home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 166434 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #915: 01 Okt 2014, 00:57 »

Har muligheden for at signe Samir Nasri for 82.5 mio til AC. Milan i vinteren i tredje sæson. Han vil blive en dyr herre i løn, faktisk den dyreste. Han kan dække mange pladser, hvor jeg kun har sporadisk dækket pladsen, da der er en del ældre spillere i truppen som jeg nok smider ud om en halv sæson. Dog virker han stadig en kende pebberet. Er han noget værd i Italien? Er det en deal?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #916: 01 Okt 2014, 12:37 »

Har muligheden for at signe Samir Nasri for 82.5 mio til AC. Milan i vinteren i tredje sæson. Han vil blive en dyr herre i løn, faktisk den dyreste. Han kan dække mange pladser, hvor jeg kun har sporadisk dækket pladsen, da der er en del ældre spillere i truppen som jeg nok smider ud om en halv sæson. Dog virker han stadig en kende pebberet. Er han noget værd i Italien? Er det en deal?

Har ikke det vilde kenskab til ham i italien, men syntes han er rigtig god i England, så ja giv ham et skud Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #917: 01 Okt 2014, 12:44 »

Jeg sagde de kunne købe ham for 350 mio. det sagde de ja til. Det tilbud kan jeg heller ikke sige nej til Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #918: 01 Okt 2014, 17:47 »

Har ikke det vilde kenskab til ham i italien, men syntes han er rigtig god i England, så ja giv ham et skud Smiley

Valgte at give ham et skud i form af et lejeophold med købsoption Wink så hvis han gør sig fortjent til det, så smider jeg 75 for ham. Men tak for dit input. For har faktisk ikke haft ham i denne version af FM.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #919: 01 Okt 2014, 20:43 »

Valgte at give ham et skud i form af et lejeophold med købsoption Wink så hvis han gør sig fortjent til det, så smider jeg 75 for ham. Men tak for dit input. For har faktisk ikke haft ham i denne version af FM.

Så lidt, tror nok han skal vise sig at være et rigtig godt køb Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #920: 08 Okt 2014, 13:39 »

Klub: AC Milan.
Køb/Salg: Køb.
Spiller: Criscito (29 år, fra Zenit).
Sæson: Starten af 4. sæson.
Pris: 155 + eventuelt 2*17 mio hvis nogle betingelser bliver opfyldt.
Løn: 1.0 mio/uge, hvilket gør ham til den bedst betalte hvis det bliver aktuelt og hvis jeg får sendt Kaka afsted, og har ellers søgt at holde lønnen nede.

Har pt. Verginhi, Zapata, Vidic (34 år) og F. Sørensen i forsvaret.
Déde skifter snart, for en sum af 45 mio.

Jeg forsøger at gøre holdet mere italiensk, og derfor overvejer jeg at hente Criscito, men han er dog en dyr god spiller. Vidic kan jeg dog ikke forvente holder alt for længe, og jeg overvejer at jeg eventuelt kunne sende Zapata afsted da han er lidt under de andres niveau.

Hvad siger i?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #921: 08 Okt 2014, 17:26 »

Klub: AC Milan.
Køb/Salg: Køb.
Spiller: Criscito (29 år, fra Zenit).
Sæson: Starten af 4. sæson.
Pris: 155 + eventuelt 2*17 mio hvis nogle betingelser bliver opfyldt.
Løn: 1.0 mio/uge, hvilket gør ham til den bedst betalte hvis det bliver aktuelt og hvis jeg får sendt Kaka afsted, og har ellers søgt at holde lønnen nede.

Har pt. Verginhi, Zapata, Vidic (34 år) og F. Sørensen i forsvaret.
Déde skifter snart, for en sum af 45 mio.

Jeg forsøger at gøre holdet mere italiensk, og derfor overvejer jeg at hente Criscito, men han er dog en dyr god spiller. Vidic kan jeg dog ikke forvente holder alt for længe, og jeg overvejer at jeg eventuelt kunne sende Zapata afsted da han er lidt under de andres niveau.

Hvad siger i?
NO DEAL. det for dyrt for ham. og han kræver alt for meget i løn. Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #922: 13 Okt 2014, 17:36 »

Dortmund byder 230 millioner over 30 måneder for Karim Rekik, der beskrives som vidunderdreng. Umiddelbart er det jo rigtig mange penge for en reserve, men han er egen avl, hvorfor jeg er kommet i tvivl. Det skal siges, at jeg har tiltænkt mig ham en vigtig rolle i fremtiden, hvorfor han også fik 25+ kampe i forrige sæson.

