home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Spørgsmålstråden FM13
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden FM13  (Læst 135292 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden FM13
« Svar #825: 07 Aug 2013, 12:04 »

VIl bare lige spørge om det er bedst at have 22 spillere i sin trup, eller 15-17 stks..
22 ellers bliver det alt for få

ptrN
Manager

« Svar #826: 07 Aug 2013, 12:11 »

VIl bare lige spørge om det er bedst at have 22 spillere i sin trup, eller 15-17 stks..
Siden du skal starte med 11 og have 7 på bænken skal du jo minimum have 18 i din trup. Dertil kommer der at du kan opleve skader og karantæner, så det optimale ville jo være 25 spillere, som de fleste ligaer tillader.

I en klub med en trængt økonomi kan du vælge at lade ungdomsspillere være reserver, og derved have en mindre "trup"; altså etablerede spillere med en anseelig løn.

welbz is dat guy

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #827: 07 Aug 2013, 13:48 »

Jeg har som udgangspunkt altid 24 mand i min trup. Det svarer til en trup, bestående af et hold, der spiller i ligaen, og de vigtige kampe i eksempelvis CL, og så et hold, der tager sig af Cup-turneringer, og de nemme kampe i gruppespillet. Oveni det kan man leve med et par skader eller tre.

Simply Arsenal.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #828: 07 Aug 2013, 15:23 »

Jeg har lige et spørgsmål vedr. For mange trup ændringer på et transfer vindue, jeg spiller med southampton og de har allerede nogle nye spillere i truppen når man begynder med dem og jeg plejer sælge mange spillere og plejer købe 6-7 spillere og får altid svært ved præstere er det fordi jeg skal give mit hold tid fordi der er så mange ændringer på så kort tid og self skal de vænne sig til mine taktiker.
Hvor lang tid tror i der går før de begynder at præstere

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #829: 07 Aug 2013, 15:48 »

Jeg har lige et spørgsmål vedr. For mange trup ændringer på et transfer vindue, jeg spiller med southampton og de har allerede nogle nye spillere i truppen når man begynder med dem og jeg plejer sælge mange spillere og plejer købe 6-7 spillere og får altid svært ved præstere er det fordi jeg skal give mit hold tid fordi der er så mange ændringer på så kort tid og self skal de vænne sig til mine taktiker.
Hvor lang tid tror i der går før de begynder at præstere
Tror ikke det tager mere end en måned fra seneste indkøb at få god team blend, men det er klart hvis du henter mere end 5 spillere, at det kan give noget forviring

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #830: 07 Aug 2013, 15:51 »

Tror ikke det tager mere end en måned fra seneste indkøb at få god team blend, men det er klart hvis du henter mere end 5 spillere, at det kan give noget forviring
Nåh okay, fordi jeg plejer få en lorte start i sæsonen så mistet jeg lysten men så tænkte jeg det kan være fordi der sker så mange ændringer på så kort tid

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #831: 07 Aug 2013, 15:55 »

Nåh okay, fordi jeg plejer få en lorte start i sæsonen så mistet jeg lysten men så tænkte jeg det kan være fordi der sker så mange ændringer på så kort tid
Med hensyn til taktikker så kan det hjælpe at have tre taktikker klar med det samme fra sæsonstart - så er de indlært, og man skal ikke bruge tid på at indlære midt i en sæson. Så gør det klart med det sammen, hvordan du ønsker at spille og lav taktikkerne med dat samme

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #832: 07 Aug 2013, 16:07 »

Med hensyn til taktikker så kan det hjælpe at have tre taktikker klar med det samme fra sæsonstart - så er de indlært, og man skal ikke bruge tid på at indlære midt i en sæson. Så gør det klart med det sammen, hvordan du ønsker at spille og lav taktikkerne med dat samme
Okay tusind tak jeg plejer faktisk lave dem i lige før første liga kamp:)

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #833: 07 Aug 2013, 16:17 »

Okay tusind tak jeg plejer faktisk lave dem i lige før første liga kamp:)
Ingen årsag og se at få lavet ordenlige taktikker - det betyder så meget Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #834: 07 Aug 2013, 16:40 »

Ingen årsag og se at få lavet ordenlige taktikker - det betyder så meget Smiley
Ja præcis:) selvom jeg elendig:) men skal lave de her 3:)
4-3-3... 3CM 2 wings 1 angriber og 4-3-2-1... 1 CDM 2 CM 2 wings 1 angriber
Og min tredje bliver 4-2-3-1 måske bruger jeg westers

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #835: 07 Aug 2013, 17:11 »

Ja præcis:) selvom jeg elendig:) men skal lave de her 3:)
4-3-3... 3CM 2 wings 1 angriber og 4-3-2-1... 1 CDM 2 CM 2 wings 1 angriber
Og min tredje bliver 4-2-3-1 måske bruger jeg westers
Det er anvendelige formationer - sørg for at have styr på mentaliteten! husk slideren går fra 1-20 ha evt. en taktik med standard mentalitet og en med offensiv... Standard bruges mod gode hold og offensiv, hvor du er favorit til at vinde

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #836: 07 Aug 2013, 17:15 »

Det er anvendelige formationer - sørg for at have styr på mentaliteten! husk slideren går fra 1-20 ha evt. en taktik med standard mentalitet og en med offensiv... Standard bruges mod gode hold og offensiv, hvor du er favorit til at vinde
Mentaliteten der snakker vi om stift, standard kontroller og offensiv ikk? Eller hvad:)?

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #837: 07 Aug 2013, 18:05 »

nej, nej har ikke noget med stift at gøre men det er rigtigt det har noget at gøre med standard og offensiv. For der er en slider ved hver spiller som hedder mentalitet - den kan indstilles! Og synes faktisk man bør indstille den for hver spiller! lav mentalitet=defensiv - høj mentalitet=offensiv. Find evt dokumentet "Tactical theorems and frameworks 09" via Google. Her kan man læse meget om mentalitet i FM Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #838: 07 Aug 2013, 18:15 »

Okay okay:) tusind tak det kendte jeg ikk kigger lige på det tusind tak:)

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #839: 07 Aug 2013, 18:25 »

Okay okay:) tusind tak det kendte jeg ikk kigger lige på det tusind tak:)
Var så lidt:-) Husk og at sikre at dine spille 100% kamplare inden sæsonen - det gøres ved at give dem kamptræning. Kondition skal mindst være på 95% og match fitness skal helst være på 90% for at din spiller er klar til kamp. Jeg plejer at arrangere 7 træningskampe inden sæsonen for at få flest mulige kampklar. Du kan også arrangere træningskampe for reserverne - det plejer jeg også at gøre Smiley

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010