home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  2 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eksamen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er du tilfreds med dine eksamener?
Ja, det gik over forventning.
- 7 (13%)
Ja, det gik som jeg havde regnet med.
- 18 (33,3%)
Det gik lidt dårligere end jeg havde regnet med.
- 6 (11,1%)
Det gik virkelig elendigt.
- 6 (11,1%)
Har ikke været til nogen eksamener.
- 17 (31,5%)
Antal Stemmer: 54

Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 222 Udprint
Forfatter Emne: Eksamen  (Læst 251408 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Eksamen
« Svar #2925: 19 Jun 2012, 13:28 »

Fuck hvor vildt Grin.. Tillykke Riis Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #2926: 19 Jun 2012, 13:51 »

Jeg var oppe i dag, og kan sige, at man godt måtte tage sin computer med ind til eksaminationen. Jeg tog selv min computer med, men lærerne gav mig det råd, at det ville have været et plus, hvis jeg skrev mine svar til spørgsmålene på de papirer, der lå inde i forberedelseslokale t. De sagde jeg var lidt for "afhængig" af min computer.

Den eksamensform, som jeg oppe i, går ud på, at man får oplyst 10-15 emner fra pensum samt 3 spørgsmål til hvert emne, 7-14 dage før selve eksaminationen. Til eksaminationen trækker man så et af de emner samt nogle ubekendte bilag relateret til det givne emne. Så skal der naturligvis svares på de 3 spørgsmål og bilagsmaterialet, hvor bilagsmaterialet er dét, der vægter højest.

Har du stadigvæk dispositionerne til de spørgsmål der blev offentliggjort? Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #2927: 19 Jun 2012, 13:58 »

Fuck hvor vildt Grin.. Tillykke Riis Opstemt

Jeg har gratuleret, men gør det lige igen. Håber du river din ven rundt i fifa,  imens kan jeg rive noget andet  Hævet Øjenbryn Spøg til side, mange tak!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2928: 19 Jun 2012, 14:02 »

Stort tillykke, Riis.

Lidt vildt når du først skriver, at du er helt fucked, for så derefter at score topkarakter. Godt gået. Wink

Skal selv op til skriftligt matematik, og jeg fatter virkelig ingenting af det lort! Hader matematik og matematik hader mig. Jeg er dødsdømt. Håber jeg laver en 'Riis'. Grin

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #2929: 19 Jun 2012, 17:08 »

Nogen der har været forbi en Samfundsfagseksamen på A-niveau i STX-regi? Jeg har bare fået stukket 5 artikler i hånden om EU og det demokratiske underskud og indtil videre (jeg var oppe og trække for 8 timer siden) er jeg nået frem til at jeg skal brygge en synopsis sammen på baggrund af de fem bilag. Jeg havde lidt satset på at der var mindst en flider der skulle op, men naturligvis er det kun en af de andre drenge, som om muligt er endnu mere ugidelig og doven end jeg, som skal op. Derfor har jeg heller ikke rigtig lyttet efter da vores lærer gennemgik hvad vi skulle gøre.. Skal jeg bruge teorier på artiklerne, skal jeg inddrage andet materiale som vi har benyttet i EU-forløbet osv osv??? Hvis nogen eventuelt har fået en dokument af deres samf-lærer der gennemgår alt det her, ville det også være til stor hjælp, men ellers er en gennemgang fra egen hånd meget ønsket.

EDIT: Pga. hurtig respons og fremragende respons fra Vestjyden, så ser situationen nu markant lysere ud! Smiley
« Seneste Redigering: 19 Jun 2012, 17:45 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #2930: 19 Jun 2012, 19:34 »

Så er det sommerferie efter disse karakterer!
Fysik: 4
Historie: 12
Dansk: 10
Engelsk: 12

N17
Manager

« Svar #2931: 19 Jun 2012, 19:44 »

tillykke med det know Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Korzika
Gæst

« Svar #2932: 19 Jun 2012, 20:01 »

Har du stadigvæk dispositionerne til de spørgsmål der blev offentliggjort? Smiley
Altså selve spørgsmålene?
http://www65.zippyshare.com/v/54956892/file.html

Og tillykke Riis!

