home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 166946 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #885: 20 Aug 2014, 19:05 »

Sælge kasper kusk for 47mio til ajax første sæson.
Logged

,,

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #886: 24 Aug 2014, 19:45 »

Jeg skal i gang med 4. sæson i spidsen for AC Milan.. Mario Balotelli vil for anden sommer i streg sælges - sidste år afviste jeg alle tilbud fordi der ikke var nogen bud over 330 millioner kroner. Da transfervinduet lukkede ville han gerne blive og jeg forlængede kontrakten med ham (en dyr en af slagsen). Han var topscorer de første to sæsoner, men faldt lidt i niveau i sidste sæson - specielt efter kontraktforlængelse n..

Jeg ved ikke om jeg gider endnu en transfersaga med Balotelli, der ellers har opført sig meget pænt uden de kontroversielle udfald men ellers ser i virkeligheden.. Men alligevel.. Jeg har Vietto til at tage over sammen med en vild regen og jeg er villig til at bruge nogen af pengene for at have en 3. angriber til at rotere som eneangriber..

Jeg kan få et sted i mellem 400-600 millioner for Balotelli - Deal eller No deal?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #887: 24 Aug 2014, 20:29 »

Jeg skal i gang med 4. sæson i spidsen for AC Milan.. Mario Balotelli vil for anden sommer i streg sælges - sidste år afviste jeg alle tilbud fordi der ikke var nogen bud over 330 millioner kroner. Da transfervinduet lukkede ville han gerne blive og jeg forlængede kontrakten med ham (en dyr en af slagsen). Han var topscorer de første to sæsoner, men faldt lidt i niveau i sidste sæson - specielt efter kontraktforlængelse n..

Jeg ved ikke om jeg gider endnu en transfersaga med Balotelli, der ellers har opført sig meget pænt uden de kontroversielle udfald men ellers ser i virkeligheden.. Men alligevel.. Jeg har Vietto til at tage over sammen med en vild regen og jeg er villig til at bruge nogen af pengene for at have en 3. angriber til at rotere som eneangriber..

Jeg kan få et sted i mellem 400-600 millioner for Balotelli - Deal eller No deal?

Han er og bliver et problembarn, og hvis du kan presse den mængde penge ud af et salg så ville jeg skyde ham afsted, udenlands, og så spendere lidt penge på en angriber du kan rotere med.

Selv har jeg modsatte problem, jeg har en god ung angriber som jeg ikke kan få solgt. Nytter ikke med 4 til en enkelt angriber position.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #888: 25 Aug 2014, 19:02 »

En lidt mindre angrebstransfer end den ovennævnte Balotelli transfer, hvor jeg desuden vil anbefale at få sendt ham væk til den vilde pris.

Jeg er i juli 2016 med EFB. For en halv sæson siden hentede jeg denne regen ved navn Moussa Diouf der netop er fyldt 20 for 2,5 mio.:
http://billedeupload.dk/images/VMhYk.png
Han ligger og roterer med Van Buren om pladsen som enlig angriber for tiden.

Nu har jeg så fået tilbudt 25 mio. + Et års tilbageleje + 25% af overskud ved næste salg af Anderlecht. Hvad siger i?

EDIT: I kan da også lige få den i modellen, det er jo det den er til for:
SALG
Klub: EFB
Køber: Anderlecht
Spiller: Moussa Diouf http://billedeupload.dk/images/VMhYk.png
Værdi: 3,5 mio.
Bud: 25 mio + 25% fortjeneste af næste salg + Et års tilbageleje
Tidspunkt: Starten på 3. sæson.
« Seneste Redigering: 25 Aug 2014, 19:07 af Naustratze » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #889: 25 Aug 2014, 19:26 »

Hva har du på blokken som erstatning??
Logged


Naustratze
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #890: 25 Aug 2014, 19:28 »

Har som sagt Van Buren, som ca. er på Dioufs niveau på nuværende tidspunkt, og ved et års tilbageleje vil jeg jo have masser af tid til at finde andre alternativer.

