home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Den rette stemning #billeder fra turen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Den rette stemning #billeder fra turen  (Læst 17734 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Den rette stemning #billeder fra turen
« : 17 Sep 2013, 00:28 »

#0
Intro

Det hele startede tilbage i 2009, da jeg var en tur på Old Trafford og se United mod Tottenham. Dagen før kampen var vi en tur forbi United Megastore for at hente nye trøjer. Mens vi stod i køen og ventede lagde jeg mærke til lille fyr på omkring 7-9 år, som var helt oppe at kører. I hånden havde han sin nye United trøje og han kunne næsten ikke vente. Hans smil var kæmpe stort da han endelig fik den på, han var ikke til at skyde igennem. Han gik straks i gang med at luft-fodbold og han var selvfølgelig Ronaldo, hvis navn var trykt på ryggen. Jeg husker tydeligt, at jeg tænkte: ”Hvor jeg dog glæder mig til min søn er gammel nok. Så skal han helt sikkert med en tur herover.”

Årene gik og i foråret 2013 åbnede jeg op for ideen overfor min søn. Nu var han stor nok og han er om muligt mere vild med fodbold end sin far. Det var den oplagte skolestart gave: ”Nu er du en stor dreng som er startet i skole. Så nu skal vi en tur til England og se fodbold.” – Jublen ville næsten ingen ende tage. - For ganske få dage siden blev billetterne bestilt og betalt, så nu skal vi over i efterårsferien og se United vs Southampton.

Denne blog skal bruges til at komme i den rette stemning før turen og til at få en hyggelig afslappet afslutning på FM13 sæsonen. Den kommer selvfølgelig til at omhandle FM og Man Utd, pakket ind i de klassiske små anekdoter fra min og min søns hverdag.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2013, 21:16 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #intro
« Svar #1: 17 Sep 2013, 01:04 »

#1
Udfordringer
Der skal selvfølgelig ikke bare games hovedløst derudaf uden nogen form for ramme. Der skal sættes en udfordring op, så der en smule spænding i spillet, som gerne skulle gøre et Man Utd save sjovt og spændende. Jeg har valgt at gå efter følgende 4 mål, som jeg skal gennemfører inden FM14 sæsonen starter.


1: Gå ubesejret igennem Premier League og slå Chelsea’s pointrekord

Jeg skal slå Chelsea’s Premier League rekord som lyder på 95 point og samtidig gå ubesejret igennem ligaen, som Arsenal gjorde tilbage i 2003-04 sæsonen.


2: Back to back Champions League

Jeg skal blive det første hold i historien der napper Champions League to sæsoner i streg. Skulle et andet hold nå det før mig, så skal jeg nappe 3 i streg osv…


3: Giv Southampton øretæve

For at komme i den rigtige stemning før vi skal over at se United vs Southampton, så skal jeg slå Southampton i en Premier League kamp på Old Trafford med 5 eller flere mål.


4: CR7 tilbage i United

Min søn er kæmpe Cristiano Ronaldo fan og jeg skal få CR7 tilbage i United trøjen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #1
« Svar #2: 17 Sep 2013, 01:15 »

Det var ikke længe, der skulle grædes over Gaffer-episoden Wink

Lyder som nogle fede mål Smiley

I'm in, man!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #1
« Svar #3: 17 Sep 2013, 01:21 »

Det var ikke længe, der skulle grædes over Gaffer-episoden Wink

Lyder som nogle fede mål Smiley

I'm in, man!

Nej fuck det lort... Nu har jeg brug for et hyggeligt save efter jeg har spildt 3 måneder på det projekt...

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #1
« Svar #4: 17 Sep 2013, 01:25 »

Selvfølgelig på, når det er Wester (selvom det er ManU).

Man kan jo ikke andet end elske denne type blog, der skiller sig ud.  Thumbs Up
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #1
« Svar #5: 17 Sep 2013, 09:15 »

#2
10eren
Jeg er blevet rigtig glad for 4-4-1-1 formationen, som passer perfekt til den trup jeg står med i United. Jeg vil gerne have 10eren er holdets playmaker og omdrejningspunktet rent offensivt, hvor han skal bevæge sig i smørhullet mellem modstanderens forsvar og midtbane. Rundt om ham skal mine kanter, boks til boks midtbanespilleren og 9eren have stor bevægelsesfrihed. Med både Rooney og Kagawa i truppen, så har jeg to spillere som passer superb til 10er rollen.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #2
« Svar #6: 17 Sep 2013, 20:07 »

#3
50 % egen avl

Jeg vil satse på en god blanding af store indkøbte stjerner og unge talenter som registres som egen avl. Jeg vil til hver en tid have minimum 50 % spillere i min 22 mand store førsteholds trup som er eller bliver egen avl. Jeg skal altid kunne stille en start 11er med egen avl spillere, så det kræver minimum en til hver position. Dette krav satte selvfølgelig sit aftryk på det første transfervindue. For jeg var tvunget til at hente en del 17 årige spillere ind for at opfylde kravet.

