home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1152 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skole
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad syntes du om lektier
Det er sjovt
- 27 (18,6%)
Altså det er ikk det bedste
- 31 (21,4%)
Nedern
- 7 (4,8%)
Kedeligt
- 19 (13,1%)
Top Dårligt burde udryddes
- 61 (42,1%)
Antal Stemmer: 145

Sider: 1 ... 476 477 [478] 479 480 ... 565 Udprint
Forfatter Emne: Skole  (Læst 532255 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Lektier
« Svar #7155: 03 Okt 2012, 16:53 »

Kan du ikke prøve at smide det ind, som du selv har lavet? Så kan folk jo give dig råd ud fra det. Det er jo meningen, at du skal lære af de fejl du laver. Smiley

EDIT:
Hvis du vil finde de rette former af de tyske verber, så kan følgende link anbefales:
http://www.verbix.com/languages/german.shtml

Anfield Road
Manager

« Svar #7156: 03 Okt 2012, 16:59 »

Syntes nu ellers altid at google translate gav et fint overblik. Viste i hvilken retning sætningen skulle drejes. Gjorde mine tysk afleveringer meget lettere.
Jeg er ked af at sige det, men google translate sucks. Hvis du bare spytter et eller andet ind kommer den næsten altidnud med noget værre roderi. Den kan ikke finde ud af kendeord, ordstilling, bisætninger, forholdsord osv osv. Jeg synes den er grænsende til ubrugelig.  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #7157: 03 Okt 2012, 20:39 »

Jeg er ked af at sige det, men google translate sucks. Hvis du bare spytter et eller andet ind kommer den næsten altidnud med noget værre roderi. Den kan ikke finde ud af kendeord, ordstilling, bisætninger, forholdsord osv osv. Jeg synes den er grænsende til ubrugelig.  Smiley

Træls. Selvfølgelig skal du rette den til med ordstilling og lige tjekke om ordene er korrekt oversat, men den giver en fin grundstamme, hvilket gjorde arbejdet meget lettere Smiley

:-)

Anfield Road
Manager

« Svar #7158: 03 Okt 2012, 20:43 »

Træls. Selvfølgelig skal du rette den til med ordstilling og lige tjekke om ordene er korrekt oversat, men den giver en fin grundstamme, hvilket gjorde arbejdet meget lettere Smiley

Hvis du skal oversætte det fra det andet sprog til dansk, kan det give dig en fornemmelse af hvad teksten i store træk handler om, men heller ikke mere end det. Den anden vej fungerer det bare elendigt  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #7159: 03 Okt 2012, 20:48 »

Bruger ofte Google Translate til oversætningsopgaver . Især tysk-dansk.
Ellers bruger jeg bare ordbogen.com som i øvrigt er rigtig fin Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Roxer
Landsholdsspiller

Sv: Skole
« Svar #7160: 03 Okt 2012, 21:25 »

Hej drenge. Jeg er ved at skrive en rapport om EU's landbrugsstøtte og skal i denne sammenhæng finde fordele og ulemper ved denne, nogle der kan nævne nogle? :-)
Pft.
- Roxer

El Jefe
Gæst

« Svar #7161: 03 Okt 2012, 21:44 »

Skriv det dog på engelsk, hvis I endelig skal bruge en translator.

El Jefe
Gæst

« Svar #7162: 03 Okt 2012, 21:44 »

Det er godt for EU's landmænd.
Det er forfærdeligt for landmanden i Afrika.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7163: 04 Okt 2012, 10:50 »

Translatoren er fin fra engelsk - spansk, hvis man kun bruger den til enkelte formuleringer. Det er dog vigtigt, at man er kritisk, for den laver også en del lort.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #7164: 04 Okt 2012, 11:47 »

Som El Jefe siger, så er det godt for EU's landmænd, da de modtager støtte for staten. Det gør at deres hjemmemarked er sikret, og udefra kommende konkurrenter/land mænd for Afrika, ikke kan komme ind på markedet. (Protektionisme).

Endvidere gør de europæiske landmænd brug af begrebet dumping, som gør at når de har solgt det af deres produktion, til hjemmemarkedet, så 'dumper' man de resterende varer til u-landene til en pris, som er under deres markedspris, for at få det solgt, frem for at smide det ud.

