home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 469 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Sheffield United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Sheffield United  (Læst 26236 gange)
MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Sheffield United
« Svar #45: 20 Jun 2013, 10:17 »

Nooo.. U did'nt..  Sur Skuffet

Hvor langt kom du? Opstemt
Det var lidt noget lort, men kom til 3 sæson.. Så det var ikke lige så godt Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #46: 20 Jun 2013, 22:22 »

Det var lidt noget lort, men kom til 3 sæson.. Så det var ikke lige så godt Smiley

Du må op på hesten igen crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #47: 20 Jun 2013, 23:22 »

Efter tre sæsoner som spiller, en som spiller/træner og en som fuldtidstræner er Joey Barton taget videre.. Han er ny manager i Wigan.. Fandeme ærgerligt.. Han var sgu en god træner.. Men det gav da 2.750.000 i kassen.. Grin

Jeg har sikret mig én af Englands størrelse angrebstalenter og så for sølle 9.500.000 kroner.. Jeg sender en kærlig tanke til Chelsea, der ikke ville give knægten andet end en ungdomskontrakt - i må nyde jeres kompensationsbeløb. . Hævet Øjenbryn Tunge Rullende Øjne

Når jeg har holdet på plads til sæson 8 skal jeg nok smide lidt SS ind.. Også af angrebstalentet.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #48: 21 Jun 2013, 16:51 »

Efter tre sæsoner som spiller, en som spiller/træner og en som fuldtidstræner er Joey Barton taget videre.. Han er ny manager i Wigan.. Fandeme ærgerligt.. Han var sgu en god træner.. Men det gav da 2.750.000 i kassen.. Grin

Jeg har sikret mig én af Englands størrelse angrebstalenter og så for sølle 9.500.000 kroner.. Jeg sender en kærlig tanke til Chelsea, der ikke ville give knægten andet end en ungdomskontrakt - i må nyde jeres kompensationsbeløb. . Hævet Øjenbryn Tunge Rullende Øjne

Når jeg har holdet på plads til sæson 8 skal jeg nok smide lidt SS ind.. Også af angrebstalentet.. Thumbs Up

Har du et billede af det store talent? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #49: 22 Jun 2013, 15:34 »

Har du et billede af det store talent? Smiley

Mister Mark Shaw:
  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #50: 28 Jul 2013, 01:41 »

Jeg har forresten genoptaget dette spil.. Jeg er godt i gang med sæson 8 og er i skrivende stund på en flot 5. plads i et yderst tæt topfelt.

Sæsonen har indtil videre budt på et 4-3 nederlag i Community Shield til de regerende mestre og vi spillede næsten helt lige op med City. Vi er allerede sendt ud af Capitol One cuppen, mens vi om lidt indtræder i FA Cuppen, som regerende mestre. I EL står vi pt. med 15 point for 5 kampe i en gruppe med Rangers, Benfica og Panathinaikos Wink

Jeg har et super spændende hold med nogen af de britiske øers største talenter og jeg må sige at min nye walisiske landsholdkeeper er ren verdensklasse.

Min personlige målsætning for sæsonen:
- Hæderlig indsats i Community Shield (tjek)
- Semifinale i Capitol One Cuppen (fail)
- Semifinale i FA Cuppen (igangværende)
- Avancement i Europa Leauge (tjek)
- Top6 i Premier League (igangværende)
- Turde bringe mange unge spillere i spil (tjek)

Andre der spiller?

EDIT: jeg smider lige nogen billeder i morgen af de største talenter.. Målmand White, forsvar Quinn, midtbane Jenkins og angriber Marjanovic Wink


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #51: 03 Aug 2013, 01:18 »

Så blev 8. sæson færdigspillet og det blev en sæson, hvor vi smed ALT til sidst.. Det startede med masser af optimisme og gåpåmod, da vi lagde fra land. Det endte med en sæson, der kom til at se sådan ud. Vi smed en masse dumme point i de sidste otte kampe i Premier Leage og vi pissede 4. pladsen væk. ØV!



