home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1007 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 163384 gange)
weichardt86
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #510: 22 Maj 2014, 20:04 »

så tag et spil med Wigan god økonomi i første sæson så du kan sætte dit eget præg på holdet samt de spiller europæisk god udfordring

Nodiem
Blogmester

« Svar #511: 23 Maj 2014, 16:51 »

Hej Freaks

Jeg søger en udfordring !!

Har efterhånden spillet alle mulige kombinationer af hold, ligaer, spiltyper - nu mangler jeg bare en udfordring man kan mærke.

Søger en klub, gerne europæisk med et kæmpe hul i klubkassen, så stort at der ikke er mulighed for at købe spillere i de første mange sæsoner, et klub uden faciliteter der er mere end en grusbane og et station der holder 1-2000 fans ??

Er der nogen der kan finde eller kender en sådan klub?

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #512: 23 Maj 2014, 18:20 »

Hej Freaks

Jeg søger en udfordring !!

Har efterhånden spillet alle mulige kombinationer af hold, ligaer, spiltyper - nu mangler jeg bare en udfordring man kan mærke.

Søger en klub, gerne europæisk med et kæmpe hul i klubkassen, så stort at der ikke er mulighed for at købe spillere i de første mange sæsoner, et klub uden faciliteter der er mere end en grusbane og et station der holder 1-2000 fans ??

Er der nogen der kan finde eller kender en sådan klub?

Achilles 29 i den anden bedste hollandske række.

Klubben er amatør og har elendige faciliteter, ingen økonomi og dårlig bane Smiley Du skal handle klogt ind for at kunne blive i anden bedste række

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Nodiem
Blogmester

« Svar #513: 23 Maj 2014, 18:31 »

Tak for tippet - Klubben står dog hos mig som "semi-Prof" og Økonomien er sikker, sætter den på min måske liste Smiley men tak

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #514: 26 Maj 2014, 14:42 »

Jeg er kørt lidt død i fm, jeg har for tiden gang i et netspil med en anden herinde fra. Men vil gerne have et spil udover det, jeg har prøvet utrolig mange hold i år, men er egentlig åbne for det meste, bare det ikke er et storhold.

Kunne være rart hvis folk også kunne komme med en lille begrundelse, hvorfor de synes et bestemt hold kunne være spændende..  Smiley

Mange tak på forhånd.  Peace

Nodiem
Blogmester

« Svar #515: 26 Maj 2014, 15:13 »

Boavista i Portugal er en gammel storklub der pga. store økonomiske problemer er røget ned i 3. division i portugal - de har aldrig været dominerende i portugal men var et top 5 hold, de har et stort hul i økonomien og ingen store spillere tilbage - det en klub hvor alt er ved at ramle og der kommer ingen penge fra bestyrelsen som heller ikke vil sælge

de ligger op til du skal bruge dine spillere smart, også unge spillere, lave gode handler og få det bedste ud af en dårlig situation ! Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #516: 26 Maj 2014, 15:18 »

Jeg er kørt lidt død i fm, jeg har for tiden gang i et netspil med en anden herinde fra. Men vil gerne have et spil udover det, jeg har prøvet utrolig mange hold i år, men er egentlig åbne for det meste, bare det ikke er et storhold.

Kunne være rart hvis folk også kunne komme med en lille begrundelse, hvorfor de synes et bestemt hold kunne være spændende..  Smiley

Mange tak på forhånd.  Peace

Kan anbefale dig at prøve Newcastle. Et hold der har set bedre dage, en forholdsvis middelmådig trup, et okay transfer-budget, men uden evne til at tiltrække de største navne. Jeg er selv igang med dem (som du kan læse inde under klub-tråden), og jeg er hooked!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #517: 01 Jun 2014, 16:27 »

Drenge hjælp mig. Har ikke haft et ordentligt spil i manager i 2014 udgaven. Er åben for alt, dog ikke tophold. Så helst fra 7 plads eller ned af. Liga er ligemeget. Bare et spændende hold. Har prøvet Southampton, og de fangede mig ikke. Desværre.

Manchester United

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #518: 01 Jun 2014, 16:39 »

Drenge hjælp mig. Har ikke haft et ordentligt spil i manager i 2014 udgaven. Er åben for alt, dog ikke tophold. Så helst fra 7 plads eller ned af. Liga er ligemeget. Bare et spændende hold. Har prøvet Southampton, og de fangede mig ikke. Desværre.

Der er rigtig mange gode hold.

Portsmouth hvis du vil have en længere udfordring. Holdet spiller i League 2 i england, og er i økonomiske problemer. Så du har virkelig behov for god købmandskab mv. for at få klubben tilbage på rette sport.

Kigger vi højere op, er der et hold som Newcastle, der med en spændende trup har potentiale til mere end de spillede til. Desuden kommer der flere talenter igennem deres ungdomsafdeling.

I andre lande finder vi en klub som Real Sociedad eksempelvis. Man kan muligvis godt kalde klubben spaniens bud på southampton, bortset fra økonomien ikke er på samme niveau. Tilgengæld har man rigtig mange virkelig dygtige spillere, og masser af unge talenter og potentialet er der til et langt save, for at se om man kan blive den nye hersker på den spanske scene.

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Nodiem
Blogmester

« Svar #519: 01 Jun 2014, 16:50 »

Deportivo i Spanien, Metz i Frankring, OFK Beograd i Serbien, RC Strasbourg i Frankrig, Nitra i Slovenien og Chemnitzer i Tyskland (3.Div) er alle hold der har lidt af det hele. mangler penge, har unge spillere, kan gøres store indenfor en overskuelig årrække

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #520: 01 Jun 2014, 19:02 »

Har tænkt meget på Ligue 1. Dog er Paris og Monaco udelukket. Hælder lidt til Lille lige nu.

Manchester United

Gungner
Gæst

« Svar #521: 01 Jun 2014, 20:02 »

St.Etienne. Uden tvivl.
De starter med lidt penge (dog ikke alverden), og kan sagtens få en topplacering med de rette indkøb.

Nodiem
Blogmester

« Svar #522: 01 Jun 2014, 20:04 »

Stade de Reims - er en virkelig spændende klub der de sidste mange år har gjort store fremskridt

Samsund
Lilleputspiller
*

« Svar #523: 03 Jun 2014, 03:07 »

Hej

Jeg søger en klub der ligger i de lave ligaer og har en parentklub. Har kigget efter det, men min søgning har ikke givet mig et resultat.

Helst Engelsk eller dansk Smiley Udvider gerne med databaser hvis det er.

Nodiem
Blogmester

« Svar #524: 03 Jun 2014, 08:49 »

Teleoptik I Serbiens 2. Division er en Satellitklub for Partizan Beograd og har derfor delte faciliteter men ikke megen egen kontrol.

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 44 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010