home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 48293 gange)
Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #135: 05 Jun 2014, 16:02 »

Starter selv op idag med Tottenham, trods mit hjerte ligger hos de blå i London Wink I hører fra mig senere, når handlerne er gjort. Nogle, der har gode erfaringer med en bestemt taktik?

4-2-3-1. Med den taktik er du godt hjulpet på vej!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Farver
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #136: 05 Jun 2014, 16:58 »

4-2-3-1. Med den taktik er du godt hjulpet på vej!

Okay, er det med to def. midtbanespillere eller bare central?
Logged


Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #137: 05 Jun 2014, 17:14 »

Okay, er det med to def. midtbanespillere eller bare central?

Jeg stiller personligt med to centrale midtbanespillere, hvor den ene fungerer i en supportrolle og den anden i en defensiv ditto. De har også lidt individuelle indstillinger, men disse afhænger af den enkelte spiller og dennes kvaliteter. 

Desuden spiller jeg med en indvendig angriber, og fløjene bytter positioner under kampene.

Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #138: 16 Jun 2014, 12:00 »

Jeg er så småt ved at være ret begejstret for mit Tottenham-mandskab, som efterhånden emmer af uhørt meget kvalitet. Det kulminderede da også i seneste sæson - fjerde sæson i alt - da vi endelig nappede pokalen med "de store ører".

Jeg har solgt spillere for 1,2 mia. og købt for små 500 millioner kr. op til den forestående sæson. Mit hold ser således ud:




Vores meritter de seneste fire sæsoner:




Jeg tror, at jeg vil til at omlægge min købmandsstrategi og satse en smule mere på at hente de bedste hjemlige talenter fremover, således truppen kan blive lidt nationaliseret igen, om end jeg elsker spillere med især sydamerikanske aner :-)

I må jeg endelig råbe højt, såfremt der skulle være noget, som I kunne tænke jer en uddybning omkring eller et SS af spillere, taktik und so!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #139: 16 Jun 2014, 14:25 »

Jeg er så småt ved at være ret begejstret for mit Tottenham-mandskab, som efterhånden emmer af uhørt meget kvalitet. Det kulminderede da også i seneste sæson - fjerde sæson i alt - da vi endelig nappede pokalen med "de store ører".

Jeg har solgt spillere for 1,2 mia. og købt for små 500 millioner kr. op til den forestående sæson. Mit hold ser således ud:




Vores meritter de seneste fire sæsoner:




Jeg tror, at jeg vil til at omlægge min købmandsstrategi og satse en smule mere på at hente de bedste hjemlige talenter fremover, således truppen kan blive lidt nationaliseret igen, om end jeg elsker spillere med især sydamerikanske aner :-)

I må jeg endelig råbe højt, såfremt der skulle være noget, som I kunne tænke jer en uddybning omkring eller et SS af spillere, taktik und so!

Jeg vil være rigtigt interesseret i et hurtigt indblik i din taktiske filosofi Smiley
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #140: 16 Jun 2014, 14:26 »

Kunne da godt tænke mig at se taktikken som du vandt første sæson med Smiley
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #141: 22 Jun 2014, 12:44 »

Jeg har spillet med samme taktik savet igennem. Dog med enkelte individuelle justeringer undervejs qua ændringer i spillermaterialet (dem må I selv sysle med). Jeg kan godt finde på at variere selve filosofien afhængigt af modstanderen på den modsatte banehalvdel, men det er sjældent. I får lige den meget simple taktik her:

Album med taktikken, hvor I både kan se mine holdindstillinger, samt de individuelle indstillinger JEG bruger pt.

Jeg sparer desuden meget med min assistent, Tassotti, som er fandens dygtig til det han han laver. Han varetager holdets teamtalks inden kampene, ligesom han sætter det primære fokus op inden kampene ditto. Jeg afviser aldrig den garve italieners input under kampene, hvilket jeg mener er med til at gøre ens spil langt mere uforudsigelig.

Jeg har tit kvaler mod mindre hold, som står kompakt og spiller på kontra, hvorfor jeg også har tabt en del kampe på denne konto (jeg har notorisk problemer med Stoke og Aston Villa eksempelvis), men overordnet set har det været nok til at vinde Premier League fire år i træk; er godt på vej mod femte titel i streg. 

Taktikken kan snildt finpudses og blive endnu bedre, men jeg har erfaret, at den IMO er god nok til at vinde titler, især hjemlige. Det er nok for mig. Champions League har jeg trods alt kun vundet én gang ;-)
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #142: 16 Jul 2014, 19:22 »

Jeg har haft gået med en ny taktik i tankerne, og den skulle prøves af. Valget faldt på Spurs.
Taktikken har fokus på wingsback og en stærk boksspiller, som skal lave målene på alle de indlæg han får. (jeg har dog valgt at prøve den af med 2 stærke boksspillere)

Her er min opstilling.
(Eriksen ligger dog som offensiv midt)



Organisation: Stram
Mentalitet: Balanceret (offensiv på hjemmebane, defensiv hvis jeg kommer foran og skal forsvare den hjem)

holdindstilinger:
Spil mere direkte
Vær mere aggressiv
Chikaner modstanderen
Højere tempo

Spillerindstruktion er:
Den ene CB bliver brugt som opbakker. De 2 andre er bare centrale CB

Wingsback:
Flere indlæg
Indlæg mod targetmand
Bliv bredt
kom længere fremad

Utrolig vigtigt at ens wingbacks har høje stats i hurtigthed, indlæg og dribling.

Hele ens offensiv bygges op omkring ens wingbacks og boksspilleren. Samtidig med at ens WB hjælper til i defensiven, så man står utrolig kompakt og er svær at nedbryde.


Er nået til 1 januar og ligger p.t på anden pladsen efter City. Taktikken fungerer utrolig godt. Har kun lukket 14 mål ind 18 kampe. Kommer til rigtig mange indlæg, ind mod Adebayor og kiebling som er stærke i hovedspillet. Dette efterlader også rum til Eriksen som støder til fra den offensive midtbane. Hvilket resulterer i rigtig mange mål.

Hvad skal der ske nu?
En masse overskudsspillere skal sælges, især alle de kantspillere Spurs har. Dernæst skal der hentes 1-2 nye forsvarsspillere, som har høje stats i styrke og hovedspillet. Balanta er en mulighed. Mener ikke Kaboul er helt god nok.

Denne taktik er rigtig fed at prøve af, i stedet for det normale 4-2-3-1 possession spil. Kan godt lige at man kommer til utrolig mange indlæg via ens wingbacks, samtidig med at man står kompakt. Hvis man spiller denne taktik med en defensiv organisation, er det meget sjældent man lukker mål ind.

Vender tilbage efter sæsonen  Smiley
Logged

Marcell19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #143: 21 Jul 2014, 09:31 »

Første sæson er slut, og det blev til en 4 plads. spillede ellers med til det sidste om anden pladsen, men måtte se mig slået til sidst. For mange uafgjorte kampe.
Taktikken fungerer rigtig godt med det rette setup. ens wing backs kommer til utrolig mange indlæg, hvilket ens boksspiller skal afslutte på. Adebayor lavede 26 mål i alle turneringer med Lamela ved siden af med 29 mål.
Eriksen på den offensive midt lavede 13 mål og 12 assist.
Mine wing backs ligger med 4-8 assist hver. Er dog ikke helt tilfreds med venstre siden med Fillipe og Rose.

Ens 5 mandsforsvar gør at man står utrolig kompakt, hvilke betød at jeg kun lukkede 27 mål ind i 38 liga kampe. Kun United lukkede færre mål ind end jeg gjorde.

I Europa gik jeg hele vejen i Europa League. I FA Cuppen tabte jeg i semi-finalen til Swansea..


Nårh, anden sæson. Har valgt at lave en del udskiftninger i truppen. En masse spillere er røget fordi de er i overskud og ikke passer ind, og så er Sandro og Vertohgen solgt på grund af for gode tilbud.

Ud
Livermore 28 mio
Lennon 40 mio
Vertonghen 300 mio
Chadli 40 mio
Ekotto 7,5 mio
Sigurosson 90 mio
Stefan Kibling 60 mio
Sandro 320 mio

Ind
Balanta 57 mio
Mandzukic 300 mio
Lukasz Fabianski fri transfer
Leighton Baines 175 mio
Valon Behrami 140 mio


Mener klart holdet står stærkere med disse transfers i forhold til den taktik jeg benytter. Mandzukic er vel en af de bedste spillere i hovedspillet man overhovedet kan få, og så med Adebayor eller Lamela ved siden af.