Oversigt over sæson 8




Stjernen/topscoreren


Målmanden



Den kommende Stjerne


Edit: vi toppede for tidligt,  mens United og Fulham begge leverede en flot slutspurt. 

« Seneste Redigering: 03 Aug 2013, 01:39 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #52: 08 Aug 2013, 00:00 »

Jeg har taget hul på sæson 9 og det bl.a. betydet at selveste Falcao er hentet til klubben på en fri transfer. Han er godt nok blevet 34 år, men for "bare" 200.000 kroner i ugen var det et must buy med den målfarlighed og erfaring. Han bliver en god læremester for mine unge knægte..

Jeg har ryddet lidt ud i truppen, hvilket bl.a. har betydet farvel til Zaha og Asamoah, der begge ønskede en gigantisk lønstigning. Begge blev sat til salg og sjovt snuppede Manchester United dem til højre priser - jeg grinte hele vejen til banken over at José Mourinho ville smide så meget for de to. Det betyder at økonomien ser rigtig sund ud for denne sæson og med en nogenlunde sæson generer vi et overskud på en lille halv milliard.

Målsætningen er klar og jeg satser på vi som minimum bliver Englands sjette bedste klub (igen igen). Jeg vil rigtig gerne snuse til Champions League, men det kræver altså noget ekstraordinært at hoppe to pladser op. Holdet er dog ungt, ambitiøst og de har masser af talent, hvilket måske kan drive det til en sublim sæson.

Der satses benhårdt på at nå enten en FA Cup eller en Capitol One Cup finale i år, mens jeg som minimum vil i kvartfinalen i Europa League. I løbet af i morgen (torsdag) smider jeg lige en oversigt over transfers samt de største talenter i klubben. I kan glæde jer til Oliver Maes, som er på forrige side.. Han er blevet et meget spændende bekendtskab - specielt efter at han er blevet førstevalg. Afslutningsvis er jeg blevet engelsk landstræner og vi har fået en lovende start, hvor bl.a. Rooney er vendt tilbage efter en snak med mig. Rooney står noteret for 162 landskampe samt 106 mål og den erfaring er jeg bare nød til at have med!
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #53: 08 Aug 2013, 20:54 »

Som lovet..

Transfers:


Holdet:


Talenterne (der er flere, men det er de her der er brudt ind på førsteholdet og spiller nogenlunde fast):





Mig:


Stjernen:


Legenden:
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #54: 13 Aug 2013, 11:45 »

Sæson 9 - the end

Så har jeg færdigspillet sæson 9 og det har været en sæson, hvor alt gik op i en højere enhed. Deno Jenkins blev den bolderobrende midtbanespiller, der med en tackling kunne vende spillet og finde den rigtige afleveriing, mens Oliver Maes brød igennem som topangriber i alle turneringer med i alt 39 mål i 59 kampe, heraf 22 mål og 36 kampe i Premier League. Carl Carey fortsatte sit raid mod mål og scorede i alt 25 gange og lagde op til 12 mål i alle turneringer. Carey står i alt noteret for 52 mål i 92 ligakampe, hvilket er imponeret for en offensiv midtbanespiller. I det hele taget blev det en sæson, hvor hele holdet løftede i flok og det interne fnidder, var på et nulpunkt.

