home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  PS4 l Xbox one l Wii U
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: PS4 l Xbox one l Wii U  (Læst 109006 gange)
MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #45: 12 Jun 2013, 10:23 »

Jeg glæder mig nu mest til battlefield 4 og skyrim online
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #46: 12 Jun 2013, 11:25 »

Jeg har altid været en "PS-fanboy", men efter alt jeg har læst om de nye konsoller, viser det sig vel bare, at jeg endnu engang har valgt at støtte den rigtige konsol. Nu må I lige stoppe mig hvis jeg tager fejl, men er der ikke flere PS-gamere end Xbox-gamere? Hvilket jo kunne sørge for et større budget til produktudvikling, hvis det er sandt.

Angående hvornår PS4'eren udkommer, så er det i "Holiday" amerikansk tid, hvilket jeg er ret sikker på er Juleferien. Er squ ikke helt inde i de der amerikanske navne for begivenheder, så I må lige rette mig hvis jeg er forkert. Men det er jo klart at man udgiver en konsol op til jul, så folk kan ønske den i gave (Især mindre børn, fx. folk på 12>), da de normalt ikke ligefrem har alt for mange penge at gøre godt med Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #47: 12 Jun 2013, 11:29 »

Når PS4 udkommer skal jeg klart have FIFA, GTA V og Battlefield Opstemt Nok også Watch Dogs Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #48: 12 Jun 2013, 12:33 »

Spardle, Holiday er ganske rigtigt jul Smiley

Du kan nok regne med release i November så, da det vil betyde at folk kan købe den TIL julen.

Angående spil jeg skal have, så er FIFA, GTA, Infamous og Watch Dogs spil jeg SKAL have, mens jeg glæder mig til at se mere til Batman: Arkham Origins og Beyond: Two souls.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #49: 14 Jun 2013, 08:05 »

Jaaaaaaa idag får jeg The last of us, jeg ved godt hvad jeg skal bruge min weekend på Opstemt
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one
« Svar #50: 14 Jun 2013, 09:23 »

Nu må I lige stoppe mig hvis jeg tager fejl, men er der ikke flere PS-gamere end Xbox-gamere? Hvilket jo kunne sørge for et større budget til produktudvikling, hvis det er sandt.
Der er vist 10% flere Xbox ejere end der er med PS3 på verdensplan. Smiley
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #51: 14 Jun 2013, 09:58 »

Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #52: 14 Jun 2013, 11:23 »

Hvis jeg nu køber FIFA 14 når det udkommer til PS3, og senere skifter til PS4, vil jeg så opleve en forbedring i FIFA14, eller skal man købe FIFA14 til PS4 før man vil kunne se forbedringen?
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #53: 14 Jun 2013, 11:32 »

Hvis jeg nu køber FIFA 14 når det udkommer til PS3, og senere skifter til PS4, vil jeg så opleve en forbedring i FIFA14, eller skal man købe FIFA14 til PS4 før man vil kunne se forbedringen?
Tror det ikke. Men der er ikke andet for at vente og se Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #54: 14 Jun 2013, 11:40 »

@MG
Jeg ved det ikke helt. I spildelen er der nok ikke noget, altså med de forbedringer. Men grafisk, så er der nok lidt forbedringer, ligesom den gang med PS2 og PS3.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #55: 14 Jun 2013, 13:03 »

DU skal tænke på mængden af Teraflops, da det udgør hvor mange ordre maskinen kan udføre i sekundet, det skulle blive drastisk forbedret til PS4.

Der er det især grafikken du skal tænke på, da det også bliver lavet over teraflopsene. Så kunne ikke forestille mig at de endnu kan lave FIFA sådan at du vil kunne få samme effekt på begge konsoller, da hvis de laver et spil til PS4 kommer det til at bruge mange flere ordre ift. et spil til PS3. Så hvis du nu laver et spil der bruger 1 teraflops istedet for 0,25 teraflops, vil PS3'en nok ikke kunne spille det eller måske vil den bryde sammen da den bliver bedt om at udføre 4 gange så mange ordre som den kan Wink Så de kommer næppe til at lave et spil der udnytter begge konsoller bedst muligt Peace

Det tror jeg simpelthen ikke de har teknikken til endnu / Ikke ved hvordan man gør. Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #56: 14 Jun 2013, 13:26 »

Ja, men hvis jeg putter en ps3 spil over i ps4, vil ps4 så automatisk gøre brug af de ekstra teraflops, eller abre gøre brug af de få, som ps3 gør brug af? Skal siges jeg ingen anelse har om hvad teraflops er Wink
Logged

Kratos
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #57: 14 Jun 2013, 13:45 »

Hvordan kommer det til at være med online spil på PS4, synes jeg har læst at man skal betale for PSN Plus for at kunne spille multiplayer, passer det eller?
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #58: 14 Jun 2013, 13:46 »

Hvordan kommer det til at være med online spil på PS4, synes jeg har læst at man skal betale for PSN Plus for at kunne spille multiplayer, passer det eller?
Den er desværre god nok.
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: PS4 l Xbox one l Wii U
« Svar #59: 14 Jun 2013, 13:58 »

Den er desværre god nok.

Men jeg så til gengæld noget med at det skulle koste mindre end 5 $ om måneden, så helt galt er det vel ikke, + at man jo også får alle PS Plus features med over i.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2013, 14:01 af Lasse Jatta » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010