Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
1 Bruger, 1394 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
Iron Hombres
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: Iron Hombres (Læst 10191 gange)
darkalf
Manager
Sv: Iron Hombres
«
Svar #15:
27 Aug 2013, 06:51 »
Vil give Delhi ret. Det kan kun blive spændende at følge både a truppen men så sandelig også de helt unge hvilket for mig personligt er noget af det bedste ved fm.
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
styleez-o2
Reserveholdsspiller
«
Svar #16:
27 Aug 2013, 11:33 »
Stor stor respekt herfra. Gid jeg havde tiden til at gå så meget i detaljerne som du gør! Håber ligesom andre, at du forsætter med u18 holdet, også selvom der kommer regens. Ved det tager længere tid, men det er netop u18 holdet der er det helt specielle ved denne blog.
Jeg er ihvertfald fast følger!
Liverpool FC!
"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #17:
28 Aug 2013, 14:53 »
Citat af: styleez-o2 27 Aug 2013, 11:33
Gid jeg havde tiden til at gå så meget i detaljerne som du gør!
Ja, to updates i over en uge tyder ikke helt på det. Nu har jeg godt nok fri resten af ugen, så min aktivitet stiger forhåbentlig en smule herinde :-)
Ellers godt at hører i følger med, drenge.
ptrN
Manager
«
Svar #18:
28 Aug 2013, 16:09 »
Jeg har jagtet Jordon Ibe i 3 hele sæsoner nu til mit Forest-mandskab, og jeg har endnu ikke haft held med det :-(
welbz is dat guy
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #19:
28 Aug 2013, 21:57 »
"Fortet" Upton Park
(29/12-13)
Efter den miserable præstation, jeg kaldte min debutsæson i Premier League, så har tingene set langt bedre ud i den første halvdel af min anden sæson.
Jeg startede ellers sæsonen mindre optimalt, da jeg havde fået skabt et forholdsvist stort minus på balancen, hvilket mit transferbudget på £700k også bekræftigede. Det gjorde at jeg besluttede mig for ikke at hente Andy Carroll på en permanent aftale i denne omgang, men det hul der kom i lønbudgettet af at han tog tilbage til Liverpool betalte ironisk nok for hans erstatning.
PREMIER LEAGUE
U18 GRUPPE A
U18 STATS
TRANSFERS
Jeg endte med at lave følgende transfers i løbet af sommeren og nyindkøbene er listet nedenfor:
JELLE VOSSEN
AIDAN WHITE
JOHN FLANAGAN
YOSSI BENAYOUN
KEVIN PHILLIPS
RAUL LOPEZ
FERDINANDO COPPOLA
JOSE SEMEDO
Tiltrods for at jeg ikke har ændret meget i min 4-2-3-1, så viste vi dog en langt større stabilitet i løbet af efteråret end tidligere, og fik omdannet Upton Park til lidt af et fort. Liverpool og Arsenal måtte bl.a. indkassere et 1-0 og 2-1 nederlag efter et besøg på Upton Park, og jeg vil vælge at ignorere to pinlige nederlag til oprykkerne Hull og Stevenage i hhv. Premier League og Capitol One Cuppen på mit "fort". Alt i alt så har mit efterår været godkendt, hvilket min position i Premier League også reflekterer.
Et godkendt efterår må man også sige at U18 holdet havde, da de viste en uhyggelig suverænitet i den første halvdel af gruppespillet for U18 hold. Dog er der opstået to større irritationsmomenter for mig i form af Chelseas U18 hold og Sean Maguire.
Efter at jeg tabte til Chelsea i cup finalen på hjemmebane, har jeg haft store problemer i vores to indbyrdes kampe i løbet af efteråret, og at mit eneste nederlag indtil videre også var mod dem, kaster bare yderligt brænde på bålet. Igen formåede de at få en sejr med fra min hjemmebane, og da vi kun formåede 0-0 på udebane, så er der så småt ved at opstod et større rivaleri til dem, end tilfældet var da jeg begyndte. Ironisk nok så er de også mine modstandere i åbningskampen af den anden halvdel af gruppespillet, hvor jeg har muligheden for at stoppe denne galskab med hjemmebanenederlag til dem.