"Penalty is a bitch" måtte vi sande i 4. runde af Capitol One Cuppen, da West Bromwich sendte op ud efter en intens 2-2 kamp i ordinær og forlænget spilletid. I EUROPA League formåede vi at vinde en svær gruppe med Besiktas, Stuttgart og Zeljeznicar, hvilket betyder at vi for 3. år i træk gik sikkert videre fra gruppespillet. Det blev dog ikke til 3. semifinaler i træk, da vi måtte indkassere et snævert 3-2 nederlag til Juventus i 1/8-finalen. Det bliver dog svært at nå gruppespillet i næste sæsons EUROPA League, da vi takket være en suveræn slutspurt hoppede helt op på. 3. pladsen i Premier League. Sheffield United er derfor klar til Champions Leauge for første gang nogensinde og jeg er stolt. Det er mit hidtidige højdepunkt i Premier League sammenhæng, men det kræver en uændret trup med en forstærkning eller to, samt talent til fremtiden for at komme i top3 i næste sæson.

FA Cuppen kastede hele 21 scoringer (ny rekord) af sig fordelt på 8 kampe og vi sluttede af i finalen med at tæve Watford med hele 3-0. Nøglen til denne succes hed igen hårdt arbejde og Oliver Maes. Det er nu anden gang at jeg har fundet FA Cuppen, som Sheffield United manager og vi vil derfor gå benhårdt efter hævn i Chairty Shield, da vi igen står overfor Manchester City. Vi er dog pt. ovenpå mod City, eftersom vi blæste dem ud af banen i sæsonens sidste kamp.

Tjek ude til højre -> turneringsoversigt


Truppen


Transfers


Kampprogram



Premier League



Spillere






Så er jeg vist klar til sæson 10!
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #55: 13 Aug 2013, 22:16 »

Optakt til sæson 10

Det har været et kaotisk transfervindue, hvor den ene spiller efter den anden enten ville videre eller have mere end det dobbelte i løn. Jeg kører med fortrinsvis "billige" lønninger og min absolut dyreste lønning er derfor på 800.000 kroner i ugen. Han er pejlemærket for hvad jeg vil maksimalt vil bruge i ugen og det har hidtil givet andledning til salg af profiler. Denne gang blev det bare "bare" tre af klubbens absolutte største stjerner, der blev skudt af for samlet 1.255.000.000 kroner. Det betyder samtidigt at jeg har slået flere af klubbens transferrekorder med både indkøb og salg.

Med et farvel til Quinn, Allione og ikke mindst Carey går vi en svær sæson i møde. Jeg gruer for om hvordan det kommer til at gå i Champions League, men endnu vigtigere om vi kan holde fast i den sjove del af Premier League. Målet er kval til EUROPA League igennem ligaplaceringen og eftersom at jeg har vundet FA Cuppen to gange, går vi efter en 3. titel, mens at Capitol One Cup ligeledes er et must. Mit Sheffield hold er i øvrigt Europas 23. bedste hold og det er sgu meget godt klaret, da vi for 4 år siden ikke have et eneste koefficientspoint.

Mine bange anelser blev dog gjort til skamme af Oliver Maes, der valgte at stemple ind som brandfarlig i Charity Shield kampen mod City, der var gigantiske favoritter. Den franske teenager var her, der og alle vegne, hvilket sikrede ham et effektivt hattrick i den imponerende og uventede sejr på 4-2.

Overblik:
1 x League One
2 x FA Cup
1 x Chairty Shield
1 x runnerup i Capitol One Cup
2 x semifinale i EUROPA League
1 x 3. plads i Premier League






Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #56: 22 Aug 2013, 23:59 »

Sæson afslutning; 10! Så fik jeg rundet 546 kampe i spidsen for Sheffield United og endnu en fantastisk sæson er afsluttet. Vi sluttede "igen" i toppen af ligaen på en flot 4. plads og vi er derfor klar til Champions League igen. Vi leverede en godkendt debut i Champions League, hvor vi spillede os frem til semifinalen, hvor Porto vandt med samlet 3-0. Derimod gjorde vi rent bord med de engelske pokaler og det blev til sejr i Chairty Shield, Capitol One Cuppen og FA Cuppen.

