kvalitet. Jeg har 350 mio til indkøb.
Det forstår jeg ikk gav du 35 mil kroner eller dollars.

Angrebet: mitrovic eller Timo werner
Eller lej henriquez fra united
Centralmidtbane: Lucas romero, Will hughes, verartti, kovavic eller Nick p

Tubbe14
Juniorspiller
**

« Svar #178: 14 Mar 2014, 18:37 »

35 millioner kroner.

Har kigget på Mitrovic, men er han over 100 mio værd? Han er jo trods alt ret ung.

Will Hughes bliver det ikke, han er hos Arsenal, Lucas Romero synes jeg ikke ser imponerende ude hos Ajax, Nick Powell vil jeg tage et kig på.
Kovacic, ham fra Inter? Han må da være pææænt dyr?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #179: 14 Mar 2014, 19:08 »

35 mil kr. Det var billigt Smiley
Mitrovic er en hver øre værd, han bliver sindsyg.

Hmm ja ham fra Inter, drop ham han er dyr. Ellers lej Powell eller romero er helt fin har haft ham Smiley han ejet midtbanen for mig med James ward prowse, wayama og schneiderlein

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010