home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den rette stemning #billeder fra turen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Den rette stemning #billeder fra turen  (Læst 17711 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #5
« Svar #15: 21 Sep 2013, 16:53 »

Kan være vi går forbi hinanden d. 19 oktober  Peace

Hov skal I sidde?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #5
« Svar #16: 22 Sep 2013, 09:07 »

#6
Et par gode spørgsmål

Citat
Hvordan bruger du i øvrigt din stil og strategi i kampene? Spiller du altid bare med standard mentalitet?

Jeg starter alle kampe i standard og bruger den samme taktik i alle kampe. Kommer jeg bagud går jeg attacking. Jeg går også attacking, hvis der står uafgjort ved pausen mod hold, som jeg skal vinde over. Kommer jeg foran, så går jeg tilbage til standard. Jeg går aldrig mere defensivt end standard. Mod store hold går jeg kun attacking, hvis jeg kommer bag ud.


Citat
Bruger du shouts?

Nej jeg bruger aldrig shouts, jeg er simpelthen for gammeldags og har ikke taget denne funktion til mig endnu, det kommer måske i FM14. Jeg har ikke sat mig ind i hvordan det rigtig fungerer, mest fordi min normale tilgang stadig virker.


Citat
Er Tiago virkelig god i box-to-box rollen?

Som udgangspunkt er den ideelle rolle til Thiago nok ikke boks til boks spilleren, da hans defensive kvaliteter mangler lidt. Playmaker rollen ville nok passe bedre men rent taktisk, så har jeg brug for en boks til boks spiller. Og det er pga. hans offensive kvaliteter at jeg bruger ham, det defensive arbejde på den centrale midtbane er også dækket af min MCd. Jeg har også tjekket ham ud flere gange i tidligere saves og der stiger hans stats rigtig meget og han kan med tiden blive en rigtig god boks til boks spiller. Jeg syntes faktisk allerede han har ok stats i forhold til rollen.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #5
« Svar #17: 22 Sep 2013, 11:48 »

Hov skal I sidde?
Sir Alex Ferguson Stand level 2
Vi har indgang ved C4
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #6
« Svar #18: 22 Sep 2013, 15:46 »

#7
Opvarmning

Så står den på City v United i dag og den kamp skal bruges som opvarmning inden turen går til Old Trafford. Vi skal derover sammen med min arbejdskollega og hans søn og de kommer fordi til City kampen og en bid mad. Det skal nok blive hyggeligt og forhåbentlig kan de matche mit virtuelle United hold, som slog City 3-0 i League Cup finalen.

3 point i dag ville være perfekt især efter Southamptons sejr over Liverpool, for så er vi med helt fremme på trods af det svære startprogram. Det eneste der bekymre mig, det er Southamptons form. De er sq godt kørende og det ville være forfærdeligt, hvis de skulle drille os, når vi kommer derover.
 



Det må meget gerne ende som i mit savegame, hvor jeg nappede en 2-0 sejr over Southampton hjemme. Det var dog langt fra målsætningen med at slå dem med 5 eller flere mål. Og jeg frygter der kan gå lang tid, før jeg får chancen igen. Southampton er nemlig under stregen i Premier League. Jeg håber sq de overlever og jeg kan holde 1.pladsen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #7
« Svar #19: 22 Sep 2013, 23:28 »

#8
Så er det ikke nemt!

Det er sq ikke nemt at lokke sønnen tilbage i United folden, når de fjoller rundt, som de gjorde i dag. Og da slet ikke når CR7 og resten af Real mandskabet vinder sikkert og Ronaldo laver så frække detaljer som ved det sidste mål. Så nu sidder jeg små nedtryk foran computeren, hvor FM selvfølgelig også driller mig. Intet skal gå min vej i dag…

Jovel, jeg vandt League Cuppen og Premier League i god stil men sæsonens store mål med at vinde Champions League fejlede hårdt. For jeg røg ud allerede i 1/8 finalen mod Benfica, hvilket var enormt skuffende. Mindst ligeså skuffende var det, da jeg senere på sæsonen tabte FA Cup finalen mod Newcastle. Og som et ekstra spark i løgposen, så røg Southampton ud af Premier League, så målsætningen med at slå dem stort i en ligakamp, den er sat på pause.

Nu håber jeg bare på et fornuftigt transfervindue, så jeg kan få lidt gejst tilbage.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den rette stemning #8
« Svar #20: 23 Sep 2013, 16:36 »

Flot med ligaen, ærgerligt med resten.

Og ja, ikke så kønt af United i går.

Fortsæt endelig med bloggen og lav nogle fede køb! Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #8
« Svar #21: 29 Sep 2013, 20:23 »

#9
I medgang og modgang
Jeg stopper aldrig med at være Man Utd fan, man er fan i medgang og modgang men jeg bliver aldrig en af dem, der blindt forsvarer dem ligegyldig hvad. Jeg vil have lov at bitche når de spiller af lort og det må man sige de gør pt. For hold nu kæft en hæslig start på sæsonen og hvor er det bare F***ING typisk, at de skal falde helt fra hinanden den sæson, hvor jeg skal derover for første gang med min søn. De har dælme bare at nosse sig sammen til den Southampton kamp ellers flipper jeg totalt.