Hvorfor Sean Maguire så har irriteret mig vil jeg vente lidt endnu med at gå i dybden med.
«
Seneste Redigering: 28 Aug 2013, 22:01 af rasmussidelmann
»
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #20:
28 Aug 2013, 22:00 »
Citat af: ptrN 28 Aug 2013, 16:09
Jeg har jagtet Jordon Ibe i 3 hele sæsoner nu til mit Forest-mandskab, og jeg har endnu ikke haft held med det :-(
I feel for you. Robinson, McLaughlin og Suso var også interesseret i et skifte til mig i første sæson, men her i anden sæson har de bare ikke været til at rokke med :-(
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #21:
28 Aug 2013, 23:00 »
Klasse at hente Kevin Phillips!
FCK
Risom
Manager
«
Svar #22:
29 Aug 2013, 03:46 »
Fremragende køb! Og en god start, du bestemt kan være tilfreds med. Fortsat utroligt spændende, klart en læser i mig.
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #23:
29 Aug 2013, 14:40 »
Is på, så har Kevin Phillips heller ikke været bedre :-)
Ellers godt at se i følger med.
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #24:
29 Aug 2013, 14:42 »
Fed blog og fedt med så meget fokus på ungdommen. Følger helt klart med her
ptrN
Manager
«
Svar #25:
29 Aug 2013, 14:48 »
Vil gerne indrømme at dette er den eneste blog jeg følger. Kom i sving.
welbz is dat guy
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #26:
30 Aug 2013, 16:16 »
Lige ved og næsten
(24/05-14)
Jeg har nu fået spillet mig igennem samtlige 38 runder af denne sæsons Premier League, hvilket har resulteret i 51 point og en fornem 9. plads.
Der var aldrig den store spænding i PL, da jeg hele året har haft for god afstand til nedrykningsstregen til at kunne blive kategoriseret som en nedrykningskandidat, og ligeledes med en fornuftig afstand til de europæiske pladser. At jeg alligevel kun er seks point efter QPR, er en smule misvisende, da det kun er fordi jeg slog dem i vores indbyrdes møde kort før sæsonafslutningen.
FA Cuppen var heller ikke nogen kæmpe succes, da jeg for tredje gang i træk blev slået ud af et lavere rangeret hold på hjemmebane i en cupturnering.
Sidste år røg jeg ud med 0-4 til Bolton, Stevenage slog mig ud af Capital One Cuppen med 0-1 tidligere på året og nu har Brighton bygget videre på denne stime med at vinde
1-2
. Jeg tror at jeg er færdig med at bruge cup kampene til at eksperimentere, da det jo alligevel bare er nem walk over.
Premier League slutstilling
Premier League West Ham stats
Selvom førsteholdet havde en lidt død sæson, så har mit u18 hold haft en pæn underholdningsværdi igennem hele foråret. Vi startede mindre optimalt, da jeg stadigvæk er en smule uklar over hvorfor vi kun havde tre point efter de første fem runder. Jeg havde endda forstærket holdet med denne interessante engelske
back
, som udover at dække begge sider lige godt, heller ikke har nogen foretrukken fod og sparker altså lige godt med højre som venstre.
Holdet kom ligeså stille i gang med nogle mindre imponerende et måls sejre, men skulle lige dykkes en ekstra gang, da jeg for anden gang i det nye år endte med at tabe til Chelseas u18 hold. Det kickstartede i hvert fald vores offensiv og selvom forsvaret stadigvæk lukkede mål ind, så scorede vi en del mere. Seks sejre i træk sendte os direkte op på gruppens anden plads, som gjorde at vi skulle møde Manchester United i semifinalen, som dog blev slået uden problemer.
Der var mulighed for en episk finale, da Chelsea var at finde i den anden semifinale, men de endte med at snuble på hjemmebane mod Watford, så finalen blev forholdsvis
ensidig
. Næste sæson kommer til at blive yderst spændende for u18 holdet, da dette var den sidste sæson for mange af mine unge spillere på u18 holdet, og dagene med vores rimelig offensive 4-1-3-2/4-1-4-1 opstilling er nok fortid.
