home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1082 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 135302 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #795: 29 Jul 2013, 20:11 »

Hvis man spiller med 2 kantspiller der er indvendige angriber skal man få dem til skyde ofte synes i jeg spiller med southampton og begge har fine skud?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #796: 30 Jul 2013, 01:19 »

Hej
Dem af jer der spiller 4-2-3-1 er jeres kanter wings eller indvendige angribere? Eller en af hver fordi synes ikk med 2 indvendige man score nok
Hva jeres erfaringer? Tænker på spille med en indvendig og en wing?

Risom
Manager

« Svar #797: 30 Jul 2013, 09:12 »

Hej
Dem af jer der spiller 4-2-3-1 er jeres kanter wings eller indvendige angribere? Eller en af hver fordi synes ikk med 2 indvendige man score nok
Hva jeres erfaringer? Tænker på spille med en indvendig og en wing?

Selvom det nok nærmere hører hjemme i 'Taktik-råd'-tråden, kan jeg godt lige svare her. Smiley

Den taktik brugte jeg meget i FM12, og jeg kan godt huske det. Mine erfaringer er, at med to indvendige angribere bliver rummet ved den offensive midtbanespiller meget pakket, og det fungerede ikke godt for mig. Hvis det er wings giver det mere bredde. Dog kan en af dem nok godt være IA, hvis du har en spiller, der passer perfekt i den rolle.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #798: 30 Jul 2013, 09:35 »

Selvom det nok nærmere hører hjemme i 'Taktik-råd'-tråden, kan jeg godt lige svare her. Smiley

Den taktik brugte jeg meget i FM12, og jeg kan godt huske det. Mine erfaringer er, at med to indvendige angribere bliver rummet ved den offensive midtbanespiller meget pakket, og det fungerede ikke godt for mig. Hvis det er wings giver det mere bredde. Dog kan en af dem nok godt være IA, hvis du har en spiller, der passer perfekt i den rolle.
Ja den passer mere der faktisk:) men ja med 2 indvendige kan den centrale have meget lidt plads:)
Men med 2 indvendige er det godt at ens back får meget plads frem:)
Tror jeg måske skifter lidt bruger med begge som indvendige og nogle kampe skifter jeg lidt:)
Men ved du hvis man vil have sin back til komme frem og lave indlæg hva skal han så være mener (back,wingback,support,angreb)

Counter9210
Juniorspiller
**

« Svar #799: 30 Jul 2013, 12:45 »

Hvad dækker ikke relaterede fodbold udgifter over ?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #800: 30 Jul 2013, 12:52 »

Hvad dækker ikke relaterede fodbold udgifter over ?
Jeg tror det alt andet fx transport og sådan nogle ting som du ikk kan ændre ved

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #801: 30 Jul 2013, 13:41 »

Ja den passer mere der faktisk:) men ja med 2 indvendige kan den centrale have meget lidt plads:)
Men med 2 indvendige er det godt at ens back får meget plads frem:)
Tror jeg måske skifter lidt bruger med begge som indvendige og nogle kampe skifter jeg lidt:)
Men ved du hvis man vil have sin back til komme frem og lave indlæg hva skal han så være mener (back,wingback,support,angreb)
Jeg har haft succes med at give min wing fuld kreativ frihed, tilladelse til at bevæge sig væk fra sin plads, og sætte det der "hold kanten" til normal. Så bliver de meget uforudsigelige, dog kræver det nok en rimelig god spiller. Du kan prøve Gaston Ramirez der..

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #802: 30 Jul 2013, 13:48 »

Jeg har haft succes med at give min wing fuld kreativ frihed, tilladelse til at bevæge sig væk fra sin plads, og sætte det der "hold kanten" til normal. Så bliver de meget uforudsigelige, dog kræver det nok en rimelig god spiller. Du kan prøve Gaston Ramirez der..
Okay prøver gøre det og ja det er ramírez der er på den plads:)

bunkiwunki
Lilleputspiller
*

« Svar #803: 30 Jul 2013, 19:49 »

Hej drenge. Jeg har brug for lidt hjælp fra en der ved lidt om computere Smiley.
Jeg har lige nu en bærbar computer, som slet ikke kan trække fm uden at lagge hvert 10 sekund, så jeg er på udkig efter en ny bærbar computer. Er der nogle der ved hvad det kræver af en computer hvis den skal kunne køre spillet fuldt ud uden lagg osv.
Jeg mener sådan noget som, om den skal have Intel core i3 eller i5 osv...

Er ret fortabt i denne verden, så ville være utrolig glad hvis der var en derude der kunne hjælpe mig! Smiley

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #804: 31 Jul 2013, 01:15 »

Er der nogen der har en lille smule forstand på editoren, og som kan skære det ud i pap, hvordan jeg gør sådan at nummer 16 i Lyon ikke er blevet gjort utilgængeligt/retired? Jeg er 95 procent sikker på at Anthony Lopes har båret det nummer i de sidste to sæsoner.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #805: 31 Jul 2013, 01:20 »

Er der nogen der har en lille smule forstand på editoren, og som kan skære det ud i pap, hvordan jeg gør sådan at nummer 16 i Lyon ikke er blevet gjort utilgængeligt/retired? Jeg er 95 procent sikker på at Anthony Lopes har båret det nummer i de sidste to sæsoner.
Det er helt rigtigt med Lopes Cool - Godt spottet Tunge Jeg ved dog ikke, hvordan du ændrer det i editoren, men du kan ændre det i spillet inden sæsonen Smiley
« Seneste Redigering: 31 Jul 2013, 01:23 af Esmark11 » Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #806: 31 Jul 2013, 01:28 »

Tak, men det er knap så godt spottet at du kan ændrer når du skal give holdet trøjenumre Opstemt Der er en meddelse nedenunder om at nummer 16 ikke er tilgængelig, fordi det er retired/pensioneret/trækket tilbage eller hvordan man skal sige det (har spillet på engelsk) o_o

22
Landsholdsspiller

« Svar #807: 31 Jul 2013, 18:33 »

Er der en måde jeg kan få min spiller til at lære engelsk?...

Er lidt dårligt lavet at en spiller ikke evner at kommunikere på ENGELSK, efter at have levet i et anglofilt land i 1½ år - er jo ikke fordi han skal lyde intellektuel på en fodboldbane, men han evner ikke at kommunikere....

zZZZzZZzZ

Svartovich
Gæst

« Svar #808: 31 Jul 2013, 18:47 »

Er der en måde jeg kan få min spiller til at lære engelsk?...

Er lidt dårligt lavet at en spiller ikke evner at kommunikere på ENGELSK, efter at have levet i et anglofilt land i 1½ år - er jo ikke fordi han skal lyde intellektuel på en fodboldbane, men han evner ikke at kommunikere....

zZZZzZZzZ
Du kan vidst ikke gøre andet end at vente Smiley

22
Landsholdsspiller

« Svar #809: 01 Aug 2013, 14:55 »

Mega ringe, men sådan er det så :/

Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan udvide mit ungdomsrekruterings netværk? Og hvad jeg kan gøre for at kunne spørge bestyrelsen om de ikke please vil det? Peace

Er Villa, og har et okay netværk, men Birmingham er da trods alt en OK stor by, som ligger ret centralt - og vil meget gerne udvikle klubben til at have monopol på engelske ungdomsspillere!! Opstemt

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010