home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 153470 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #465: 23 Apr 2014, 22:55 »

Har taget Gladbach

Held og lykke med det! Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Pante
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #466: 25 Apr 2014, 19:50 »

Hej Smiley

Jeg skal spille med et af disse league 1 hold:

Sheffield United eller wolverhampton.

Nogle der har noget at byde ind med hvem skal man vælge? Sheffield United har maguire i Forsvaret, wolverhampton har mange stabile spillere og ret kendte.

Ved i hvem der har bedst økonomi, transferbudget og er der en af klubberne der kan lokke støre navne en den anden klub?


Sheffield United har en rigmand i ryggen, de er ejet af en prins nede fra Saudi-Arabien.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #467: 25 Apr 2014, 20:01 »

Sheffield United har en rigmand i ryggen, de er ejet af en prins nede fra Saudi-Arabien.
Okay fedt det vidste jeg faktisk ikke. Spiller faktisk med dem, håber han skyder noget ind efter en sæson eller 2 Smiley
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #468: 28 Apr 2014, 18:25 »

Vil gerne starte et nyt spil op, efter jeg lige har spillet med Arsenal og Berlin i lang tid nu. Så kom med nogle spændende bud som i vil anbefale
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #469: 28 Apr 2014, 18:36 »

Søger et engelsk hold, der IKKE ligger i PL.
Men som kan låne fra de fleste store i PL.
Samt købe fra de andre.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #470: 29 Apr 2014, 01:23 »

Søger et engelsk hold, der IKKE ligger i PL.
Men som kan låne fra de fleste store i PL.
Samt købe fra de andre.


Wigan, Nottingham Forrest
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #471: 29 Apr 2014, 08:27 »

Søger et hold der har et super godt ungdomssystem, med godt rekruterings netværk mm. og en udemærket økonomi, anyone?
Logged

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #472: 30 Apr 2014, 00:57 »

Hvem skal jeg være er kæmpe Chelsea fan, men overvejer Atl. Madrid og måske nogle andre bud?

Begrund meget gerne Smiley   
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #473: 01 Maj 2014, 21:22 »

Søger et hold der har et super godt ungdomssystem, med godt rekruterings netværk mm. og en udemærket økonomi, anyone?

Kan opfordre til prøve Schalke 04. Har selv et fedt spil med dem.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #474: 01 Maj 2014, 22:39 »

Hvem skal jeg være er kæmpe Chelsea fan, men overvejer Atl. Madrid og måske nogle andre bud?

Begrund meget gerne Smiley   

Der er ikke meget at gå ud fra der, jeg vil antage at du søger er hold der kan kvalificere sig til CHL, og som er med ved spilstart, i så valg er det jo bare om at tage et storhold hvor som helst. Jeg ville med glæde give dig et par bud hvis du gad svare på følgende spørgsmål:

1. Foretrækker du at udvikle eller købe spillere(antager købe, da du er chelsea fan Smiley)
2. Gider du lavere rækker?
3. Foretrækker du at have spandevis af penge, eller vil du hellere skulle skabe din egen formue?
4. Hvilke lande kan du absolut ikke lide?
5. Køber du ofte ikke EU spillere?
6. Køber du ofte udlændinge i forhold til det land du spiller i?

de 2 sidste er mest fordi nogle lande har skrappe regler for antal udlændinge/ikke EU spillere i truppen/på banen, så det kan hjælpe med at begrænse det lidt.