U18 Gruppe A, fase 2
U18 Stats
I et afsluttende ord kan jeg også sige, at jeg netop har accepteret et £16.250.000 bud på Mohamed Diame fra Liverpool. Oprindeligt ville jeg have dem til at sende Flanagan den anden vej, men et skifte til West Ham og fast spilletid var åbenbart ikke interessant for højrebacken. Planen har hele tiden været at sælge Diame til sommer, da jeg sikrede mig hans belgiske
afløser
allerede i januar foran bl.a. Tottenham og Arsenal. Målet er at han får et par Diame lignende sæsoner, og så kan jeg forhåbentlig også tjene en pæn sjat penge på ham.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #27:
30 Aug 2013, 17:32 »
Ganske enkelt en fremragende blog. Klart en kandidat til månedens og en jeg følger tæt.
Kan godt lide hvor meget man kan mærke at du går i dybden med de forskellige ting - Det er lækkert at se på fra sidelinjen.
Er du selv ansvarlig for dit ungdomshold - og i så fald, er der nogle specielle årsager til det, eller er det bare for sjovs skyld?
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #28:
30 Aug 2013, 20:25 »
Jeg er selv ansvarlig for mit ungdomshold, ja. Det er fordi AI'en ikke altid nødvendigvis bruger de talenter med størst potentiale, men dem som er bedst lige her og nu. Derudover er der en regel med at man må have 3 18-årige til hver ligakamp, som er 3 93'ere i første sæson, 3 94'ere i anden sæson osv., og det en regel som AI'en heller ikke udnytter optimalt. I min første sæson havde jeg Alnwick, Morrison og Moncur med på holdet pga. denne regel, hvor ingen af dem er gode nok til at kunne spille på førsteholdet, men jeg ville gerne stadigvæk have dem i klubben for at kunne tutor dem, så kunne de altså spille fast dernede.
Derudover så kører jeg med en lav general træning for både første- og ungdomsholdet, og så er der et stort fokus på træning af hver spillers individuelle stats, som jeg også bedre kan holde øje med når jeg styrer holdet. Jeg har så et efterhånden rimelig omfattende excel ark med hvad alle førsteholdsspillere og de talenter jeg satser på skal træne og hvor lang tid de skal bruge på det.
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
«
Svar #29:
31 Aug 2013, 11:45 »
The Academy of Football
(16/08-14)
Den nye Premier League sæson er nu lige om hjørnet, hvor vi åbner op mod vores fantastiske naboer fra Vestlondon, Chelsea. Der er blevet lavet en del ændringer siden jeg overtog West Ham, og der er faktisk kun seks spillere tilbage fra den førsteholdstrup, som jeg fik overrakt for to sæsoner siden.
Et hurtigt kig på denne sæsons
transfers
fortæller også, at det ikke er fordi jeg bruger frygtelig mange penge på transfermarkedet, tiltrods for at vi nu har en balance på lidt over £40 mio. Hvis man ser bort fra Sandro Sa og Radja Nainggolan, så er alle mine indkøb faktisk 30 og opefter, og hvis man også ser bort fra Matt Gilks, så er de alle blevet hentet ind pga. deres høje determination og personlighed.
Lønningerne er næsten blevet halveret fra cirka £800k, da jeg ankom, til lidt under £450k i øjeblikket, hvilket er fordi langt de fleste af mine spillere endnu ikke har haft ti optrædener i Premier League. Uden så meget andet, så præsenterer jeg her min nuværende førsteholdstrup.
Spillere:
GK
13
Matt Gilks
01 Jak Alnwick
Sæson 1
:
Sæson 2
:
Sæson 3
Indtil videre så har Alnwick haft den vildeste udvikling af alle mine unge spillere. Allerede i første sæson overhalede han Jääskeläinen som førstevalg til målmandsposten, og han har siddet på den post stensikkert lige siden. Jääskeläinen var også hans tutor i første sæson, hvor han steg en smule i sin determination og skiftede personlighed til "Professionel". Op til sæson to hentede jeg så en italiensk målmand, Ferdinando Coppola, ind som havde 20 i determination og den samme personlighed som Alnwick, hvilket var en stor succes.
