home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Sheffield United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Sheffield United  (Læst 26140 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #30: 06 Jun 2013, 17:13 »

Fedt at du holder. egenhændigt liv i den her tråd.  Thumbs Up

Det er forfærdeligt  sjovt at følge med i din færd. Smiley

Hehe.. Ja jeg håber da det inspiterer nogen til at være med på et tidspunkt.. Wink

Jeg takker og bukker.. Jeg kommer nok snart med SS af 5. sæsons indkøb og salg Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #31: 08 Jun 2013, 00:29 »

6. sæson - optakt

Sheffield Uniteds samlede værdi er steget til 1.440.000.000 kroner, mens gælden er på sølle 220.000.000 kroner. Holdet vurderes til at blive nummer elleve i denne udgave af Premier League og det tror jeg faktisk er meget passende for holdet. Vi spillede uden tvivl over evne i sidste sæson, men vi har et ungt hold med masser af potentiale og kan vi fortsætte med at finde de rigtige spillere går det den rigtige vej. Sæsonen indledes med oprykkerne fra Aston Villa, som jeg ikke har prøvet andet end at vinde over og så starter vi endda på Bramall Lane..

Jeg har handlet spillere for 187.000.000 kroner, mens jeg har solgt for 80.000.000 kroner. Jeg er overordnet tilfreds med truppen - så gerne flere britiske spillere, men vi ligger højere end Premier League gennemsnittet på 61 % for tendens til hjemmelige spillere, mens vi selv ligger på 62%. Procentdelen var højere i sidste sæson, men farvel til spillere, der ikke havde niveauet koster lidt på den konto. Det er der dog fokus på og jeg forsøger såvidt muligt at handle britisk fremadrettet.

Sheffield United anno 2017/2018


Transfers


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #32: 09 Jun 2013, 10:04 »

Januar 2018

Bayern München og Barcelona lurede i kulissen, men begge fik en tommelfinger nedad og i stedet startede et vanvittigt transfervindue.. Douglas Costa røg til Anji for svimlende 310.000.000 kroner, mens afløseren Wilfred Zaha blev hentet for 87.500.000 kroner i Costa's gamle klub Chelsea.. Thumbs Up I Chelsea fandt jeg også den målmand der skal løfte Sheffield op til EL pladser og det er self. Courtouis, som jeg glædeligt betalte 115.000.000 kroner for Thumbs Up Endelig er det lykkes mig at hente min serberregen, som jeg har jagtet igennem tre sæsoner og jeg måtte nøjes med at betale 17.000.000 kroner for ham.

Afslutningsvis valgte Scott Alan at gøre brug af en frikøbsklausul i sin kontrakt og skiftede for sølle 52.500.000 kroner til Norwich. Jeg har ledt efter en passende erstatning, men prismæssigt findes han ikke og jeg forfremmer derfor unge Deno Jenkins. Så må vi se til sommer Thumbs Up Han er fundet - jeg kan bare ikke kaste 200+ efter ham lige nu, men det kan jeg nok til sommer crazy








*= Costa skifter først den 27-01-2018 Wink

EDIT: har lige slået Burnley med 4-0 i den første Capitol One Cup semifinale efter et Asamoah hattrick.. Det lugter af Wemley Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #33: 09 Jun 2013, 10:08 »

Januar 2018

Bayern München og Barcelona lurede i kulissen, men begge fik en tommelfinger nedad og i stedet startede et vanvittigt transfervindue.. Douglas Costa røg til Anji for svimlende 310.000.000 kroner, mens afløseren Wilfred Zaha blev hentet for 87.500.000 kroner i Costa's gamle klub Chelsea.. Thumbs Up I Chelsea fandt jeg også den målmand der skal løfte Sheffield op til EL pladser og det er self. Courtouis, som jeg glædeligt betalte 115.000.000 kroner for Thumbs Up Endelig er det lykkes mig at hente min serberregen, som jeg har jagtet igennem tre sæsoner og jeg måtte nøjes med at betale 17.000.000 kroner for ham.

