home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23471
  0 Brugere, 1092 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aria123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller-tråden FM14
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM14  (Læst 226930 gange)
A.S. Moneyco
Lilleputspiller
*

Sv: Søger spiller-tråden FM14
« Svar #840: 08 Jun 2014, 18:35 »

Søger en spiller til at tage over for Pirlo, naturligvis i Juventus. Er stort set lige begyndt på spillet, men vil gerne have hentet spilleren forholdsvis hurtigt så jeg kan spille vedkommende ind på holdet.

Jeg har 200 millioner at gøre godt med. Søger én spiller som kan spille mellem forsvaret og midtbanen i regista-rollen.

AFC
Manager

« Svar #841: 08 Jun 2014, 18:40 »

Søger en spiller til at tage over for Pirlo, naturligvis i Juventus. Er stort set lige begyndt på spillet, men vil gerne have hentet spilleren forholdsvis hurtigt så jeg kan spille vedkommende ind på holdet.

Jeg har 200 millioner at gøre godt med. Søger én spiller som kan spille mellem forsvaret og midtbanen i regista-rollen.
Jordy Clasie fra Feyenoord. Hentede ham for 100 mio lige så snart Pirlo meldte sin pensionsdato og han har været glimrende i en regista rolle. Godt nok kun 17 kampe med 1 mål og 0 oplæg samt en gns. karakter på 6,69, men han har gjort et fint arbejde på midtbanen og været stærk sammen med Pogba og Vidal i hvert fald. God ung spiller som kan udvikle sig meget. Evt. tilbyd Pirlo at blive i klubben som træner og så sæt ham til, at blive trænet af Pirlo.

A.S. Moneyco
Lilleputspiller
*

« Svar #842: 08 Jun 2014, 19:19 »

Jordy Clasie fra Feyenoord. Hentede ham for 100 mio lige så snart Pirlo meldte sin pensionsdato og han har været glimrende i en regista rolle. Godt nok kun 17 kampe med 1 mål og 0 oplæg samt en gns. karakter på 6,69, men han har gjort et fint arbejde på midtbanen og været stærk sammen med Pogba og Vidal i hvert fald. God ung spiller som kan udvikle sig meget. Evt. tilbyd Pirlo at blive i klubben som træner og så sæt ham til, at blive trænet af Pirlo.

Lige nu står den mellem ham, Strootman og Verratti. Tak for buddet.

MØC
Ynglingespiller

« Svar #843: 10 Jun 2014, 23:20 »

Hej venner. Søger en spiller, til at tage over for Kahlenberg i BIF. Jeg er i midten af anden sæson. Bruger primært Kahlenberg som Fremskudt Playmaker på den centrale midt.
Jeg har omkring 15 mio. at gøre godt med. Skyd løs.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #844: 10 Jun 2014, 23:30 »

Hej venner. Søger en spiller, til at tage over for Kahlenberg i BIF. Jeg er i midten af anden sæson. Bruger primært Kahlenberg som Fremskudt Playmaker på den centrale midt.

Thomas Drage?

MØC
Ynglingespiller

« Svar #845: 10 Jun 2014, 23:37 »

Tager et kig på ham. Ellers fortsæt med kvalificerede bud Smiley!

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #846: 11 Jun 2014, 01:17 »

Ved mig blev Kalle en del skadet i sidste halvdel af anden sæson og Christian Nørgaard fik chancen i stedet for. I starten af 3. sæson er han klart midt 1. valg på pladsen som CM(fremskudt playmaker) og jeg har fået flere bud i mellem 20-25 mio på ham, men har sagt pænt nej tak.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Kaw89
Juniorspiller
**

« Svar #847: 11 Jun 2014, 20:22 »

Hej.
Søger målmand til Real Sociedad til starten af 2. sæson.
Ikke for dyr, maks. 40 mio. Gerne spansk eller fra den spanske liga, men ikke et must. Han skal være ung, så det er en der kan bruges i de kommende mange sæsoner. Han behøves ikke nødvendigvis at være klar som 1. målmand endnu, men skal være det efter 1 sæson så jeg kan sende Claudio Bravo videre.
Nogen forslag? Smiley Post gerne SS så man kan se potentialet og skriv også gerne købspris, hvis I kender den.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #848: 15 Jun 2014, 22:45 »

Hej er ved sæsonafslutningen med wolverhampton skal spille Championsship næste sæson.

Lukker alt for mange mål ind, jeg skal have en ankermand som smadre alt hva der kommer tæt ved ham gerne en talent eller bare så længe han er god.

Har 20 mil kr

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #849: 16 Jun 2014, 00:13 »

Hej.
Søger målmand til Real Sociedad til starten af 2. sæson.
Ikke for dyr, maks. 40 mio. Gerne spansk eller fra den spanske liga, men ikke et must. Han skal være ung, så det er en der kan bruges i de kommende mange sæsoner. Han behøves ikke nødvendigvis at være klar som 1. målmand endnu, men skal være det efter 1 sæson så jeg kan sende Claudio Bravo videre.
Nogen forslag? Smiley Post gerne SS så man kan se potentialet og skriv også gerne købspris, hvis I kender den.
dur en Rønnow ikke til sådan en klub.?

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #850: 16 Jun 2014, 02:08 »

Jeg ville kigge i retning af en Jan Oblak fra Benfica.
Han er ung, men prisen er nok lidt over de 40 mil, når der er gået en sæson, og du er jo i starten af anden.
Men kig på ham, og prøv evt. at sende en forespørgsel.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #851: 16 Jun 2014, 02:09 »

Søger unge spillere til aab som kan købes billigt og sælges med stor profit Smiley Jeg er i anden sæson.

ptrN
Manager

« Svar #852: 16 Jun 2014, 21:13 »

Er ved at lave et italiensk hold med Torino og mangler nogle unge spillere som kan begå sig i min 3-1-4-2 opstilling (tænk Juventus). Er godt igang med anden sæson, og søger egentlig bare unge italienere som kan blive gode i fremtiden. De gængse som Cerri, Pugliese, osv. har jeg kendskab til, så hvis der er nogen der kan nævne nogle utraditionelle spillere, som de har gode erfaringer med, ville det være kanon. Jeg ser gerne at spillerne har gode egenskaber inden teamwork og arbejdsstyrke, men hvis det er en helt ung spiller er dette krav ikke gældende i lige så høj grad.

Jeg har indtil videre hentet;
Nicola Murru
Davide Petrucci
Federico Macheda
Fausto Rossi
Lorenzo De Silvestri
Mattia Perin
Alessio Romagnoli
« Seneste Redigering: 16 Jun 2014, 21:25 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #853: 16 Jun 2014, 21:25 »

Nu siger du unge?
Hvor unge snakker vi?

Ellers kan Marco Benassi, Ibrhima Mbaye, Federico Benazzoli og Daniele Rugani nævnes.

Supra Societatem Nemo

ptrN
Manager

« Svar #854: 16 Jun 2014, 21:30 »

Nu siger du unge?
Hvor unge snakker vi?

Ellers kan Marco Benassi, Ibrhima Mbaye, Federico Benazzoli og Daniele Rugani nævnes.
Jeg har ikke nogen decideret alder der gør at jeg ikke vil hente en given spiller, men jeg foretrækker at det er spillere jeg kan udvikle og have på holdet i lang tid.

Jeg kigger på de nævnte, tak. Kendte faktisk Rugani, ham havde jeg dog helt glemt.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010