Edit: Fik presset den op på 30 mio. + førnævnte klausuler, og er så gået med til det, selvom det egentlig ikke var planen at sælge.
« Seneste Redigering: 25 Aug 2014, 20:17 af Naustratze » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #891: 25 Aug 2014, 21:19 »



65 mio koster han.

DEAL ELLER NO DEAL?
« Seneste Redigering: 25 Aug 2014, 21:20 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #892: 26 Aug 2014, 13:34 »



65 mio koster han.

DEAL ELLER NO DEAL?

DEAL!!  Han er rigtig god til prisen!!!
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #893: 26 Aug 2014, 13:41 »



Jeg er i Jan 2017 med Southampton i CHL og ligger til top 4.
Fisher er nok mit største talent pt.

Alle de pengestærke klubber har i sommers hele tiden budt på ham og jeg har afvist og nu sker det igen, men så tænker jeg, det er satme også mange penge at sige nej til.

Det højestebud jeg har fået er 400 mio fra Bayern, kan måske presse den lille smule op.

400-425 mio DKK, deal no deal???

Nu er det heller ikk fordi klubben har en god økonomi pga. høje lønninger og investeringer, så et salg af dette vil gøre økonomien meget fornuftig.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2014, 13:44 af Sutharam » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #894: 26 Aug 2014, 13:58 »



Jeg er i Jan 2017 med Southampton i CHL og ligger til top 4.
Fisher er nok mit største talent pt.

Alle de pengestærke klubber har i sommers hele tiden budt på ham og jeg har afvist og nu sker det igen, men så tænker jeg, det er satme også mange penge at sige nej til.

Det højestebud jeg har fået er 400 mio fra Bayern, kan måske presse den lille smule op.

400-425 mio DKK, deal no deal???

Nu er det heller ikk fordi klubben har en god økonomi pga. høje lønninger og investeringer, så et salg af dette vil gøre økonomien meget fornuftig.

DEAL. spiller selv med ajax hvor alle stor klubberne kæmper om ham, mit højeste bud er 272 mio så sælg ham til den pris! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #895: 26 Aug 2014, 13:58 »

DEAL!!  Han er rigtig god til prisen!!!

Han blev også købt Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #896: 26 Aug 2014, 14:24 »

Nu spiller jeg I PL hvor pengene er større og jeg er med i CHL og mesterskabskampen her halvejs i sæsonen. Købte ham selv i sommeren 2014 for 110 mio. kr i Ajax Smiley

du har ret det er satme mange penge, prøver at presse prisen lidt op og sælger ham så han spiller sæsonen færdig for mig.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #897: 26 Aug 2014, 14:37 »

Nu spiller jeg I PL hvor pengene er større og jeg er med i CHL og mesterskabskampen her halvejs i sæsonen. Købte ham selv i sommeren 2014 for 110 mio. kr i Ajax Smiley

du har ret det er satme mange penge, prøver at presse prisen lidt op og sælger ham så han spiller sæsonen færdig for mig.

ja prøv det for det er mange penge, og der render sikkert en lækker regen rundt med fine tal Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #898: 27 Aug 2014, 14:08 »



Salg: 90 mio kr. (købt for 35 mio)

Eneste grund til jeg sælger ham er fordi han er mit 5/6 valg på en 3 mands-midtbane.
Jeg har tjent mange penge i forvejen på salg, så der behøves ikke at sælges for at tjene penge ind.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #899: 27 Aug 2014, 14:24 »



Salg: 90 mio kr. (købt for 35 mio)

Eneste grund til jeg sælger ham er fordi han er mit 5/6 valg på en 3 mands-midtbane.
Jeg har tjent mange penge i forvejen på salg, så der behøves ikke at sælges for at tjene penge ind.

I de spil hvor jeg har haft ham, har jeg altid endt med at få ham solgt for 400-500 mio.
men der har han dog også været førstevalg gennem flere sæsoner. Så jeg vil jo personligt sige nej, men hvis han alligevel ikke spiller og ikke har udsigt til det, så vil du jo tjene på det.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 64 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010