manutdman
|
|
Var så lidt:-) Husk og at sikre at dine spille 100% kamplare inden sæsonen - det gøres ved at give dem kamptræning. Kondition skal mindst være på 95% og match fitness skal helst være på 90% for at din spiller er klar til kamp. Jeg plejer at arrangere 7 træningskampe inden sæsonen for at få flest mulige kampklar. Du kan også arrangere træningskampe for reserverne - det plejer jeg også at gøre  Okay så mange kampe plejer spille 3 hehe:) du har virkelig styr på det:)
|
|
|
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
Okay så mange kampe plejer spille 3 hehe:) du har virkelig styr på det:)
har vist spillet lidt for meget  men 4-5 træningskampe kan vel også gøre det - synes tre er for lidt, men det er en smags sag
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
har vist spillet lidt for meget  men 4-5 træningskampe kan vel også gøre det - synes tre er for lidt, men det er en smags sag Hehe okay har valgt 6 kampe:)
|
|
|
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
Hehe okay har valgt 6 kampe:)
Så husk lige at have syv dage mellem den sidste træningskamp og første rigtige kamp i sæsonen 
|
|
« Seneste Redigering: 07 Aug 2013, 22:42 af Esmark11 »
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Så husk lige at have syv dage mellem den sidste træningskamp og første rigtigt kamp i sæsonen  Okay tak det gør jeg mange tak:)
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Typisk fyret i southampton:( Nu starter jeg med Dortmund, ved i hvorfor spillere under 17 år ikk må spille kampe i bundes ligaen eller Champions League? Har købt maupay men han må ikk spille
|
|
|
|
|
|
|
|
Præsidenten
|
|
Sådan er reglerne bare i den tyske Bundesliga. Du kan eventuelt selv tjekke det under den tyske liga -> oversigt -> regler.
|
|
|
|
FC Barcelona
|
|
|
|
NHL19
|
|
Kan man gøre noget ved, at dommeren næsten altid dømmer mod mig? Det er ikke så fedt.
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Sådan er reglerne bare i den tyske Bundesliga. Du kan eventuelt selv tjekke det under den tyske liga -> oversigt -> regler.
Nåh okay underligt, men tak
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Jeg har et spørgsmål vedrørende manager identitet. Jeg plejer altid vælge "tidligere international spiller" men nu plejer jeg tage serie 6 spiller og har lagt mærke til mine spiller næsten aldrig bliver glade når jeg giver team talk, men ved i hvor lang tid der går før de begynder kunne "lide" mig?
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Jeg har et spørgsmål vedrørende manager identitet. Jeg plejer altid vælge "tidligere international spiller" men nu plejer jeg tage serie 6 spiller og har lagt mærke til mine spiller næsten aldrig bliver glade når jeg giver team talk, men ved i hvor lang tid der går før de begynder kunne "lide" mig?
de har vel ingen respekt for dig eftersom du ikke har noget højt rep. samt ikke har vundet noget fra starten af.
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
de har vel ingen respekt for dig eftersom du ikke har noget højt rep. samt ikke har vundet noget fra starten af.
Nåh okay tak:)
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Hey gutter. Spiller med Portsmouth pt., og er ikke længere under administration, men hver gang en lånehandel er ved at gå igennem får jeg en besked i indbakken der siger "Handelen kunne ikke gennemføres". Jeg får ikke engang muligheden for at klikke accepter eller afvis. Den falder bare igennem efter spilleren har sagt ja til at skifte til mig på en låne-aftale.
Nogle der ved hvorfor det kan være? Skal lige siges, at jeg ingen låne-aftaler har i forvejen, så har i hvert fald ikke for mange af dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Kan det være fordi låne vinduet er lukket?
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|