Eneste minus er at hans handling og composure stadigvæk er en smule lavt, hvilket jeg også kommer til at arbejde på i den kommende sæson. Et sjovt ekstra faktum er, at han har været ude i 9 straffesparksduelle
r i de sidste to sæsoner, og har pillet imponerende 6 af dem pga. hans fantastiske reflekser og agility.
FB
03 Aidan White
02
Tony Hibbert
20
Gretar Steinsson
33 Danny Potts
Sæson 1
:
Sæson 2
:
Sæson 3
"Young Hammer of the Year 2012" har jeg haft store forventninger til, og han får nu chancen for at forsøge at indfri dem. Fik overraskende mange kampe i Premier League i sidste sæson, da Aidan White desværre blev skadet omkring nytår og havde problemer med at komme 100% tilbage. White er dog 100% tilbage nu, så han kommer nok til at figurere mere backup end stamspiller.
CB
04 Winston Reid
05 James Tomkins
34 Leo Chambers
Sæson 1
:
Sæson 2
:
Sæson 3
Chambers har været spilleren, som har båret anførerbindet på ungdomsholdet siden jeg kom til klubben. Mine forsøg på at tutor ham har indtil videre ikke været så vellykkede, som jeg kunne ønske, men jeg krydser fingre for at Jack Collison kommer til at ændre på dette i den kommende sæson. Selvom han kan hoppe forholdsvist højt i øjeblikket mangler han stadigvæk en del i hovedspillet, og hans composure er endnu ikke højt nok til at kunne spille andet end "limited defender". Jeg har dog sat fokus på hans forholdsvis høje positioning, da han fra starten af ikke var den hurtigste spiller, så er det mindre relevant hvis han positionerer sig selv perfekt i bagkæden.
Han kommer også til at kunne se frem til overraskende meget spilletid, da Winston Reids kontrakt udløber efter sommeren. Hvis Chambers viser at han kan følge med på Premier League niveau, så lader jeg Reids kontrakt løbe ud, da jeg har flere unge midterforsvarer klar til at tage hans plads i førsteholdstruppen.
DM/CM
08 Radja Nainggolan
10 Jack Collison
16 Mark Noble (c)
28 Tomas Podstawski
Sæson 1
:
Sæson 2
:
Sæson 3
Hentet i FC Porto i min første sæson, har han nok haft den mest krævende opgave på ungdomsholdet af alle, som han dog har løst til et stort 12 tal. Jeg har spillet en rimelig offensiv 4-1-4-1, hvor han har lagt ret alene på den centrale midtbane, da de sidste 4 har været presset helt op bagved min angriber, men har altså alligevel styret midtbanen ene mand.
Min oprindelige plan med ham var at gøre ham til en rigtig tank, at have til og løbe bag mine mere kreative spillere, men da jeg ikke vil spilde hans nogenlunde kreativitet, vil jeg forsøge at gøre ham mere til en Noble v2. Det betyder at hans primære fokus områder bliver technique, passing og off the ball.
W
07 Matt Jarvis
26 Joe Cole (vc)
11 Jordon Ibe
Sæson 1
:
Sæson 2
:
Sæson 3
Den ubestridte nøglespiller på ungdomsholdet sidste år, er nu blevet belønnet med en direkte plads i min startformation. Han fik 16 optrædener i Premier League i sidste sæson, hvor 10 af dem var fra bænken, og jeg håber nu på, at han kan vokse yderligere med opgaven som fast mand på højrekanten.
Hans umiddelbare problem fra dag et af, har været hans lave balance og agility, som har behøvet ubelejligt meget fokus. Det er vigtigt at han lynhurtigt kan vende 180 grader med bolden, så jeg vil fortsat arbejde på hans agility, men også technique.
