home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:54:47 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spillererfaringstråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden  (Læst 95757 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #225: 28 Jun 2014, 12:22 »

Ander Herrera? Er han noget værd i dette spil?

Nej, han er LORT, ligesom din Nasus

Kys

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #226: 05 Jul 2014, 14:38 »

Overvejer at hente enten Vedad Ibisevic fra Stuttgart eller Adrian fra Atletio Madrid til mit Roma hold i første sæson, hvem har folk bedst erfaringer med? Umiddelbart skal pågældende bruges som skarpretter.

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #227: 07 Jul 2014, 14:06 »

Nogle der har erfaringer med Ciro Immobile? Spiller med Atalanta og Denis kontrakt udløber og gider ikke forlænge da han er halv gammel selvom han er okay, derfor kigger jeg allerede efter erstatninger.

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #228: 07 Jul 2014, 14:11 »

Jeg har købt immobile til netop atalanta, han startede dig end en skade og led lidt under en formstærk denis, så han var tit indhopper. Her i 3 sæson er han topscorer, kan dog ikke huske hans stats. Men er en habil topscorer. Han bliver bedre for mig da jeg kæmper lidt taktikken. Han er lovende og har i tidligere spil virkelig fået en bomber ud af ham

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #229: 07 Jul 2014, 14:12 »

Jeg har købt immobile til netop atalanta, han startede dig end en skade og led lidt under en formstærk denis, så han var tit indhopper. Her i 3 sæson er han topscorer, kan dog ikke huske hans stats. Men er en habil topscorer. Han bliver bedre for mig da jeg kæmper lidt taktikken. Han er lovende og har i tidligere spil virkelig fået en bomber ud af ham
Lyder lovende. Han er heller ikke så dyr. 26 mil for hver halvdel af ham.

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #230: 07 Jul 2014, 14:16 »

Det var også ca det jeg gav for ham. Han er landshold spiller også, så helt skidt kan det ikke være:-)

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #231: 07 Jul 2014, 15:26 »

Nogle der har erfainger med Simone Zaza? Han er endnu billigere end Immobile og har banket 22 mål ind for Livorno. Han rates til ligeså mange stjerne som Immobile.

GGMU
Ynglingespiller

« Svar #232: 08 Jul 2014, 20:49 »

nogen der har erfaring med Leon Goretzka fra Schalke? og er han 200+ mio værd på langt sigt? er i januar 2016

Hvidberg
Juniorspiller
**

« Svar #233: 20 Jul 2014, 16:13 »

nogen der har erfaring med Leon Goretzka fra Schalke? og er han 200+ mio værd på langt sigt? er i januar 2016

Goretzka bliver med den rigtige mentor/vejleder fuldstændig sindssyg, dog synes jeg det er ærgeligt med alle de tyske spillere at de ikke får landsholds kampe, men det jo bare en bi ting Wink

Nogen der har erfaringer med Memphis Depay? har købt ham til monaco men kan ikke rigtig finde nogen der skriver om ham Opstemt ?

Kunsten at være lykkelig, handler om at gøre sine glæder enkle - NUFC!

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #234: 20 Jul 2014, 17:40 »

Goretzka bliver med den rigtige mentor/vejleder fuldstændig sindssyg, dog synes jeg det er ærgeligt med alle de tyske spillere at de ikke får landsholds kampe, men det jo bare en bi ting Wink

Nogen der har erfaringer med Memphis Depay? har købt ham til monaco men kan ikke rigtig finde nogen der skriver om ham Opstemt ?
Havde ham i PSV og han var rigtig god. Spillede altid over 7 og rigtig farlig på frispark.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #235: 20 Jul 2014, 23:28 »

Hvad er folks erfaringer med A. Mitrovic, og gerne i forhold til engelsk fodbold?

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #236: 20 Jul 2014, 23:32 »

Hvad er folks erfaringer med A. Mitrovic, og gerne i forhold til engelsk fodbold?
Har haft ham i PSV. Der bombede han. Ca. et mål per kamp.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #237: 21 Jul 2014, 17:32 »

Jeg er Chelsea og er i gang med transfervinduet til 2. sæson. Pt mangler jeg en mand på den centrale midtbane og jeg er faldet over Koke, Moutinho og Marchisio som er tilgængelige - alle tre for omkring 300 mio. Jeg har 400 mio at handle for - hvem ville i vælge? Tanken er at han skal være dyb playmaker Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #238: 21 Jul 2014, 17:43 »

Jeg er Chelsea og er i gang med transfervinduet til 2. sæson. Pt mangler jeg en mand på den centrale midtbane og jeg er faldet over Koke, Moutinho og Marchisio som er tilgængelige - alle tre for omkring 300 mio. Jeg har 400 mio at handle for - hvem ville i vælge? Tanken er at han skal være dyb playmaker Smiley

uden at have prøvet nogen af de 3, så ville jeg nok vælge Marchisio Smiley Måske Koke pga alderen Smiley

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #239: 21 Jul 2014, 17:46 »

Koke har jeg haft stor succes med i diverse spil. Derudover har jeg også ofte brugt både Pierre-Emile, Lucas Romero, Matteo Kovacic på den position.

Men jeg ville vælge Koke, da han allerede fra start er en okay spiller, som hurtigt udvikler sig til en klassespiller.

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010