home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  "The lazy one" #LORT
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: "The lazy one" #LORT  (Læst 37555 gange)
styleez-o2
Reserveholdsspiller

Sv: "The lazy one" #3
« Svar #15: 24 Jun 2013, 01:06 »

Fed idé og koncept Wester - ville vildt gerne følge i dine fodspor - dog kan man ikke downloade din taktik Skuffet Den passer ellers perfekt til 04, kan man se!

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: "The lazy one" #3
« Svar #16: 26 Jun 2013, 00:35 »

"The lazy one"

4#
kæft den er lort!
Min nyeste taktik fik ikke de bedste anmeldelser med sig. Det var blevet til velformuleret og konstruktiv respons såsom: kæft den er lort! – Og det skulle vise sig at være en meget kort og præcis anmeldelse, desværre… For hold nu kæft den var lort!

Jeg røg ud af CHL gruppespillet og var ikke på noget tidspunkt seriøst med i mesterskabskampen. Jeg bølgede frem og tilbage mellem 3 og 5 pladsen i Bündesligaen og frygtede flere gange for jobbet. Bestyrelsen havde nemlig været ret tydeligelig i kravet, holdet skulle være med i kampen om guldet.

Jeg måtte æde min egen stolthed, hvis jeg skulle rette op og undgå en fyring. Jeg måtte erklærer taktikken for en dødssejler og starte ”forfra” rent taktisk. Det lykkes mig heldigvis, at slutte sæsonen rigtig fornuftigt af med 8 sejre i streg efter det taktiske skifte. Jeg fik dermed kæmpet mig tilbage i toppen og endte på 3.pladsen og dermed sikret direkte adgang til næste års CHL. Så indtil videre ser den nye taktik fornuftig ud, nu er spørgsmålet bare, om det kan forsætte i næste sæson?

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: "The lazy one" #4
« Svar #17: 27 Jun 2013, 10:30 »

"The lazy one"

5#
4-3-2-1

Sommerens transfervindue er lukket og jeg har hentet David Ospina på en free transfer, Fabio for 7,5 mio. £ i Man Utd og Kevin De Bruyne for 12 mio. £ i Chelsea. Alle 3 går direkte ind i start 11eren.

En 11er som jeg forventer kan kæmpe med om det tyske mesterskab. Forventninger i CHL er dog noget mindre, for det kræver nok 2-3 sæsoner mere, før jeg har samlet et hold der kan kæmpe med om guldet der.

Jeg har som nævnt skiftet taktik, hvilket ikke ligefrem var planen men jeg måtte nok erkende, at styrken i Southampton truppen, nok var det der gjorde forskellen i Wester’s 4-2-3-1. Derfor har jeg opfundet en ”ny” klik&play taktik, som forhåbentlig kan hjælpe mig igennem.

Wester’s 4-3-2-1

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

aien
Reserveholdsspiller

Sv: "The lazy one" #5
« Svar #18: 27 Jun 2013, 15:45 »

Rigtig gode signings! Bliver spændende at se, om du kan snuppe mesterskabet Wink

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #19: 27 Jun 2013, 15:50 »

Spændende nyindkøb. Ser frem til, hvad du kan få ud af De Bruyne.

Forsæt endelig Wester! Smiley

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #20: 28 Jun 2013, 09:36 »

"The lazy one"

6#
Dedikeret
Pludselig kom der positive respons på Wester’s 4-2-3-1, hvilket selvfølgelig var rart men det undrede mig også lidt, for den havde jo fejlet fælt i første omgang i mit Schalke spil. Den positive respons fik mig til at give den en chance mere dog med et par enkelte tweeks. Og det har været et fantastisk comeback, taktikken har lavet i Bündesligaen, hvor jeg pt. indtager 1.pladsen. - desværre røg jeg endnu engang ud af gruppespillet i CHL, Liverpool og Roma var bare stærkere.

Den positive energi og troen på, at dette nok skal lykkes, den er stor. Spillet på banen er præcis som jeg gerne vil have det, resultaterne er fornuftige på trods af CHL exit og med et par forstærkninger i sommerens transfervindue, så begynder det at nærme sig. Jeg er i hvert fald en glad FM-gamer… og havde dette været irl, så er jeg sikker på at klubbens fans havde været tilfredse og ville feste igennem som denne dedikeret fan. – puha da…..

