home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Sheffield United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Sheffield United  (Læst 26150 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #15: 28 Maj 2013, 19:43 »

Sæson 4

Sheffield United anno 2015/2016


Transfers


+ Wiggins ud på leje og en en meget spændende fransk 17-årig forsvarsspiller på fri Thumbs Up
« Seneste Redigering: 28 Maj 2013, 20:26 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #16: 29 Maj 2013, 19:48 »

Sæson 4 er hermed afsluttet

Holdet


Alle transfers


Kampprogram del 1


Kamprogram del 2


Premier League ligatabel


Premier League holdstatistik


Premier League spillerstatistik


En stor debutsæson, hvor der kom næsten 400.000.000 kroner i klubkassen og hvor vi sikrede os en fortjent 14. plads. Store resultater med bl.a. 3-1 på Anfield og flere snittere på 6-3 gav et billede et arbejderhold, der arbejdede røven ud af bukserne for at sikre endnu en sæson i Premier League. Undervejs rundede Harry Maguire de 200 ligakampe, mens at De Girolamo rundede de 100 ligakampe. FED sæson Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #17: 29 Maj 2013, 19:56 »

Sæson 4 er hermed afsluttet

Holdet


Alle transfers


Kampprogram del 1


Kamprogram del 2


Premier League ligatabel


Premier League holdstatistik


Premier League spillerstatistik


En stor debutsæson, hvor der kom næsten 400.000.000 kroner i klubkassen og hvor vi sikrede os en fortjent 14. plads. Store resultater med bl.a. 3-1 på Anfield og flere snittere på 6-3 gav et billede et arbejderhold, der arbejdede røven ud af bukserne for at sikre endnu en sæson i Premier League. Undervejs rundede Harry Maguire de 200 ligakampe, mens at De Girolamo rundede de 100 ligakampe. FED sæson Thumbs Up


du jo for vild! forsæt kampen! jeg forventer europa næste år Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #18: 29 Maj 2013, 23:27 »

du jo for vild! forsæt kampen! jeg forventer europa næste år Opstemt

Ahh mon dog.. Men der er plads til forbedringer.. Wink Hmm.. Jeg må dog sige at det kræver nok et transferbudget a la jeg fik i sidste sæson (100.000.000 kroner) og det ved jeg ikke om jeg får.. Den engelske presse mener dog at jeg er storfavorit til at erstatte Wenger i Arsenal, Moyes i Everton og Pearce i Newcastle.. Men nu får vi se.. Newcastle har nuppet mange af de spillere, som jeg gerne ville have fingrene i så jeg er fristet, hvis der kommer et officielt bud.. I'm screwed Tunge
Logged

- Veni, vidi, vici -

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #19: 30 Maj 2013, 07:40 »

Ahh mon dog.. Men der er plads til forbedringer.. Wink Hmm.. Jeg må dog sige at det kræver nok et transferbudget a la jeg fik i sidste sæson (100.000.000 kroner) og det ved jeg ikke om jeg får.. Den engelske presse mener dog at jeg er storfavorit til at erstatte Wenger i Arsenal, Moyes i Everton og Pearce i Newcastle.. Men nu får vi se.. Newcastle har nuppet mange af de spillere, som jeg gerne ville have fingrene i så jeg er fristet, hvis der kommer et officielt bud.. I'm screwed Tunge

DU BLIR! SLUT Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #20: 30 Maj 2013, 14:46 »

DU BLIR! SLUT Opstemt

Jeg sagde nej til Everton og der skete ikke noget fra de to andre.. Så jeg bliver Djævel Jeg har forlænget min kontrakt for 4 år.. Wink Jeg sparkede røv i transfervinduet og knaldede RIGTIG mange penge af.. Jeg vender lige tilbage når den endelige trup er færdig funny Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Sheffield United
« Svar #21: 30 Maj 2013, 15:28 »

Tak Thumbs Up

Det var da en meget sikker oprykning fra League One.. Ærgerligt med anden sæson, men det er stadig et flot resultat  Wink Cool med Becks.. Jeg nåede desværre ikke at signe ham..  Sur

Er du gået i gang med 3. sæson?




Jeg kommer med optakten til min sæson 4 om lidt.. har lavet lækre, primært engelske transfers.. Thumbs Up
Ja det var en rigtig god første sæson  Grin Ja jeg er lige kommet i gang med den. Har kun lige haft tid til at spille 2 kampe. så er jeg blevet tilbudt at tage over i Tottenham, men jeg sagde nej  Tunge
« Seneste Redigering: 30 Maj 2013, 15:30 af MichaelPaw » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #22: 30 Maj 2013, 15:43 »

Ja det var en rigtig god første sæson  Grin Ja jeg er lige kommet i gang med den. Har kun lige haft tid til at spille 2 kampe. så er jeg blevet tilbudt at tage over i Tottenham, men jeg sagde nej  Tunge

Hehehe.. Cool nok.. Jeg bliver tilbudt job i hoved og r.. hele tiden.. det bliver spændende hvordan sæson 2 går Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Sheffield United
« Svar #23: 30 Maj 2013, 15:53 »

det bliver jeg også. Men det største hold var nu Tottenham :p Det er 3 sæson jeg skal i gang med, håber da på jeg rykker op
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #24: 30 Maj 2013, 15:59 »

det bliver jeg også. Men det største hold var nu Tottenham :p Det er 3 sæson jeg skal i gang med, håber da på jeg rykker op

Ahh.. my bad.. crazy Jeg krydser fingre for dig..