Truppen:

Målmænd
Hugo Lloris
Fabianski

forsvar
Veljkovic
Balanta
Dawson
Chiriches
Kaboul

Wing backs
Fillipe
Rose
Baines
Walker
Naughton

centralmidtbane
Dembele
Etienne Capoue
Paulinho
Behrami
Bentaleb

Offmidt
Erikensen
Holtby

Angribere
Mandzukic
Adebayor
Lamela
Soldado
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #144: 26 Jul 2014, 20:13 »

Efter mange forsøg med andre klubber har jeg valgt at starte op med Tottenham. Jeg har valgt at stille op i en 4-2-3-1. Jeg har opgraderet ungdomsfacilitetern e. Ind er kommet: Klose, Jonathan Silva, Éverton Riberio, Lucas Romero og pugliese. Ud er gået: Lennon, Kane, Zeki og mange andre på udlejning og fri. Jeg har skilt mig af med hele mit trænerpersonale hvor jeg har hentet bedre et personale.

Pre sæsonen er snart slut og jeg er parat til at spille første kamp i ligaen mod Hull.

Det fandeme også et lækkert hold. Jeg kan sagtens dele ud af mine erfaring, hvis du skulle bruge lidt sparing i ny og næ - har et fremragende spil i gang!

Lucas Romero kan du tjene stort på. Jeg solgte ham til Real Madrid for 310 millioner kr. Det var for godt til at kunne afslå - købte ham for 49 millioner kr.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #145: 27 Jul 2014, 08:13 »

Jeg hopper lige på denne tråd, da jeg også er røget til tottenham. Jeg overtager holder efter første sæson, hvor jeg spillede med Aston Villa.

Klubben har store økonomiske problemer, givet mange dumme handler og alt for høje lønninger, så min første opgave er at rydde op. Indtil videre er flere spillere blevet solgt, men ikke mange er hentet ind.  De få er kommet fra nedrykkerne Swansea hvor Ashley Williams og Ben Davies gerne skulle styrke forsvaret en hel del.

Ellers har jeg hentet rigtig mange unge spillere op, og regner med at give mange af de fine talenter en chance for at se om de kan præstere. Jeg statser lidt på at gøre Harry Kane til den næste store angriber i England, men nu må vi se.

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #146: 27 Jul 2014, 12:41 »

Lækkert, hvor langt er du kommet? Er i gang med at sælge "Togo-manden" for 85 mio, hvilket jeg syntes er meget fint. Håber lidt på at Klose kan vise gode tegn i PL, men nu må vi se, ellers skal jeg hente en ny mand til fronten. har ikke den store fidus til Soldado i 14'neren Smiley

Jeg er fremme ved 18/19-sæsonen. Jeg beholdte Adebayor i første sæson, men smed ham til Real Sociedad i anden sæson; løn og kvalitet hænger ikke sammen. Jeg hentede i stedet Angelo Henríquez i Manchester United.

Soldado kunne jeg heller ikke få til at fungere optimalt. Han brænder for mange chancer. Roma hentede ham i tredje sæson for en slik.

Mine transfers:

13/14-sæsonen

14/15-sæsonen

15/16-sæsonen

16/17-sæsonen

17/18-sæsonen

18/19-sæsonen

Edit: Desuden er Domenico Berardi, Daniele Rugani, Marco Reus, Sven Bender, Kwadwo Asamoah, Keylor Navas, Lucas Evangelista, Jack Butland og Toni Kroos kommet ind på fri transfer.

Rugani, Berardi, Bender, Asamoah og Navas er solgt for en samlet sum af små 750 millioner kr. Det synes jeg er ganske OK :-)

« Seneste Redigering: 27 Jul 2014, 13:06 af Robinho4ever » Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #147: 28 Jul 2014, 07:06 »

gode køb Smiley.. soldado er utrolig ringen. Men en mand der ryger til sommer er Lamela, hold kæft han er ringen. jeg begriber det ikke. han brænder alle hans chancer i løbet af en kamp. jeg er måløs. Jeg har lige hentet Florenzi Smiley
I mit spil med reading blev lamela topscorer for united i ligaen som højre fløj helt åndssvagt vildt
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #148: 28 Jul 2014, 08:31 »

Ja, det er lidt fugl eller fisk med Lamela. Det er mit klare indtryk.

Lamelas historik:



Han har heldigvis spillet nogenlunde godt i mit spil. Er OK tilfreds med ham.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #149: 01 Sep 2014, 15:16 »

Er folk gået kolde med spurs? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010