home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:20:12 warmon Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132738 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  PS4 l Xbox one l Wii U
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PS4 l Xbox one l Wii U  (Læst 108981 gange)
fck-drengen
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #30: 11 Jun 2013, 20:02 »

Jo, så absolut! Men det jeg mener er, at Sony i forvejen har en multimediemaskine, der kan agere fjernsyn, musikanlæg og spillemaskine. Oven i det vil jeg mene, at de mere målrettet går efter den brede skare af gamere, hvor Xbox denne gang lader til at gå efter flertallet, men forsømmer de små gamer-grupper, der ikke ønsker at spille på nettet.

Som multimediemaskine vil jeg vove at påstå, at Playstation er mindst lige så god, ud fra det jeg har set og hørt indtil nu. Hvis folk ikke allerede følger med i E3, så vil jeg anbefale at man finder alle konferencerne på Gamestops hjemmeside. Det er på E3 jeg får det meste af min viden og et overblik over de kommende spil.
Jeg skal ikke kunne sige hvilken en af de to konsoller der er bedst, hver har sine detaljer som man ligger vægt på. Du mener vel de forsømmer dem som spiller offline og som ikke har en online konto? Smiley
For hvis du har en online konto som du bruger til at streame film og til at surfe på nettet vil du netop være online og ikke være berørt af dette ''problem''.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #31: 11 Jun 2013, 20:17 »

Jeg skal ikke kunne sige hvilken en af de to konsoller der er bedst, hver har sine detaljer som man ligger vægt på. Du mener vel de forsømmer dem som spiller offline og som ikke har en online konto? Smiley
For hvis du har en online konto som du bruger til at streame film og til at surfe på nettet vil du netop være online og ikke være berørt af dette ''problem''.


Jeg vil heller ikke gøre mig klog på hvilken maskine der er bedst Peace

Det jeg siger er, at Sony ikke kræver fx online registrering af spillene, og dermed giver de flere muligheder til et større spænd af brugere, hvor Microsoft virker som om de har målrettet deres maskine mere. Jeg skal ikke gøre mig til herre over hvad der virker bedst, men Sonys model appellerer til mig umiddelbart, men uanset hvad, så havde jeg skulle have en Playstation, for jeg har altid været glad for PS lige siden den første kom på gaden Smiley

Jeg er ikke fanatisk fanboy, og synes Xbox er dårligt. Jeg er bare mere end tilfreds med det jeg får fra Sony, og derfor er det deres produkt jeg køber Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fck-drengen
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #32: 11 Jun 2013, 21:20 »

Der er kommet online-registrering hvilket betyder at spillet nu bliver knyttet til én konto. Hvis jeg fx får en kammerat på besøg og han tager et af sine spil med(som jeg selvfølgelig ikke har knyttet til min konto i forvejen), vil han kunne logge på sin konto - fx på controller 2 - og man vil kunne spille spillet på min konsol. Udover dette vil man så vidt jeg har forstået kunne låne sit spil ud til en på sin venneliste, men jeg har ikke styr på dette i detaljer...
Spillene bliver også installeret og ligger i ''clouden'' så man vil kun bruge diskene til installering, hvilket jeg også syntes er en lille fed detalje Smiley
Så igen er vi tilbage til om man har en online-konto eller ej Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #33: 11 Jun 2013, 21:42 »

Der er kommet online-registrering hvilket betyder at spillet nu bliver knyttet til én konto. Hvis jeg fx får en kammerat på besøg og han tager et af sine spil med(som jeg selvfølgelig ikke har knyttet til min konto i forvejen), vil han kunne logge på sin konto - fx på controller 2 - og man vil kunne spille spillet på min konsol. Udover dette vil man så vidt jeg har forstået kunne låne sit spil ud til en på sin venneliste, men jeg har ikke styr på dette i detaljer...
Spillene bliver også installeret og ligger i ''clouden'' så man vil kun bruge diskene til installering, hvilket jeg også syntes er en lille fed detalje Smiley
Så igen er vi tilbage til om man har en online-konto eller ej Smiley

Med Playstation kan du bare tage disken med Peace

Og med onlinebiblioteket kan man (går jeg ud fra?) hente de spil man har købt ned på andre maskiner også. Der synes jeg ikke at Xbox udmærker sig i forhold til Playstation.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #34: 11 Jun 2013, 21:43 »

