home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton FC
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Southampton FC  (Læst 62078 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Southampton FC
« Svar #135: 20 Jan 2014, 21:54 »

Er lidt i  tvivl  om hvilken taktik jeg skal kører for vi gerne op og lave mål, men skal jo passe på de store hold

Har ikk adgang til computer men skriver det fra min taktik jeg kan huske:
Jeg spiller balanceret altid. Spiller kontra på udebane mod alle ( vandt 4-0 mod City på udebane)

Og på hjemme bane enten standard eller offensiv.

Jeg spiller en 4-5-1

Boruc

Clyne wingback ( support) lovren (central forsvar) José fonte( begrænset forsvar) Luke shaw (support

Wayama ankermand (omskolede ham)

James ward prowse (fremskudt playmaker offensiv) schneiderlein dybdeliggende playmaker ( defensiv og support) 

Chamberlein wing offensiv       Ince wing offensiv. 

Osvaldo/lambert (fremskudt angriber

Spiller mere direkte, søg overlap, mere hurtig, chikanere modstander, udnyt fløjene, clear bolden til fløjene og marker tættere.

Det eneste personlige indstillinger jeg har lavet er få mine back til lave indlæg fra kanten: løb mod baglinien og den der hedder noget med lav indlæg.

Undskyld det står rodet kan ikk lave SS er ikk hjemme

KongenAA1987
Lilleputspiller
*

« Svar #136: 20 Jan 2014, 22:14 »

Det er fint...Vil prøve lidt af hvert.

Første kamp 1-0 over Fulham
Anden kamp 2-2 mod Liverpool efter at være foran med 2, så lidt skidt

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 20 Jan 2014, 22:21 »

Okay fint start, synd du ikk slog Liverpool.

Vil råde dig til spille med kontra og meget mere direkte, istedet for korte afleveringer og boldbesidelse det virkede aldrig for mig.

Selvom jeg har tænkt mig at spille det på hjemmebane i min anden sæson, men har holdet til det nu

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #138: 30 Jan 2014, 12:43 »

Så jeg nået til anden sæson med mit ynglinghold i FM og er med i CHL pga 3 plads i ligaen i første sæson.

Holdet er helt ændret og har skiftet helt ud, truppen kan i se her nogle er købt nu og nogle i første sæson:

Talene er prisen og L er hvis spilleren er lejet

Koval(190) gazzaniga
Clyne chambers
Shaw digne(L)
Fonte lovren keane balanta maguire

Wayama diakete

Schneiderlein James prowse jordi gomez og powell(L købsk på 110)

Ox chamberlein zaha(L 200)

Mitrovic(165) doumbia(L60) henriquez(L)

Det er min stærke og unge trup til anden sæson

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #139: 04 Feb 2014, 22:10 »

Endelig! Efter 4 sæsoner lykkedes det mig at hente pogba til klubben. Jeg er altså virkelig ved at få stablet et slagkraftighed hold på benene Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #140: 05 Feb 2014, 20:19 »

Endelig! Efter 4 sæsoner lykkedes det mig at hente pogba til klubben. Jeg er altså virkelig ved at få stablet et slagkraftighed hold på benene Smiley
ss af holdet?

The freak
Juniorspiller
**

« Svar #141: 07 Feb 2014, 12:59 »

Jeg har også startet et save med Southampton. Jeg ledte længe efter en klub med egne talenter på 1. holdet, og som har mulighed for hurtigt at komme i europæisk fodbold. Derudover passer klubbens filosofier mig perfekt!

Jeg vil satse på at hente på mange britiske spillere som muligt, også gerne unge spilere. Jeg vil derfor forsøge at hente Ince og Hughes.

Holdet er godt på nær det centrale forsvar og målmand.

Jeg forventer at spille 4-2-3-1, som er min favorit- opstilling.