Afslutningsvis valgte Scott Alan at gøre brug af en frikøbsklausul i sin kontrakt og skiftede for sølle 52.500.000 kroner til Norwich. Jeg har ledt efter en passende erstatning, men prismæssigt findes han ikke og jeg forfremmer derfor unge Deno Jenkins. Så må vi se til sommer Thumbs Up Han er fundet - jeg kan bare ikke kaste 200+ efter ham lige nu, men det kan jeg nok til sommer crazy








*= Costa skifter først den 27-01-2018 Wink

EDIT: har lige slået Burnley med 4-0 i den første Capitol One Cup semifinale efter et Asamoah hattrick.. Det lugter af Wemley Thumbs Up Thumbs Up

Har ikk den helt store erfaring med Zaha, men er han ikke lidt underudviklet i dit save? han er jo næsten på det niveau der kun 2 sæsoner henne i mit United save???
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #34: 09 Jun 2013, 23:06 »

Har ikk den helt store erfaring med Zaha, men er han ikke lidt underudviklet i dit save? han er jo næsten på det niveau der kun 2 sæsoner henne i mit United save???

Det aner jeg faktisk ikke?`Jeg har først lige købt ham og jeg har ikke fulgt ham de forrige sæsoner fordi det bestemt ikke var en spiller jeg troede jeg kunne få fat i.. Men altså for en midterklub som Sheffield er han jo nærmest gud - og så er han egen avl..

Men jeg tjekkede lige.. Han har "kun" spillet 55 ligakampe siden savets start og jeg er i gang med sjette sæson.. Det er jo nok derfor.. tror han bliver en del bedre hvis han får mere regelmæssig spilletid Peace

EDIT: Han spillede faktisk slet ikke i 2012/2013 sæsonen, hvor han var udlejet til Newcastle.. WTF ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #35: 13 Jun 2013, 16:14 »

6. sæson - Afslutning

Jeg har netop færdigspillet min sjette sæson og det blev en sæson, hvor Sheffield United endte med at blive overtaget af en lokal rigmand ved navn Matthew Johnson. Der bliver ikke investeret ekstra i klubben på nuværende tidspunkt og klubbens gæld er steget med 240.000.000 kroner, da den tidligere formand havde givet klubben et gavelån, der nu skal betales tilbage. Det betyder dog ikke det store andet end at klubben først er gældfri i 2043 i stedet for 2026, hvilket er pisse ærgerligt. Klubben skal dog nok klare den og klubbens samlede værdi er steget til 1.460.000.000 kroner fra 117.000.000 kroner fra spillet start.

Mit Sheffield hold har endnu engang imponeret i ligaen og vi sluttede derfor for andet år i træk på sjettepladsen foran prominente klubber såsom Tottenham og Liverpool. Kampen om placeringer har været ekstreme i denne sæson og vi har faktisk hentet hele 5 point flere end i sidste sæson for at opnå samme placering. Vi er derfor klar til Europa League i den komme sæson for første gang i min tid i Sheffield. Derudover leverede vi for første gang flotte resultater i både FA Cuppen og Capitol One Cuppen. I FA Cuppen røg vi ud grundet dommerfejl over to kampe til Liverpool, mens vi i Capitol One Cup formåede at spille os i finalen, hvor vi desværre fortjent fik en røvfuld på 3-0 af Manchester City. ÆRGERLIGT!

For de lokale drenge blev det igen en stor sæson og anføreren - den levende legende i form af Harry Maguire rundede sin ligakamp nummer 275 for Sheffield Uniteds førstehold og han står i skrivende stund noteret for 277 ligakampe. Det ser også godt ud for Diego de Girolamo, der i løbet af sæsonen rundede de 150 ligakampe for S.U. og han står i skrivende stund noteret for 158 ligakampe.

Holdet


Premier League



Kamprogram del 1/2



Kampprogram del 2/2

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #36: 15 Jun 2013, 18:34 »

Optakt til sæson 7 - 2018/2019

Det har som ventet været en vild sommer i det midtengelske, hvor flere af Sheffield Uniteds profiler har været jagtet voldsomt og i særdelshed har Christian Benteke, Diego de Girolamo og Nicolai Jørgensen været i pressens søgelys. De tre profiler er her dog stadig, men på holdkortet har man dog sagt farvel til kreatøren på den offensive midtbane i form af Adam Maher, som er skiftet til de portugisiske mestre fra Porto for 260.000.000 kroner. I alt har Sheffield United solgt spillere for 365.000.000 kroner, mens man har indkøbt spillere for 530.000.000 kroner.

