home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 153482 gange)
champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #435: 09 Apr 2014, 15:53 »

Overvej at start et spil med Atalanta - de har enestående trænings- og ungdomsfaciliteter.
De har ok økonomi - og meget lave forventninger.

De producerer altid store unge talenter og har allerede et af spillets største i Mario Pugliese.
Og så har de prominente navne hvor den største er landsholdsspillere Giacomo Bonaventura.

Blev 4'er første år - og så gik bestyrelsen amok med transferkroner - over 200 millioner af handle med - ligesom at der er et hav af lejespillere man kan få en sjat for.

Fik overtalt Nemanja Vidic til at spille med - ligesom Balanta er hentet ind til bagerste geleder.

Fantastisk fed udfordring - hvis man vil fokusere på talentarbejde. Smiley
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #436: 09 Apr 2014, 16:41 »

tak for det sidste indput med Atalanta har i et stykke tid haft mistede lysten men så kiggede jeg lige på dit forslag og det tror jeg vil fange min opmærksomhed igen.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #437: 09 Apr 2014, 17:32 »

Måske det netop er grunden til at du er kørt død, at du kun tager sup top holdene, eksempelvis Tottenham skal der jo ikke meget til hos, før de kan vinde ligaen og CHL, hvorimod det at tage et top hold i ekspempelvis League One, vil gøre oprykning første sæson, muligt, og derefter kræver det trods alt noget arbejde, lidt skill og noget tålmodighed at komme til Toppen af Premier League, og Champions League, blandt andet skal du lige igennem den altid uforudsigelige The Championship.

Dette kunne gøre sig gældende i mange andre lande også, men der er næppe nogen lavere liga, så hård som The Championship.

Ellers ville en idé måske være et multiplayer spil, hvor i var flere folk i samme liga, til at presse hinanden, her kan jeg anbefale at starte dig eget spil som netværksspil uden kode, og lade totalt tilfældige mennesker joine, altid dejligt muligt at forudsige hvad der skal ske, når der er tale om mennesker bag holdene.

Har prøvet utrolig mange hold i the Championship, men det fanger mig ikke et eller andet sted, grunden til jeg skriver suphold, er fordi det er dem jeg har det bedst at spille med. I løbet af dagen, gik jeg og tænkte på om man skulle tage et af topholdenes reserver, også spille med dem, indtil man blev tilbudt et job i en af storklubberne Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #438: 09 Apr 2014, 18:00 »

Hvis i har mistet lysten kan man jo altid gå i gang med en af de mange challenges. Er selv netop startet på "The Special One"-Challengen. Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #439: 09 Apr 2014, 19:32 »

Har prøvet utrolig mange hold i the Championship, men det fanger mig ikke et eller andet sted, grunden til jeg skriver suphold, er fordi det er dem jeg har det bedst at spille med. I løbet af dagen, gik jeg og tænkte på om man skulle tage et af topholdenes reserver, også spille med dem, indtil man blev tilbudt et job i en af storklubberne Smiley

hmm, du kunne prøve at sætte dig selv som landsholdstræner i et lille land, og med to random underlige nationaliteter, og så gøre det til dit livs mission at blive træner for, og vinde CHL med 5 forskellige topklubber... generelt bare sæt nogle mål, og så opnå dem, det hjælper med motivationen!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #440: 14 Apr 2014, 00:22 »

Søger et hold skal gerne være i England, Spanien, Italien eller Frankrig, gerne et hold der ikk spiller i bedste række, hvor der er mulighed for at opbygge et godt hold over længere sigt.
Økonomien er der heller ikk store krav til.
Kom gerne med flere bud og begrundelse.
Tak på forhånd
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #441: 14 Apr 2014, 05:12 »

Søger et hold skal gerne være i England, Spanien, Italien eller Frankrig, gerne et hold der ikk spiller i bedste række, hvor der er mulighed for at opbygge et godt hold over længere sigt.
Økonomien er der heller ikk store krav til.
Kom gerne med flere bud og begrundelse.
Tak på forhånd
du skal da helt sikkert give brighton et skud. Nyt topmoderne stadion. En ganske habil trup med kuszczak på mål, Matthew Upson i forsvaret. På midten er der også flere ganske gode spillere som Orlandi og andrews. Oppe foran er den store stjerne Ulloa mens talenterne er Lewis Dunk, JFC og Solly March. Med en enkelt eller to gode transfers burde du kunne slås med helt i toppen om oprykning til de mange penges liga.
Logged


vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #442: 14 Apr 2014, 10:44 »

du skal da helt sikkert give brighton et skud. Nyt topmoderne stadion. En ganske habil trup med kuszczak på mål, Matthew Upson i forsvaret. På midten er der også flere ganske gode spillere som Orlandi og andrews. Oppe foran er den store stjerne Ulloa mens talenterne er Lewis Dunk, JFC og Solly March. Med en enkelt eller to gode transfers burde du kunne slås med helt i toppen om oprykning til de mange penges liga.
Men kan man ikk hurtiggt lave et ganske stabil hold med dem i PL
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #443: 14 Apr 2014, 12:27 »

Søger et hold skal gerne være i England, Spanien, Italien eller Frankrig, gerne et hold der ikk spiller i bedste række, hvor der er mulighed for at opbygge et godt hold over længere sigt.
Økonomien er der heller ikk store krav til.
Kom gerne med flere bud og begrundelse.
Tak på forhånd
Jeg er selv i gang med mit fedeste spil i FM14 so far - med Stade Lavalloise.
Det har fine faciliteter, men ikke prægende og det samme gælder stadion som har en kapacitet på omkring 17k.

