home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 166417 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #930: 21 Okt 2014, 18:15 »

Mick Van Buren er genial, jeg ville sige køb Opstemt
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #931: 21 Okt 2014, 18:42 »

Mick Van Buren er genial, jeg ville sige køb Opstemt

Ville han også være god nok som dybtliggende angriber? altså hans tal virker til at være okay i det, men er det noget du har prøvet?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #932: 21 Okt 2014, 18:47 »

Har kun spillet ham som poacher, så det skal jeg ikke kunne svare på Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #933: 21 Okt 2014, 18:54 »

Har kun spillet ham som poacher, så det skal jeg ikke kunne svare på Smiley

Iorden Smiley tak for hjælpen, han er nu købt.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #934: 23 Okt 2014, 13:58 »

Spiller: Mick Van Buren
Sælger: Esbjerg
Køber: Mig (AaB)
Pris: 4-6 mio

Esbjerg er rykket ned, og Helenius kræver alt for meget i løn til at jeg kan få ham, så mangler lidt en ny angriber. Har stadig Rasmus Jönsson.
DEAL ELLER NO DEAL
Har du ikke stadig Spalvis? Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #935: 08 Nov 2014, 17:09 »

Ved godt at chancerne for at folk svarer i dette "gamle" forum er små, men spørger alligevel.

Jeg er igang med et nomade save, hvor jeg har sat mig målet at skulle vinde mesterskabet og pokalen i en nation før jeg smutter videre til det næste. Jeg har været i Ajax i to sæsoner og har så lige været i AC Milan i 3. Jeg har nu to (tre) forskellige jobs som jeg kan vælge imellem:

Schalke:
45 mio dkk til transfers og 15 mio til lønninger. Der er brug for at holdet bliver omstruktureret en del, og de vil gerne have at der bliver spillet defensiv fodbold samt fokuseret på udviklingen af talenter til førsteholdet. Noget jeg kan forlig mig selv med, dog er det begrænset råderum man har, og jeg frygter lidt at jeg kan blive tvunget til at skifte inden mine mål er opfyldt, for ikke at køre sur i det.

Manchester City:
660 mio dkk til indkøb og 33 mio til lønninger. Et kæmpe budget, som skal rette op på at de endte sæsonen som en skuffende nummer 9. De vil gerne spille offensivt og vil meget gerne have indkøb af store navne, samt unge talenter. Er normalt ikke meget for klubber der bar smider om sig med pengene, men det kan jo være sjovt at prøve. Her er jeg dog ret sikker på at jeg vil kunne nå mine målsætninger inden for 1 eller to sæsoner, så udfordringen er måske ikke den store.

AC Milan:
Budgetterne er ikke fastlagte, men der er ikke super mange penge i kassen. Kan dog sælge nogle rotations spillere til fornuftig pris hvis det er. Her har jeg dog netop afsluttet en sæson med hele tre titler: Liga, Super Cup og min første CHL i dette save. Det betyder at der ikke er så meget mere at opnå med klubben, andet end at forsøge at forsvare titlerne, samt forsøge at holde fast på spillerne som mange storhold er ude efter.

What to do? Nogen der har en god ide til hvad jeg bør tage af de tre muligheder.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #936: 08 Nov 2014, 17:27 »

Ved godt at chancerne for at folk svarer i dette "gamle" forum er små, men spørger alligevel.

Jeg er igang med et nomade save, hvor jeg har sat mig målet at skulle vinde mesterskabet og pokalen i en nation før jeg smutter videre til det næste. Jeg har været i Ajax i to sæsoner og har så lige været i AC Milan i 3. Jeg har nu to (tre) forskellige jobs som jeg kan vælge imellem:

Schalke:
45 mio dkk til transfers og 15 mio til lønninger. Der er brug for at holdet bliver omstruktureret en del, og de vil gerne have at der bliver spillet defensiv fodbold samt fokuseret på udviklingen af talenter til førsteholdet. Noget jeg kan forlig mig selv med, dog er det begrænset råderum man har, og jeg frygter lidt at jeg kan blive tvunget til at skifte inden mine mål er opfyldt, for ikke at køre sur i det.

Manchester City:
660 mio dkk til indkøb og 33 mio til lønninger. Et kæmpe budget, som skal rette op på at de endte sæsonen som en skuffende nummer 9. De vil gerne spille offensivt og vil meget gerne have indkøb af store navne, samt unge talenter. Er normalt ikke meget for klubber der bar smider om sig med pengene, men det kan jo være sjovt at prøve. Her er jeg dog ret sikker på at jeg vil kunne nå mine målsætninger inden for 1 eller to sæsoner, så udfordringen er måske ikke den store.

AC Milan:
Budgetterne er ikke fastlagte, men der er ikke super mange penge i kassen. Kan dog sælge nogle rotations spillere til fornuftig pris hvis det er. Her har jeg dog netop afsluttet en sæson med hele tre titler: Liga, Super Cup og min første CHL i dette save. Det betyder at der ikke er så meget mere at opnå med klubben, andet end at forsøge at forsvare titlerne, samt forsøge at holde fast på spillerne som mange storhold er ude efter.