Sælger jeg, har jeg kun to egen avl-spillere i den nuværende førsteholdstrup.

Info:
Start 3. sæson.
til midterforsvaret har jeg:
Mangala (Årets spiller i PL i forrige sæson)
Kompany
John Stones (tiltænkt en god portion spilletid mod mindre hold, hvor jeg gerne vil have to boldspillende stoppere)
(Javi Martinez)
Karim Rekik

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #923: 13 Okt 2014, 20:32 »

Dortmund byder 230 millioner over 30 måneder for Karim Rekik, der beskrives som vidunderdreng. Umiddelbart er det jo rigtig mange penge for en reserve, men han er egen avl, hvorfor jeg er kommet i tvivl. Det skal siges, at jeg har tiltænkt mig ham en vigtig rolle i fremtiden, hvorfor han også fik 25+ kampe i forrige sæson.

Sælger jeg, har jeg kun to egen avl-spillere i den nuværende førsteholdstrup.

Info:
Start 3. sæson.
til midterforsvaret har jeg:
Mangala (Årets spiller i PL i forrige sæson)
Kompany
John Stones (tiltænkt en god portion spilletid mod mindre hold, hvor jeg gerne vil have to boldspillende stoppere)
(Javi Martinez)
Karim Rekik



Det er mange penge ja, men det er nu ikke så ofte man får gode spillere af egen avl imo. Roder selv rundt med unge folk i mit save i AC Milan, som jeg prøver at få gjort til reelle førsteholdsspillere ..

Hvis du ikke behøver pengene til noget andet, så ville jeg overveje at holde på ham, da du allerede har få spillere af egen avl.
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #924: 14 Okt 2014, 12:23 »

Monaco har budt 100 mil på ham. Han er ikke første valg, men er stadig i tvivl. Hvad siger i, skal jeg sælge ham? Smiley

Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #925: 14 Okt 2014, 15:32 »

Monaco har budt 100 mil på ham. Han er ikke første valg, men er stadig i tvivl. Hvad siger i, skal jeg sælge ham? Smiley



nej. solgte ham i mit save med juventus for 340 mio. så no deal
Logged

H A L A   M A D R I D!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #926: 16 Okt 2014, 22:49 »

Dortmund byder 230 millioner over 30 måneder for Karim Rekik, der beskrives som vidunderdreng. Umiddelbart er det jo rigtig mange penge for en reserve, men han er egen avl, hvorfor jeg er kommet i tvivl. Det skal siges, at jeg har tiltænkt mig ham en vigtig rolle i fremtiden, hvorfor han også fik 25+ kampe i forrige sæson.

Sælger jeg, har jeg kun to egen avl-spillere i den nuværende førsteholdstrup.

Info:
Start 3. sæson.
til midterforsvaret har jeg:
Mangala (Årets spiller i PL i forrige sæson)
Kompany
John Stones (tiltænkt en god portion spilletid mod mindre hold, hvor jeg gerne vil have to boldspillende stoppere)
(Javi Martinez)
Karim Rekik


Synes buddet er fesent for et talent af hans kaliber (med mindre han kun er 3½ stjerne vurderet af en 20/20 træner) - jeg havde i hvert fald ikke solgt ham for under 400 mio!
Logged

Unknown
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #927: 19 Okt 2014, 18:16 »

Spiller: Martin Ødegaard
Sælger (AAB, mig)
Køber: Man City
Pris: 48 mio. 25% af næste salg.

Han har startet inde halvdelen af sæson, og jeg har nu haft ham i 1 enkelt sæson. Han gør det rigtig godt, og er stadig kun 17 år. Hvad siger I til det?
Deal eller no deal?
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #928: 19 Okt 2014, 19:51 »

Jeg ville sige nej Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #929: 21 Okt 2014, 18:13 »

Spiller: Mick Van Buren
Sælger: Esbjerg
Køber: Mig (AaB)
Pris: 4-6 mio

Esbjerg er rykket ned, og Helenius kræver alt for meget i løn til at jeg kan få ham, så mangler lidt en ny angriber. Har stadig Rasmus Jönsson.
DEAL ELLER NO DEAL
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010