Derudover er det også helt iorden at sige blankt at der er hold/lande du ikke gider Smiley

Men indtil videre, med det du har nævnt nu, vil jeg sige et top 3 hold i England, Frankrig, Holland, Tyskland, Spanien, Portugal, Italien, Ukraine eller Rusland ville være en idé.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #475: 02 Maj 2014, 11:29 »

Der er ikke meget at gå ud fra der, jeg vil antage at du søger er hold der kan kvalificere sig til CHL, og som er med ved spilstart, i så valg er det jo bare om at tage et storhold hvor som helst. Jeg ville med glæde give dig et par bud hvis du gad svare på følgende spørgsmål:

1. Foretrækker du at udvikle eller købe spillere(antager købe, da du er chelsea fan Smiley)
2. Gider du lavere rækker?
3. Foretrækker du at have spandevis af penge, eller vil du hellere skulle skabe din egen formue?
4. Hvilke lande kan du absolut ikke lide?
5. Køber du ofte ikke EU spillere?
6. Køber du ofte udlændinge i forhold til det land du spiller i?

de 2 sidste er mest fordi nogle lande har skrappe regler for antal udlændinge/ikke EU spillere i truppen/på banen, så det kan hjælpe med at begrænse det lidt.

Derudover er det også helt iorden at sige blankt at der er hold/lande du ikke gider Smiley

Men indtil videre, med det du har nævnt nu, vil jeg sige et top 3 hold i England, Frankrig, Holland, Tyskland, Spanien, Portugal, Italien, Ukraine eller Rusland ville være en idé.

Der er ikke meget at gå ud fra der, jeg vil antage at du søger er hold der kan kvalificere sig til CHL, og som er med ved spilstart, i så valg er det jo bare om at tage et storhold hvor som helst. Jeg ville med glæde give dig et par bud hvis du gad svare på følgende spørgsmål:

1. Foretrækker du at udvikle eller købe spillere(antager købe, da du er chelsea fan Smiley)
Jeg foretrækker at købe lidt spillere samt udvikle egne talenter og sælge ud af de dårlige spillere også købe nogle bedre, men gider heller ikke købe for mange spillere, da det udelukker spillerstrukturen. Har været Chelsea fan siden jeg var helt lille  Wink

2. Gider du lavere rækker?
Vil helst spille i den bedste række, men det behøves ikke være en topklub, nærmere en midterklub, som har noget kvalitet til at komme langt på sigt..

3. Foretrækker du at have spandevis af penge, eller vil du hellere skulle skabe din egen formue?
En okay økonomi, men de behøves ikke have sindsygt mange penge, men min. 50 millioner

4. Hvilke lande kan du absolut ikke lide?
Der ikke decideret nogle lande jeg ikke kan lide, men er åben for muligheder, synes den spanske er træls pga. reglen med max 25 spillere og ikke EU spillere. Udelukker Ukraine, Tyskland og Spanien indtil videre

5. Køber du ofte ikke EU spillere?
Ja, det gør jeg faktisk, men kunne være fedt købe spillere fra den liga man spiller i

6. Køber du ofte udlændinge i forhold til det land du spiller i?
Ja, det hænder at jeg gør det


de 2 sidste er mest fordi nogle lande har skrappe regler for antal udlændinge/ikke EU spillere i truppen/på banen, så det kan hjælpe med at begrænse det lidt.

Derudover er det også helt iorden at sige blankt at der er hold/lande du ikke gider Smiley

Men indtil videre, med det du har nævnt nu, vil jeg sige et top 3 hold i England, Frankrig, Holland, Tyskland, Spanien, Portugal, Italien, Ukraine eller Rusland ville være en idé.

Fedt du gider hjælpe
« Seneste Redigering: 02 Maj 2014, 11:31 af B-rock » Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #476: 02 Maj 2014, 16:19 »

Okay, jamen hvis du ikke kan lide reglerne i spanien, går jeg ud fra Italien heller ikke lige er noget for dig, fordi de også har nogle regler omkring antal tilladte udlændinge pr. sæson, mener det er 2.

PSV eller Ajax kunne måske være mulige, selvom de er tophold i egen liga, for der er stadig lidt vej til toppen af Europa, og så er de garant for talent udvikling.