31 Blair Turgott
Sæson 1
:
Sæson 2
:
Sæson 3
Var den ubestridte stjerne på ungdomsholdet i første sæson, hvor han virkelig overraskede mig. Siden da har han dog været en smule skuffende, hvor hans udvikling ikke har været helt så god som ønsket, men han har også brugt en del energi på at blive omskolet til venstre wing. Matt Jarvis var en succes som hans første tutor, men sidste sæson fungerede tingene ikke imellem Turgott og Matty Taylor. Den australske legende, Tim Cahill, har jeg hentet ind for at tutor ham i denne sæson, og forhåbentlig finder han tilbage til første sæsons form/udvikling nu.
AM
17
Tim Cahill
30 Yossi Benayoun
15 Ravel Morrison
Sæson 1
:
Sæson 2
:
Sæson 3
Den nye Paul Scholes har været noget af en opgave at få udviklet. Han fik ikke fast spilletid i Birmingham i første sæson, hvor jeg opdagede at jeg faktisk kunne kalde både ham og Robert Hall tilbage fra deres respektive lejeaftaler. Det er også den eneste grund til, at han stadigvæk er at finde i truppen, da jeg har ladet Halls kontrakt udløbe og aldrig rigtig satset på ham. Morrison er nu blevet lidt en princip sag, som jeg bare SKAL få noget godt ud af, da det virker til at være en kæmpe udfordring. Alene det at finde tutors til ham er svært, da han afviser 90% af mine forslag, men gik heldigvis med til at bruge Yossi Benayoun i sidste sæson, og Nainggolan i den indeværende.
Da Yossi, og for den sags skyld også Cahill, er oppe i årene, er min plan at satse på Ravel som stamspiller i denne sæson. Forhåbentlig sætter dette endelig hans udvikling ordentligt i gang, og jeg kommer ikke til at fortryde, at jeg ikke har fået hentet Serge Gnabry eller Ross Barkley til klubben.
ST
09 Jelle Vossen
24 Sean Maguire
Sæson 1
:
Sæson 2
:
Sæson 3
Sean fucking Maguire. Desværre er jeg kommet frem til den konklusion at den unge irer lider af glasben, hvilket har gjort ham til en frustrerende oplevelse at forsøge og udvikle. Når han dog har været skadesfri og i form (hvilket var sjældent), så har han været fantastisk og scoret overraskende mange mål, selvom jeg har brugt ham som offensiv midtbanespiller, fremfor pladsen helt i front. Jeg har hele tiden haft en følelse af, at når jeg begyndte at bruge ham som angriber, så ville han nok komme til at scorer flere mål end hans direkte konkurrent, Elliott Lee, hvilket har bygget yderligere på mine frustrationer.
32 Elliott Lee
Sæson 1
:
Sæson 2
:
Sæson 3
Og til sidst Elliott Lee, som de sidste to sæsoner har kunnet pryde sig selv med titlen som vores U18 topscorer. Efter mislykkedes forsøg fra Jari Litmanen og Matty Taylor, så lykkedes det mig endeligt at få ham lært PPM'et "Curls ball" i sidste sæson. Det var lidt en tilfældighed, at jeg faldt over den kontraktløse tidligere Juventus wing, Jorge Martinez, som havde fanget min opmærksomhed pga. skader til Cole og Vaz Te. I sig selv er det noget af en større udfordring at finde spillere med dette PPM, da jeg kun kan nævne Gareth Bale, Giuseppe Rossi, Andre-Pierre Gignac, Matty Taylor og Jari Litmanen som har det på stående fod, men jeg kan altså nu tilføje Martinez til denne liste.
Udover at have dette PPM, så er han også en god tutor med sin personlighed og høje determination, som altså endte med at blive en succes sammen med Lee. Jeg har været udsat for, at jeg har tutoret spillere to cifrede gange uden de har lært et bestemt PPM, så jeg syntes selv der er god grund til at være glad. Lee kommer til at fungerer som min backup til Vossen i denne sæson, og forhåbentlig kommer hans nye PPM ham til gode, når han skal forsøge at overfører sin målform fra ungdomsfodbold til Premier League.
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »