home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23313
  1 Bruger, 613 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Dreamwork82
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 155283 gange)
Brissefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #540: 20 Jun 2014, 14:55 »

Hej alle.
Jeg vil gerne starte en FM karrier med et hold hvor de ikke bekymrer sig om resultater, og bare gerne vil udvikle egen nations spillere. Altså, er ligeglad med budget og sådan, bare man kan udvikle egne spillere eller kun have det lands spillere. Gerne et dansk hold allerhelst Smiley

Håber der er en der kan hjælpe mig Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #541: 22 Jun 2014, 15:53 »

Nu er det blevet sommerferie for mit vedkommende, og det betyder mere tid til FM. Jeg har fundet tre hold, som jeg overvejer at starte et save med. De tre hold er Esbjerg, FCM og RB Leipzig. Jeg kan bare ikke bestemme mig. Kan I anbefale et af holdene? Gerne med en lidt uddybende forklaring. Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #542: 22 Jun 2014, 17:48 »

Here u go Magn!

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36977.0

Kunne heller ikke få gang i et save, men ja så faldt jeg over Feyennoord fedeste save ever Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #543: 23 Jun 2014, 09:46 »

Både spillermaterialet og klubbens set-up gør det da meget interessant, så det er bestemt noget, som jeg vil overveje.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

PdPlaya
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #544: 23 Jun 2014, 11:17 »

Nu er det blevet sommerferie for mit vedkommende, og det betyder mere tid til FM. Jeg har fundet tre hold, som jeg overvejer at starte et save med. De tre hold er Esbjerg, FCM og RB Leipzig. Jeg kan bare ikke bestemme mig. Kan I anbefale et af holdene? Gerne med en lidt uddybende forklaring. Smiley

Jeg har lige startet et save med RB Leipzig. Der er massere af plads til spillerindkøb, fine talenter på u-holdet og en ganske udemærket startøkonomi. Bestyrelsen kræver boldbesiddende fodbold, hvilket er muligt, når man spiller i så lav en række. Jeg vandt første sæson suværent, men er på randen af fyring nu, da jeg bliver revet midt over i 2. bundesliga. Er dog ret sikker på, at sommervinduet kunne være håndteret bedre, så det er ris til egen røv Smiley

Kan absolut anbefale RBL
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #545: 23 Jun 2014, 12:26 »

Søger et hold, som er rangeret i den nederste halvdel i en af følgende ligaer Tyskland, Italien, Spanien eller Frankrig?

Det skal være et hold, som man på sigt kan føre op omkring toppen af ligaen.

Evt. med en talentfuld ungdomsafdeling, men dette er ikke et krav.

Har i nogle gode forslag?
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #546: 24 Jun 2014, 14:28 »

Hey guys !

Jeg har efter en mindre pause, virkelig fået FM lysten tilbage (måske skyldet VM).

Jeg søger en klub som spiller i landets næstbedste række, dog med en god økonomi og en ok chance for at rykke op hurtigt Smiley

Jeg havde tidligere et spil med Palermo som desværre var på min tidligere computer som jeg ikke længere er i besiddelse af Skuffet men jeg tænker lidt et hold ligesom dem, som har formået at holde på sine gode spillere selvom de er rykket ned.

Jeg gider IKKE england, men ellers er jeg åben for det meste, men jeg tænker selv Frankrig, Spanien, Italien eller lignende.
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #547: 24 Jun 2014, 16:44 »

Hey guys !

Jeg har efter en mindre pause, virkelig fået FM lysten tilbage (måske skyldet VM).

Jeg søger en klub som spiller i landets næstbedste række, dog med en god økonomi og en ok chance for at rykke op hurtigt Smiley

Jeg havde tidligere et spil med Palermo som desværre var på min tidligere computer som jeg ikke længere er i besiddelse af Skuffet men jeg tænker lidt et hold ligesom dem, som har formået at holde på sine gode spillere selvom de er rykket ned.

