|
snaever
|
|
Ja, men jeg er lidt i tvivl med Koke da han ikke har så høje tal i arbejdsstyrke. Han har 14 mens de andre har hhv. 17 og 18 og arbejdsstyrke er noget af det jeg sætter pris på ved en spiller. Det skal samtidig siges at jeg allerede har Verratti, så de kommer til at rotere meget 
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Nogle der har erfaring med spillere i anden division. Er lige startet med B 93 og kunne godt bruge nogle forstærkninger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Nogen der har erfaring med sisto fra Midtjylland, er han god nok til Premier league
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
I mit Chelsea save spiller han for Aston Villa og gør det udemærket. Så et midterhold ville han sagtens kunne spille for. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Zrave
|
|
Nogen der har erfaring med sisto fra Midtjylland, er han god nok til Premier league
Ville også bestemt mene han ville kunne begå sig på et midterhold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Tak for svaret begge to, køber ham til southampton hvor han er back up for Rasmus falk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Tak for svaret begge to, køber ham til southampton hvor han er back up for Rasmus falk  Hvis du har Rasmus Falk som første mand, burde Pione Sisto helt sikkert også kunne spille på det niveau.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Hvis du har Rasmus Falk som første mand, burde Pione Sisto helt sikkert også kunne spille på det niveau.
Okay  fint køber ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bryllen
|
|
Hvis man kan skaffe Simon sterring fra FCM og Remmer fra FCK så skal man gøre det  Christoffer gør det udemærket i CHL (spiller med OB) HAr for 3 gang trukket City hvor han de forgangne kampe har gjort det godt. Og Sterring er lidt af en supersub når han ikke starter inde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wetteland
|
|
Er der nogen der har erfaring med Jovetic?
|
|
|
|
|
|
Fuck Art - Let's Dance!
|
|
|
|
|
Kaw89
|
|
Er der nogen der har erfaring med Jovetic?
Ved ikke hvor relevant det er, men jeg havde ham i Tottenham i FM13 hvor han var outstanding! Hans stats er blevet forbedret i 14, så umiddelbart tror jeg han vil være en succes på alle hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wetteland
|
|
Ved ikke hvor relevant det er, men jeg havde ham i Tottenham i FM13 hvor han var outstanding! Hans stats er blevet forbedret i 14, så umiddelbart tror jeg han vil være en succes på alle hold  Det er da helt sikkert relevant. Brugte du ham som fløj eller på toppen?
|
|
|
|
|
|
Fuck Art - Let's Dance!
|
|
|
|
|
Kaw89
|
|
Det er da helt sikkert relevant. Brugte du ham som fløj eller på toppen?
Jeg brugte ham på toppen som dybdeliggende angriber  Topscorer i PL i 2 sæsoner i streg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wetteland
|
|
Jeg brugte ham på toppen som dybdeliggende angriber  Topscorer i PL i 2 sæsoner i streg. Meget brugbart, tak for assistancen :-)
|
|
|
|
|
|
Fuck Art - Let's Dance!
|
|
|
|
|