home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den rette stemning #billeder fra turen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Den rette stemning #billeder fra turen  (Læst 17749 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #10
« Svar #30: 11 Okt 2013, 18:38 »

#11
Wuuuhuuuu

Wuuuuhuuuu så kom efterårsferie endelig, så er der kun en uge før vi står i Manchester. Lille lorten glæder sig som en vanvittig og er helt oppe at kører, så allerede nu er turen alle pengene værd, ligegyldig hvordan kampen ender. Så er det også fedt, at vi kan varme op med et par landsholdskampe på tv inden turen derover. Han sidder klar i sofaen i sin DK trøje og ser optakt. Så må vi håbe, at Bendtner kan tage røven på hele fodbold Danmark og lukke røven på sine kritikere. Det kunne være episk!

På FM fronten går det noget langsommeligt, da jeg ikke har haft den store tid til at game. Når jeg endelig får tændt op for savegamet, så bliver det til 2-3 kampe. Og tiden er brugt på at game frem for opdatere tråden her. Jeg er kommet halvvejs i 3. sæson og i sommerpausen skete der nogle nævneværdige ændringer i truppen. Så dem tager vi fat i, i denne opdate.

Jeg sagde farvel til flere spillere, som ellers har været tro tjenere i United trøjen i årevis. Rio Ferdinand var efterhånden over the hill og valgte da også selv at stille støvlerne på hylden. Det har gjort, at jeg har skubbet Phil Jones ind i midterforsvaret, hvor jeg syntes han hører hjemme. Det gav plads til Luke Shaw som er tilbage efter endt lejemål.





På midtbanen sagde jeg farvel til Darren Fletcher der ville ud og afprøve nye græsgange og det stod jeg ikke i vejen for. Det betød, at Nick Powell kom tilbage til efter sin lejeaftale og fik en plads i truppen. Så blev der også sagt farvel til Tom Cleverley. Han har simpelthen været alt for meget skadet og hans udvikling gik i stå. Sidst i rækken af spillere der tog sin afsked var Nani.

Som erstatning for Nani og Cleverley hentede jeg Gareth Bale som selvfølgelig mere eller mindre har været skadet siden han ankom. Hvorfor jeg hentede ham, det fatter jeg stadig ikke. Det var dumt dumt dumt og ikke mindst voldsom dyrt. 85 mio. £ Til gengæld er jeg yderst tilfreds med den kun 15 årige regen ved navn Joris Leger, som uden tvivl bliver en kæmpe stjerne i fremtiden. Desværre er FM sæsonen ved at gå på hæld og jeg når nok aldrig se ham toppe.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #11
« Svar #31: 14 Okt 2013, 09:26 »

#12
Verdens bedste Bendtner

Så var der comeback til verden bedste Bendtner og håbet blev kortvarigt tændt i Parken, desværre holdte det ikke hele vejen hjem. Jeg var som alle andre selvfølgelig enorm skuffet men jeg er efterhånden en rutineret herre. Jeg har oplevet sådanne øjeblikke 100 gange og erfaringen hjælper en igennem. Det er mega træls men er det ikke verden undergang også selvom fodbold er ens store passion. Man ved der kommer en ny runde og nye kampe med nye op og nedture.

Sådan ser verden ikke ud for en 6 årig, her bryder alt total sammen. Lille lorten var helt ødelagt efter kampen og trætheden hjalp ham ikke ligefrem. Det var med tårer i øjne da han blev lagt i seng og han lagde hovedet på puden. Det bragte minder tilbage til 1986, hvor jeg selv gik grædende i seng efter VM nederlaget til Spanien.




Anderledes positivt ser det ud i FM, hvor jeg efter to skuffende sæsoner i Champions League endelig har fået hul på bylden. Jeg har spillet mig frem til semifinalen, hvor Man City venter. Ærkerivalerne som jeg sjovt nok også kæmper en tæt kamp imod i Premier League. Og prøv lige at tjekke dette program ud, det skal nok blive en sjov omgang FM.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #12
« Svar #32: 14 Okt 2013, 10:22 »

Hyggelig blog, du har kørende her. Det er noget af et kampprogram, du har her til sidst. Det ville være flot med triumf i både PL og CL.

Ærgerligt, at sønnike ikke er blevet United-mand, men ikke desto mindre en fed gave.

Jeg rejser også til Manchester i næste weekend!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #12
« Svar #33: 14 Okt 2013, 10:25 »

Flippet nok at vi nu er 3 fra FMF der skal derover til den kamp...

Hvad tid flyver du? Vi skal med 8.25 fra Kastrup nemlig.. Så kunne være det var samme fly Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #12
« Svar #34: 14 Okt 2013, 10:27 »

Flippet nok at vi nu er 3 fra FMF der skal derover til den kamp...

