impervious
|
|
Mister bare lysten til spillet, når jeg overhoved ikke ved om de taktikker, og spillerroller jeg har sat mine spille til at praktisere, rent faktisk passer til dem. man føler det lidt som om man laver noget helt tilfældigt, og så bare håber på at det virker. 
|
|
« Seneste Redigering: 17 Maj 2013, 23:31 af impervious »
|
|
Brøndby IF!!!!
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Mister bare lysten til spillet, når jeg overhoved ikke ved, om de taktikker, og spillerroller jeg har sat mine spille til at praktisere, rent faktisk passer til dem. man føler det lidt som om man laver noget helt tilfældigt, og så bare håber på at det virker.
Du sammenligner det jo bare med rigtig fodbold. Det er da meget logisk hvad der burde hænge lidt sammen, hvis man altså ser fodbold til hverdag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
impervious
|
|
Syntes bare generelt at det jeg prøver på ikke giver succes. der er altid et eller andet galt.
|
|
|
|
Brøndby IF!!!!
|
|
|
|
Maestrodk
|
|
Jeg er rimelig ny til Football manager, da mit første spil var fm12. i starten syntes jeg det var fint nok at prøve mig frem med taktikken, men det lykkedes mig aldrig at forstår det taktiske rigtigt. Derfor er jeg gået død i fm13, så det kunne være godt hvis nogle kunne forklare mig de taktiske aspekter, på en måde som de guides jeg har læst indtil nu ikke kan. på forhånd tak  Vil da - lige som mange andre - gerne hjælpe. Med din forespørgsel - mener du så en gennemgang er selve spillets funktioner med hensyn til at strikke en taktik sammen? Eller mener hjælp med løsning er konkrete problemstillinger, som du har med den taktik, du spiller med?
|
|
|
|
|
|
|
|
Rottenburg
|
|
Jeg spiller i FC Lorient med Bayern "Taktik" .. og det går udemærket for mig. Jeg mangler fx at scorer flere mål (11-7) målscore! / RottenburgPs. Det handler jo at finde frem til at hvad dine spiller kan og ikk kan! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Hjælp tak:) Jeg bruger denne taktik med southampton i første sæsson:) http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2013-tactics-training/107471-kofloks-goals-galore-2013-a.htmlTænker på bruge denne opstilling på hjemmebane og på udebane mod små hold:) Men har i en god formation med Holdindstillinger som jeg kan bruge mod store hold på udebane med en stærk defensiv og lave hurtig kontra:) har hørt en 4-1-4-1 burde være god altså denne her MM Back. CF. CF. back Defensiv midtbane Dydeliggende support boldtvindende defensiv Indvendig angriber. Offensivmidtbanespi ller offensiv. Indvendig angiver Skarpretter Men hvordan skal holdindtruktionerne være tænker skal være defensiv og med kontra?
|
|
|
|
|
|
|
|
Renehenriksen
|
|
Hjælp tak:) Jeg bruger denne taktik med southampton i første sæsson:) http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2013-tactics-training/107471-kofloks-goals-galore-2013-a.htmlTænker på bruge denne opstilling på hjemmebane og på udebane mod små hold:) Men har i en god formation med Holdindstillinger som jeg kan bruge mod store hold på udebane med en stærk defensiv og lave hurtig kontra:) har hørt en 4-1-4-1 burde være god altså denne her MM Back. CF. CF. back Defensiv midtbane Dydeliggende support boldtvindende defensiv Indvendig angriber. Offensivmidtbanespi ller offensiv. Indvendig angiver Skarpretter Men hvordan skal holdindtruktionerne være tænker skal være defensiv og med kontra? Jeg har brugt Goals Galore hjemme og ude. Den eneste ændring jeg laver på udebane er kontra.
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Jeg har brugt Goals Galore hjemme og ude. Den eneste ændring jeg laver på udebane er kontra.
Tusind tak for svaret:) Denne taktik bruger wing backs men har du gjort dem til back eller holder du dem som wing backs? Og omskoler du så clyne og luke shaw til wing backs?
|
|
|
|
|
|
|
|
Renehenriksen
|
|
Tusind tak for svaret:) Denne taktik bruger wing backs men har du gjort dem til back eller holder du dem som wing backs? Og omskoler du så clyne og luke shaw til wing backs?
Jeg har lavet dem om på backs. Altså et 4 mands forsvar med alle på linie. Men opfordrer mine backs til ofte at gå med frem
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Jeg har lavet dem om på backs. Altså et 4 mands forsvar med alle på linie. Men opfordrer mine backs til ofte at gå med frem
Nåh okay tak:) 2 spørgsmål mere:) 1) bruger du dem også som back på hjemmebane? 2) hvordan får du dem til løbe med frem er det bare skift dem til angreb istedet for support eller automatisk:)
|
|
|
|
|
|
|
|
Renehenriksen
|
|
Nåh okay tak:) 2 spørgsmål mere:) 1) bruger du dem også som back på hjemmebane? 2) hvordan får du dem til løbe med frem er det bare skift dem til angreb istedet for support eller automatisk:)
1: Jeg bruger dem som backs på hjemmebane 2: Inde under individuelt træning kan du træne dem til at gå ofte frem mener jeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
1: Jeg bruger dem som backs på hjemmebane 2: Inde under individuelt træning kan du træne dem til at gå ofte frem mener jeg.
Tusind tak håber jeg kan få det til fungere
|
|
|
|
|
|
|
|
Pjævs
|
|
Hjælp tak:) Jeg bruger denne taktik med southampton i første sæsson:) http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2013-tactics-training/107471-kofloks-goals-galore-2013-a.htmlTænker på bruge denne opstilling på hjemmebane og på udebane mod små hold:) Men har i en god formation med Holdindstillinger som jeg kan bruge mod store hold på udebane med en stærk defensiv og lave hurtig kontra:) har hørt en 4-1-4-1 burde være god altså denne her MM Back. CF. CF. back Defensiv midtbane Dydeliggende support boldtvindende defensiv Indvendig angriber. Offensivmidtbanespi ller offensiv. Indvendig angiver Skarpretter Men hvordan skal holdindtruktionerne være tænker skal være defensiv og med kontra? Hvordan får man 12 spillere på banen?
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Hvordan får man 12 spillere på banen?