home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 1164 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller-tråden FM14
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM14  (Læst 227042 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: Søger spiller-tråden FM14
« Svar #855: 16 Jun 2014, 21:34 »

Federico Benazzoli er et kæmpe angrebs talent, i stil af Alberto Cerri.

Supra Societatem Nemo

ptrN
Manager

« Svar #856: 16 Jun 2014, 21:40 »

Federico Benazzoli er et kæmpe angrebs talent, i stil af Alberto Cerri.
Har scoutet ham. Han ser spændende ud. Må se om jeg kan få lokket ham fra Inter.

Hvis du har nogle spillere som kan udfylde rollerne MV og HM, så sig endelig til. Gerne energiske spillere som gider løbe begge veje.

welbz is dat guy

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #857: 16 Jun 2014, 21:54 »

Har scoutet ham. Han ser spændende ud. Må se om jeg kan få lokket ham fra Inter.

Hvis du har nogle spillere som kan udfylde rollerne MV og HM, så sig endelig til. Gerne energiske spillere som gider løbe begge veje.

Nu er Italienske spillere ikke min stærke side, men skal nok sige til Wink

Supra Societatem Nemo

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #858: 18 Jun 2014, 11:00 »

Jeg har brug for en hjælpende hånd.. Der er spillerflugt i Randers, efter min 2. plads i 1. Sæson, så jeg skal ud og finde en masse direkte erstatninger for stort set alle mine profiler. Bestyrelsen var dog voldsomt nærig, og efterlod 200.000 til at handle med. Så pengene kommer udelukkende ind via spillersalg.. Lige nu er følgende i gang med at blive solgt:

Schwartz = 11 Mio.
Fenger = 9 Mio.
Lundberg = 4.25 Mio.
I alt (Minus de ca. 40 % som bestyrelsen har hugget fra andre transfers) = 14,55 Mio.

Hertil skal jeg så have fat i erstatninger på venstre backen, det centrale forsvar, samt en ny hurtig teknisk angriber.. Lige nu har jeg selv kigget på Thomas Grøgaard (VB), Banggaard (CB), men mangler stadig en angriber, til hvad der ca. bliver 5 mio. (Meget gerne billigere). Har I nogle ideer, og har I folk der evt. ville kunne gøre det bedre end de to overnævnte?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #859: 18 Jun 2014, 11:45 »

Du kunne se om Brian Hamalainen er ved at gå fri, eller har lavet en deal med en anden klub til VB. Derudover vil jeg råde dig til at kigge i den norske og svenske række efter erstatninger, da det er langt billigere end danske spillere er, navnligt hvis du skal tage dem fra en konkurrent.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ptrN
Manager

« Svar #860: 18 Jun 2014, 12:20 »

Jeg har brug for en hjælpende hånd.. Der er spillerflugt i Randers, efter min 2. plads i 1. Sæson, så jeg skal ud og finde en masse direkte erstatninger for stort set alle mine profiler. Bestyrelsen var dog voldsomt nærig, og efterlod 200.000 til at handle med. Så pengene kommer udelukkende ind via spillersalg.. Lige nu er følgende i gang med at blive solgt:

Schwartz = 11 Mio.
Fenger = 9 Mio.
Lundberg = 4.25 Mio.
I alt (Minus de ca. 40 % som bestyrelsen har hugget fra andre transfers) = 14,55 Mio.

Hertil skal jeg så have fat i erstatninger på venstre backen, det centrale forsvar, samt en ny hurtig teknisk angriber.. Lige nu har jeg selv kigget på Thomas Grøgaard (VB), Banggaard (CB), men mangler stadig en angriber, til hvad der ca. bliver 5 mio. (Meget gerne billigere). Har I nogle ideer, og har I folk der evt. ville kunne gøre det bedre end de to overnævnte?
Erik Marxen er ganske habil på venstrebacken, og koster ikke alverden.

welbz is dat guy

darkalf
Manager

« Svar #861: 18 Jun 2014, 12:29 »

Simon Sterring eller Mads hvilsom fra FCM plejer at være udemærkede køb.

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #862: 18 Jun 2014, 15:09 »

Brian Hamalainen var desværre smuttet til Brøndby, og Erik Marxen ville af underlige årsager hellere spille 1. Divisions bold.. Da bestyrelsen så heller ikke var særlig medgørlig, har jeg besluttet at jeg bare styrker bredden, og så må vi se hvor langt det kan bære, uden en egentlig angriber udover Fall og Brock-Madsen. Når de ikke gider, så skal de ikke forvente at jeg gider..

Jeg skaffede lige godt 50 Mio. kroner til klubben sidste år, og vi gik fra et underskud på 6 millioner til nu at have et overskud på 41 mio. Derudover har jeg tjent 27,5 mio. på transfers, og kun brugt 10.. Men fordi bestyrelsen hugger det hele, har jeg 4 mio. tilbage. Jeg har prøvet at få flere penge til transfer, og at forhøje procentdelen af transferindtægter, men Svend Lynge er sku en grådig mand, desværre..

magnum
Juniorspiller
**

« Svar #863: 18 Jun 2014, 15:24 »

Hej jeg har brug for hjælp til mit Arsenal hold. Da jeg har solgt ramsey søger jeg en ny felt til,felt spille pris maks 400 mio. Håber i kan hjælpe

Kaw89
Juniorspiller
**

« Svar #864: 19 Jun 2014, 12:54 »

Jeg kunne godt bruge nogle inputs til en ny venstreback samt højreback. Jeg spiller med Real Sociedad og nærmer mig transfervinduet mellem 1. og 2. sæson. De må ikke være for dyre, maks 30 mio DKK. Venstreback har 1. prioritet. De må meget gerne være spanske og de SKAL være europæiske da jeg allerede har 3 udl som er maks. De må ikke være over 26 år, da jeg gerne vil have dem på holdet i en del år.
Jeg har kigget på Alex Grimaldo fra barcelona B - nogen der har erfaringer med ham og ved hvorledes han udvikler sig? Ellers holder jeg øje med Alberto Moreno da Sevilla utroligt nok ligger til nedrykning...

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #865: 19 Jun 2014, 13:16 »

Grimaldo bliver vanvittig. Hvis du kan få ham til den pris så slå til Smiley

Kaw89
Juniorspiller
**

« Svar #866: 19 Jun 2014, 13:55 »

Grimaldo bliver vanvittig. Hvis du kan få ham til den pris så slå til Smiley

Tak for tippet, så bliver det ham jeg satser på til venstrebackpladsen Thumbs Up

lasseronaes
Lilleputspiller
*

« Svar #867: 21 Jun 2014, 12:32 »

Søger angriber til Wigan i 1. Sæson. Har mellem 10-15 mio kr

hoffbeck
Reserveholdsspiller

« Svar #868: 21 Jun 2014, 14:18 »

Søger angriber til Wigan i 1. Sæson. Har mellem 10-15 mio kr
Damari israelsk angriber som dribler godt og aflevere godt

TheBoss
Juniorspiller
**

« Svar #869: 21 Jun 2014, 21:51 »

Søger angriber profil til midter PL hold til mellem 100 og 200 mil. Er i tranfersvinduet op til anden sæson.

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010