What to do? Nogen der har en god ide til hvad jeg bør tage af de tre muligheder.

Synes du skal prøve City. Den engelske liga er altid spændende at være manager i. Samtidig har du mulighed for at opbygge et hold lige efter din smag med den mængde penge. 

Du kan jo evt. prøve og søge nogen landstræner jobs og se om du kan vinde en international titel eller to.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #937: 08 Nov 2014, 17:27 »

Nup Man City og få streget England af din liste hurtigt. :-)
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #938: 08 Nov 2014, 17:37 »

Synes du skal prøve City. Den engelske liga er altid spændende at være manager i. Samtidig har du mulighed for at opbygge et hold lige efter din smag med den mængde penge. 

Du kan jo evt. prøve og søge nogen landstræner jobs og se om du kan vinde en international titel eller to.

Ja den engelske liga er spændende. Det længste save jeg har haft i fm14 er med Arsenal hvor jeg har fremavlet et meget talentfuld hold. Så det vil mere være en return til ligaen Wink Men ja der vil være rig mulighed for at vælge på øverste hylde, men de har jo allerede mange store navne. Landstræner jobs tiltaler mig ikke så meget, men selvfølgelig kunne det være fedt med et EM eller VM trofæ.

Nup Man City og få streget England af din liste hurtigt. :-)

Det ville bestemt være den hurtigste måde at komme igennem England. Og dog. Klubber som Norwich, Stoke, Tottenham og flere andre er blevet opkøbt af rigmænd. Så der er endnu flere penge i ligaen.

Det bliver nok en tur til de lyseblå når jeg starter spillet igen.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #939: 08 Nov 2014, 18:26 »

Vælg Schalke - Større udfordring. Det lyder til at City næsten bliver for nemt jo Smiley
Logged


JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #940: 08 Nov 2014, 18:32 »

Vælg Schalke - Større udfordring. Det lyder til at City næsten bliver for nemt jo Smiley

Hvis hans mål er at vinde i alle ligaer, så kan han jo lige så godt få det overstået Wink
Logged

JaWocKa

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #941: 08 Nov 2014, 18:33 »

Men så er spillet jo også hurtigere færdig - hvis han stadig har en stor lyst for dette save, så skal det jo ikke slutte hurtigt muligt Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #942: 08 Nov 2014, 18:42 »

Vælg Schalke - Større udfordring. Det lyder til at City næsten bliver for nemt jo Smiley

Ja du har ret i at det ku gå hen og blive lidt for nemt måske. Ku måske også være sjovere at komme til den engelske liga længere ude i spillet, når nogle af de mindre klubber har skabt nogle talentfulde hold.  Argh! er splittet.

Hvis hans mål er at vinde i alle ligaer, så kan han jo lige så godt få det overstået Wink

England er en af de bedste ligaer, men også en af de ligaer jeg har spillet rigtig meget i her i fm14. City vil være en hurtig tur, men måske jeg skulle undgå den.

Men så er spillet jo også hurtigere færdig - hvis han stadig har en stor lyst for dette save, så skal det jo ikke slutte hurtigt muligt Smiley

Lysten er der fordi at jeg er nået en del sæsoner ind, på trods af at jeg ikke har haft for meget tid til at game på det seneste. Der er en hel del regens som kan hentes, og har faktisk hentet en række tyske talenter til Milan, så kan være jeg skal leje dem hvis jeg smutter til Schalke.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #943: 09 Nov 2014, 12:38 »

Tak for alle jeres input  Thumbs Up

Prøvede at lave et save hvor jeg takkede ja til Schalke for at se hvor stor en udfordring det ville blive. Der er faktisk en del interessante spillere i klubben så jeg kan godt bygge et okay hold op ved at hive nogle unge folk op. Draxler og Can er stadig på holdet, selvom sidstnævnte vil til Monaco  Sur

Der skete så også det at ændringerne til næste sæson medførte jeg kunne vælge mellem nye budgetter. Ved at vælge CHL kvalifikation som mål fik jeg lidt over 300 mio til transfers i stedet for de små summer, der var tilbage fra sidste sæson.  Har faktisk solgt overskudsspillere fra, og har øget budgettet til over 400 mio. Der er dog ikke brug for at spendere så meget (For Porto vil ikke slippe spillets bedste unge angriber. De takkede nej til et bud på over 300 mio dkk).
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #944: 24 Nov 2014, 20:21 »

Jeg fik lige dette vanvittige tilbud fra United, deal eller no deal?

Han har de sidste 2 sæsoner spillet 7,27 i average rating, hvilket må siges at være godkendt for en midtbanespiller, jeg hovedsagligt benytter til et mere defensivt job.

Tilbuddet er ultimativt, men det er lidt shaky med bl.a. 120 mio efter 50 kampe og 120 mio efter 10 internationale kampe.

Men kan man næsten sige nej? crazy

https://dl.dropboxusercontent.com/u/56545975/lucasromero.PNG

Logged


Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010