home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1318 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  "The lazy one" #LORT
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: "The lazy one" #LORT  (Læst 37559 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

"The lazy one" #LORT
« : 22 Jun 2013, 18:58 »

"The lazy one"

1#
Doven og uden viljestyrke
Ja det er jo ingen hemmelighed, at jeg ikke magtede at gennemfører En hyldest til... challengen i min seneste blog The FM-Gaffer II. Jeg havde simpelthen ikke viljestyrken til at blive i den samme klub så længe.

Derudover må jeg erkende, at på trods af nogle super fine FM sæsoner, hvor jeg har nydt at lege med taktikker, så savner jeg de gode gamle dage, hvor jeg bare havde en taktik og kunne spille klik&play. - Jeg er sq alt for doven - og så har jeg heller ikke længere tiden til at nørde i alt for mange detaljer, når der skal games. Der skal bare være knald på med fuld kamp action. Derfor håber jeg, at min seneste taktik, Wester's 4-2-3-1, kan bærer mig igennem denne gang.

”The special One”
På baggrund af overstående, så har jeg designet en challenge, som nok passer mig noget bedre. En challenge hvor man ikke skal blive i den samme klub særlig længe af gangen. Hvor man kæmper med helt fremme fra starten og hvor min klik&play taktik forhåbentlig vil gøre sig godt. Challengen hedder: Velkommen tilbage til ”The Special One” som er en hyldest til José Mourinho og hans flotte resultater. Og så fordi jeg har savnet en god skurk i Premier League efter Mourinho tog sin exit.

Målet er selvfølgelig at gennemfører denne challenge…
« Seneste Redigering: 12 Aug 2013, 20:28 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: "The lazy one"
« Svar #1: 22 Jun 2013, 19:26 »

Spændende challenge du har lavet. Jeg følger i hvert fald med Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

PhilipFlink
Manager

« Svar #2: 22 Jun 2013, 19:32 »

Haha hvilken respons på din taktik!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #3: 22 Jun 2013, 19:46 »

Haha hvilken respons på din taktik!

Ja både saglig og konstruktiv.. Så det var helt perfekt! men satser på at jeg kan modbevise at den er LORT!

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

PhilipFlink
Manager

« Svar #4: 22 Jun 2013, 20:00 »

Ja både saglig og konstruktiv.. Så det var helt perfekt! men satser på at jeg kan modbevise at den er LORT!

Han giver dig rigtig meget at arbejde med Wink Sikkert brugt den i 1 kamp og tabt fordi spillerne ikke kendte til den Opstemt

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #5: 22 Jun 2013, 20:04 »

Han giver dig rigtig meget at arbejde med Wink Sikkert brugt den i 1 kamp og tabt fordi spillerne ikke kendte til den Opstemt

Ja ved det ikke, det kan også være at det var kort og helt præcist.. Det må tiden vise men håber det sq ikke Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #6: 22 Jun 2013, 20:28 »

"The lazy one"

2#
Det nye sort
Efter årets CHL finale mellem Dortmund og FC Bayern, så snakker mange om, at Bündesligaen er det nye sort. Og der er måske noget om snakken, for med den sunde økonomi i tysk fodbold og den flotte opbakning på tribunerne samt en underholdende spillestil. Så har tyskerne skabt sig en rigtig fint brand, som nok skal fange mange fodboldfans rundt om i verden.

Jeg hopper i hvert fald med på vognen og for en sjældent gang vælger jeg et tysk hold. Eftersom Dortmund er låst i denne challenge, så falder valget på Schalke 04, mest fordi jeg fulgte lidt dengang Ebbe Sand slog sine folder i Schalke og husker tydeligt den bitre afslutning på sæsonen 2000-01

<a href="http://www.youtube.com/v/nX2Q5nbfuGc?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/nX2Q5nbfuGc?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Og selvom det har været lige ved og næsten for Schalke flere gange, så skal vi tilbage til 1958 for at finde seneste tyske mesterskab. Det faktum håber jeg selvfølgelig at jeg kan ændre på, selvom hovedfokus er på CHL, da den skal vindes for at komme videre til trin 2.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

aien
Reserveholdsspiller

Sv: "The lazy one" #2
« Svar #7: 22 Jun 2013, 21:04 »

Følger helt sikkert med!

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #8: 22 Jun 2013, 21:24 »

følger som altid med her Wester, overvejer at lave noget liiidt i samme stil, dog i FMC hvilket begrænser mig til 3 ligaer Peace
FMC er fordi det er ferie, og jeg skal have noget der endnu mere klick and play, og som bare går sygt hurtigt.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #9: 22 Jun 2013, 22:39 »

Følger med, da jeg selv har kastet mig ud i denne challenge! Smiley

Dida
Gæst

« Svar #10: 22 Jun 2013, 23:05 »

Fed challenge Smiley Følger med.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #11: 23 Jun 2013, 08:50 »

Fed challenge og en spændende klub med en masse gode talenter.

Følger med. Smiley

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #12: 23 Jun 2013, 09:16 »

Tak for den pæne respons... Jeg kender slet ikke truppen og har ikke fået gang i spillet endnu men håber den passer til min taktik...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #13: 23 Jun 2013, 22:05 »

"The lazy one"

3#
Trup og taktik

Som nævnt så er det Wester's 4-2-3-1 der vil blive mit taktiske udgangspunkt i denne challenge. Ideen er at den skal teste med forskellige hold og i flere lande og divisioner. Den skal også testes for den holdbarhed over flere sæsoner. Så jeg må ikke på noget tidspunkt skifte taktik, så fejler den, så er det slut. Jeg laver ikke den store taktiske gennemgang og nøjes bare med at vise SS af den.

Taktikken

Det første jeg gjorde, da jeg startede spillet op, det var at sætte Klaas-Jan Huntelaar til salg. Ham bryder jeg mig slet ikke om. Arsenal bed på med et bud på 12,5 mio. £ og for præcis dette beløb købte jeg James Ward-Prowse, som jeg er blevet helt pjattet med efter mit Southampton save.

Der opstod dog et lille problem, for jeg havde ikke lige spottet, at jeg kun får 50 % af salg til nyindkøb, så nu stod jeg akut og manglede en angriber men havde næsten ingen penge på kontoen. Så jeg måtte se lidt i den billige ende af skalaen. Jeg hentede danske Nicklas Helenius for 1,5 mio. £ og Charlton Cole blev lejet i West Ham som back up til Helenius.

Nu var kassen tom og jeg var da nogenlunde tilfreds med min 11er og bænk, det er dog ikke ligefrem et klasse mandskab, som jeg forventer, henter CHL pokalen hjem. Jeg frygter faktisk, at det kommer til at tage en del sæsoner før jeg kommer videre til trin 2 i challengen.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller

Sv: "The lazy one" #3
« Svar #14: 23 Jun 2013, 22:10 »

Jeg læser da med her. Har også en blog kørende, hvor Mourinho også spiller en lille rolle. Det her kunne sagtens blive mit næste FM-spil.  Thumbs Up

Neal Caffrey!

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010