Skal selv op i old i morgen.. Har du nogle tips til skulpturanalyserne? Der føler jeg mig lidt lost.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2933: 19 Jun 2012, 21:09 »

Altså selve spørgsmålene?
http://www65.zippyshare.com/v/54956892/file.html

Og tillykke Riis!

Skal selv op i old i morgen.. Har du nogle tips til skulpturanalyserne? Der føler jeg mig lidt lost.

Jeg har en masse gode noter (hvis du har haft de samme forløb) som jeg kan sende hvis det er Smiley

Manchester United

Korzika
Gæst

« Svar #2934: 19 Jun 2012, 21:19 »

Jeg har en masse gode noter (hvis du har haft de samme forløb) som jeg kan sende hvis det er Smiley
Dem må du da meget gerne uploade! Smiley Er sikker på, at vi nok skal have haft noget af det samme. Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2935: 19 Jun 2012, 21:23 »

Dem må du da meget gerne uploade! Smiley Er sikker på, at vi nok skal have haft noget af det samme. Smiley

http://speedy.sh/NwZH3/Old-noter-rigtige-3.u.docx

Done

Manchester United

Korzika
Gæst

« Svar #2936: 19 Jun 2012, 21:25 »

Det ser sgu lækkert ud! Lige hvad jeg kunne bruge! Specielt delen omkring skulpturer hjælper mig på den rette vej! Mange tak. Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2937: 19 Jun 2012, 21:26 »

Så skal jeg sgu til årsprøve i skriftlig matematik i morgen, inden jeg kan fejre min sommerferie. Jeg er røv dårlig til matematik og jeg hader det mere end noget andet. Derfor har jeg været nødsaget til at læse lidt her til aften, men meget er det sgu ikke blevet til, da fodbolden i flimmerkassen tager min opmærksomhed.

Det er som sagt en skriftlig prøve og alle hjælpemidler er tilladt. Derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne hente nogle noter fra nettet, som kan være brugbare for mig i morgen. Jeg har lige oprettet en bruger på studienet.dk, så der kan jeg måske hente noget fra. Har selv søgt lidt rundt, men det kunne være, at I havde et specifikt dokument, jeg burde købe eller måske noget fra en anden side. Emnerne der indgår i prøven er som følger:

Lineære funktioner
Esponentielle funktioner
Binomialfordeling
Finansiel regning
Statistik
Løsning af ligning

Hvis det kan hjælpe, så går jeg i 1. på HHX.

Ville sætte stor pris på lidt hjælp fra jer. Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2938: 19 Jun 2012, 21:27 »

Det ser sgu lækkert ud! Lige hvad jeg kunne bruge! Specielt delen omkring skulpturer hjælper mig på den rette vej! Mange tak. Smiley

Selvfølgelig. Held og lykke, forventer du skriver herinde hvordan det gik Smiley

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #2939: 19 Jun 2012, 21:27 »

Så skal jeg sgu til årsprøve i skriftlig matematik i morgen, inden jeg kan fejre min sommerferie. Jeg er røv dårlig til matematik og jeg hader det mere end noget andet. Derfor har jeg været nødsaget til at læse lidt her til aften, men meget er det sgu ikke blevet til, da fodbolden i flimmerkassen tager min opmærksomhed.

Det er som sagt en skriftlig prøve og alle hjælpemidler er tilladt. Derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne hente nogle noter fra nettet, som kan være brugbare for mig i morgen. Jeg har lige oprettet en bruger på studienet.dk, så der kan jeg måske hente noget fra. Har selv søgt lidt rundt, men det kunne være, at I havde et specifikt dokument, jeg burde købe eller måske noget fra en anden side. Emnerne der indgår i prøven er som følger:

Lineære funktioner
Esponentielle funktioner
Binomialfordeling
Finansiel regning
Statistik
Løsning af ligning

Hvis det kan hjælpe, så går jeg i 1. på HHX.

Ville sætte stor pris på lidt hjælp fra jer. Smiley

Jeg har en masse noter du kan få fra Matematik B, så må du se hvor meget du kan bruge af det hvis det er?

http://www.speedyshare.com/Zr5h8/matematik.rar

Manchester United

Sider: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010