Sæsonens største køb må være den nye 10'er i form af irske Carl Carey, som er indkøbt hos ligarivaler fra Stoke for svimlende 290.000.000 kroner. Den 24-årige midtbanespiller har været i Sheffields søgelys siden 2013 og Carey har stået på ønskesedlen ligeså længe. Carey er dog langt fra det eneste indkøb og blandt de mange indkøb findes en del britiske spillere, hvilket betyder at 72% af alle Sheffield Uniteds spillere er fra Storbritannien, mens det samlende gennemsnit for Premier League er på 64 %. Carey bliver manden der skal føre dirigentstokken og hans første officielle opgave bliver mod skotske Hearts i Europa League, hvor Sheffield jagter sine første koefficientpoint nogensinde.

Det skal også siges at jeg har en del forventninger til mange af de unge spillere og i den grad har jeg meget store forventninger til Maes (det femte SS). Han bliver så vild og han kommer til at slå mange rekorder. Yngeste spiller i PL, flest mål i en PL sæson (+34) og flest mål i PL nogensinde (260+) + rekorden for flest mål for Sheffield United (205+).. Det bliver vildt  Opstemt

Holdet:


Transfers:

















Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #37: 15 Jun 2013, 19:13 »

Så rundede jeg min kamp nummer 300 i spidsen for Sheffield United med en sikker 3-0 sejr Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #38: 15 Jun 2013, 22:55 »

Så er han i gang.. Så mangler målene bare Wink



EDIT
Og så var det første mål der:
« Seneste Redigering: 16 Jun 2013, 00:19 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #39: 18 Jun 2013, 11:58 »

Er der andre end mig, der spiller med Sheffield United?? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Sheffield United
« Svar #40: 18 Jun 2013, 12:40 »

Er der andre end mig, der spiller med Sheffield United?? Rullende Øjne
Det gjorde jeg. Men fik ny Pc og glemte og få spillet med over :-/
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #41: 18 Jun 2013, 19:58 »

Det gjorde jeg. Men fik ny Pc og glemte og få spillet med over :-/

Nooo.. U did'nt..  Sur Skuffet

Hvor langt kom du? Opstemt
Logged

- Veni, vidi, vici -

Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sheffield United
« Svar #42: 19 Jun 2013, 21:36 »

Er lige begyndt et med dem. Nu må vi se hvordan det kommer til at gå!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #43: 20 Jun 2013, 01:47 »

Er lige begyndt et med dem. Nu må vi se hvordan det kommer til at gå!


Spændende Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #44: 20 Jun 2013, 02:05 »

[size=20pt]Sæson 7 - afslutning

Premier League har været en blandet rutsjetur med masser af opture og nedture, men med en fin lille slutspurt sikrede vi os 8. pladsen var en plads højere end forventet, men jeg havde gerne set at vi var blevet nummer 6 for tredje år i træk. Den ekstra turnering i form af Europa League har uden tvivl kostet point, men det er værdifuld erfaring for alle der er involveret. Vi har været ligaens 3. mest scorende hold, mens vi er det hold der har lukket 4. flest mål ind, hvilket bestilt ikke er godkendt og jeg skal derfor evaluere, hvad der skal ske med min målmandstrio. Courtouis er den målmand, der har spillet flest kampe og derfor også lukket flere mål ind, men Steele og Nebihi har ikke ydet særlig god modstand. Steele ønsker at blive solgt, så han ryger nok for en slik, men Nebihi, så jeg går på jagt efter to keepere, evt. den ene på en lejeaftale. 8. pladsen er tilfredsstillende og vi har på intet tidspunkt været i nedrykningskampen.


Capitol One Cuppen blev en kort omgang, da Chelsea vandt 2-0 på Bramall Lane og sendte os ud i Cup mørket.

Europa League har været en sand fornøjelse og et eventyr uden lige selvom det kostede i ligaen. Vi kom sikkert i gruppespilet og faktisk sikkert videre fra gruppen. Vi var underdogs frem til semifinalen, hvor Leverkusen fortjent kørte os fortjent over. Jeg havde ikke regnet med at stå i en europæisk semifinale så det er fandme stort.


FA Cuppen har været sæsonens positive overraskelse, der kulminerede med en sikker sejr på 2-1 over Newcastle. FAN-FUCKING-TASTIC Thumbs Up


Årets spiller


Kampprogram del 1/2


Kampprogram del 2/2



Holdet:[/size]
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010