Vi vidste alle, at der ville komme en lille nedgang, når SAF ville stoppe. Det ville være mærkeligt andet. Det er ikke nemt at være Moyes og slet ikke med den trup han står med. Brede var et af Fergusons varemærker og han kunne få det maksimale ud af selv middelmådige spillere men nu er SAF her ikke længere. Vores trup mangler simpelthen kvalitet og det erkender Moyes også. Så vi må håbe, at de næste par transfervinduer går bedre end sommerens, hvor vi ikke formåede at styrke kvaliteten men kun kvantiteten.

Samme fejl har jeg heldigvis ikke begået i mit Man Utd save, hvor begge paramenter er blevet styrket. Der er 4 nye spillere i truppen i forhold til sidste sæson og 4 har forladt den. På venstre back er der sket store ændringer. Fabio er tilbage efter endt lejemål og jeg har hentet David Alaba. Det betyder, at Evra kom i overskud og blev solgt til PSG. Derudover har jeg lejet Luke Shaw ud til West Ham, for at sikre ham fast spilletid.

På den centrale midtbane er Paul Pogba hentet tilbage fra Juventus. Så Nick Powell er røget af sted på endnu en lejeaftale, denne gang i Blackburn. Årets sidste tilføjelses er også sæsonens Big Name signing. Neymar er ankommet og han skal spille wing. Han er hentet som erstatning for Valencia, som jeg solgte til Real Madrid. Jeg kunne simpelthen ikke sige nej til 20 mio. £ som de var villige til at slippe.

A-kæden          Egen avl 11'eren          B-kæden

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #9
« Svar #22: 29 Sep 2013, 21:04 »

Kun £20 mio. for Neymar?  Shockeret  Thumbs Up
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #9
« Svar #23: 29 Sep 2013, 21:11 »

Kun £20 mio. for Neymar?  Shockeret  Thumbs Up
Tror han mener de 20 millioner pund, Real Madrid ville give for Valencia Smiley
Logged

...

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #9
« Svar #24: 29 Sep 2013, 21:28 »

Tror han mener de 20 millioner pund, Real Madrid ville give for Valencia Smiley

Oh my bad.. Den læste jeg vist lidt for hurtigt.  Forseglede Læber
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #9
« Svar #25: 08 Okt 2013, 09:05 »

#10
Sommerhuset
Så har jeg lige været af sted på årets sommerhus tur med vennerne. En forlænget weekend med god mad, øl, poker, golf og middagslure. – Normalt glæder jeg mig rigtig meget til denne tur, det gjorde jeg også i år men… Jeg frygtede også de andres hån. For selvom vi alle er Premier League fans, så holder vi med vidt forskellige hold, der er Liverpool, Arsenal og Chelsea fans i flokken.

Normalt plejer jeg at være på toppen, når snakken falder på Premier League fodbold men denne gang var jeg presset. Og de var som vilde ulve, klar til at kaste sig over de sårede Man Utd fans. Hold nu kæft hvor har de ventet længe på den dag, især Liverpool fansene var pisse trælse. Og det ville ingen ende tage, da vi kom bagud mod Sunderland. Heldigvis reddede vores nye Wonderkid dagen, så tak til Januzaj.

Gid virkelighedens United hold kunne leverer resultater som mit virtuelle hold kan, så havde de satans Liverpool fans nok ikke været så høje i hatten pt. Jeg har færdigspillet 2. sæson og jeg gjorde rent bord i det engelske, hvilket irl ville havde været en fantastisk sæson. Vi befinder os dog i den virtuelle verden og eftersom jeg ikke gik ubesejret igennem Premier League og fejlede hårdt i Champions League. Så blev det ud fra mine målsætninger en skuffende sæson.

Nu går jeg snart i gang med 3. sæson og jeg tror der skal shoppes til den store guldmedalje i sommerpausen. Jeg har i hvert fald fået over 100 mio. £ til rådighed. Måske lander CR7 i United???
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

martindue
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #10
« Svar #26: 08 Okt 2013, 12:16 »

Jeg er med på en "kigger". God stil du kører, enkelt skrevet, krydret med lækre SS og andet godt.

Go for CR7... Så kan det ikke gå galt. Vil du egentlig ændre din taktik, såfremt du får købt ham? Eller holder du fast i en flad midtbane akse?
Logged

Brøndby IF - Siden 1985
Liverpool - Siden Jan Mølby
Football manager - Fordi det er fedt

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #10
« Svar #27: 08 Okt 2013, 16:22 »

Fremragende stadigvæk Wester
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #10
« Svar #28: 08 Okt 2013, 18:52 »

Jeg er med på en "kigger". God stil du kører, enkelt skrevet, krydret med lækre SS og andet godt.

Go for CR7... Så kan det ikke gå galt. Vil du egentlig ændre din taktik, såfremt du får købt ham? Eller holder du fast i en flad midtbane akse?

Jeg holder min Flade 4-4-1-1.. Hvis jeg får ham denne sommer, så skal han spille MR som han gjorde i starten. For på den måde bliver der plads til Neymar, Thiago, Rooney, RvP og CR7.. Bliver det senere i savegamet kunne jeg godt se ham overtage pladsen på top for RvP...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

martindue
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #10
« Svar #29: 08 Okt 2013, 20:11 »

Det kan jeg godt følge dig i. Det lyder som en meget spændende offensiv for de røde  Djævel

Ønsker dig held og lykke med den kommende sæson..
Logged

Brøndby IF - Siden 1985
Liverpool - Siden Jan Mølby
Football manager - Fordi det er fedt

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010