Hvad tid flyver du? Vi skal med 8.25 fra Kastrup nemlig.. Så kunne være det var samme fly Smiley

Ja, det sgu i orden!  Thumbs Up

Jeg flyver om fredagen og bliver til mandag faktisk. Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #12
« Svar #35: 14 Okt 2013, 10:30 »

Jeg fortryder også lidt at vi ikke tog mandag. For vi er første hjemme kl.3 natten til mandag. Vi lander i Kastrup kl.22.30 søndag og skal så med tog til Fredericia.. Det bliver sq en hård tur hjem Skuffet
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #12
« Svar #36: 14 Okt 2013, 10:35 »

Jeg fortryder også lidt at vi ikke tog mandag. For vi er første hjemme kl.3 natten til mandag. Vi lander i Kastrup kl.22.30 søndag og skal så med tog til Fredericia.. Det bliver sq en hård tur hjem Skuffet

Ja, det er lidt røv. Vi valgte at rejse hjem mandag i stedet for søndag, fordi flybilletten er så dyr om søndagen Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #12
« Svar #37: 14 Okt 2013, 10:37 »

Vores en er pakkeløsning og mandag ville faktisk blive dyrere hvis vi valgte det... Så droppede det ville hellere bruge de penge i shoppen derover Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #12
« Svar #38: 16 Okt 2013, 20:19 »

#13
Tid til FM14

Mine målsætninger mislykkes totalt i denne omgang, tabte både mesterskabet og i Champions League til Man City. Derudover kunne jeg ikke lokke CR7 tilbage og Southampton fik ikke den røvfuld som jeg satsede på.

Nu er det sådan, at vi tager af sted til Manchester i morgen og eftersom FM14 betaen er landet, som jeg helt sikkert hopper på i næste uge, så takker jeg af for denne gang. Jeg kommer selvfølgelig med en lille update omkring vores tur men FM delen er slut. Der kommer ikke mere FM13 fra min side, næste gang vi skal nørde, så bliver det i FM14. Hvor jeg selvfølgelig vil byde ind med lidt taktik, challenges, blogs osv…


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den rette stemning #13
« Svar #39: 19 Okt 2013, 19:38 »

Hey Wester. Sorry, at din Southampton kamp endte med en skuffende uafgjort. Southampton har været ret stærke, siden de fik ny manager for snart et års tid siden.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #13
« Svar #40: 26 Okt 2013, 21:11 »

#The End
Den rette stemning
Så er det godt en uge siden vi var på Old Trafford og som lovet vil jeg lige give en hurtig update.

Der var sommerfugle i maven onsdag aften, så mange at lille lorten slet ikke kunne falde i søvn. Klokken blev 01.45 natten til torsdag før han faldt i søvn. Så vi var godt træt da vi ankom til Fredericia banegård tidlig torsdag formiddag. En hurtig optakning med en thebirkes og stor kop kakao hjalp dog og kort efter var vi klar til at vinke farvel… Uheldigvis havde jeg i travlheden og måske pga. den manglede søvn glemt vores kamera, så måtte nøjes med det tvivlsomme i min Iphone 3..





Torsdagen blev brugt i København med en enkel overnatning på lufthavnshotellet. Vi skulle nemlig tjekke ind kl.6 fredag morgen og vi magtede ikke nattoget. Endnu engang var vi godt trætte da vi stod op men heldigvis kunne vi mere eller mindre træde direkte fra vores seng ind i flyet. Vi havde kun været i Manchester i ganske få timer før turen gik ud til Old Trafford.





Hvor vi tog en tur i butikken og købte os fattige. Vi gik begge efter udebanetrøjen og selvfølgelig skulle mini Cristiano have nr.7 på ryggen.





Den nye trøje skulle selvfølgelig på med det samme og vise rundt på stadion. Så vi nappede en stadion og museums tur.





Så blev det lørdag og vi var 100 % klar. Vi var helt overgearet og på grænsen af det fjollet.





Desværre levede resultatet ikke op til den gode stemning før kampen. Det var dog en stor oplevelse og vi fik den United scoring som jeg havde drømt om. Det brøl der kom, det snakker han stadig om. Det var fantastisk! Så vi var i godt humør efter kampen på trods af kampens resultat. Og en voldsomt regnvejr på vej hjem kunne ikke ødelægge det.





Og som prikken over I’et, så sluttede turen perfekt af. For på vej ind i flyet til Kastrup kom der pludselig en United legende gående. Han skulle med det samme fly.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #billeder fra turen
« Svar #41: 26 Okt 2013, 21:18 »

Lyder som en rigtig fed tur, Wester på trods af resultatet.

Det må have været kæmpestort for din søn, jeg kender i hvert fald selv den præcis samme følelse af ikke, at kunne sove aften inden osv.

Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #billeder fra turen
« Svar #42: 26 Okt 2013, 21:21 »

Lyder som en rigtig fed tur, Wester på trods af resultatet.

Det må have været kæmpestort for din søn, jeg kender i hvert fald selv den præcis samme følelse af ikke, at kunne sove aften inden osv.

Smiley

Han elskede det og aftalen er, at vi en gang om året skal på tur til en stor kamp. Hvert andet år i udlandet og hver anden i Parken til landskamp. Så må vi se hvem han holder med i 2015 Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #billeder fra turen
« Svar #43: 26 Okt 2013, 21:23 »

Voldfedt at møde Peter Opstemt #IkkeMisundelig
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #billeder fra turen
« Svar #44: 26 Okt 2013, 21:45 »

Voldfedt at møde Peter Opstemt #IkkeMisundelig

Det var episk og det perfekte punktum Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010