home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1090 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 135301 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #810: 01 Aug 2013, 23:24 »

Jeg spiller et netspil med mine venner, og jeg fatter ikke hvordan en af dem kan gøre det her i første transfervindue. Han har IKKE betalt over 48 måneder, hvordan kan det lade sig gøre?

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #811: 01 Aug 2013, 23:37 »

Jeg spiller et netspil med mine venner, og jeg fatter ikke hvordan en af dem kan gøre det her i første transfervindue. Han har IKKE betalt over 48 måneder, hvordan kan det lade sig gøre?

det kan det ikke.. så må han have betalt over 36 Wink fordi det overskrider hans budget ellers.. og det er ikke FMC så han kan ikke have brugt unlocks.. så det burde ikke kunne lade sig gøre.

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Svartovich
Gæst

« Svar #812: 01 Aug 2013, 23:49 »

det kan det ikke.. så må han have betalt over 36 Wink fordi det overskrider hans budget ellers.. og det er ikke FMC så han kan ikke have brugt unlocks.. så det burde ikke kunne lade sig gøre.
Han har ikke betalt over måneder, men han må have gjort et eller andet. Det fuldstændig åndssvagt, det er min vens fætter, og min ven siger han gør sådan i hvert eneste spil de har sammen. Det er lidt nedern, specielt fordi han bliver ved med at benægte hver gang man spørger om han har snydt eller betalt over måneder. Ubeslutsom

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #813: 01 Aug 2013, 23:59 »

Han har ikke betalt over måneder, men han må have gjort et eller andet. Det fuldstændig åndssvagt, det er min vens fætter, og min ven siger han gør sådan i hvert eneste spil de har sammen. Det er lidt nedern, specielt fordi han bliver ved med at benægte hver gang man spørger om han har snydt eller betalt over måneder. Ubeslutsom

Endten er det en ukendt glitch, ellers har han snydt, måske har han brugt Real time editor?
Alt andet lige, så lyver han, ellers har han snydt. Spiller selv en del online med 2 venner, og der er ikke en "normal betalings fejl"

Min Blog - Parma Drama

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #814: 02 Aug 2013, 00:05 »

Det irreterre mig sindsygt meget!! Man får ondt i hjertet af at se det i Gns. hver 2.5 kamp!!! (Altså Ca.)

Det sker så tit, enten bliver den uafgjort. Eller et tab eller vinder jeg med højst 2..

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #815: 02 Aug 2013, 00:51 »

Endten er det en ukendt glitch, ellers har han snydt, måske har han brugt Real time editor?
Alt andet lige, så lyver han, ellers har han snydt. Spiller selv en del online med 2 venner, og der er ikke en "normal betalings fejl"

Min erfaring siger mig at det kun er host'en som kan bruge editor, så hvis han er host, så prøv da et nyt spil med en anden som host? Smiley

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst

« Svar #816: 02 Aug 2013, 01:15 »

Min erfaring siger mig at det kun er host'en som kan bruge editor, så hvis han er host, så prøv da et nyt spil med en anden som host? Smiley
Det er mig der er host, sååå.. Tunge Det virkelig underligt..

Svartovich
Gæst

« Svar #817: 02 Aug 2013, 01:49 »

Vil lige toppe det med at han også har købt Xhaka for 140 mio, uden at sælge nogen.

darkalf
Manager

« Svar #818: 02 Aug 2013, 05:43 »

Kan han have købt dem med en eller anden klausul om at de først får pengene når spilleren har scoret 50 mål måsk. Eller efter så og så mange landskampe eller ligaoptræderne.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #819: 02 Aug 2013, 07:23 »

Kan han have købt dem med en eller anden klausul om at de først får pengene når spilleren har scoret 50 mål måsk. Eller efter så og så mange landskampe eller ligaoptræderne.
Ja det tror jeg også man kan lave en klausul der siger at de først får pengene efter 50 kampe, så det gælder bare om at sælge dem inden de har spillet de 50 kampe for så bliver det aldrig en udgift udover løn, plus du tjener meget på at sælge dem igen.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #820: 03 Aug 2013, 14:32 »

AndreasNord siger, så er det de andre klausuler.. jeg har lagt hovedet i blød, efter at jeg i mit PSG save har set mig nødsaget til at hente alaba, havde dog ikke penge nok til at betale det de ville, i min desperation efter ham valgte jeg bare for sjov at smide efter 40 landskampe og efter 40 klub kampe på, som klausul, med 100 millioner i hver.. selvom jeg ikke var i nærheden af at havde nok penge når alt kom til alt. Transferen beløb sig på vanvigtige 320 millioner, jeg havde kun 50, men den gik igennem.

Min Blog - Parma Drama

Bang
Ynglingespiller

« Svar #821: 05 Aug 2013, 09:30 »

Min klub er lige blevet professionel, og jeg kan derfor tilbyde fuldtidskontrakter. Jeg har fået en besked om at alle nuværende spillere vil blive tilbudt en fuldtidskontrakt, men nu er der gået lidt tid, og de er stadig på deltid. Hvad kan jeg gøre?

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #822: 05 Aug 2013, 11:02 »

Min klub er lige blevet professionel, og jeg kan derfor tilbyde fuldtidskontrakter. Jeg har fået en besked om at alle nuværende spillere vil blive tilbudt en fuldtidskontrakt, men nu er der gået lidt tid, og de er stadig på deltid. Hvad kan jeg gøre?

Du kan eventuelt selv prøve at tilbyde dem en fuldtidskontrakt. De accepterer normalt kontrakten indenfor en uge.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #823: 05 Aug 2013, 11:30 »

Spiller med RB Leipzig. Når jeg prøver at give Yussuf Poulsen en vejleder, siger de alle sammen, at de ikke kan trives med ham. Pisse irriterende når jeg har to vejledere med 20 i målrettethed! Han er desuden afbalanceret. Nogen der har en løsning? Smiley

DIYAR2660
Førsteholdsspiller

« Svar #824: 07 Aug 2013, 11:58 »

VIl bare lige spørge om det er bedst at have 22 spillere i sin trup, eller 15-17 stks..

Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010