Jeg hentede Luke Shaw, Kurt Zouma og Álvaro Vadillo ind og min egen avl start 11er var dermed på plads. Derudover lykkes det mig, modsat virkelighedens verden, at hente Thiago, som blev sommerens helt store transfer i United. Han skal selvfølgelig være en del af min fortrukne start 11er. Med de 4 nye spillere på plads, så gik jeg i gang med at trimme truppen. Ud røg Ashley Young, Anderson og Javier Hernández som indbragte mig godt 40 mio. £.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #3
« Svar #7: 17 Sep 2013, 21:07 »

#4
Champions League

Der er bare noget magisk over Champions League og i sidste sæson lærte jeg min søn omkring magien. Vi så de fleste kampe sammen. Jeg husker især 1/8 finalen mellem United og Real Madrid, hvor vi for første gang sad overfor hinanden som ”modstandere”. Det var fantastisk! – Jeg så selvfølgelig helst, at han var United fan men er stolt over, at han har valgt sit eget hold. At jeg så havde lyst til at give stuearrest efter kampene, det er en anden sag, han hånede mig i flere dage den lille lort.




Dengang var han kun 5 år, gik i børnehave og vi skulle sjældent tidligt op. Sådan ser verden ikke ud længere. Nu er han startet i skole og vi skal op kl.06.30 hver eneste dag. Så nu er det slut med at være længe oppe og se fodbold. Det er sq ikke nemt at forklare en dreng på 6 år, at han nu er en stor dreng, så nu skal han i seng og da han var lille, måtte han være længe oppe. – Det bliver ikke nemmere at forklarer ham, når han ved at Real Madrid er på aftenens program. Det smerter mig da også, for indeni mig skriger alt på at give ham lov men samtidig vil jeg gerne være en god far og signalere at skolen er vigtig! Det er jo håbløst…

Nu hvor jeg ikke har min makker ved min side, så bliver det til den klassiske kombination mellem FM og Champions League på tv. I FM er CL også i fokus, for jeg jagter Back to Back titler i CL som det første hold i historien og jeg burde nemt spille mig videre fra gruppespillet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #4
« Svar #8: 19 Sep 2013, 08:57 »

#5
Godkendt start

Jeg har fået en fornuftig start i Man Utd og godt halvvejs inde i sæsonen, så topper jeg Premier League.  Desværre var sæsonen ikke mange uger gammel, før målsætningen med at gå ubesejret igennem var død. Allerede i 4. kamp led jeg et nederlag til Newcastle på udebane.

Heldigvis er der stadig flere spændende mål at se frem til i løbet af sæsonen, blandt andet Champions League, hvor jeg som sagt jagter Back to Back titler. Jeg kom sikkert videre fra gruppespillet og i 1/8 finalen venter Benfica. – Den skarpe iagttager vil nok spotte, at det er en helt anden gruppesammensætning end tidligere vist. Jeg løb ind i et crash dumb og tabte et par ugers data. Hvilket betød en ny lodtrækning. - Så er der selvfølgelig også hjemmekampen mod Southampton at se frem til.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #5
« Svar #9: 19 Sep 2013, 10:34 »

God start på din blog, kan godt lide at læse dit arbejde. fantastisk hold og tilgang.  Thumbs Up

Kan være vi går forbi hinanden d. 19 oktober  Peace
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Den rette stemning #5
« Svar #10: 19 Sep 2013, 11:48 »

Jeg er med igen  Thumbs Up

Synes din skriveform er fantastisk  Smiley
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den rette stemning #5
« Svar #11: 20 Sep 2013, 19:42 »

Wester, jeg bliver så fascineret, når jeg følger med i dine blogs. Hvordan bruger du i øvrigt din stil og strategi i kampene? Følger du Guldbrands koncept, eller kører du efter et andet?
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #5
« Svar #12: 20 Sep 2013, 21:43 »

Er Tiago virkelig god i boldvindende midtbane rollen?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #5
« Svar #13: 20 Sep 2013, 22:55 »

Er Tiago virkelig god i boldvindende midtbane rollen?

Det er en box-to-box rolle  Smiley
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den rette stemning #5
« Svar #14: 20 Sep 2013, 23:49 »

Det er en box-to-box rolle  Smiley
Det er da også mig der er helt rundt på gulvet....

EDIT: Men stadig, er han overhovedet gå ned defensiv til at være en to- vejs spiller?
« Seneste Redigering: 20 Sep 2013, 23:51 af AndreasNord » Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010