home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 467 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Das ehrgeizige Westfalen Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Das ehrgeizige Westfalen Club  (Læst 11310 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #45: 17 Jun 2013, 17:22 »

Spændende blog du har kørende her, følger klart Smiley 
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #46: 18 Jun 2013, 14:44 »

Forsat rigtig godt arbejde! Thumbs Up

Jeg bryder mig dog ikke om, at du skriver resultaterne med bogstaver, men det er selvfølgelig en smagssag.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #47: 18 Jun 2013, 19:18 »

Spændende blog du har kørende her, følger klart Smiley 

Forsat rigtig godt arbejde! Thumbs Up

Jeg bryder mig dog ikke om, at du skriver resultaterne med bogstaver, men det er selvfølgelig en smagssag.

Mange tak begge to. Det glæder mig at i følger med   Thumbs Up

Håber at du kan bære over med min måde at skrive resultaterne på... Men du har ret, det er en smagssag Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #48: 18 Jun 2013, 20:31 »

Forsat rigtig godt arbejde! Thumbs Up

Jeg bryder mig dog ikke om, at du skriver resultaterne med bogstaver, men det er selvfølgelig en smagssag.
Det med resultaterne er jeg helt enig i. Det gør det altså lidt mærkeligt at læse.

Ellers synes jeg også det er en fin blog, selvom jeg virkeligt ikke er vild med den træner du har valgt. Både fordi det ikke helt er så realistisk, men også fordi jeg... ja ikke kan lide manden. Tunge

Men jeg læser med når jeg har tiden! Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #49: 18 Jun 2013, 20:40 »

Det med resultaterne er jeg helt enig i. Det gør det altså lidt mærkeligt at læse.

Ellers synes jeg også det er en fin blog, selvom jeg virkeligt ikke er vild med den træner du har valgt. Både fordi det ikke helt er så realistisk, men også fordi jeg... ja ikke kan lide manden. Tunge

Men jeg læser med når jeg har tiden! Smiley

Hvis det er flertallet der ikke bryder sig om den måde jeg skriver resultaterne på, så vil jeg naturligvis overveje at ændre det..   Smiley

Klart nok at du ikke kan lide manden, når du er Liverpool fan   Wink  Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad du syntes der er så urealistisk ved Neville som træner? Han har erfaringen, er kendt for sin taktiske forståelse og var en ledertype på banen. Så umiddelbart vil jeg da mene at CV'et er i orden, og Dortmund er bestemt en attraktiv klub at komme til.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #50: 18 Jun 2013, 21:41 »

Hvis det er flertallet der ikke bryder sig om den måde jeg skriver resultaterne på, så vil jeg naturligvis overveje at ændre det..   Smiley

Klart nok at du ikke kan lide manden, når du er Liverpool fan   Wink  Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad du syntes der er så urealistisk ved Neville som træner? Han har erfaringen, er kendt for sin taktiske forståelse og var en ledertype på banen. Så umiddelbart vil jeg da mene at CV'et er i orden, og Dortmund er bestemt en attraktiv klub at komme til.
Det er ikke så meget det, at Neville er træner, det er skam realistisk og når han dropper sin tv-karriere og får et trænerjob, så tror jeg også han får succes. Det er mere matchet mellem Dortmund og Neville, jeg har været skeptisk ved. Wink En englænder i Tyskland, en defensivt tænkende træner i en offensivt tænkende klub osv. Wink
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #51: 18 Jun 2013, 21:52 »

Det er ikke så meget det, at Neville er træner, det er skam realistisk og når han dropper sin tv-karriere og får et trænerjob, så tror jeg også han får succes. Det er mere matchet mellem Dortmund og Neville, jeg har været skeptisk ved. Wink En englænder i Tyskland, en defensivt tænkende træner i en offensivt tænkende klub osv. Wink
Det er jo svært at sige om Neville som træner ville være defensivt orienteret, Frank Rijkaard som var en glimrende skraldemand, spillede tiki-taka fodbold med Barca. Derfor mener jeg ikke kan kan stille det sådan op.

