home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Jeres første håndsindtryk ?  (Læst 44393 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Jeres første håndsindtryk ?
« : 16 Okt 2013, 22:08 »

Nu har i vores kære brugere, fået adgang til spillet, hvad er så jeres første førstehåndsindtryk af det ?

Hvad er godt ?
Hvad er skidt ?
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #1: 16 Okt 2013, 22:44 »

Det er muligt jeg er gået glip af noget information, men er taktiksystemet ikke fucket helt op? For mig at se, er det reduceret til børnehaveniveau. KÆMPE skuffelse...
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #2: 16 Okt 2013, 22:54 »

Det er muligt jeg er gået glip af noget information, men er taktiksystemet ikke fucket helt op? For mig at se, er det reduceret til børnehaveniveau. KÆMPE skuffelse...

Fucket helt op, det der er sket er at sigames har lyttet til trænere og spillere på hvordan det i virkeligheden foregår.
Konklusionen af det, er at det er meget mere rolle baseret, end at man spiller 442.
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #3: 16 Okt 2013, 22:56 »

Kan i evt. smide et SS op?
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #4: 16 Okt 2013, 23:01 »

Hmm... Så vidt jeg kan se, er der nogenlunde de samme muligheder som tidligere, men med en langt lavere detaljeringsgrad. F.eks. kan man ikke definere "præcist" hvor højt forsvaret skal stå osv. Så i mine øjne er det svært at se, hvor "forbedringen" er i forhold til tidligere?
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #5: 16 Okt 2013, 23:07 »

Hmm... Så vidt jeg kan se, er der nogenlunde de samme muligheder som tidligere, men med en langt lavere detaljeringsgrad. F.eks. kan man ikke definere "præcist" hvor højt forsvaret skal stå osv. Så i mine øjne er det svært at se, hvor "forbedringen" er i forhold til tidligere?

Hvis du kigger på spillernes, roller så er der kommet en række nye, derudover kan de tilpasses lidt mere inde under dem. Samt at du kan sætte en spiller til at være i en præcis rolle hvergang han spiller den givne position.
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #6: 16 Okt 2013, 23:17 »

Hvis du kigger på spillernes, roller så er der kommet en række nye, derudover kan de tilpasses lidt mere inde under dem. Samt at du kan sætte en spiller til at være i en præcis rolle hvergang han spiller den givne position.

Mjah... Jeg kan godt se der er kommet lidt flere roller på de enkelte positioner. Det der så undrer mig er, at jeg f.eks. for en target man ikke kan til-/fravælge "hold up ball". Er det fordi, at det ligger naturligt i denne funktion, og at han så at sige ikke ville være en target man, hvis han ikke holdte på bolden? Og omvendt ville en poacher ikke være en poacher, hvis han holdte på bolden? Dvs. at rollerne ligger meget mere faste nu?
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #7: 16 Okt 2013, 23:27 »

The Duck: De der sliders hvor man kunne vælge helt præcist før gav jo ingen reel mening. Mourinho tegner jo heller ikke en streg på taktiktavlen, og sætter en prik på stregen hvor bredt holdet skal spille, for det ville ingen jo forstå. Det nye er jo meget mere realistisk. Smiley
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #8: 16 Okt 2013, 23:35 »

Er der andre der oplever at keeperen ikke gider spille bolden til forsvars spillerne selv om man har bedt ham om det ?
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #9: 16 Okt 2013, 23:38 »

At taktik-delen er mere realistisk er der slet ingen tvivl om, men grafisk er det en kæmpe bommert. Ser alt for kantet ud, det er decideret irriterende at kigge på.

Det der drev mig til vanvid ved FM13 var så klart ME'en, så jeg håber bare at den er blevet optimeret. så er jeg glad nok.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #10: 16 Okt 2013, 23:39 »

The Duck: De der sliders hvor man kunne vælge helt præcist før gav jo ingen reel mening. Mourinho tegner jo heller ikke en streg på taktiktavlen, og sætter en prik på stregen hvor bredt holdet skal spille, for det ville ingen jo forstå. Det nye er jo meget mere realistisk. Smiley

Jeg er helt enig i realismen, og dog. Præmissen om at ændre i forhold til det tidligere er helt fin, men det alternativ vi har fået, er ganske enkelt ikke tilstrækkeligt for min smag. En taktik er jo praktisk talt ikke andet end 11 positioner med tilhørende roller. Læg hertil nogle overordnede instrukser til holdet som helhed og den enkelte spiller. Jeg har ikke indgående kendskab til Mourinhos metoder, men jeg vil forvente, at han har en lidt mere detaljeret tilgang til tingene.

Jeg efterlyser lidt flere af de detaljer, som rent faktisk sker i virkeligheden. Jeg husker fra sidste suppe-kamp en diskussion om hvorvidt begge backs må søge med frem. Her kunne den klassiske "hvor mange mand bag bolden" også komme på tale. Med en klassisk stor+lille angriber kunne det også være interessant at kunne diktere, hvordan disse skal bevæge sig i forhold til hinanden osv. osv. osv. Hvis vi fik flere af disse detaljer med, så ville jeg være begejstret for det nye system. Men vi må se hvordan det kommer til at fungere efter at have afprøvet det ordentligt.
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #11: 16 Okt 2013, 23:48 »

Jeg er helt enig i realismen, og dog. Præmissen om at ændre i forhold til det tidligere er helt fin, men det alternativ vi har fået, er ganske enkelt ikke tilstrækkeligt for min smag. En taktik er jo praktisk talt ikke andet end 11 positioner med tilhørende roller. Læg hertil nogle overordnede instrukser til holdet som helhed og den enkelte spiller. Jeg har ikke indgående kendskab til Mourinhos metoder, men jeg vil forvente, at han har en lidt mere detaljeret tilgang til tingene.

Jeg efterlyser lidt flere af de detaljer, som rent faktisk sker i virkeligheden. Jeg husker fra sidste suppe-kamp en diskussion om hvorvidt begge backs må søge med frem. Her kunne den klassiske "hvor mange mand bag bolden" også komme på tale. Med en klassisk stor+lille angriber kunne det også være interessant at kunne diktere, hvordan disse skal bevæge sig i forhold til hinanden osv. osv. osv. Hvis vi fik flere af disse detaljer med, så ville jeg være begejstret for det nye system. Men vi må se hvordan det kommer til at fungere efter at have afprøvet det ordentligt.
Det har du sikkert ret i, har ikke prøvet betaen, synes bare det gamle ikke gav mening, men jeg aner intet om det nye er for udetaljeret. Smiley
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #12: 17 Okt 2013, 08:15 »

Jeg synes at FM14 skin er rigtig dårlig, glæder mig godt nok til der kommer en ny...
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #13: 17 Okt 2013, 08:23 »

Jeg synes at FM14 skin er rigtig dårlig, glæder mig godt nok til der kommer en ny...

Ja, pænt latterligt at søgefeltet ikke er der permanent.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #14: 17 Okt 2013, 09:02 »

Hvad er jeres generelle mening om beta´en? Er der så store fejl at man ikke kan bruge det til andet end researche lidt eller kan man få et "ordentligt" spil ud af det?

Føler mig pinlig over at tjekke min mail hver 3 minut for Beta-key;)..
For filan se på vejret udenfor, det SKRIGER jo på en dag foran computeren
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010