home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 166368 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #900: 02 Sep 2014, 22:37 »

Robin Knoche til Schalke for 175 mio?

Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #901: 03 Sep 2014, 06:04 »

Robin Knoche til Schalke for 175 mio?


Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #902: 03 Sep 2014, 10:52 »

Hej Freaks! Smiley

Jeg er i starten af 3. sæson i Æresdivisionen med Willem II .. Rykkede op i foerste sæson, og har etableret mig i ligaen.

Jeg fik mig en ung 16 årig midterforsvar efter oprykningen, han er nu 17 år, og at finde i startopstilllingen. Han anses som værende en god Æresdivision spiller allerede med 3/5 stjerner, og har potentiale til 5/5 stjerner. Kan altså blive en af de bedste på hans plads i ligaen.

Han har 10 måneder tilbage af hans kontrakt. Han vil ikke forlænge, og jeg har bud på 50mio fra alle storklubber i Europa, og kan ikke få den hoejere op forståeligt nok grundet hans kontraktudloeb .. Jeg har i forvejen ikke vildt mange penge i kassen, ca. 30mio. Boer jeg ikke sælge? Jeg har en spiller der sagtens kan tage over, og en ung upcoming også, som jeg kan have på bænken i år ..
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #903: 03 Sep 2014, 12:21 »

Tag og få 50% af næste salg også. Så får du nogle flere penge i kassen, og så kan det godt ske du ikke kan sælge ham til 50 mio kr. nu her, men dem får du nok tilbage senere + ekstra.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #904: 03 Sep 2014, 14:55 »

Well .. Jeg endte med at sælge ham for 48mio uden noget videresalg etc.

Det burde jeg nok have gjort, men transfervinduet lukkede inden for 1 time, og skulle virkelig tage en forhastet beslutning.

Hvis jeg ikke havde sagt ja, havde han været hos mig, og gået på fri transfer om sommeren. Så jeg er tilfreds nok med det Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #905: 16 Sep 2014, 16:24 »

Er Wolfsburg og Ricardo Rodriquez vil gerne til en større klub. Barca har budt 210 millioner for ham. Skal jeg sælge?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #906: 16 Sep 2014, 16:34 »

Overvejer om jeg skal hente K. Honda til Ajax, da jeg kan hente ham for 26 mio i midten af anden sæson. Han er dog lidt dyr i løn, da han forlanger 450K om ugen hvilket gør ham til den bedst betalte spiller i klubben.

Er han værd at hente? Har andre der pt kan klare den centrale midtbane.

Deal eller no deal?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #907: 16 Sep 2014, 16:50 »

Overvejer om jeg skal hente K. Honda til Ajax, da jeg kan hente ham for 26 mio i midten af anden sæson. Han er dog lidt dyr i løn, da han forlanger 450K om ugen hvilket gør ham til den bedst betalte spiller i klubben.

Er han værd at hente? Har andre der pt kan klare den centrale midtbane.

Deal eller no deal?

syntes det vil være en skam da du har rigtig mange unge talenter som kan gøre sig gælende netop på hans position Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #908: 16 Sep 2014, 20:35 »

syntes det vil være en skam da du har rigtig mange unge talenter som kan gøre sig gælende netop på hans position Smiley

Det har du faktisk ret i.. Men min interesse i ham kom også mere af det faktum at jeg gerne så jeg kom længere i CHL denne sæson. Og han har kvaliteterne nu frem for om nogle sæsoner. Men han er droppet. Økonomien havde også fået huk af sådan en handel.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #909: 16 Sep 2014, 23:37 »

Det har du faktisk ret i.. Men min interesse i ham kom også mere af det faktum at jeg gerne så jeg kom længere i CHL denne sæson. Og han har kvaliteterne nu frem for om nogle sæsoner. Men han er droppet. Økonomien havde også fået huk af sådan en handel.

så tag et kig på Nicolae Stanciu han er et bæst! han er ung og koster ikke en skid Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #910: 23 Sep 2014, 16:37 »

Er netop skiftet til AC Milan efter at have færdiggjort 2. sæson med Ajax. Klubben sluttede uden for europæisk deltagelse (11. plads).

Første transfer tilbud jeg får ind ad døren er et par fine bud på Balotelli.

Chelsea byder 327 mio fordelt på 100 nu, 200 over 30 mdr samt 27 efter 10 mål.

Monaco byder 300 fordelt på 70 nu og 230 over 24 mdr.

Bør jeg takke ja til de tilbud?

Berardi er nok det tætteste jeg har på en afløser i min trup, og jeg kan hente Batshuayi som jeg havde i Ajax for 80 mio (lavede en klausul inden jeg smuttede), men ellers så har jeg nok ikke for nemt ved at finde en erstatning når jeg ikke skal ud i Europa.

Hvad siger i?
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #911: 23 Sep 2014, 17:11 »

Er netop skiftet til AC Milan efter at have færdiggjort 2. sæson med Ajax. Klubben sluttede uden for europæisk deltagelse (11. plads).

Første transfer tilbud jeg får ind ad døren er et par fine bud på Balotelli.

Chelsea byder 327 mio fordelt på 100 nu, 200 over 30 mdr samt 27 efter 10 mål.

Monaco byder 300 fordelt på 70 nu og 230 over 24 mdr.

Bør jeg takke ja til de tilbud?

Berardi er nok det tætteste jeg har på en afløser i min trup, og jeg kan hente Batshuayi som jeg havde i Ajax for 80 mio (lavede en klausul inden jeg smuttede), men ellers så har jeg nok ikke for nemt ved at finde en erstatning når jeg ikke skal ud i Europa.

Hvad siger i?

Synes klart at du skal sælge, synes Berardi og tildels Batshuayi altid udvikler sig rigtigt fint i mine sæsoner. Og inden for 1-3 sæsoner er de mindst på samme niveau med Balotelli efter min mening. Samtidig luner 300 mil i kassen også ganske godt, hvis du gerne vil forstærke holdet til evt. Europa
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #912: 23 Sep 2014, 17:42 »

ud med Balotelli og ind med Michy Batshuayi Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #913: 30 Sep 2014, 16:37 »

Jeg er Liverpool i anden sæson i vintertransfervindu et. Barcelona er kommet med et ilbud på Coutinho. Han har haft en fantastisk sæson indtil videre med bl.a 10 ass. De har budt 112 mio nu og 112 over 12 måneder. Skal jeg sige ja? Jeg har Suso som backup. Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #914: 30 Sep 2014, 18:33 »

Jeg er Liverpool i anden sæson i vintertransfervindu et. Barcelona er kommet med et ilbud på Coutinho. Han har haft en fantastisk sæson indtil videre med bl.a 10 ass. De har budt 112 mio nu og 112 over 12 måneder. Skal jeg sige ja? Jeg har Suso som backup. Smiley
nej, han er langt mere værd!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 64 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010