Jeg gider IKKE england, men ellers er jeg åben for det meste, men jeg tænker selv Frankrig, Spanien, Italien eller lignende.

Kan anbefale Köln Smiley
super trup og ikke mindst et par gode talenter Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #548: 24 Jun 2014, 18:41 »

Søger et hold, som er rangeret i den nederste halvdel i en af følgende ligaer Tyskland, Italien, Spanien eller Frankrig?

Det skal være et hold, som man på sigt kan føre op omkring toppen af ligaen.

Evt. med en talentfuld ungdomsafdeling, men dette er ikke et krav.

Har i nogle gode forslag?

Frankfurt lyder lidt som noget for dig. Der er kun et måneds pause fra slutningen af december til slutningen af januar. Derudover besidder de et par talenter, hvor Marc Stendera må nævnes som den største. Derudover kan Sonny Kittel, Marc-Oliver Kempf,  Kevin Trapp grundet han er keeper og til dels Vaclav Kadlec nævnes. Udfordringen i første sæson er, at du ikke får noget transerbeløb stillet til rådighed. Derudover er der også nogle gamle ræve, der snart skal udskiftes i form  af Alexander Madlung og Alexander Meier. Holdet har dog ret stærke spillere i form af Pirmin Schwegler, Sebastian Jung, Sebastian Rode, Kevin Trapp og Takashi Inui. Med de(n) rette transfer(s) kan du hurtigt opnå en god placering selvom du er seedet til 11. pladsen.

I første sæson skal du også tænke på Euro Cup, hvilket giver en ekstra udfordring.

Jeg synes, at det kunne lyde som om, at det ligner et hold som Lyngby. Et hold der ikke rigtig bliver taget for givet, ingen penge i 1. transfervindue og med mulighed for at udvikle et par talenter Smiley
Smiley
Logged


valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #549: 26 Jun 2014, 18:59 »

Har en hel dag i morgen som jeg har sat af til FM, efter at der nu er gået en del tid siden jeg sidst har spillet.. Jeg skal dog have hjælp til et langtidsholdbart spil.

Det jeg søger er en traditionsklub der har en god historie, men som ikke lever op til deres potentiale (noget alla AGF) det skal være i den nederste halvdel i en af de større ligaer eller i den næst bedste række.. Hamborg er prøvet og er ikke interresant.

Der må gerne være ro på i træner sædet, så man får lidt tid til at bygge noget op og gerne fine ungdomsfaciliteter. .
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #550: 26 Jun 2014, 20:20 »

Hmm deres historie er ikke prangende, men trup og setup noget af det mest spændende.. Atalanta. Du har en ok lang snor og et kæmpe potentiale.
Endte på 3 pladsen første sæson. Penge tænkte jeg, men røg desværre ud Big time i gruppe spillet, så det blev ikke til meget mere end kval pengene som selvfølgelig lunede.:-)
2 sæson endte jeg på en 2 plads og er dermed videre direkte.. Men enormt spændende spillere i bonaventura, baselli, denis, consigli. Store talenter er pugliese, som udvikler sig hurtigere end jeg ellers oplever. Pezzi blir pt budt 100 mio af Barcelona. Nica, på højre back.

Ja der er flere, men det er dem der lige sprang mig i øjnene. Derud over kan du qua deres setup nærmest forvente et kæmpe talent hver sæson
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #551: 26 Jun 2014, 21:28 »

Boavista intet mindre (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #552: 30 Jun 2014, 16:37 »

Nogen der kan anbefale et hold fra bundes ligaen, bare ikke Bayern, Dortmund og Schalke.

Vil helst bygge holdet op og det skal tage noget tid.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #553: 30 Jun 2014, 16:52 »

Nogen der kan anbefale et hold fra bundes ligaen, bare ikke Bayern, Dortmund og Schalke.

Vil helst bygge holdet op og det skal tage noget tid.
Mainz
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #554: 30 Jun 2014, 16:53 »

Kan du beskrive lidt hvorfor ?
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010