Har endelig fået set Sony's pressekonference fra igår/idag af.. Og hold nu kæft hvor Sony/PS4 voldtager XboxOne/Microsoft i R**** .. Jeg troede inden E3 at jeg skulle ha haft mig en Xbox, de virkede til at have styr på det, men efter at ha' set Sony/PS4 er der slet ingen tvivl om, hvilken konsol der er bedst. Det eneste der kunne trække en over på XboxOne er nogle af de exclusive spil de har. Jeg er meget sikker på at Xbox kommer til at tabe stort på det her. Det bliver Sony/PS4's år, indtil Xbox/Microsoft finder en måde at "reparere" deres konsol på, så den kan følge med til det PS4'eren kan gi'.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2013, 21:48 af PhilipFlink » Logged


fck-drengen
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #35: 11 Jun 2013, 22:41 »

Med Playstation kan du bare tage disken med Peace

Og med onlinebiblioteket kan man (går jeg ud fra?) hente de spil man har købt ned på andre maskiner også. Der synes jeg ikke at Xbox udmærker sig i forhold til Playstation.
Min pointe var mere at det ikke var dårligere på xboxen, som du fik det til at lyde til  Wink Jeg syntes nu ikke disse tiltag er så slemme som de bliver gjort til, syntes det bliver blæst lidt op(ikke kun her på forumet).
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #36: 11 Jun 2013, 22:43 »

Min pointe var mere at det ikke var dårligere på xboxen, som du fik det til at lyde til  Wink Jeg syntes nu ikke disse tiltag er så slemme som de bliver gjort til, syntes det bliver blæst lidt op(ikke kun her på forumet).

Som sagt, jeg vil ikke gøre mig til herre over hvilken maskine der er bedst. Men Xbox stiller flere restriktioner op (små eller ej) end Playstation gør. Ellers tilbyder de det samme. Multimediemaskine deluxe.

Jeg havde alligevel bestemt mig før E3, men efter konferencerne i går fik jeg da bare bekræftet, at jeg ikke behøver at overveje Xbox Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #37: 11 Jun 2013, 22:53 »

Hvorfor kunne de ikke bare lade være med at lave en ny. Havde det fint med PS3...
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #38: 11 Jun 2013, 22:55 »

Hvorfor kunne de ikke bare lade være med at lave en ny. Havde det fint med PS3...

Du kan da bare blive ved med at spille PS3? No problemo really..

Well, når man får teknikken og nye muligheder for at lave et bedre spil produkt, hvorfor pokker skulle man så ikke gøre det?......
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #39: 11 Jun 2013, 22:55 »

Hvorfor kunne de ikke bare lade være med at lave en ny. Havde det fint med PS3...

Min PS3 (den gamle oprindelige store klods) er efter 6-7 år ved at dø, så jeg vil prise en ny velkommen crazy

Tror jeg er heldig, hvis den holder til vinter, hvor 4'eren kommer. Vil sågar kalde mig heldig, hvis den overlever til August!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fck-drengen
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #40: 11 Jun 2013, 22:56 »

Som sagt, jeg vil ikke gøre mig til herre over hvilken maskine der er bedst. Men Xbox stiller flere restriktioner op (små eller ej) end Playstation gør. Ellers tilbyder de det samme. Multimediemaskine deluxe.

Jeg havde alligevel bestemt mig før E3, men efter konferencerne i går fik jeg da bare bekræftet, at jeg ikke behøver at overveje Xbox Peace
Ja MS gør vilkårene bedre for spilfirmaer men ikke deres kunder... Men som sagt ser jeg ikke noget problem i at man skal ændre sine vaner  Wink

Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #41: 12 Jun 2013, 10:06 »

Min PS3 (den gamle oprindelige store klods) er efter 6-7 år ved at dø, så jeg vil prise en ny velkommen crazy

Tror jeg er heldig, hvis den holder til vinter, hvor 4'eren kommer. Vil sågar kalde mig heldig, hvis den overlever til August!
Haha jeg har også den gammel ps3, min den er godt nok også ved at dø. Tror godt nok snart den er færdig!! Håber bare jeg når at få spillet The last of us  Opstemt
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #42: 12 Jun 2013, 10:06 »

Hvad for nogle spil køber i når PS4 kommer ud?
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #43: 12 Jun 2013, 10:15 »

Hvad for nogle spil køber i når PS4 kommer ud?

FIFA.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #44: 12 Jun 2013, 10:19 »

Hvad for nogle spil køber i når PS4 kommer ud?

Selvfølgelig FIFA, men glæder mig også åndssvagt meget til GTA V!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010