Det gør så, at man udkonkurrerer de afrikanske landmænd, hvilket er en ulempe for. Man favoritiserer dermed eu's landmænd, på trods af at EU går ind for frihandel. Med det mener jeg, at denne støtte til landmændene i eu, er en handelshindring for udefra kommende landmænd, som vil eksportere til EU.

Håber du kan bruge det.  :-)

EDIT: http://en.wikipedia.org/wiki/Dumping_%28pricing_policy%29

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #7165: 04 Okt 2012, 11:53 »

Som El Jefe siger, så er det godt for EU's landmænd, da de modtager støtte for staten. Det gør at deres hjemmemarked er sikret, og udefra kommende konkurrenter/land mænd for Afrika, ikke kan komme ind på markedet. (Protektionisme).

Endvidere gør de europæiske landmænd brug af begrebet dumping, som gør at når de har solgt det af deres produktion, til hjemmemarkedet, så 'dumper' man de resterende varer til u-landene til en pris, som er under deres markedspris, for at få det solgt, frem for at smide det ud.

Det gør så, at man udkonkurrerer de afrikanske landmænd, hvilket er en ulempe for. Man favoritiserer dermed eu's landmænd, på trods af at EU går ind for frihandel. Med det mener jeg, at denne støtte til landmændene i eu, er en handelshindring for udefra kommende landmænd, som vil eksportere til EU.

Håber du kan bruge det.  :-)

EDIT: http://en.wikipedia.org/wiki/Dumping_%28pricing_policy%29

Tusind tak for hjælpen, det var bestemt brugbart :-)

Anfield Road
Manager

« Svar #7166: 06 Okt 2012, 22:41 »

Jeg skal finde to styrkeøvelser til på mandag i idræt, så ville lige spørge om der var nogen der synes de kendte en god en eller to  Smiley Det må rigtigt gerne være en man ikke ser så tit, så det ikke er sådan noget man laver hver gang  Smiley Altså planken og sådan noget. Det kan vel også bare være en eller anden sjov måde at lave armstrækninger eller sådan noget Smiley Fyr løs!

verdenskrig
Manager

« Svar #7167: 06 Okt 2012, 23:12 »

Siden der sikkert er en del i din klasse som ikke laver en skid til hverdag ( Som i enhver klasse), så må du hellere lave øvelserne sådan at de fleste kan være med Wink Altså keep it simple.

Mavebøjninger, og rygbøjninger er simpelt, og noget de fleste bør kunne tage 15-20 stks af Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #7168: 06 Okt 2012, 23:27 »

Siden der sikkert er en del i din klasse som ikke laver en skid til hverdag ( Som i enhver klasse), så må du hellere lave øvelserne sådan at de fleste kan være med Wink Altså keep it simple.

Mavebøjninger, og rygbøjninger er simpelt, og noget de fleste bør kunne tage 15-20 stks af Thumbs Up

Ahem  Wink
Det må rigtigt gerne være en man ikke ser så tit, så det ikke er sådan noget man laver hver gang  Smiley Altså planken og sådan noget. Det kan vel også bare være en eller anden sjov måde at lave armstrækninger eller sådan noget Smiley Fyr løs!
Nej mavebøjninger og armbøjninger ser man jo ikke så tit  Wink Men ja jeg tror egentlig at du har ret i at det ikke behøver være en vildt voldsom øvelse. Vi har de sidste to gange haft besøg af en en mand fra kommunen der har lavet alt muligt styrke med os, og det var også lidt med konkurrence og sådan noget. Vi elsker at vinde i min klasse  Grin Men opgaven lød : "Find to styrkeøvelser til næste gang. Og det må gerne være mere end et par armbøjninger. Så den går desværre ikke her.  Smiley

Legenden
Manager

« Svar #7169: 06 Okt 2012, 23:28 »

Wow, jeg fik et chok, da jeg så VK var inde i skole-tråden. Regnede med, at han havde taget fejl af Liverpool/bif-tråden. crazy

@Anfield Road

Du kan sætte dem til at lave air squats, hvis det endelig. Det ser så fucking dumt ud, men jeg kan da huske, at jeg synes det var hårdt dengang jeg ikke trænede. Ellers er der jo det traditionelle som arm-, ryg- og mavebøjninger. Planken som du selv nævner er jo også en mulighed. Burpees* kunne du også lave, det er ikke noget, man normalt laver (der hvor jeg gik i skole i hvert fald).

* http://www.youtube.com/v/c_Dq_NCzj8M&feature=fvwrel

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 476 477 [478] 479 480 ... 565 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010