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: "The lazy one" #6
« Svar #21: 28 Jun 2013, 11:17 »

Jeg er ikke altid lige god til at få kommenteret på blogs, men elsker den stil du skriver dine blogs i - den finder man ikke andre steder her på siden, og derudover kan man også "lære lidt FM" ved at læse dine blogs, hvilket jo er suværent! Fortsæt endeligt dit gode arbejde! Smiley

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 28 Jun 2013, 13:30 »

Jeg er ikke altid lige god til at få kommenteret på blogs, men elsker den stil du skriver dine blogs i - den finder man ikke andre steder her på siden, og derudover kan man også "lære lidt FM" ved at læse dine blogs, hvilket jo er suværent! Fortsæt endeligt dit gode arbejde! Smiley
Enig Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #23: 28 Jun 2013, 14:14 »

Tak.. Den respons er jeg rigtig glad for  Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #24: 29 Jun 2013, 09:10 »

"The lazy one"

7#
Defensiv super duo
Så tog jeg det tyske mesterskab hjem, det første i Schalke siden 1958. Tit hylder man de offensive esser på holdet, når man løfter de store pokaler. Man hylder dem som lavede målene og alle de kreative ting. Selvom der var nogen flotte offensive præstationer, som Julian Draxler der lavede 13 mål og 14 assist i løbet af sæsonen.

Det er dog i defensiven vi finder årets spiller i Schalke. Benedikt Höwedes har været helt suveræn og har sammen med Kyriakos Papadopoulos været stærk medvirkende til, at Schalke kun lukkede 23 mål ind i løbet af Bündesliga sæsonen.

Og med 10 mål i 26 Bündesliga kampe har Höwedes været et regulært monster foran modstanderens mål på mine offensive dødbolde. Desværre kunne min defensive super duo ikke stoppe FC Bayern i den tyske pokalfinale og jeg tabte den 1-0 på et mål af Mario Gómez.

Med det tyske mesterskab og en tysk pokalfinale i bagagen, så er selvtilliden helt i top. Med et par forstærkninger i sommers transfervindue, så er jeg sikker på, at jeg denne gang kan spille mig igennem CHL gruppespillet og når man først kommer til knockout kampene, så kan alt ske. Premier League here I gome…

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

Sv: "The lazy one" #7
« Svar #25: 29 Jun 2013, 09:48 »

må sige  Benedikt Höwedes har virkelig spillet godt!!!
- selvom han sikkert har scoret de fleste på hjørnespark, så har han næsten scoret ligeså meget som draxler Smiley
keep going wester Smiley følger altid dit arbejde..

H A L A   M A D R I D!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: "The lazy one" #7
« Svar #26: 30 Jun 2013, 23:41 »

"The lazy one"

8#
Sommerlejr

I morgen tager jeg af sted på den årlige sommerlejr med arbejde, så bloggen går på 14 dages sommerferie. Inden jeg smutter, laver jeg lige en hurtig opdatering, om hvordan sommeren transfervindue udspillede sig og hvordan det er gået i sæsonens første kampe.

Holdet er blevet forstærket på flere positioner. Først hentede jeg Victor Valdés og Denys Garmash på free transfer. Derefter ankom Rafael, så nu har jeg bragt tvillingerne sammen igen. Rafael kostede mig 11,75 mio. £ og blev hentet i PSG.

Med de 3 forstærkninger syntes jeg selv, at jeg har fået samlet en rigtig fornuftig start 11er og bænk. Som forhåbentlig kan bringe mig langt i CHL og være med i mesterskabskampen i Bündesligaen, og indtil videre går det ok, for jeg topper pt. både Bündesligaen og min CHL gruppe.

Resultaterne

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Robberman
Landsholdsspiller

Sv: "The lazy one" #8
« Svar #27: 01 Jul 2013, 00:53 »

Suveræne indkøb!

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 01 Jul 2013, 12:27 »

Suveræne indkøb, og du flyver jo derud af, kan man se på resultaterne. Det ser også ud som om, du kommer videre fra CL - godt arbejde! Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #29: 13 Jul 2013, 12:01 »

"The lazy one"

9#
Nu SKAL det være

På trods af succes i både Bündesligaen, hvor jeg vandt det tyske mesterskab og i den tyske pokalturnering, hvor det også blev til triumf, så blev sæsonen en kæmpe skuffelse. For hele formålet er at vinde CHL med Schalke. Så duer det selvfølgelig ikke, at man ryger ud med et samlede 5-4 nederlag til FC Porto i 1. knockout runde.

Jeg må erkende, at den manglende succes i CHL går mig voldsomt på. Især efter en af mine ærkerivaler fra FMD har meldt sig ind i kampen og allerede har spillet sig videre til trin 2. Her taler vi om Herlev, som klarede trin 1. med Benfica i første sæson.

Jeg går snart i gang med 4. sæson og nu SKAL det altså være. Jeg syntes i hvert fald, at jeg har truppen, der burde kunne gøre det. For med ankomsten af Yann M’vila, Iker Muniain og sidst men ikke mindst Neymar, så står jeg med en uhyggelig stærk 11er og bænk, som burde kunne gøre det.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010