home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 51721 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller

Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #75: 18 Nov 2013, 10:19 »

Jeg har nu også startet med min yndlings klub, som tidligere har leveret gode, succesfulde og sjove spil.
Jeg har hentet Coentrao til FV og Ayew som ny OMV.
Hvor bør man ellers forstærke i første sæson?
Og har i nogen råd il hvordan hvem skal bruges?

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #76: 18 Nov 2013, 21:06 »

OMG!!!!! Jeg hader det her spil, jeg er den mest frustreret mand i verden! Grin
Har allerede tabt 3 kampe og har kun spillet 6 kampe i PL, der røg det mesterskab. Efter 60 timers spilletid er jeg stadigvæk ikke mester.
Kan simpelthen ikke få det til at fungere på udebane.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 19 Nov 2013, 14:07 »

Spiller naturligvis også med favoritklubben og har valgt ikke at have transferbudget om sommeren. Det giver lidt frustrationer på især venstre back + nogle trænere, der endnu ikke er ankommet.

Spiller en 4-4-1-1, der er ændret flere gange under vejs, da jeg stadig ikke har fundet en ordentlig formel, der regelmæssigt sikrer dominans, chancer og point. Forsøgte mig i et - på min defekte HD - andet spil med 4-2-3-1 uden succes, derfor har jeg forsøgt at vende tilbage til min gamle Spurs-taktik, da de havde Modric, VdV og Bale.

Det er resultatmæssigt godkendt efter 8 kampe med 16 point, men spillemæssigt er det stadig skidt! Det skal lige siges jeg tabte ude til Chelsea og Utd og vandt mod Liverpool (ude), så har overstået nogle - på papiret - svære kampe!

Men... jeg har stadig ikke fundet en taktik - ude mod Swansea vandt jeg lige 1-0, men når de vinder 20-12 i skud på mål, 3 100% og 3 halve chancer og jeg blot får 1 og 3, så føler jeg ikke taktikken fungerer og 58-42 i pos. Taktikken har de stort set lært 100%, men føler jeg skaber mål på kontra og har bolden for lidt. Håber det bliver bedre!

COYS

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #78: 19 Nov 2013, 14:22 »

Er endeligt kommet i gang med FM igen, efter en pause i laaaaang tid. Har haft lidt småsaves efter jeg fik FM14, indtil jeg igår startede med Tottenham, for nu mente jeg, at jeg havde taktikken. Det havde jeg så ikke helt.  Grin

Salg: Adebayor,Friedl

Ind: Balanta, Lars Bender

Taktikken var fra start en 4-5-1 med en totalt flad 5-mands midtbane, som tidligere har virket ok. Jeg synes dog at det bliver lidt for defensivt, så  har netop rykket min fremskudte playmakier op på OMC pladsen, som et forsøg, virker det ikke må han tilbage igen, og evt skubbe en fløj eller to frem.. Jeg håber det giver endnu bedre flow i det offensive, uden at ødelægge den defensive del. For i FM14 er det sgu det defensive der har drillet mig. Med tidligere taktikker har jeg lavet masser af mål, men også inkasseret alt for mange. Jeg lukker ikke mange ind længere, men fodbold er altså sjovest når man laver masser af kasser. Jeg tror på jeg får den her taktik til at virke Smiley

Ligger på en 5.plads efter 10 kampe, og målsætningen overfor klubben er kval til næste sæsons CHL, men jeg mener nu selv at vi skal være udfordrer til titlen. Har tabt en kamp so far. Det blev til et 1-0 nederlag på Stamford Bridge. De svipsere der har været indtil videre har været et par dumme uafgjorte mod svagere hold.

Holdet er ungt, og det vil det blive ved med at være. Min transferpolitik er, at jeg må købe og handle som jeg vil i første vindue når jeg starter. Derefter må der ikke købes spillere over 21, dog er frie transfers acceptable med spillere over 21.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2013, 14:29 af TripleX9 » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 21 Nov 2013, 09:38 »

Jeg nærmer mig nu, sæson aflustning i første sæson, og det er gået udmærket.
Jeg ligger på en 2. plads, 2 point over United, og der er nu spillet 34 kampe.
Chelsea ligger nummer 1, og har været helt ustyrlige i denne sæson. De har pt. 12 point ned til mig, og endda en kamp i hånden.
Soldado har jeg fået okay gang i, og han har lavet 16 sæson mål og ligger dermed nummer 3, på topscorelisten.
Eriksen ligger nummer 3 på assist listen, med 13 assist

Jeg har haft store skades problemer, Eriksen var skadet de første par måneder, og som han var tilbage, tog Lamela lige en halv sæson på skadeslisten. Skuffet

Af indkøb har jeg hentet Coentrao og Andre Ayew. Coentrao har spillet udmærket, uden at være helt kanon, men Ayew har i den grad skuffet mig, og han ryger muligvis ud, igen til sommer.

Den helt store overraskelse i min øjne, har været Gylfi som har spillet 25(6) kampe, og score 11 mål samt lavet 13 assist.

Jeg har både eksperimenteret med en 4-2-3-1 som vi alle kender den, samt en 4-1-2-2-1, med en DM, to CM, to Kanter og en på toppen.
Begge har fungeret, og jeg skifter af og til, for at skabe lidt ændring og forandring.

Jeg vil gerne finde en ny CM, samt en ny OMV, så hvis i har nogle forslag, er alt velkommen!

Farver
Lilleputspiller
*

« Svar #80: 21 Nov 2013, 17:08 »

Jeg er ikke skide god til FM, men har sat mig for, at det skal ændres. Jeg er startet med Tottenham idag første kamp gav et nederlag på 2-0 til West Ham. Skidt start. Hvor lang tid skal man give taktikker og sådan for at virke før der skal ændres noget?

Jeg spiller pt.

Lloris
Rose - Kaboul (blev så skadet) - Vertonghen - Walker
Sandro
Christian E - Paulinho
Lamela - Chadli
Soldado

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #81: 21 Nov 2013, 17:16 »

Jakob: En af Bender brødrene til MC muligvis?

Kolo Abib Touré

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #82: 21 Nov 2013, 21:09 »

Så forsøger jeg mig igen igen med spurs Peace
Så må vi se hvor skidt jeg gør det denne gang.

Jeg har her inden 1 kamp mod stoke kun fortaget et indkøb, jeg har igennem mine tidligere forsøg i den grad manglet et alternativ til Rose, som ikke har været så god hos mig.

Det blev lidt små dyrt ja okay meget dyrt har smidt 29(38 med klausuer)mill £ hvilket er klub rekord for David Alaba.

Så må jeg se hvordan det kører også evt sælge købe lidt før vinduet lukker.

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 21 Nov 2013, 22:01 »

Jakob: En af Bender brødrene til MC muligvis?
Sjovt du skriver det, hentede Lars Bender fra Leverkusen, samt Zouma, Bernard og er på vej til at sikre mig Barbosa

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #84: 21 Nov 2013, 22:23 »

Forstår ikke hvorfor alle smider Rose på porten i første sæson? Giv knægten en chance? Han spillede 31 kampe i ligaen for mig til en gennemsnitskarakter på 7,30. Han er faktisk ikke så dum igen

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #85: 22 Nov 2013, 15:28 »

Skal love for at Soldado har takket for tilliden i sidste transfer vindue, efter en lidt sløj sæson.
Ligger nu med 16 basser i 17 kampe!

culaz
Ynglingespiller

« Svar #86: 22 Nov 2013, 17:05 »

Jeg er også hoppet med på tottenham.
Transfers til første sæson:
Ud:
Adebayor til Monaco for 40 mio.
Friedel og Gomes begge røget for mindre beløber, da deres løn var for høj..

Ind:
Kasper Schmeichel - 12 mio
Alex Sandro - 90 mio
Luciano Vietto - 45 mio

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #87: 24 Nov 2013, 14:04 »

Hej

Jeg har brug for hjælp, er tæt på at blive fyret.
Jeg lukker alt for mange mål ind, har spillet 25 kampe og lukket 47 mål ind PL. Jeg ved at det er et generelt udfordring i FM14 at få styr på defensiven. Har prøvet alt muligt synes jeg, men har næsten opgivet at få styr på det.
Har nu prøvet at få min ass. træner til at stå for træningen, for at se om det hjælper noget.

Jeg spiller mest 4-2-3-1:
----------Valdes-----------
Walker-Doria-kaboul-alvarez balanta
-------Sandro-L. Goretzka------------
Erik L.---Eriksen-------Bernard-----
-----------Mitrovic----------------
Udskrifter:
Victor F.
Dawnson
wanyama
capoune
Lennon
Negredo
Leandro paredes
Harry K.
Kyle N.
Ward-prowse

Det kører slet ikke på udebane, synes ellers jeg har et hold til top 4.
Jeg vil gerne have hjælp til det defensive og hvordan jeg vinder på udebane, det kniber især når jeg møder de hold der ligger i top 10.

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #88: 24 Nov 2013, 15:24 »

Det ville være lettere at hjælpe hvis du smed ss op af din taktik.

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #89: 24 Nov 2013, 19:30 »

Det ville være lettere at hjælpe hvis du smed ss op af din taktik.

Den her bruger jeg mest på hjemmebane:

På udebane:

Så gerne hjælp til en optimalt opstilling og nogle defensive input, så jeg ikke lukker alle de mål ind.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010