Økonomien er ikke noget at råbe hurra for, men den er heller ikke et sort hul. Først i 17/18 sæsonen har jeg fået udvidet ungdomsfacilitetern e, men så vil bestyrelsen så også både købe stadionnet og udvide træningsfaciliteter ne.

De første 3 sæsoner gik med at hente alverdens spillere og konsolidere klubben i Ligue 1, men alligevel lykkedes det mig at hente de fleste på fri, og skabe overskud via spillersalg.

Klart det fedeste spil jeg har haft endnu, det er virkelig fedt at bygge så småt et hold op, og så tanken om at spille Champions LEague i lille hyggelige Laval Opstemt
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #444: 14 Apr 2014, 13:52 »

Men kan man ikk hurtiggt lave et ganske stabil hold med dem i PL
det ved jeg faktisk ik har ikke spillet så meget med dem i år.
Logged


Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #445: 15 Apr 2014, 19:46 »

Hejsa Smiley

Søger en klub fra en af de små ligaer -

det må meget gerne være i en liga hvor der ikke er alt for mange regler, helst ikke noget med kun 4 udlændinge i startopstillingen eller noget i den stil.

økonomien er ligegyldig, men klubben skal helst ikke være amatør.



Håber der er nogen som sidder inde med nogle forslag.

på forhånd tak Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #446: 15 Apr 2014, 22:10 »

Hejsa,

Jeg leder efter en rigtig udfordring, men ikke noget i stil med Luts Pleiffer halløjsa, jeg vil gerne bygge noget op fra bunden og 'stick to it' som man siger.

Derfor må det ikke være bedste/næst-bedste division, og det må heller ikke være i England/Frankrig.

Til gengæld må det meget gerne være en lille klub i en stor by, eller en stor klub med en lille økonomi - noget der sætter fantasien igang og som man kan bygge et scenarie op omkring. Smiley
 - Gode faciliteter er nice, men har ikke lyst til noget a la en Red Bull klub med penge i stride strømme.

Derudover ville det være et kæmpe + hvis klubben spiller i et land hvor man ikke med lethed kan komme i top 7 som oprykker.

Har selv tænkt lidt på Tyskland eller måske give USA et forsøg, men ville det ville være super lækkert med lidt inspiration!! Wink
Logged

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #447: 16 Apr 2014, 01:19 »

Hejsa,

Jeg leder efter en rigtig udfordring, men ikke noget i stil med Luts Pleiffer halløjsa, jeg vil gerne bygge noget op fra bunden og 'stick to it' som man siger.

Derfor må det ikke være bedste/næst-bedste division, og det må heller ikke være i England/Frankrig.

Til gengæld må det meget gerne være en lille klub i en stor by, eller en stor klub med en lille økonomi - noget der sætter fantasien igang og som man kan bygge et scenarie op omkring. Smiley
 - Gode faciliteter er nice, men har ikke lyst til noget a la en Red Bull klub med penge i stride strømme.

Derudover ville det være et kæmpe + hvis klubben spiller i et land hvor man ikke med lethed kan komme i top 7 som oprykker.

Har selv tænkt lidt på Tyskland eller måske give USA et forsøg, men ville det ville være super lækkert med lidt inspiration!! Wink

Jeg foreslog for et par sider siden til en at han skulle tage Hertha. Ved ikke om det om det må være i den bedste række, men det følger dine krav om stor by, med klub der ikke lever op til det, og så er det ikke helt nemt at komme i top syv i første sæson. Men ellers er Tyskland et godt sted ift. det med byer der ikke lever op til deres potentiale; foruden Berlin, kan hurtigt nævnes Hamburg, Køln, Düsseldorf, Dresden, Essen, Rostock, Kiel, Leipzig. Ellers i andre lande kunne nævnes en af de to Sheffield-klubber, Leeds, Hammarby, Lyn, AEK Athen, Hibernian (Edinburgh).
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #448: 16 Apr 2014, 06:30 »

Hejsa,

Jeg leder efter en rigtig udfordring, men ikke noget i stil med Luts Pleiffer halløjsa, jeg vil gerne bygge noget op fra bunden og 'stick to it' som man siger.

Derfor må det ikke være bedste/næst-bedste division, og det må heller ikke være i England/Frankrig.

Til gengæld må det meget gerne være en lille klub i en stor by, eller en stor klub med en lille økonomi - noget der sætter fantasien igang og som man kan bygge et scenarie op omkring. Smiley
 - Gode faciliteter er nice, men har ikke lyst til noget a la en Red Bull klub med penge i stride strømme.

Derudover ville det være et kæmpe + hvis klubben spiller i et land hvor man ikke med lethed kan komme i top 7 som oprykker.

Har selv tænkt lidt på Tyskland eller måske give USA et forsøg, men ville det ville være super lækkert med lidt inspiration!! Wink

RB Leipzig? 3. division i Tyskland og på vej frem. Rigtig sjovt og spændende holder, der bl.a. har Yussuf Poulsen i truppen Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #449: 18 Apr 2014, 14:22 »

Jeg vil gerne være en klub hvor man skal bygge et helt nyt hold op. Noget med hvor du ingen spillere har og bare skal købe et helt nyt hold. Noget lignende som der var i FM13 med Red Bull København.
Er der nogle der kender en klub hvor det kan være muligt at sælge hele holdet (eller bare det meste af det) og så kunne købe et helt nyt hold?
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010