Jeg har en lang liste af spillere, der ikke mener at de kan opnå mere og jeg overvejer derfor om jeg heller ikke kan opnå mere så jeg måske skal finde en ny klub! Men først vil jeg føre mit England til et spændnende VM, hvor vi er blandt favoritterne,

Hvad har jeg opnået:
1 x vinder af League One
2 x finale i Capitol One Cup -> 1 sejr
3 x finale i FA Cuppen -> 3 sejre
2 x Charity Shield -> 1 sejr
2 x tabte semifinale i Europa League
1 x tabt semifinale i Champions League

 








Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #57: 27 Aug 2013, 14:44 »

Så er jeg i gang med sæson 11 og sæsonen fik en fornem optakt, da mit engelske landshold gik hele vejen ved VM og blev verdensmestre for første gang siden 1966 Thumbs Up

Sæsonen blev for Sheffields vedkommende skudt i gang med Charity Shield mod Manchester United på Wembley. Vi var toneangivende i 90 minutter, men grundet Uniteds effektivitet kom vi hurtigt bagud 3-1. Det blev dog til endnu en reducering og vi burde have vundet kampen! Skuffende start og jeg forventer at holdet viser høj moral i de næste par kampe, hvor der bl.a. venter to kvalifikationskampe til Champions League mod Valencia.

Holdet ser sådan ud:



Transfers:


Målsætningen hedder igen "bare" top6, men går selvfølgelig efter kvalifikation til Champions League, mens det er målet at nå kvartfinalen i selv samme turnering. Begge de engelske pokalturneringer står højt på ønskelisten, men det bliver svært at sikre FA Cuppen for 3. år i træk Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #58: 03 Sep 2013, 04:02 »

Det blev til exit i både Capitol One Cuppen og FA Cuppen i henholdsvis 3. og 6. runde til Boro og Fulham. Boro spillede mine reserver ud af banen, mens et effektivt Fulham hold vandt heldigt med 4-3 på Craven Cottage.

Premier League er netop overstået og det lignende længe et Newcastle mesterskab, men Welbeck fik kolde fødder sammen med holdkammeraterne og de smed det hele til sidst. I stedet for genvandt Manchester United mesterskabet et point foran City, mens vi sluttede på en mere end godkendt 3. plads, som er mit bedste resultat som Sheffield United manager. Vi sluttede blot et point efter City og havde jeg roteret lidt mindre havde vi måske haft nok point til at kalde os engelske mestre - hvem ved? Men omvendt ønsker jeg heller ikke at ændre på mit rotationsprincip, der giver spilletid til de unge spillere og skaber morgendagens stjerner. I den forbindelse kan Oliver Maes (20) nævnes endnu engang og han nærmer sig med hastige skridt de første 100 mål i Premier League. Han er blevet topscorer i Premier League to sæsoner i træk samtidigt med at han er kåret til "Golden Boy" for andet år i træk.

Jeg mangler nu blot en kamp i sæsonen og det drejer som intet ringere end en Champions League finale mod Manchester City. Vi er totale underdogs, men holdet trives bedst i underdogrollen og det blev igen og igen bevidst i knockoutfasen. Vi startede med at tæve Atalanta med 3-0 på udebane og som hjemmebanefavoritte r klarede vi 3-3 hjemme. I kvartfinalen fik vi hård spansk modstand i form af Real Madrid, der blev kørt over med 4-0 på Bramall Lane, inden vi blev kørt over i Madrid med hele 3-0. Vi burde nok have tabt 5-1, men vi kom videre til semifinalen, hvor Arsenal ventede. Vi vandt 2-0 på Emirates, mens Bramall Lane endnu engang dannede rammen om en sikker 4-0 sejr.

Jeg kommer med nyt, når finalen er spillet og smider lige lidt SS af det mest væsentlige. Stjerner, tabeller mm. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Sep 2013, 04:04 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #59: 03 Sep 2013, 15:53 »

YEAH!!! 1-0 over City i Rom  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up



Tabel mm.



Kamprogram



Holdet


Stjernerne





STJERNEN!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010