home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1206 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spillererfaringstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden  (Læst 90624 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #210: 30 Apr 2014, 14:03 »

Hvis du er i League 1 er der jo også et par år før du når PL. Det kan jo være du kan lave en god og billig handel inden, og så bruge Rønnow som reserve. Smiley
Det gør jeg tak Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #211: 06 Maj 2014, 15:54 »

Jeg er i mit save med Arsenal på vej mod den afsluttende fase af 4. sæson, og faldt over det faktum at min mest scorende spiller i denne sæson, indtil videre, er Oxen, som har banket hele 25 kasser ind i 36(5) kampe. Desuden så havde jeg i sidste sæson den herlige oplevelse af at se Wilshere lave 24 kasser i 41(9) kampe.

Er der andre der har fået disse spillere, eller for den sags skyld Rambo eller andre ("rigtige spillere") til at være så flittige foran mål? For jeg har ikke fundet frem til hvorfor de har været så skarpe, og jeg ville gerne føre det videre til nogle af mine andre spillere, for i denne sæson er Wilshere nede på 13 mål i 31(3) kampe.

Ku være godt at få Ramsey, Zelalem, Crowly, Cambell eller mit nyindkøb Ward-Prowse til at have en så god sæson. De er gode, men ikke i samme klasse som det Oxen og Wilshere har vist.

Nogen erfaringer eller bud? Opstemt

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #212: 06 Maj 2014, 17:07 »

Det er svært og komme med nogen bud, når vi ikke ved hvordan din taktik er Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #213: 06 Maj 2014, 17:33 »

Det er svært og komme med nogen bud, når vi ikke ved hvordan din taktik er Smiley

Spiller en relativ klassisk 4-5-1 hvor kantene er sat til at være offensive og OMC er en  trequartista som ligeledes angiber. Bag dem ligger der en defensivt arbejdende midtbanespiller og en support MC. Forest ligger der ofte en fremskudt angriber, er dog først i indeværende sæson jeg har fået en af dem til at lave 20 kasser, for roterer om muligt lidt for meget på den forreste plads.

Spiller med mange afleveringer og en disciplineret opdækning af modstanderne, dog uden at komme tæt på Pep's måde at spille på IRL. Men ender af og til med at sætte mere direkte spil op, hvis modstanderen låser sig fast, hvilket nogle hold i PRL er ret gode til.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #214: 13 Maj 2014, 19:54 »

Nogen der har erfaringer med Andrea Petagna, som de vil dele ud af. Er han en angriber der er værd at hente til England?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #215: 14 Maj 2014, 22:03 »

Nogen der har erfaring med Lee nicholls (fra Wigan) eller Tim horn fra fc køln

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #216: 15 Maj 2014, 08:45 »

Nogen der har god erfaring med Wanyama som Ankermand? Er blevet tilbudt 300 mio for Lucas Leiva. Ellers hører jeg også gerne andre bud på en ankermand Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Batigol
Manager

« Svar #217: 15 Maj 2014, 09:21 »

Nogen der har god erfaring med Wanyama som Ankermand? Er blevet tilbudt 300 mio for Lucas Leiva. Ellers hører jeg også gerne andre bud på en ankermand Smiley

Er det tilfældigvis Real Madrid der har budt på ham? De har nemlig også købt ham for 300 millioner i mit nuværende spil.

Jeg har ingen erfaringer med Wanyama, overhovedet, men Yann M'Vila bliver rigtig god og er bedst brugt som netop ankermand. Ellers er Josuha Guilavogui også spændende, for lige at nævne en ung franskmand mere.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #218: 15 Maj 2014, 09:44 »

Er det tilfældigvis Real Madrid der har budt på ham? De har nemlig også købt ham for 300 millioner i mit nuværende spil.

Jeg har ingen erfaringer med Wanyama, overhovedet, men Yann M'Vila bliver rigtig god og er bedst brugt som netop ankermand. Ellers er Josuha Guilavogui også spændende, for lige at nævne en ung franskmand mere.
Nej det var faktisk City og de endte med at byde 320 mio. Jeg takkede dog nej, da Wanyama, Sandro og Bender brødrende alle ville koster langt over det beløb.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #219: 18 Maj 2014, 14:43 »

Hvad er for erfaring Med Santon & Ter stegen? Smiley

H A L A   M A D R I D!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #220: 27 Maj 2014, 18:27 »

Ser ham IKKE som ankermand og det er især ud fra hans spidskompetencer at vinde dueller! Som ankermand ligger du foran forsvaret og skal dække hullet imellem midtbane og forsvar, hvor det er vigtigere at vinde bolden (ift. rollen) ved at læse spillet. Hans spillestil og aggressive tilgang til spillet tænker jeg måske kan bringe ham for meget væk fra rollen og dermed ikke er i den position på banen som du ønsker. Ligeledes hvis de glidende tacklinger mislykkes er han jo sat af. Men han har fantastiske evner som boldvindende midtbanespiller Peace

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #221: 04 Jun 2014, 21:56 »

Nogle der har erfaringer med Sebastian Rode? Overvejer at hente ham ind som backup på fri transfer til mit Inter hold.

Kaw89
Juniorspiller
**

« Svar #222: 16 Jun 2014, 22:43 »

Er der nogen der har erfaringer med ruben garcia fra Levante? Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #223: 28 Jun 2014, 08:35 »

Jeg kan varmt anbefale Christoffer Remmer hvis FCK ikke har taget ham i brug, efter man har købt ham kan han bruges som rotation og vil udvikle sig ekstremt hurtigt og er nu første valg for mit OB efter 2,5 sæsoner, han er til lige med på landsholdet nu og gør det udemærket i CHL

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #224: 28 Jun 2014, 10:02 »

Ander Herrera? Er han noget værd i dette spil?

Manchester United

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010