home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 153475 gange)
B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #480: 03 Maj 2014, 08:21 »

Okay, jamen hvis du ikke kan lide reglerne i spanien, går jeg ud fra Italien heller ikke lige er noget for dig, fordi de også har nogle regler omkring antal tilladte udlændinge pr. sæson, mener det er 2.

PSV eller Ajax kunne måske være mulige, selvom de er tophold i egen liga, for der er stadig lidt vej til toppen af Europa, og så er de garant for talent udvikling.

Frankrig kunne måske være en idé, og selvom de fleste nok ville kaste sig over de to rige hold, AS Monaco og PSG, så kunne et hold som Stade Rennais, Toulouse FC, Lille OSC, Montpellier eller AS Saint-Etienne, godt leve op til dit ønske, rent økonomisk, uden dog at være direkte tophold, og grundet de penge Monaco og PSG har, så vil der også være lidt udfordring i at blive den førende klub i landet.

Hvis du til gengæld vil prøve en seriøs udfordring, så er der Guangzhou fra Kina, de har et interessant løn budget, lidt over 50 mil til indkøb, men allerede 5-6 udlændinge i truppen, og der er en regel om max 4, og max 3 på banen, og så som tosseregelen, må du ikke have en udenlansk målmand i truppen.

Der er også muligheden for at prøve sig med det Brasilianske system, men ligaen derned er lidt hårdfør, man spiller først mod sin række, og så halvejs igennem, bliver du blandet i en ny række med hold fra de andre ligaer, så et defensivt hold fra den 3. bedste række, kan i realiteten vinde det hele til sidst.

TBelgien, der er flere interessante hold, og det ligner lidt for mig, at den liga er ved at finde tilbage til fordoms styrke hvor den var baddet i Danske landsholdsspillere, Anderlecht og Standard er de klart rigeste klubber på rent transfer budget, men måske en klub som Brügge kunne være interessant.

Til sidst, Danmark. Der er ikke de samme penge i landet som der er i andre lande, men der er salgs muligheder, Aab skal eksempelvis bare forlænge kontrakter og forhindre at de nye er med frikøbsklausuler, som eksempelvis Kusk, der pt. må købes af en udenlandsk klub, for kun 4.5 millioner, ellers FCM som har en stribe talenter der kan sælges for en god sum, FCK starter så vidt jeg ved med lidt penge, men har samtidigt potentiale til at sælge for 100 millioner på blot et par spillere, så kan der hentes nogle seriøse navne ind der. Brøndby har spillere som Holst, Dumic og Makienok som kan sælges for 25-50 mil hver for at skabe en formue, og med et mål om at vinde Champions League, eller skabe spillere til landsholdet, kan det sagtens blive et længerevarende projekt at spille i Danmark, men forvent ikke meget liga modstand når du først har vundet den 3-4 gange, for hvis du sikrer dig CHL gruppespillet nogle gange i streg, kan de andre ikke følge med dig økonomisk.

Outsideren: RedBull Salzburg, og det er kun fordi de har potentialet til at købe i spandevis, men de ligger i en lille liga og udfordringen her vil være at få ligaen til at stige i omdømme, og måske hjælpe de andre klubber lidt ved at betale dyrt for deres talenter.

Mange tak for de fine bud, hvilket hold spiller du selv med pt eller synes jeg skal prøve kræfter med?
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #481: 03 Maj 2014, 10:03 »

Valget blev Nantes FC!
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #482: 03 Maj 2014, 11:23 »

Mange tak for de fine bud, hvilket hold spiller du selv med pt eller synes jeg skal prøve kræfter med?

Lige nu, spiller jeg i Indien med Dempo Smiley

Held og lykke i Nantes! det kunne også være et fedt sted at spille Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #483: 03 Maj 2014, 11:49 »

Lige nu, spiller jeg i Indien med Dempo Smiley

Held og lykke i Nantes! det kunne også være et fedt sted at spille Smiley

Hvordan er Dempo at spille med?

Mange tak skal du have, tænkte det har været en stor klub en gang og de har et stort stadion osv
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #484: 03 Maj 2014, 12:42 »

Det virker lidt hårdt syntes jeg, nok mest fordi jeg prøver at få dem til at spille boldbesiddende fodbold, høhø, men det ændre sig i aften når jeg spiller videre Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #485: 04 Maj 2014, 14:00 »

Hej drenge ..

Søger et hold i norden som har forholdsvise gode ungdoms- og træningsfaciliteter .. Gerne andet end DK, nogen der har gode bud?

Jeg har tænkt lidt på den norske liga eller den svenske?

Vil gerne bygge et skandinavisk hold op, med eventuelt 1-2 udlændinge max Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #486: 04 Maj 2014, 14:22 »

Hej drenge ..

Søger et hold i norden som har forholdsvise gode ungdoms- og træningsfaciliteter .. Gerne andet end DK, nogen der har gode bud?

Jeg har tænkt lidt på den norske liga eller den svenske?

