home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 125284 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #900: 06 Okt 2013, 17:27 »

Nogle der kan sige mig hvorfor jeg ikke kan købe en spiller til 72.5 mio, hvor 20 af dem er over 48 måneder, og hvor jeg har 85 mio at købe for? Jeg kan tilbyde 550.000 i løn, men han forlanger kun 290.000. Loyalitetsbonussen og agenthonoraret løber kun op i 20 mio samlet?? Smiley
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #901: 06 Okt 2013, 17:46 »

Nogle der kan sige mig hvorfor jeg ikke kan købe en spiller til 72.5 mio, hvor 20 af dem er over 48 måneder, og hvor jeg har 85 mio at købe for? Jeg kan tilbyde 550.000 i løn, men han forlanger kun 290.000. Loyalitetsbonussen og agenthonoraret løber kun op i 20 mio samlet?? Smiley

Lyder mærkeligt. Er det, når du skal gennenføre/bekræfte handlen, den annulleres?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #902: 06 Okt 2013, 18:42 »

Jeg får kun valgmuligheden om at vil udskyde handelen i en uge eller ej Skuffet
Logged


Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #903: 06 Okt 2013, 18:45 »

Jeg får kun valgmuligheden om at vil udskyde handelen i en uge eller ej Skuffet
Så er med at blive ved med at udskyde  - til sidst må handlen blive annuleret
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #904: 06 Okt 2013, 18:48 »

Er det muligt at trykke på krydset på spilleren i transferscenteret? Kan dog godt være jeg husker helt forkert..
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #905: 06 Okt 2013, 18:53 »

Det ved jeg ikke.. Valgte at droppe ham og købe en anden i stedet for, der dog var lidt dårligere :-/
Logged


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #906: 06 Okt 2013, 19:54 »

Spiller med West Ham, og vil gerne oplære Ravel Morrison. Men uanset hvilken spiller jeg forsøger at vejlede ham med, så afviser han. Hvad kan jeg gøre for at give ham en mentor?
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #907: 06 Okt 2013, 20:28 »

Er lige startet med man utd og har en masse mega talenter på reserveholdet James ward prowse, bakkali, maupay og henriquez.
De vil i anden sæsson spille for førsteholdet men er bange for de mister noget af deres potentiale mens de på reserve holdet har i erfaring med det?
De får self lidt kampe, men ikk mange og hvordan sikre jeg at de er er i startopstillingen i mit reserve hold?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #908: 06 Okt 2013, 21:54 »

Spiller med West Ham, og vil gerne oplære Ravel Morrison. Men uanset hvilken spiller jeg forsøger at vejlede ham med, så afviser han. Hvad kan jeg gøre for at give ham en mentor?

Har ikke selv erfaringer med spilleren eller dette udfald af tutorvalg, men jeg ville selv prøve at vente lidt og se, evt prøve at se om du kan påvirke spilleren til at ændre opfattelse.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #909: 06 Okt 2013, 21:57 »

Er lige startet med man utd og har en masse mega talenter på reserveholdet James ward prowse, bakkali, maupay og henriquez.
 De vil i anden sæsson spille for førsteholdet men er bange for de mister noget af deres potentiale mens de på reserve holdet har i erfaring med det?
De får self lidt kampe, men ikk mange og hvordan sikre jeg at de er er i startopstillingen i mit reserve hold?

Jeg lader selv mine talenter spille både på u18 og reserveholdet, og har ikke haft erfaring med at deres potentiale er faldet over en enkelt sæson. Sagen er nok en anden hvis du holder dem nede i rækkerne for længe.

Jeg er ikke sikker, men hvis du vil bestemme over startopstillingen, så formoder jeg du også skal tage styringen over reserverne.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #910: 06 Okt 2013, 22:05 »

Jeg lader selv mine talenter spille både på u18 og reserveholdet, og har ikke haft erfaring med at deres potentiale er faldet over en enkelt sæson. Sagen er nok en anden hvis du holder dem nede i rækkerne for længe.

Jeg er ikke sikker, men hvis du vil bestemme over startopstillingen, så formoder jeg du også skal tage styringen over reserverne.
Okay tak Smiley men hvordan kan du gøre så de kan spille for u18 og reserveholdet. Er der ved at sætte dem på u18 holdet og gøre dem tilgængelig for reserveholdet?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #911: 06 Okt 2013, 22:13 »

Okay tak Smiley men hvordan kan du gøre så de kan spille for u18 og reserveholdet. Er der ved at sætte dem på u18 holdet og gøre dem tilgængelig for reserveholdet?

Uden at lægge hovedet på blokken så formoder jeg at du skal sætte dem på reserveholdet og så vælge dem til at være tilgængelig for u18.

Generelt vil jeg dog selv sige, at hvis talentet er under 18 så ned på ungdomsholdet med ham, og hvis han er over 18 så smid ham ind som reserve. Vel at mærke hvis de ikke er gode nok til at spille førstehold. Jeg har dog en tendens til at hive talenterne op direkte fra u18 da de ofte er gode nok til det. De bliver dog stadig spillet stille og roligt ind på holdet.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #912: 06 Okt 2013, 22:21 »

Uden at lægge hovedet på blokken så formoder jeg at du skal sætte dem på reserveholdet og så vælge dem til at være tilgængelig for u18.

Generelt vil jeg dog selv sige, at hvis talentet er under 18 så ned på ungdomsholdet med ham, og hvis han er over 18 så smid ham ind som reserve. Vel at mærke hvis de ikke er gode nok til at spille førstehold. Jeg har dog en tendens til at hive talenterne op direkte fra u18 da de ofte er gode nok til det. De bliver dog stadig spillet stille og roligt ind på holdet.
Nåh Okay tusind tak for hjælpen, men forstår ikk hvorfor jeg ikk kan gøre dem spilbare til u18 kampe selvom de er under 18 der står bare gøre spilbar til reservehold kampe selvom de er på reserveholdet meget underligt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #913: 06 Okt 2013, 23:52 »

Nåh Okay tusind tak for hjælpen, men forstår ikk hvorfor jeg ikk kan gøre dem spilbare til u18 kampe selvom de er under 18 der står bare gøre spilbar til reservehold kampe selvom de er på reserveholdet meget underligt

Fik li startet mit spil op... kan godt se at det jeg nævnte med reserveholdet og så sætte dem tilgængelig for u18 ikke er en mulighed. Så der ingen anden vej frem end at hvis de er yngre end 18, så ned på u18 holdet og ellers sæt dem på reserveholdet.

Du kan også holde talenterne i førsteholdstruppen og så gør dem tilgængelig for reserveholdet så de får spillet kampe, men samtidig får trænet sammen med førsteholdet.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #914: 07 Okt 2013, 11:25 »

Fik li startet mit spil op... kan godt se at det jeg nævnte med reserveholdet og så sætte dem tilgængelig for u18 ikke er en mulighed. Så der ingen anden vej frem end at hvis de er yngre end 18, så ned på u18 holdet og ellers sæt dem på reserveholdet.

Du kan også holde talenterne i førsteholdstruppen og så gør dem tilgængelig for reserveholdet så de får spillet kampe, men samtidig får trænet sammen med førsteholdet.
Okay så ryger de sku på u18 holdet tak for hjælpen Smiley
Logged

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 64 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010