home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  PS4 l Xbox one l Wii U
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PS4 l Xbox one l Wii U  (Læst 108223 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #15: 11 Jun 2013, 16:02 »

Vent med at køb dem før om nogen år, så er de billigere Smiley

Jeg har helt ærligt ikke tænkte mig at vente flere år for at spare en tusse... crazy

Er der i øvrigt nogen, der kan give en god grund til, at man skal logge ind hver 24. time på Xboxen? I mine øjne giver det absolut ingen mening, og virker til at være et kæmpe selvmål.
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #16: 11 Jun 2013, 16:06 »

Hold da op - XboxOne kommer ti at koste 100 euro mere end PS4, er næsten svært at se bare en grund til at købe den fremfor PS4 i mine øjne
Logged

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #17: 11 Jun 2013, 16:11 »

Jeg har helt ærligt ikke tænkte mig at vente flere år for at spare en tusse... crazy

Er der i øvrigt nogen, der kan give en god grund til, at man skal logge ind hver 24. time på Xboxen? I mine øjne giver det absolut ingen mening, og virker til at være et kæmpe selvmål.

Nej, det virker som om de har skudt sig selv i foden med den "feature". Hvad hvis man tager på ferie? Skal man så lige have en kammerat over for at logge ind én gang om dagen? Tåbeligt.
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #18: 11 Jun 2013, 16:27 »

Nej, det virker som om de har skudt sig selv i foden med den "feature". Hvad hvis man tager på ferie? Skal man så lige have en kammerat over for at logge ind én gang om dagen? Tåbeligt.

Bare det at de forventer, at folk logger ind dagligt, er da direkte tåbeligt. Jeg bruger ikke min Xbox dagligt, og jeg gider da ikke at være tvunget til at logge ind pga. af en hjerneblødning fra MS. Jeg har ellers altid haft Xbox og været ganske tilfredse med dem, men som jeg har forstået hhv. Xbox One og PS4 lige nu, er jeg overbevist om, at jeg køber en PlayStation næste gang.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #19: 11 Jun 2013, 16:56 »

Xbox One :
US: 499 Dollars = ca. 2800 kr.
EU: 499 Euro = ca. 3700 kr.
UK 429 Britiske pund = ca. 3760 kr.

PS4:
US: 399 Dollars = ca. 2250 kr.
EU : 399 Euro =  ca 3000 kr.
UK : 349 Britsike pund = ca. 3050 kr.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #20: 11 Jun 2013, 16:57 »

Vil det sige, at hvis jeg køber en Xbox ONE og spiller en enkelt dag for derefter at holde en pause på 48 timer, så har jeg spildt 4000 kr.?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #21: 11 Jun 2013, 17:01 »

Der er sikkert misforstået et eller andet med det der én gang pr. 24 timer... Hjernene bag ved at ikke alle deres købere er geeky gamers?? Det er sikkert kommet forkert ud Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #22: 11 Jun 2013, 17:03 »

Der er sikkert misforstået et eller andet med det der én gang pr. 24 timer... Hjernene bag ved at ikke alle deres købere er geeky gamers?? Det er sikkert kommet forkert ud Smiley

Men samtidig må man vel huske på, at det er topprofessionelle folk der skriver disse taler og pressemeddelser og derfor burde de ikke være til at misforstå på nogen som helst måde.

Jeg synes virkelig det er det mærkeligste nogensinde, men samtidig så kan man bare ikke lave fejl i sådan en udtalelse og jeg tror det er som skrevet står.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #23: 11 Jun 2013, 17:05 »

Har i et link til artiklen om det koster penge at spille online på PS4?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #24: 11 Jun 2013, 17:14 »

Har i et link til artiklen om det koster penge at spille online på PS4?
http://www.gamespot.com/ps4/
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #25: 11 Jun 2013, 17:26 »

Jeg er overbevist om at der er tale om en eller anden form for miskommunikation eller misforståelse. Selvfølgeligt laver en topprofessionel koncern som Microsoft ikke så stor en fejl, som det vil være, hvis man skal logge ind mindst en gang hver 24. time.

Dog er det en stor fejltagelse af dem, da den generelle holdning nu er, at PS4 er langt bedre end Xbox One pga. af den store tvivl der er opstået omkring Xbox One. Om det så skyldes det ene eller det andet, eller om der rent faktisk er tale om en hjerneblødning fra MS, vil tiden vise, men som jeg ser det, skal Microsoft forsøge at minimere de skader de lavede på Xbox Ones image ved hurtigst muligt at komme med noget mere konkret om Xbox One - særligt om det med at skulle på mindst hver 24. time.