Frankrig kunne måske være en idé, og selvom de fleste nok ville kaste sig over de to rige hold, AS Monaco og PSG, så kunne et hold som Stade Rennais, Toulouse FC, Lille OSC, Montpellier eller AS Saint-Etienne, godt leve op til dit ønske, rent økonomisk, uden dog at være direkte tophold, og grundet de penge Monaco og PSG har, så vil der også være lidt udfordring i at blive den førende klub i landet.

Hvis du til gengæld vil prøve en seriøs udfordring, så er der Guangzhou fra Kina, de har et interessant løn budget, lidt over 50 mil til indkøb, men allerede 5-6 udlændinge i truppen, og der er en regel om max 4, og max 3 på banen, og så som tosseregelen, må du ikke have en udenlansk målmand i truppen.

Der er også muligheden for at prøve sig med det Brasilianske system, men ligaen derned er lidt hårdfør, man spiller først mod sin række, og så halvejs igennem, bliver du blandet i en ny række med hold fra de andre ligaer, så et defensivt hold fra den 3. bedste række, kan i realiteten vinde det hele til sidst.

TBelgien, der er flere interessante hold, og det ligner lidt for mig, at den liga er ved at finde tilbage til fordoms styrke hvor den var baddet i Danske landsholdsspillere, Anderlecht og Standard er de klart rigeste klubber på rent transfer budget, men måske en klub som Brügge kunne være interessant.

Til sidst, Danmark. Der er ikke de samme penge i landet som der er i andre lande, men der er salgs muligheder, Aab skal eksempelvis bare forlænge kontrakter og forhindre at de nye er med frikøbsklausuler, som eksempelvis Kusk, der pt. må købes af en udenlandsk klub, for kun 4.5 millioner, ellers FCM som har en stribe talenter der kan sælges for en god sum, FCK starter så vidt jeg ved med lidt penge, men har samtidigt potentiale til at sælge for 100 millioner på blot et par spillere, så kan der hentes nogle seriøse navne ind der. Brøndby har spillere som Holst, Dumic og Makienok som kan sælges for 25-50 mil hver for at skabe en formue, og med et mål om at vinde Champions League, eller skabe spillere til landsholdet, kan det sagtens blive et længerevarende projekt at spille i Danmark, men forvent ikke meget liga modstand når du først har vundet den 3-4 gange, for hvis du sikrer dig CHL gruppespillet nogle gange i streg, kan de andre ikke følge med dig økonomisk.

Outsideren: RedBull Salzburg, og det er kun fordi de har potentialet til at købe i spandevis, men de ligger i en lille liga og udfordringen her vil være at få ligaen til at stige i omdømme, og måske hjælpe de andre klubber lidt ved at betale dyrt for deres talenter.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #477: 02 Maj 2014, 16:26 »

Bortset fra at du allerede har udelukket Spanien, så passer Real Sociedad ellers ret perfekt til din beskrivelse af hvilken slags klub du ønsker at spille med. De har et fint spillermateriale, dog ikke godt nok til at være en seriøs udfordrer i første sæson, de har en fin økonomi og på længere sigt kan de være en reel trussel for topholdene.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #478: 02 Maj 2014, 22:49 »

St.Etienne kunne være et godt bud.
En fin økonomi, og en trup til at slutte lige under top-holdene...
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #479: 03 Maj 2014, 00:15 »

Bortset fra at du allerede har udelukket Spanien, så passer Real Sociedad ellers ret perfekt til din beskrivelse af hvilken slags klub du ønsker at spille med. De har et fint spillermateriale, dog ikke godt nok til at være en seriøs udfordrer i første sæson, de har en fin økonomi og på længere sigt kan de være en reel trussel for topholdene.

Før seneste opdatering, (ved ikke hvor meget der er sket siden) spillede jeg 2 sæsoner med dem. Første sæson blev jeg nr. 2 i ligaen, 1 point efter Barcelona. Anden sæson vandt jeg ligaen med 1 point til Barca og Real. Så alt efter hvordan man får dem igang og i forhold til salg/spillerkøb, er intet umuligt. Det er trods alt kun et spil! Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010