Jeg modtager gerne forslag til talentfulde centrale forsvar, gerne britiske.

ttakatt
Lilleputspiller
*

« Svar #142: 07 Feb 2014, 13:18 »

Jeg er startet med Southampton. Og har en ide med at spille 4-2-3-1. Altså med 4 i bagkæden, 2 centrale midtbane spiller, 3 centrale offensive midtbanespiller og 1 helt fremme. Men hvilke roller vil i anbefale? især de 3 offensive midtbane spiller er jeg i tvivl om. Og hvordan vil i anbefale mig at spille? kortere eller mere direkte?

Overvejer også en 4-1-2-1-2, altså med diamant på midtbanen, da den passer godt til det spiller materiale southampton har. Og her synes jeg Lambert passer perfekt i en dybdeliggende angriber. Men har i haft succes med det og hvordan synes i så de andre roller skal være?

På forhånd tak for hjælpen

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #143: 07 Feb 2014, 13:19 »

ss af holdet?
Self. Jeg spiller lige min kamp færdig og så kommer det Wink

Edit: Her har du det.
https://imageshack.com/i/npr4u2p

Som i nok kan se, har jeg brugt en masse penge, for at få stablet dette hold på benene, men nu er det også som det skal være. Zouma har lige fået en skade på 2-3 måneder og Peruzzi en skade på 3-4! rimelig træls.
« Seneste Redigering: 07 Feb 2014, 13:33 af Nhg93 » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #144: 07 Feb 2014, 14:00 »

Jeg er startet med Southampton. Og har en ide med at spille 4-2-3-1. Altså med 4 i bagkæden, 2 centrale midtbane spiller, 3 centrale offensive midtbanespiller og 1 helt fremme. Men hvilke roller vil i anbefale? især de 3 offensive midtbane spiller er jeg i tvivl om. Og hvordan vil i anbefale mig at spille? kortere eller mere direkte?

Overvejer også en 4-1-2-1-2, altså med diamant på midtbanen, da den passer godt til det spiller materiale southampton har. Og her synes jeg Lambert passer perfekt i en dybdeliggende angriber. Men har i haft succes med det og hvordan synes i så de andre roller skal være?

På forhånd tak for hjælpen
Min erfaring er med 4-2-3-1 den er alt for svingende prøv en 4-5-1 jeg har skrevet om en 4-5-1 prøv den. Den er rigtig god har også skrevet holdinstillingerne Smiley

ttakatt
Lilleputspiller
*

« Svar #145: 07 Feb 2014, 15:27 »

Min erfaring er med 4-2-3-1 den er alt for svingende prøv en 4-5-1 jeg har skrevet om en 4-5-1 prøv den. Den er rigtig god har også skrevet holdinstillingerne Smiley

Hvor finder jeg den?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #146: 07 Feb 2014, 15:59 »

Hvor finder jeg den?
I denne tråd, lidt ovenpå.
Holdinstillingerne har jeg også skrevet du skal bare ikke vælge "marker tæt" de andre er fine nok

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #147: 09 Feb 2014, 14:46 »

Efter en fantastisk sæson fik kg også hevet Champions League trofæet hjem, efter en sejr på 6-3 i finalen mod FC Porto. Dvs. at jeg vandt alt, hvad der var at vinde i denne sæson. Nu er spørgsmålet bare om jeg skal blive eller søge mod andre græsgange Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 09 Feb 2014, 14:59 »

Efter en fantastisk sæson fik kg også hevet Champions League trofæet hjem, efter en sejr på 6-3 i finalen mod FC Porto. Dvs. at jeg vandt alt, hvad der var at vinde i denne sæson. Nu er spørgsmålet bare om jeg skal blive eller søge mod andre græsgange Smiley
Nice!! Kan du giv et SS af din taktik?

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 09 Feb 2014, 15:02 »

Der ligger et lidt længere oppe i tråden Smiley det var dog ikke den taktik jeg brugte i finalen, men i størstedelen af sæsonen.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010