Jeg tror, at folk har tolket det forkert - hvilket er en fejl fra MS, da det er op til dem, at formulere sig korrekt - og det med at man skal på hver 24. time "blot" betyder, at Xboxen skal være tilsluttet nettet, og den så ordner hvad fanden der nu skal ordnes hver 24. time automatisk. Hvad der så sker, hvis den ikke er tilsluttet nettet er et godt spørgsmål, men jeg tvivler på at den bare går i stykker, som en nævner tidligere.

Hvis man vil have et mere nuanceret blik på Xbox One, vil jeg anbefale folk at læse den artikel her, da den uddyber mange af de ting folk brokker sig over, og forklarer hvorfor meget af det faktisk kan vendes til noget positivt.
« Seneste Redigering: 11 Jun 2013, 17:27 af Sir Jeppe » Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #26: 11 Jun 2013, 18:13 »

Man skal være online minimum en gang hver 24. time hvis man vil spille offline.
Derudover sker der ikke noget hvis man ikke logger ind på sin xbox inden 24 timer. Næste gang du tænder den vil den opdatere det den skal.
Og hvem spiller egentlig offline mere?
I forvejen er brugte spil dyre med mindre de er et par år gamle, plus at man også skal købe online pass osv, så egentlig er det vel kun offline-gamers der er ramt på disse punkter?
« Seneste Redigering: 11 Jun 2013, 18:19 af fck-drengen » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #27: 11 Jun 2013, 18:34 »

Man skal være online minimum en gang hver 24. time hvis man vil spille offline.
Derudover sker der ikke noget hvis man ikke logger ind på sin xbox inden 24 timer. Næste gang du tænder den vil den opdatere det den skal.
Og hvem spiller egentlig offline mere?
I forvejen er brugte spil dyre med mindre de er et par år gamle, plus at man også skal købe online pass osv, så egentlig er det vel kun offline-gamers der er ramt på disse punkter?

Jeg spiller udelukkende konsol offline, selvom den da er online Smiley

Jeg spiller ikke skydespil på konsol, jeg spiller ikke bilspil overhovedet og de fleste af mine spil er ikke typiske multiplayerspil (Infamous, GTA, Assassins Creed o.l). Det er faktisk kun FIFA jeg kan spille online, men det siger mig ikke noget umiddelbart.

Derfor er jeg glad for at Sony lægger vægt på, at ALLE gamere skal tilgodeses på PS4, og at man derfor ikke vil tvinge folk til noget, der ikke falder dem naturligt. Jeg har så afgjort udviklet mig til en casual gamer de senere år, og når jeg spiller er det for at koble af, ikke for at presse mig selv til at blive den bedste til fx FIFA. Jeg skal bare kunne slappe af for mig selv i et open-world single player spil. Jeg vil gætte på at størstedelen af gamere i alderen 25+ tilhører den kategori jeg er i efterhånden. Det er primært teens og unge i 20'erne der har behov for at spille online i alle spil. Det er næsten komisk for mig at høre, når folk kritiserer et spil for kun at være single player. Det gør da ikke spillene dårligere crazy

Anyway, så synes jeg PS4 lyder som en perfekt konsol til mig, og det er jo lækkert, når jeg nu efterhånden kun har Sony-varer i hjemmet. Fanboy? Nej, bare tilfreds kunde, der ikke ser grund til at skifte så længe de dækker mine behov Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fck-drengen
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #28: 11 Jun 2013, 18:57 »

@Plutonium
Måske jeg fik formuleret mig forkert - hvis din konto er offline bliver man berørt af dette problem.
Så hvis din konto er online, vedrører dette problem slet ikke dig Wink

Men kan sagtens følge dig i at det ikke er dette segment som de har pleaset, men hele konsollen lægger dog også op til at skulle være online når det  også skal være en ''all-in-one'' multimedie-maskine til stuen Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #29: 11 Jun 2013, 19:45 »

@Plutonium
Måske jeg fik formuleret mig forkert - hvis din konto er offline bliver man berørt af dette problem.
Så hvis din konto er online, vedrører dette problem slet ikke dig Wink

Men kan sagtens følge dig i at det ikke er dette segment som de har pleaset, men hele konsollen lægger dog også op til at skulle være online når det  også skal være en ''all-in-one'' multimedie-maskine til stuen Smiley

Jo, så absolut! Men det jeg mener er, at Sony i forvejen har en multimediemaskine, der kan agere fjernsyn, musikanlæg og spillemaskine. Oven i det vil jeg mene, at de mere målrettet går efter den brede skare af gamere, hvor Xbox denne gang lader til at gå efter flertallet, men forsømmer de små gamer-grupper, der ikke ønsker at spille på nettet.

Som multimediemaskine vil jeg vove at påstå, at Playstation er mindst lige så god, ud fra det jeg har set og hørt indtil nu. Hvis folk ikke allerede følger med i E3, så vil jeg anbefale at man finder alle konferencerne på Gamestops hjemmeside. Det er på E3 jeg får det meste af min viden og et overblik over de kommende spil.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010