Jeg tror det største er AC Milan og det mest vedholdende er Liverpool, der har spurgt 3 gange selvom min profil siger at jeg er Manchester United fan crazy Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #25: 30 Maj 2013, 16:00 »

Optakt til sæson 5

"Mit United"-hold var stærkt medvirkende til at Aston Villa rykkede ud af Premier League for første gang siden 1988 og snedigt valgte jeg at udnytte dette, hvilket betyder at Ciaran Clark og Christian Benteke er nye navne på holdkortet. Clark er en alsidig forsvarsspiller, der sagtens kan optræde på venstrebacken eller den defensive midtbane, så jeg glæder mig til at gøre brug af den hovedstødsstærke irer. Benteke taler for sig selv med sin fysiske styrke, hurtighed og kyniske afslutninger - han er den bomber jeg har savnet de fire forgående sæsoner selvom Le Fondre har gjort det godt. Derudover har jeg hentet den tidligere Ajax anfører Siem de Jong, der overraskende var sat til salg på tilbud. Han bliver et spændende bekendtskab på den offensive midtbane og han har en fantastisk alsidighed. Sidst men ikke mindst er målmandstalentet Lutz Nebihi, der allerede har 80 bundesligakampe på CV'et fra Nürnberg og han kan blive én af de bedste målmand, der nogensinde har optrådt i Premier League. Hans ankomst er dog dårligt nyt for Stephan Andersen, der glider ned som 3. målmand, men den tidligere landsholdsmålmand har netop underskrevet en kontrakt som backup, så han skulle eftersigende være tilfreds med tilværelsen i det midtengelske.

Holdet


Transfers


Lutz Nebihi
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #26: 31 Maj 2013, 04:06 »

Sæson 5 blev indledt med en pligtsejr på udebane mod oprykkerne fra Wolverhampton med danske Jesper Hansen på mål. Der blev givet debut til unge Nebihi og han slap flot fra opgaven med et clean sheet i samarbejde med den nye midtstopper duo Maguire og Clark. Wolves sad på kampen, men rent defensivt var vi overlegne og legende let fiskede vi bolden fra dem uden at kunne omsætte den til noget. Benteke var en skygge af sig selv og fik blot raget et gult kort til sig, inden jeg sendte Adam le Fondre på banen. Han blev matchvinder med et kvarter igen, da han modtog en følt bold i dybden og efter et par fikse træk kunne han med et tørt, fladt hug ufortjent sikre os en pligtsejr på 1-0.

Næste opgave er sæsonens første hjemmekamp på Bramall Lane mod de engelske mestre fra Chelsea og vi skal have revanche for 6-2 nederlaget på Broen i sidste sæson. Målet for sæsonen er simpelt; overlevelse og gerne med flere point end i sidste sæson samt en højere placering. Jeg satser igen på at nå de magiske fyrre point og derved overlevelse. I pokalturneringerne har jeg skruet forventningerne lidt op og minimumskravet er for mig en kvartfinale i begge pokalturneringerne.
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #27: 03 Jun 2013, 00:41 »

Efter 24. spillerunder er jeg placeret som nummer syv og med to tidlige exits fra pokalturneringerne er der fuldt fokus på på Premier League..

Bestyrelsen kastede 200.000.000 kroner i nakken på mig til januar og jeg investerede derfor i Douglas Costa (70.000.000 kroner) fra Chelsea, Kvawdro Asamoah (160.000.000 kroner) fra Udinese og Adam Maher (60.000.000 kroner). I samme vindue er Marco Rojas solgt for 82.500.000 kroner til Stoke (frikøbsklausul + utilfredshed pga klubbens størrelse), mens Will Keane, Isaac Cuenca og Allan Judge er blevet udlejet. Derudover har jeg lejet en franskmand som backup for Costa.

Derudover kommer Nicolai Jørgensen og Brian Hamalainen på sommer på fri transfer.. Nu afventer jeg bare at Benteke kommer i gang og at Asamoah vender hjem fra African Cup of Nations, så han kan styre slagets gang på midtbanen.. Life is good Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #28: 05 Jun 2013, 16:48 »

Sæson 5 - afslutning

Det var endnu engang ren RØV i begge pokalturneringerne, men til gengælld fik vi en overraskende 6. plads i Premier League dog uden at komme i Europa.. Men flot sæson og jeg ser frem til at bygge videre på vores flotte placering.. Thumbs Up

Premier League



Kampprogram del 1


Kampprogram del 2


Holdet


Transfers
Logged

- Veni, vidi, vici -

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sheffield United
« Svar #29: 05 Jun 2013, 22:27 »

Fedt at du holder. egenhændigt liv i den her tråd.  Thumbs Up

Det er forfærdeligt  sjovt at følge med i din færd. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010