home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 125310 gange)
sebber1234
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #915: 07 Okt 2013, 13:14 »

Hvad betyder "Tilsvar hoejst betalte klausul" egentlig? Har altid undret mig over det Peace
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #916: 07 Okt 2013, 13:25 »

Hvad betyder "Tilsvar hoejst betalte klausul" egentlig? Har altid undret mig over det Peace
At den/de spiller(e) som har den klausul i sin kontrakt altid er garanteret at få den bedst betalte løn. Fx. Du har en som får 1,2 mil/ugen og har den klausul i sin kontrakt, så køber du en ny spiller som du giver 1,4 mil/ugen så får din første spiller også 1,4 mil/ugen. så den/de spiller(e) vil altid få mest i løn i klubben
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #917: 07 Okt 2013, 15:10 »

Vil hører om folk spiller med LFC nyeste update?
hvis ja, får i også crash dumps når i skal vælge anfører.
har nu oplevet det ved PSV og Valencia, men hvis jeg vælger At. Madrid er der intet i vejen Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #918: 12 Okt 2013, 17:40 »

Lige et hurtigt spørgsmål til alle der gider at svare.

Hvor lang tid ingame bruger i på at spille én sæson?
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #919: 12 Okt 2013, 18:35 »

Det tager vel 15-20 timer alt efter om man er i noget europæisk + 10-15 timer på de to transfervinduer Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #920: 12 Okt 2013, 20:25 »

Kom an på hvilken klub man er vil jeg sige. Hvis man skal handle meget ind kan det godt tage ekstra tid. Men vil tro der ryger en 7-8 timer i snit
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #921: 13 Okt 2013, 00:36 »

Lige et hurtigt spørgsmål til alle der gider at svare.

Hvor lang tid ingame bruger i på at spille én sæson?

Med "underdog" hold, nok 6-7 timer på en sæson, med de store basser nok 3-5, problemet med de små er jo der skal ekstra friske kræfter ind konstant, til hver kamp, og flere små finurlige detaljer som at tilpasse sig modstanderen osv.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #922: 13 Okt 2013, 13:14 »

Hey!

Jeg er lige startet med Pouthmouth i league two - som jo bekendt er på katastrofens rand økonomisk (Jeg manglede en udfordrig)

Mit spørgsmål:
Det der transferforbud de har for at skylde penge, nogen der ved hvor meget der skal betales tilbage, hvad der skal gøres? ikke noget med at jeg kan edite det selv, men hvordan jeg igennem hårdt arbejde kommer igennem det i spillet?

på forhånd takker!
Logged

valverde4ever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #923: 13 Okt 2013, 13:24 »

Hey!

Jeg er lige startet med Pouthmouth i league two - som jo bekendt er på katastrofens rand økonomisk (Jeg manglede en udfordrig)

Mit spørgsmål:
Det der transferforbud de har for at skylde penge, nogen der ved hvor meget der skal betales tilbage, hvad der skal gøres? ikke noget med at jeg kan edite det selv, men hvordan jeg igennem hårdt arbejde kommer igennem det i spillet?

på forhånd takker!

Lige meget - der gik en uge og så var det blevet ophævet Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #924: 13 Okt 2013, 14:31 »

Kom an på hvilken klub man er vil jeg sige. Hvis man skal handle meget ind kan det godt tage ekstra tid. Men vil tro der ryger en 7-8 timer i snit

Med "underdog" hold, nok 6-7 timer på en sæson, med de store basser nok 3-5, problemet med de små er jo der skal ekstra friske kræfter ind konstant, til hver kamp, og flere små finurlige detaljer som at tilpasse sig modstanderen osv.

Kan se at folk er noget hurtigere end jeg selv er til at komme igennem en sæson. Kan self være at det også føles som længere tid for mig, nu jeg ikke har tiden til det og derfor kun får spillet nogle få kampe fra tid til anden.

Men bruger selv meget tid på at justere holdet og søge efter talenter, og få trænet dem helt som de nu skal. Alt i alt jeg runder da sikkert 10 timer med en sæson, selv om jeg spiller med Arsenal.


Btw, i forlængelse af det spørgsmål her, er der nogen andre der tager sig tid til pressekonferencer og deslige?
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #925: 15 Okt 2013, 21:24 »

Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #926: 15 Okt 2013, 22:27 »

Er der nogle, der kan give en rationel forklaring på, hvorfor mine angribere slet, slet ikke fungerer i denne formation? Agüero er vanvittig ringe, og har scoret to mål i 22 kampe i Premier League. Dzeko har været bedre men ikke nævneværdigt. Jeg har købt Neymar her i vinterpausen, og han startede ud med at spille til 6.60 i den første kamp. Han skal dog nok bruge lidt tilvænning, men jeg er bange for, at det går samme vej for ham som med Sergio.

Min formation ser således ud:


Holdinstrukserne:


Instruktioner til angriberen:


Logged

Simply Arsenal.

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #927: 15 Okt 2013, 22:55 »

@0603anderss

Jeg ville ikke bruge frontangriberen som dybdeliggende angriber, når du spiller med tre offensive midtbanespillere - de skal nok skabe chancerne.

Jeg har aldrig haft held med at bruge den forreste som dybdeliggende - har derimod stor succes med ham som skarpretter.
Logged

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #928: 15 Okt 2013, 23:30 »

@0603anderss

Jeg ville ikke bruge frontangriberen som dybdeliggende angriber, når du spiller med tre offensive midtbanespillere - de skal nok skabe chancerne.

Jeg har aldrig haft held med at bruge den forreste som dybdeliggende - har derimod stor succes med ham som skarpretter.

Korrekt. Men det var bare den rolle, som han var bedst til i rapporten, og så har jeg stået fast ved det. Jeg har prøvet at bytte rollen med skarpretter i flere kampe, men det har ikke været med meget succes heller. Men tror, jeg vil prøve det lidt mere igen. Har også ændret lidt på instrukserne. Håber, det hjælper!
Logged

Simply Arsenal.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #929: 15 Okt 2013, 23:57 »

Korrekt. Men det var bare den rolle, som han var bedst til i rapporten, og så har jeg stået fast ved det. Jeg har prøvet at bytte rollen med skarpretter i flere kampe, men det har ikke været med meget succes heller. Men tror, jeg vil prøve det lidt mere igen. Har også ændret lidt på instrukserne. Håber, det hjælper!

Sæt dem til at bruge forskellige typer af indlæg. Du spiller, jf. dine ss med hårde indlæg, altså en type indlæg, mod forreste stolpe, det bliver for let at læse for modstanderne. Prøv i stedet at lade dem spille blandet. 

Desuden havde jeg selv stor succes i City med at spille "Offensiv" hele tiden, hvilket gav en hel del mål dengang. Spiller nu i Arsenal, hvor jeg har en lignende taktik igang mod de små hold. Dog har jeg taget en mand fra forsvaret og smidt en ekstra angriber ind, men ellers er de næsten ens. Den virker godt for mig. Ka være din angriber måske mangler en makker.

Var i hvert fald hvad jeg ville forsøge i den situation du er i.
Logged

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010