Men er dog enig i at en englænder i tysk klub ikke er hverdagskost, men det gør mig ikke så meget, for bloggen er fremragende skrevet. KIU! Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #52: 19 Jun 2013, 15:30 »



Stillingen     -     Resultater
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #53: 19 Jun 2013, 21:27 »

Det er jo svært at sige om Neville som træner ville være defensivt orienteret, Frank Rijkaard som var en glimrende skraldemand, spillede tiki-taka fodbold med Barca. Derfor mener jeg ikke kan kan stille det sådan op.

Men er dog enig i at en englænder i tysk klub ikke er hverdagskost, men det gør mig ikke så meget, for bloggen er fremragende skrevet. KIU! Thumbs Up
Jeg ville nu ikke kalde Frank Rjikards fodbold med Barcelona for tiki-taka, men det er en helt anden diskussion. Det ene forudsætter heller ikke det andet, men det var mere Guldbrands vinkel, at Neville skulle være mere defensiv, at han så kommer til Dortmund og bryder lidt med de systemer de havde med Klopp.

Men det er uden tvivl mig der er stokkonservativ på sådanne punkter osv.

Men ellers en fin update endnu engang Guldbrand, godt at se, at du er gået væk fra resultater med bogstaver. Det er godt at være innovativ, men lige i dette tilfælde tror jeg altså, at resultater med tal bare er den bedste løsning. Peace Flot sejr over Milan!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #54: 19 Jun 2013, 21:32 »

Jeg ville nu ikke kalde Frank Rjikards fodbold med Barcelona for tiki-taka, men det er en helt anden diskussion. Det ene forudsætter heller ikke det andet, men det var mere Guldbrands vinkel, at Neville skulle være mere defensiv, at han så kommer til Dortmund og bryder lidt med de systemer de havde med Klopp.

Men det er uden tvivl mig der er stokkonservativ på sådanne punkter osv.

Men ellers en fin update endnu engang Guldbrand, godt at se, at du er gået væk fra resultater med bogstaver. Det er godt at være innovativ, men lige i dette tilfælde tror jeg altså, at resultater med tal bare er den bedste løsning. Peace Flot sejr over Milan!
Nej okay tiki taka er måske så meget sagt, men du ved hvad jeg mener. Og er enig i det med tallene Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #55: 21 Jun 2013, 13:33 »



Stillingen     -     Resultater
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #56: 28 Jun 2013, 13:15 »

Jeg ved desværre ikke helt hvad der er sket med mit spil, men jeg har ikke kunne åbne mit save. Jeg kan sagtens oprette nye spil, gemme dem og åbne dem igen, men med mit Dortmund save kan jeg ikke. Har/havde dog desværre ikke andre gamle saves som jeg kunne teste det på, for at se om det var et generelt problem med gamle saves.

Men efter utallige forsøg, så er det hele endt med at spillet blev geninstalleret for tredje gang, og at jeg denne gang slettede alle gemte spil i ren frustration - Så det blev desværre enden for dette spil.


Jeg nåede dog at spille sæsonen færdig (den døde under transfervinduet)
På trods af en 5-1 lussing i München i næstsidste spillerunde, så genvandt jeg Bundesligaen med et enkelt point ned til Bayern. I Champions League blev det desværre til exit mod Barcelona på reglen om udebanemål, da jeg spillede 2:2 hjemme på Signal Iduna Park. Barcelona gik senere hen og vandt turneringen over Man. City.

Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #57: 28 Jun 2013, 16:14 »

Skuffet
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Das ehrgeizige Westfalen Club
« Svar #58: 29 Jun 2013, 16:21 »

Det er ærgeligt at en af de rigtige god blogge skal dø pga. tekniske problemer. Og det er desværre ikke første gang. Skuffet
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010