Vil gerne bygge et skandinavisk hold op, med eventuelt 1-2 udlændinge max Smiley

Djurgården plejer at være gode til at levere talenter, Malmö, Helsingborg og AIK ligeså, det er sjovt nok også nogle af de største klubber i sverige, så der er nok lidt sammenhæng der. I Norge er Rosenborg i mine øjne langt foran de fleste andre, men Molde og Stabæk, kan da også godt levere noget, det kan de fleste hold iøvrigt, og jeg ved ikke lige hvem der starter med de bedste faciliteter.

Har du eventuelt en form for tilhørsforhold til nogen klub i de lande, eller måske din foretrukne danske klub har en af dem som rival, det kunne give lidt spænding til savet hvis du har en tilknytning til dem, udover altså at ville spille i landet. I danmark vil Brøndby, Lyngby, Vejle og FCM nok være mine bud på gode ungdomsfaciliteter, altid der jeg støder på habile spillere.

Du kunne også vælget holdet udfra følgende, farver du kan lide/er vandt til, et navn du kan udtale - ikke en joke, der er navne i de lande der er lidt specielle, nyeste hold (nogen der er grundlangt fornyligt) for selvom de nok ikke har de bedste faciliteter, hvis du har tålmodigheden til det, kan de jo udvikles:)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #487: 10 Maj 2014, 20:21 »

Jeg kan ikke rigtig komme i gang med et ordentligt spil. Jeg har ikke de store krav, udover at klubben gerne må have gode muligheder for at udvikle egne talenter. Jeg har ingen krav til hverken land eller liga. Jeg er åben overfor stort set alt, men det må gerne være et utraditionelt valg. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #488: 10 Maj 2014, 20:37 »

Jeg kan ikke rigtig komme i gang med et ordentligt spil. Jeg har ikke de store krav, udover at klubben gerne må have gode muligheder for at udvikle egne talenter. Jeg har ingen krav til hverken land eller liga. Jeg er åben overfor stort set alt, men det må gerne være et utraditionelt valg. Smiley
Montpellier, Lazio, Feyenoord, Wolfsburg, QPR, Crystal Palace, Atalanta, Granada ellers Betis som lige er rykket ud af La liga. håber en af dem kan bruges Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #489: 10 Maj 2014, 20:46 »

Montpellier, Lazio, Feyenoord, Wolfsburg, QPR, Crystal Palace, Atalanta, Granada ellers Betis som lige er rykket ud af La liga. håber en af dem kan bruges Smiley
Tak for svaret. Jeg har kigget lidt på Spanien, da jeg lige kom til at læse om dit save med Guadalajara, hvilket inspirerede mig meget Smiley Derudover har jeg faktisk overvejet både Granada og Montpellier. Jeg har forsøgt mig med både Wolfsburg, CP, Atalanta og Lazio, og mit spil med Atalanta var faktisk meget underholdende som også har en stor talentmasse.

Jeg vil kigge lidt på både Granada og Montpellier, og så har jeg selv Rayo i tankerne.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #490: 10 Maj 2014, 20:55 »

Tak for svaret. Jeg har kigget lidt på Spanien, da jeg lige kom til at læse om dit save med Guadalajara, hvilket inspirerede mig meget Smiley Derudover har jeg faktisk overvejet både Granada og Montpellier. Jeg har forsøgt mig med både Wolfsburg, CP, Atalanta og Lazio, og mit spil med Atalanta var faktisk meget underholdende som også har en stor talentmasse.

Jeg vil kigge lidt på både Granada og Montpellier, og så har jeg selv Rayo i tankerne.
Er glad for mit save inspirerede dig Smiley personligt syntes jeg ihvertfald at Montpellier kunne være spændende, men helt sikkert også Rayo - en lille Madrid klub som bare venter på at blive stor Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #491: 10 Maj 2014, 21:21 »

Er glad for mit save inspirerede dig Smiley personligt syntes jeg ihvertfald at Montpellier kunne være spændende, men helt sikkert også Rayo - en lille Madrid klub som bare venter på at blive stor Opstemt
Valget står også mellem Rayo og Montpellier lige pt, men tror jeg prøver Rayo. Både som du siger så er det spændende at det netop er denne lille Madrid arbejderklub, og så var jeg faktisk på stadion for et års tid siden og se dem mod Betis, og blev meget imponeret over den opbakning de fik! Jeg prøver Rayo i første omgang, og går det ikke, så prøver jeg Montpellier. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #492: 10 Maj 2014, 21:32 »

Valget står også mellem Rayo og Montpellier lige pt, men tror jeg prøver Rayo. Både som du siger så er det spændende at det netop er denne lille Madrid arbejderklub, og så var jeg faktisk på stadion for et års tid siden og se dem mod Betis, og blev meget imponeret over den opbakning de fik! Jeg prøver Rayo i første omgang, og går det ikke, så prøver jeg Montpellier. Smiley
Lyder som et super valg! held og lykke og god spille lyst Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #493: 10 Maj 2014, 21:34 »

Lyder som et super valg! held og lykke og god spille lyst Smiley
Mange tak  Thumbs Up Og endnu en gang tak for svaret!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #494: 10 Maj 2014, 21:35 »

Mange tak  Thumbs Up Og endnu en gang tak for svaret!
Så lidt! er glad for at kunne hjælpe Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010